ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
איך הייתם מדרגים את הרכבים הבאים מבחינת רמת בידוד רעשים (רוחות, רעש שיבושי כביש וכו') ונוחות נסיעה בנסיעה בינעירונית? קארוק אטקה 3008 קשקאי אקליפס קרוס CX-5 **אם יש דגם מסויים שמככה מעל כל הדגמים שרשמתי מעלה אשמח לשמוע.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
מישהו יכול לומר לי חוות דעת על הרכבים? מבחינת תחזוקה/אמינות/צריכת דלק? אגב איך המזגן של הרכבים הנל? מערכת השמע כוללת אוקס וכניסה ל יואס בי? ישנה בקרת שיוט? אודה לכל אחד ואחד שיוכל לשפוך מידע
הודעה אחרונה מאת kobi_2, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, הנה תוצאות בדיקה שערכתי לרכב שאני רוצה לקנות. אני לא מומחה גדול אז תוכלו להסביר לי מה מכל האיקסים באמת בעל משמעות? בכל מקרה, המוכר אמר שאת עניין המנוע(סיבובי מנוע נמוכים והזרקת דלק שכתובים) הוא יתקן בעצמו לפני הקניה. מה לגבי שאר הדברים והאם זה משמעותי? תודה
הודעה אחרונה מאת פצפצ, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום למומחים! לאחר מכירת הפריוס השלישית שלי אני שוקל את צעדי קדימה. מצד אחד: להמשיך הלאה לעוד פריוס מצד שני: להתנסות ברנו פלואנס דיזל. הטויוטה לדעתי היא רכב מושלם ואני נהנתי ממנו מאוד! הבעיה היא רק במחיר הגבוה שכרוך במציאת פריוס כלבבי (והתקציב אומר את של-45,000 ש"ח ) הסיבה היחידה לפזול לכיוון הרנו הוא רק בשל המחירים הנמוכים יותר( יש סיבה??) בקיצור- מעדיף מאנשים שהתנסו: פריוס 2012-2013(עם ק"מ גבוה) בלחץ או פלואנס 2013-2014.?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, יש לי הזדמנות לרכוש קיה סורנטו 2015 מבן משפחה שזה רכב שממש תפור לצרכיי הנוכחיים (אשמח לשמוע מכם עליו טוב או רע). הרכב הוא באמת נדיר מבחינת המצב שלו אבל הבעיה היא שאני צריך לממש את האופציה די מהר, ואני חושש שאתקע עם הרכב שאני רוצה למכור. כרגע יש לי שני הונדה סיוויק, אחת 2008 ואחת 2009 ואם זה יצא לפועל אני מעוניין למכור את ה-2008 כי בניגוד לשנייה היא גם קצת פחות מאובזרת. הרכב במצב מכני מעולה, מטופל במורשה מיומו הראשון על הכביש אבל אני רואה שהשוק יד 2 ממש במצב קטטוני. האם מישהו יודע להגיד מניסיון איך הסחירות של הסיוויק ? האם אצליח להיפטר ממנו במהירות ? האם אצטרך לרדת מתחת למחירון אפילו שיש לי רכב טוב ? אני ממש רוצה לסגור עניין על הסורנטו אבל חושש של…
הודעה אחרונה מאת שרה טובול, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
הי, ההורים שלי מציעים לי לקבל במתנה טויוטה יאריס ורסו 2002 עם 300 אלף קמ במתנה. בא לי לקחת אבל ממש לא בא לי להתעסק כל היום עם מוסכים וטיפולים. שאלתי היא מה תוחלת החיים של רכב מסוג זה שננהג באופו אחראי יחסית ויעבור טיפולים דרך קבע. ברור לי שאין תשובה ודאית אבל אולי קיימת סטטיסטיקה כלשהי שתוכל לסייע בידי לקבל החלטה. נניח והרכב יתחיל להשתגע, כמה יעלה פחות או יותר להעביר אותו סט טיפולים מקיף שיכלול למשל מנוע וגיר. תודה,
