Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם,

קודם כל: איני בקיא כל כך ברכבים.

 

אני מחפש רכב בכדי להתנייד מהעבודה ללימודים ולבית.

השתחררתי השנה אז עוד אין לי מספיק כסף לקניית רכב "0 ק"מ".

השאלה: האם אני בכלל צריך להסתכל על רכבים של 20 אלף שח?

אני כרגע מחפש רכב בקטגורית מיני שלא עבר 100K, עד יד שנייה, אמין וזול בהחזקה ועדיף חסכוני.

שמתי עין על סיטרואן C1, דייהטסו סיריון, קיה פיקנטו, פיאט 500\פנדה, יונדאי I10, טיוטה יאריס, ניסן מיקרה.

כולן משנת 2008 מעלה.

 

אני צריך הכוונה יותר מייעוץ.

תודה מראש!

פורסם

סיטרואן C1 בעלת גיר רובוטי חד מצמד וגם בפנדה /500 יש גיר רובוטי שלא נוח לכל נהג ויש לו גם בלאי ותיקונים כאלו ואחרים חלק מהם גם עולה הרבה מאוד כסף (צובר רובוט של פיאט ייגמר בכמה אלפים טובים ומכובדים למשל).

אם פיאט -רק ידני ולחפש רכב שמור עם הסטוריה מוכחת לאו דווקא ממורשה.

לדעתי,סיריון שמורה תתן את התמורה הטובה ביותר והיא עדיפה על השאר גם אם מיושנת לעומת חלק מהאופציות הרי שברמת האמינות היא ממוקמת די גבוה מבין כל האופציות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ידני מתאים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ממליץ על יונדאי I10. אם ידני בא בחשבון, אז הייתי הולך על זה. נמכרות בסביבות ה 20K שנתון 2011.

החזקתי אחת כזו 2011 עד לפני שבוע, רכב נוח (בעיקר בחניות) ואמין עם תחזוקה זולה וצריכת דלך טובה מאוד.

פורסם
סיטרואן C1 בעלת גיר רובוטי חד מצמד וגם בפנדה /500 יש גיר רובוטי שלא נוח לכל נהג ויש לו גם בלאי ותיקונים כאלו ואחרים חלק מהם גם עולה הרבה מאוד כסף (צובר רובוט של פיאט ייגמר בכמה אלפים טובים ומכובדים למשל).

אם פיאט -רק ידני ולחפש רכב שמור עם הסטוריה מוכחת לאו דווקא ממורשה.

לדעתי,סיריון שמורה תתן את התמורה הטובה ביותר והיא עדיפה על השאר גם אם מיושנת לעומת חלק מהאופציות הרי שברמת האמינות היא ממוקמת די גבוה מבין כל האופציות.

 

לפני כחודשים סיריונים נמכרו ב15 אלף שח (80-110 אלף קמ) יד שנייה. היום יש מעטים ונמכרים בסביבות 19-22 אלף לאותו קמ

פורסם
ממליץ על יונדאי I10. אם ידני בא בחשבון, אז הייתי הולך על זה. נמכרות בסביבות ה 20K שנתון 2011.

החזקתי אחת כזו 2011 עד לפני שבוע, רכב נוח (בעיקר בחניות) ואמין עם תחזוקה זולה וצריכת דלך טובה מאוד.

 

סוחב בעליות? גודל מנוע ביחס טוב למשקל הרכב?

פורסם

בעליות המיני לא זריזות, תלוי בעליה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...