Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לרכב בעיקר משפחתי או סופר מיני בין K15K- 20K


Guest Wildlands
שימו לב! השרשור הזה בן 2238 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חושב להחליף את הפיג'ו 301 ברכב ישן יותר אך איכותי יותר ושקט.

 

אני מעדיף לא צרפתי, בעיקר בגלל עלויות הטיפולים וירידת הערך הכואבת.

 

אני מחפש שהרכב יהיה אמין, ושיהיה זול יחסית לאחזקה, שקט ואיכותי יותר מהפיג'ו, וגם שישמור על הערך, לא מחפש הכי חסכוני אך גם שלא יגמור אותי ב1 ל8.

לא חשוב לי בגאג' כל כך גדול, אך גם שלא יהיה פחות מכ250 ליטר, רק אוטומט.

מעדיף משנת 2010 ומעלה,

 

איך ה:

מיצובישי לנסר

פורד פוקוס

 

אך לא יודע איזה סופר מיני טובה אפשר לקנות בסכום הזה, אם בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד טוב לקנות רכב עם מעט דרישות ותקציב גבוה. מה בסה"כ אתה מבקש? שיהיה אמין, איכותי, חסכוני, עם ירידת ערך נמוכה, אוטומט כמובן, לא צרפתי (כמובן, goes without saying) וכל זה ב-15-20, אה, וגם לא נורא ישן.

 

אם זה היה אפשרי, אף אחד לא היה קונה רכב חדש.

 

צריכת דלק של פוקוס דור שני הרבה יותר קרובה ל-1:8 מל-חסכוני, כמה שזה לא יהיה. ומיקרה זה בדיוק ההיפך מאיכותי ושקט, ברמה שמהר מאוד תתגעגע ל-301.

 

לדעתי, אתה צריך תאום ציפיות קל, ואח"כ הגדרה מחדש של הדרישות מהרכב (או לפחות לסדר אותן שנדע מה חשוב יותר ומה פחות), כי מה שאתה רוצה יהיה מאוד קשה למצוא. אפילו רק אמין, חסכוני ואטומטי ב-15 תהיה משימה לא קלה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי ניסן מיקרה תוכל להתאים לך, לגבי הפורד פוקוס אינני יודע אבל הלנסר לא תהיה חסכונית.

 

במה המיקרה יותר איכותית?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, תודה רבה לעונים,

הכוונה שלי בחיסכון היתה לגבי תחזוקה שוטפת, ולא צריכת דלק,

כי אני כבר לא נוסע הרבה,

אני אנסה להסביר בצורה קצת יותר ברורה לגבי מה אני מחפש,

הנסיעות שלי כרגע הצטמצמו, עד כדי כך שעכשיו בקושי אגיע ל10K בשנה אולי טיפה יותר.

 

לכן מחפש רכב שיהיה כמה שפחות זול מבחינת טיפולים וירידת ערך,

הרכב שלי פשוט נורא יקר לטפל בו, לובינסקי כנראה חשבו ששחררו מרצדס בזול, וירדית הערך פשוט חזקה מדי כוללת שאי אפשר למכור אפילו 20% קרוב למחרון פשוט השאירה אותי עם פה פעור,

לכן חשוב לי שהרכב ישמור על ערכו ויימכר סביב המחירון או פחות אך לא דרסתית כמו הצרפתיות.

 

בנוסף, וזה בגלל שאני כעת נוסע פחות, בא לי להנות מהנסיעה ובכך אם כבר, לקנות רכב משפחתי אמתי, עם איכויות סטנדרטית ולא תחת, הכוונה לא כמו זו שיש לי בפיג'ו,

 

אני מבין שהמשימה נורא קשה, בגלל זה פתחתי את השרשור, כדי לשמוע דעות אחרות ולקבל סיוע,

אני מקבל את זה לגמרי שזה יכול להיות כמשימה בלתי אפשרית, או מתישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין להבין מה בטיפולים השוטפים ב-301 היה יקר, כי בסה"כ מדובר ברכב פשוט עם מכלולים ישנים ומוכרים. הדבר היקר היחידי שאני יכול לחשוב עליו הוא מצמד, אם הרכב שלך רובוטי. אתה יכול לפרט?