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי, לפני כ-8 חודשים קניתי את הרכב, כשהוא יד 2 עם 45 אלף ק"מ. הרכב סה"כ בסדר גמור, מספק את הצרכים שלי ולא עושה בעיות (טיפולים בזמן, דלק ולנסוע). אני נוסע סביבות ה-20 אלף ק"מ בשנה. רציתי לדעת באיזה שלב מומלץ למכור את הרכב? אני לא מתכנן לעשות את זה בזמן הקרוב, אבל אני אוהב לתכנן דברים כאלה.. בעיקר בשביל להתכונן מבחינה כלכלית לתקופה שבה אחליף אותו ואצטרך להוסיף כמה עשרות אלפי שקלים לרכב "חדש" (יד שניה אחר). ברור לי שכמות הידיים משפיעה על מחיר הרכב, אבל גם הקילומטרג'. אנשים מעדיפים לקנות רכבים עם ק"מ נמוך ולפי איך שאני נוסע, בעוד שנתיים כבר אהיה בסביבות ה100..(עכשיו אני ב-60) בנוסף לזה, ב-2019 אמורים להשיק את ה-3 החדשה (מבוססת על הkai concept) ואני דואג שזה…
הודעה אחרונה מאת Eran.Haim, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 778 צפיות
אז ככה. מחפש רכב 2015/2016 אוטומטית בין 50-60 אלף ש"ח כיום יש לי i10 ומעדיף קצת יותר גדולה. נוסע בערך 60 ק"מ ביום בין עירוני. רוב הנסיעות לבד. בעיקר חשוב חסכונית בדלק (כי ה i10 ממש לא) ויותר יציבה ממנה. בכללית חושב על פיגו 208. השאלה האם יש חסכוניות ולא פחות חזקות ממנה . איך ההונדה גאז ההברידית? (היא נמכרת עוד?) אולי שנה יותר מתקדמת ולקנות שברולט ספארק? תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חייל ביומיות מחפש רכב עד 20 אלף עובד אז גם אפשרי לתחזק את הרכב. מתלבט בין הרבה רכבים מקורולה עד לאיביזה ואף סיוויק. חובב ידני.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
ימי מכירות CX5
מאת russol- 0 תגובות
- 587 צפיות
למישהו יש מושג מהן ההצעות על ה Mazda CX5 שמוצעות במסגרת 3 ימי המכירות שמתחילים היום?
הודעה אחרונה מאת russol, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 878 צפיות
שלום, אני מתכנן לקנות יונדאי i10, אשמח לעצתכם בבחירת הגרסה. אני בספק לגבי הגרסה האידיאלית: השימוש שלי הוא לרוב עירוני, ונסיעה בערך פעם בשבוע בין הרצליה לראשל"צ... כמה ההבדל מורגש? האם לצורך כזה יהיה יתרון משמעותי ב1.25? במידה ואקח את הגרסה 1.0 האוטו "לא יסחוב" נניח נסיעה לירושלים או נסיעה שנדרש כח מנוע חזק? במידה והאבזור זהה, האם שווה לשלם 5000 ש"ח יותר על 1.25 סמ"ק? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת mrraz, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן לכולם, אני סטודנט, לא אמור לסוע עם הרכב הרבה.. פעם בשבוע להורים ועוד קצת ברחבי באר שבע.. מחפש מכונית ידנית, זולה לתחזוקה ואמינה.. למישהו יש המלצות?
