הי,
הלך לי אחד הצמיגים האחורים ברכב שלי, מיצובישי אקליפס 2019, (נכנס חתיכת ברזל בצמיג).
ברכב מותקנים צמיגי יוקהומה, 225/55/R18 , רציתי להחליף צמיג אחד אך בשום מקום לא ניתן למצוא צמיג זהה.
חשובה לי מאוד הבטיחות ולכן מתלבט האם להחליף 2 צמיגים אחרויים זהים.
המגוון הוא עצום ואין לי מושג במה לבחור.
בשתי מקומות יחידים יש במלאי צמיג בגודל כזה, האחד של רייקן בעלות של 480 לצמיג, והשני לאסה בעלות של 600 ש"ח לצמיג - האם מישהו מהם נחשב לצמיג איכותי וההצעה אטרקטיבית?
אשמח לקבל מספר דגמים של צמיגים איכותיים שמבחינת עלות/תועלת כדאיים, כאשר הבטיחות דבר ראשון.
סגהון הנהיגה שלי רגיל... יש ילדים קטנים ברכב...