 

לגבי ירידת ערך, ברכבים בסכום כזה גם ככה מראש ירידת הערך חסומה בסכום הרכישה, אז מספיק שתחזיק את הרכב כמה שנים וכבר תקבל שההפרש בין רכב שימכר ב-10,000 לכזה שימכר ב-5,000 יחסית שולי, פר שנה. זה גם מאוד תלוי במזל ובאיך הרכב תוחזק ויתוחזק, וקצת פחות ביצרן ובדגם.

 

בסכומים כאלו קצת קשה לחשוב על משהו שיהיה איכותי ושקט יותר באופן מורגש מ-301, בלי ללכת או לכיוון של מאוד ישן או לכיוון של לא אמין / צרפתי מסובך.

 

יכול להיות ששברולט קרוז סביב 11-12 עם ה-1.6 החדש יותר (124 כ"ס) תהיה אפשרות סבירה, אני לא בטוח שמדובר ברכב הכי אמין בעולם (היה איזה עניין עם הגיר, לא מכיר פרטים). מצד שני, יהיה מאוד קשה למכור וירידת הערך לא תהיה נמוכה.

 

גם מיצובישי לנסר 1.5 מ-2011 נמכרת סביב המחירים האלו, גם במקרה הזה לא בטוח שיהיה מאוד קל למכור.

 

לדעתי, אם ה-301 שלך חדשה יחסית ועם ק"מ לא מאוד גבוה, ואתה יודע שתחזקת אותה בצורה סבירה והיא לא הולכת להתפרק בשנים הקרובות, יכול להיות שעדיף לך להישאר איתה. אם תמכור עכשיו בעצם תממש את ההפסד הגבוה שכבר הפסדת בירידת ערך, ותקנה רכב שאתה לא בטוח איך הוא טופל ואיזה בעיות יהיו איתו. כל מה שאתה צריך (בהנחה שהרכב כבר לא באחריות) הוא להפסיק לטפל במוסכים מורשי יבואן ולעבור לאחד המוסכים המתמחים המומלצים כאן.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק העניין, רכב פשוט שעולה לי יותר מכל רכב אחר שהיה לי, זה אכן רובוטי, הוא עדיין באחריות יצרן.

הטיפולים עלו לי לא מעט, זה הכי יקר שיצא לי אי פעם, וזה קרוב למחירי הטיפולים של האודי A3 שהיתה לי.

זה כל 15K

לא זוכר בדיוק, אך זה הכיוון

טיפול ראשון - כ800

שני - כ850

שלישי - כ2600, זה כלל גם ברקסים.

צריכת דלק כ14.5 ק"מ לליטר.

 

מעבר לזה בגלל שהמחירון של האוטו גבוה אני עושה ביטוח מקיף, למרות שהוא בקושי שווה חצי אולי טיפה יותר מהמחירון.

אני בטוח שעוד כשנתיים שלוש, הרכב הזה יעלה 5 שקלים, ובספק אם אוכל למכור.

 

לכן מעדיף כבר עכשיו לנסות למכור, בעיקר כאשר יש אחריות, מקווה שאקבל עליו יותר מ20, בינתיים אני רואה בלוח המודעות לא מעט 2015 ו16 שכבר הרבה זמן מוצעות ב30 ואף פחות, ונראה שהן תקועות שם לנצח.

 

אז עברה לי מחשבה כזו שכדאי כבר עכשיו לנסות להיפטר מהרכב הזה ולעבור למשהו אמנם ישן יותר, אך איכותי ושקט יותר, שאני מאמין שכמעט כל רכב יהיה כזה בסעיפים האלה, והעיקר פחות כואב לכיס.

 

במידה ואקנה רכב סביבות ה20K אולי טיפה יותר, אהנה מרכב בעל איכות נסיעה טובה יותר, ירידת ערך כבר די יציבה, שוק בטוח חזק יותר מהפיג'ו שלי, ביטוח צד שלישי אולי גם מקיף, והטיפולים בטוח יהיו זולים יותר, אחד בגלל שזה לא לובינסקי, שתיים, רכב בלי אחריות שיכול לטפל בכל מקום (שזה יתרון לרכבים יפניים או קוריאנים, כי ברכב צרפתי ממש לא מומלץ לטפל בכל מקום),

אז אתה לא מסכים איתי?

 

לגבי הלנסר, אני בטוח שאם תוריד במחיר הרכב יימכר.

 

בכל מקרה אשמח לדעת איזה רכבים יש במחיר הזה, אפילו בסביבות ה20?