הודעה אחרונה מאת mrmiki1234, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אני חושב על להחליף את הרכב שלי(מאזדה 3) לרכב קטן יותר וחסכוני יותר. הכיוון הוא לרכב סופר מיני(מיני מרגיש לי שאני אסבול מהרכב- מהנוחות בנסיעות) התקציב הוא איזור ה30K. כרגע עומדת על הפרק 208 ידנית שנים 14-15. אופציה נוספת שחשבתי עליה היא איביזה, ידנית גם כן, אבל כאן אני אצטרך לרדת בשנתון 2-3 שנים וגם יש לי חשש מהמותג מבחינת אמינות(שמעתי מספיק סיפורי אימה על הקונצרן- אז נכון שהרוב זה הDSG ופה זה ידני אבל עדין), וגם מבחינת מראה חיצוני ובמיוחד פנימי ה208 נראה לי מתקדמת יותר. אני פתוח להצעות נוספות אם יש משהו שבאיזור התקציב שיכול להתאים לי. עכשיו לנושא העיקרי שרציתי לשאול המנוע המדובר הוא 1.2 82כס, שמעתי עליו שסהכ אין איתו בעיות מיוחדות אבל בכל זאת שאלה לבעלי 208…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
העברת בעלות-תשלום
מאת ik3-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני מניח שזו שאלה קצת מוזרה, אבל כאשר אתם קונים רכב מה הצורה שאתם לרוב משלמים?(או אם מוכרים אז הצורה שרוצים\ דורשים לקבל תשלום) לשלום במזומן מרגיש ממש לא נוח,לעשות העברה בנקאית לוקח- יש הגבלה דרך האתר של סכומים זעומים 5-10K, אמנם אפשר לעשות נגיד 5-6 העברות אבל במצב כמו זה שקונים רכב אתה רוצה לבצע העברה אחת שיהיה גם תיעוד מסודר ונוח, לכתוב צק זה בעייתי אני מאמין מבחינת המוכר כי הוא לא ירצה לקבל צק כי ידוע שצק עלול לחזור ומי רוצה סיכון כזה בקניית רכב(מכירת). אז מה הדרך שנוהגים לבצע את ההעברה של הכסף כשקונים רכב? (כמובן מדובר בצורה פרטית- במגרש מין הסתם הנושא הרבה יותר פשוט)
הודעה אחרונה מאת ik3, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברי פורום יקרים, אני בהתלבטות קשה, קיימים שני רכבים שאני די סגור אליהם : הראשונה, הונדה סיוויק האצבק 2012 (צורה חדשה) עם 80K קילומטר, דגם ספורט . השנייה, יונדאי I30 2013 inspire , מנוע 1.4 גם ידנית עם 76K קילומטר . ההפרש הוא סביב ה 10K לטובת היונדאי, איזה רכב אתם מציעים לי לקחת? עיקרי הדברים שחשובים לי הם - (לפי סדר יורד) נוחות נסיעה > אמינות > צריכת דלק > עלות החזקה > ביצועים . תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 0 תגובות
- 843 צפיות
שלום, רציתי להתייעץ ולשאול האם כדאי לבצע עסקה ולקחת רנו פלואנס בנזין 1600 סמ"ק מודל 2014 קומפורט? אני לא מוצא הרבה חוות דעת על המודל הזה ולכן אני כותב כאן. הרכב עשה 90,000 ק"מ. אשמח לעזרה מאלה שמכירים, תודה !
הודעה אחרונה מאת rondaniel, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 812 צפיות
שלום, יש לנו ככה: תקציב 20-25 אש"ח לנסיעה יומיומית של כביש אלון. למי שלא מכיר, זה כביר מפותל עליות וירידות, בוא ניסע מכביש 60 למישור אדומים. 15 ק"מ לכל כיוון. כ20 דק נסיעה. חשוב לי שהרכב שנקנה לא ימות לנו, או יתחמם באיזור המאוד חם הזה. שלא יהיה רכב לא בטיחותי וכד'. חשבתי על מאזדה 2 משנת 2009 עם פחו מבחת מ100 משנת 2009 לפי מה שאני רואה באתרים. האם יש עוד רכבים שיכולים לעמוד בתקציב ולהחזיק לנו כמה שנים בלי ליצור תקלות? גם אם היה לנו נח יותר ללכת על רכב גדול יותר, מעדיפים לחסוך בק"מ ולהתפשר על בגאז'.. האם אפשר להשיג את שניהם? מה כדאי לחפש? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני מעדיף תיבת הילוכים עם קלאץ' כפול אלא אם זה שחיטה נוראית במחיר על איזה רכב אתם יכולים להמליץ עם התכונות שציינתי? מבחינת שנתון שיהיה באיזור 2011 או אחרי, אבל לא משהו חדש. כיום אני נוהג על קיה פיקנטו שהוא מאוד קצר (3.5 מטר), אבל אם צריך להאריך ל4 מטר אז בסדר, אבל בגדול מעדיף להימנע ממשהו מאוד ארוך כדי שאוכל להיכנס ביותר מקומות חניה. אני מחפש את הרכב עם התכונות האלה במחיר הכי נמוך (אופטימלי) שיש. אני חושב על סיאט איביזה הרבה אבל אני רואה שהרכב האוטומטי מגיע עם גיר רובוטי ואני לא מעוניין בגיר כזה. ואני גם קורא כל מיני בעיות על האמינות של הרכב הזה מבחינה מכנית.. אני יכול להוציא 150K על הרכב, אבל אם אפשר להשיג את התכונות שציינתי גם ב50K אז למה לא... תמיד אפשר לק…
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי אני ממש רגע לפני קניית רכב חדש מהחברה, אני מתלבט בין איביזה fr 1000 סמק 115 כ''ס או לאון 1400 סמ''ק גרסאת סטייל 150 כ''ס מה אומרים? המחיר בערך אותו מחיר, הלאון קצת יותר.
הודעה אחרונה מאת shachar187, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ברשותי שברולט סוניק טורבו, מחירון 50,000. אני מעוניין לרכוש שברולט טראקס, מחירון 138,000 על הכביש. שברולט נתנה לי את ההצעה שלה לטרייד אין על הסוניק וקניית הטראקס, הצעה הגונה. חיפשתי עוד אפשרויות והגעתי למגרש מכוניות בשם אוטו קטורת בראשל"צ שנותן מימון לרכבים חדשים כולל טרייד אין על הישן. אני חייב לציין שההצעה של אוטו-קטורת טובה יותר משברולט עצמה. האם זה הגיוני? מישהו מכיר אותם ויכול לתת חווד עליהם (קראתי פה בפורום דעה אחת שלילית על טרייד אין שלהם) אבל מעבר לזה לא מצאתי כלום עליהם.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 4 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם מבקש חוות דעת על סובארו b4 איך הרכב בגדול? אמינות טיפולים יקרים? זמינות חלקים? צריכת דלק נוראה כמו שאומרים? אני נוסע כל בוקר מראשון ללוד וחזרה,ואולי אחר הצהריים נסיעה עם המשפחה בתוך העיר. כרגע יש ברשותי מזדה 3 2005 בערך שנה והאוטו משרת אותי מצוין פשוט מחפש קצת יותר גדול ומרווח. אודה לכל תשובה והערה בנושא לפני שאני כמובן מוכר את המזדה ומתקדם לb4 תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
איזה מנוע עדיף, 203 כ"ס או 240 והאם שווה להשקיע בגרסת הטיטניום? בנוסף, האם יש בעיות / מחלות / תקלות שצריך לצפות להן ולמה לשים לב בבדיקה. תודה לבעלי ניסיון שיענו
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי קוראים לי רום אני מתלבט בין מספר סוגי רכבים, אשמח לייעוץ. התקציב שלי הוא בסביבות ה100 אלף ש"ח. חשוב לי שיהיה יחסית חסכוני בדלק, לפחות עם 115 כ"ס. כיום יש לי הזמנה של סיאט איביזה FR 2018 מהחברה, אבל אני גם שוקל רכבים כמו BMW סדרה אחת או AUDI A3. חשוב שיהיה אוטומט, אשמח אם תתנו לי המלצות, אני מפחד לקנות BMW או AUDI בגלל טיפולים והחזקה. מה אתם הייתם לוקחים, איזה שנה ולמה?