עריכה אחרונה על ידי Wildlands
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיקרה אולי באמת תתאים לך אבל נראה לי שמצב הרכב יותר חשוב מאשר הסוג בתקציב הזה כי טיפול או שניים יעלה לך ביוקר אם לא תבדוק טוב מה אתה מקבל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק בדבר אחד - ירידת הערך עד כה היתה מזעזת.

 

אבל, וזה אבל גדול (או לפחות לא קטן) יש לך כרגע רכב לא כזה ישן (2015 אם אני מבין נכון), שבינתיים מראה אמינות סבירה והוא גם די חסכוני מבחינת צריכת דלק.

 

אם תחליף, תקבל רכב ישן יותר ב-3-4 שנים שכבר נסע לא מעט, ואין לך מושג מה עבר עליו. הסיכון ליפול במקרה כזה הוא כבר לא אפסי, ובתמורה תחסוך (אולי, אם לא יהיו שום תקלות לא צפויות) כמה מאות שקלים בשנה על טיפולים? גם ככה הרכב שלך יוצא מאחריות, אני מניח שיש מוסך סביר באיזור חיפה לפיג'ו (שהוא לא מורשה יבואן), ואני גם לא מבין למה אתה מבטח במקיף לפי שווי הרכב במחירון ולא לפי שווי הרכב במציאות.

 

אם הרכב כרגע שווה 20, ירידת הערך הצפויה אם תחזיק את הרכב עוד 3 שנים תהיה לכל היותר 20. אם תקנה קרוז או לנסר ב-20, אני לא חושב שתמכור אותן ב-15 או אפילו ב-10 עוד 3 שנים. גם את הפיג'ו הזו יש סיכוי שתמכור בכמה אלפים עוד 3 שנים.

 

בקיצור - אני לא בטוח שכלכלית יהיה נכון להחליף כרגע. מובן לגמרי שאתה לא אוהב את הרכב, וזו גם סיבה מספיק טובה להחליף, פשוט צריך להבין שהשיקול הכלכלי הוא לא השיקול הנכון במקרה כזה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלי רק נקרא "חדש", זה יותר לנסוע בחדש ולהרגיש בישן.

אך המכוניות הישנות יותר ירגישו יותר חדשות ממנו, אני בטוח בזה,

בכל מקרה החלטתי שפשוט די, אני לא מעוניין לסבול עוד את ירידת הערך הזו, בגלל זה אני מעדיף למכור ולקנות משהו נורמלי וישן יותר, אבדוק טוב טוב.

 

ראיתי שממליצים כאן על המיקרה, אני רואה שבתקציב שלי אפשר לקנות בסביבות 2011 שזה מצויין, ואני רואה גם שיש לא מעט פרטיות שנסעו מעט, אז נראה לי אבדוק אותם קודם, תודה.

 

במה המיקרה יותר איכותית?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

תאמין לי שכמעט כל אוטו יהיה איכותי יותר מהפיג'ו. :)

כבר ניסיתי כמה אפילו די ישנות, ופשוט לא האמנתי עד כמה חבל על כל שקל שמושקע ברכב הזה, ואני לא מופתע שהמחירון שלו צונח, פשוט החבר'ה שם בפיג'ו היה שיכורים כאשר תכננו את הרכב.

 

.אשמח אם יהיו עוד רעיונות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הלכתי והתעניינתי בלנסר 1.5 אוטומט 2011, ויש לי דבר אחד להגיד לפיג'ו, פשוט תתביישו לכם, איך רכב של מיצובישי שנת 2011 שהוא לא שיא הטכנולוגיה, כל כך הרבה יותר טוב מהגרוטה "החדשה" שלכם, פשוט לא יאומן.

 

לסיכום, אחרי הנסיעה הזו, אני בוודאות מוכר את הפיג'ו שלי וקונה לנסר יותר מבוגרת בכב5 שנים, אך מרגישה הרבה יותר חדשה ושלמה.

 

מודה לכולם על העזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה במכירה, ותתחדש!

 

יהיה מעניין אם תרצה לפרט (פה, או בשרשור נפרד), על הפיג'ו, מה היה כל כך מזעזע (פרט לירידת הערך) ואיך היא מרגישה בהשוואה לרכב מקביל, נגיד המיצובישי הזו. יכול לעזור למי שיחפש בעתיד פיג'ו כזו (אין עליה כל כך הרבה מידע).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשמחה,

אני אתחיל בזה שאני לא בוחן רכב, ואם יש ניסוח לא מקצועי או שגוי, אז עמכם הסליחה.

ובטח אשמח אם תתקנו אותי, אפילו בהודעה פרטית.

 

דבר ראשון, אני הייתי ממליץ לכל מי שחושב לקנות פיג'ו, שישקול זאת ב7 עיניים, ועדיף להימנע מקניית כזו לרכב חדש, שלא תבינו לא נכון, הרכבים טובים, אך הנזק מירידת הערך הוא חזרה כמה שנים אחורה, ולדעתי עלות הטיפולים גבוהה מדי שלא מצדיקה את התמורה שמתקבלת מהרכב, ואני אומר את זה מהניסיון הכואב שאני חוויתי.

 

היתרונות של הפיג'ו:

-מבחוץ נראה רכב חדש יותר

-נוחות מתלים טובה יותר (וזה רק מתלים)

-בגאג' גדול יותר

-מרווח מאחור

-בקרת שיוט שאין במיצובישי וחבל, כי כן אהבתי.

 

אני בטוח שיש רכבים טובים יותר משני אלה, אך כרגע ההשוואה היא רק בין המיצובישי ל פיג'ו שלי

היתרונות של המיצובישי:

- תנוחת הישיבה עדיפה, היא עוטפת ונוחה יותר

-יותר שקטה, עליה על פסי האטה חלקה יותר ואין רעשים מיותרים, ממש הכל נשמע כאילו הרכב חדש.

-יותר איכותית, בישיבה הרגשתי ברכב באיכות גבוהה יותר וגם החומרים והחלקיפ הפנימיים נראים ממש עמידים.

-אבזור, הרכב פשוט יותר מאובזר, זה בטח קשור לדגם.

-כסא נוח, המתלים פחות אך לא משהו קריטי, אפשר לחיות עם זה.

-היגוי יותר טוב ומתקשר מזה של הפיג'ו, וגם הנסיעה בכביש יותר מסיבית, הכוונה אמנם המתלים נוקשים יותר, אך המרכב עצמו מוצק ולא מתנדנד או מתרגש יותר מדי.

-נוחות תפעול הכפתורים בפנים פשוט ליגה אחרת, פתיחת חלונות, כפתורי המזגן והמערכת, וגם יש כפתורים על ההגה, הכל נוח יותר.

-מבחינת מנוע ובלמים, ממש אין מה להשוות, הם עדיפים על 2 הפיג'ו שיש לי, דוושת הגז ממש מדויקת, איך שנוגעים בה הרכב מגיב ישירות ומהר, ובצורה חלקה.

-הברקסים חזקים, נגיעה קטנה מספיקה כדי לקבל בלימה טובה, האמת זה קצת הפתיע אותי, כי זוכר ברכבים אוטומטים קודמים שהיו לי, הברקסים היו חלשים.

-בתקופה האחרונה התרגלתי למזגן של הפיג'ו שהיה לי טוב, אפילו לפני תקופה קצרה עניתי למישהו כאן לגבי זה, אך היום הוכח לי שהמזגן במיצובישי פשוט עדיף בכמה דורות, ממש מקפיא.

 

ולגבי הטיפולים, הבחור טיפל רק במוסך מורשה, הטיפולים שם נעים בין 500 - 900, בפיג'ו שלי בין 800-1400, לא מספיק שירידת הערך היא פשוט מחרידה, וגם בא היבואן עם מחירי טיפולים לא ראויים בעליל.

 

הוא טוען שצריכת הדלק נעה בין 13-14 לליטר, לא נורא לדעתי, אני גם לא אסע הרבה.

חייב לציין שקראתי קצת מבחנים על הרכב, וקיבלתי תמונה כוללת של רכב בינוני ולא יותר מזה, במציאות דווקא אהבתי, והתברר לי שהוא עדיף על הפיג'ו.

 

מקווה שזה יעזור למישהו ולא יפריע לי במכירת הפיג'ו :wink:

כל טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תצפה בלאנסר ל1 13 או 14.

היה לי את הרכב הזה 3 שנים בליסינג והצריכה היתה סביב 1 ל11.5 עד 12 בתוואי מעורב .

1 ל13 ראיתי רק בנסיעה שרובה הגדול בינעירוני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2238 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...