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 817 צפיות
שלום, אני רואה המון אמירות לגבי החיסכון בדלק של הרכבים האלה עם מנוע 1.4. מישהו יכול לאשש את הטענות? מה צריכת הדלק הממוצעת לנהג רגוע? איך הגיר שם? זה DSG מאיזה דגם? באופן כללי מומלץ? אשמח לדעותיכם!! תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, מתלבט לגבי רכישת סיאט ליאון 1 ליטר אוטומט דגם STYLE במבצע של "חבר". (98K ש"ח). מתכונן להחזיק ברכב כ-3 שנים. ק"מ צפוי 12-15 אלף לשנה. האם יש בעיות ידועות בדגם זה? אם יש תקלה במצמדים בתקופת האחריות, האם זה נחשב בלאי טבעי וזה על חשבון הלקוח, או שזו תקלה המכוסה במסגרת האחריות? אשמח לשמוע עוד חוות דעת גם לחיוב וגם לשלילה. הרכב מתאים לי משאר הבחינות. (גודל, הספק וכו'). תודה לכולם, בני
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 1 תגובות
- 503 צפיות
שלום לכולם, בדקתי היום פולו (2007, ידני, 170000 ויד ראשונה) במכון לבדיקת רכבים לפני קנייה בדו"ח נאמר לי שיש צינור שממנו יש דליפה של מים ושהחלפה של הצינור תעלה בסביבות ה2500. האם זה הגיוני? האוטו במחיר 13000, האם יש טעם להתמקחות בעקבות הבעיה הזאת? תודה רבה לכל העוזרים!!
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני מחפש רכב חדש לאשתי, ואלו שני המועמדים שהגיעו לקו הסיום. מדובר על רכב שיעשה בערך 25K ק"מ לשנה, רובם עם נהגת יחידה, בתוואי נסיעה שרובו בין עירוני. שיקולים חשובים: - שהראש לא ייתקע בגג (היא גבוהה...) - צריכת דלק - מערכות בטיחות - מרחב סביר מאחור, למקרים שהמתבגרים שלנו ייסעו אתה - מערכת ניווט מובנית כמובן שנבצע נסיעות מבחן בשתיהן, אבל אם יש תובנות כלשהן עוד קודם - אשמח לקבל. תודה!
הודעה אחרונה מאת erezarmo, -
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מאזדה 3 2013 מנוע 2.0 גימור ACTIVE איך הבדיקה? במידה וכל הדברים מתוקנים שווה ללכת עליה?
הודעה אחרונה מאת Zoro11, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 664 צפיות
אני רוצה לקנות מאזדה 3 אוטומטית משנתונים 2004-2008 דגמי active או comfort. האם יש עדיפות לשנתון כלשהו? האם להיזהר משנתון כלשהו? האם יש בעיות ידועות לשנתון/שנתונים כלשהם? מה הבדלים בין דגמי active ל - comfort? תודה מראש לכל העונים
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 821 צפיות
שלום רב, מחפש גיפון עד 60k. האופציות עד כה הם: הונדה crv שנת 2009/2010 דגם אקזקיטיב או קשקאי 2010/2011 או פורסטר 2009 אשמח לחוות דעת על הגיפונים הנ"ל, ואם יש המלצות לרכבים בתקציב הזה אז אשמח. אני מאזור הקריות והייתי בטרייד מוביל, אוטודיל , וקרסו טרייד שנתנו גם 20 אחוז הנחה על ההונדה. אך הרכבים היו עם פגיעות שלדה ולעיתים גם מנוע. בכלמוביל הגדילו לעשות ודרשו מחירון על רכב עם פגיעות שלדה ובעיות מנוע וגיר. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Nati Malka,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
