ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 800 צפיות
אהלן חברים, בן 21 השתחררתי לא מזמן ומחפש רכב , לפי הדרישות מכוון לסופר מיני , לפי התקציב מבין ששנתונים 2008 - 2012 בטווח שלי. התקציב עד 20,000. מעריך נסיעה של כ10000 ק"מ בשנה. דרישות - - נוחות , גובה שלי 1.90 . - רכב לא חלש מידי . - מערכת מולטימדיה / מערכת מקורית טובה. - שנתון גבוה ככל הניתן וק"מ נמוך - אופציונאלי גם רכב ידני , לא סגור עדיין. חשבתי על מספר דגמים אבל לא סגור כרגע. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, רוצה לקנות רכב מיני בתקציב הזה ושמעתי המלצות על ניסן מיקרה, בעיקר שהיא חסכונית בדלק. במחיר הזה אני יכולה לקנות שנתון 2011-2012. כמעט כל הרכבים הם מליסיניג או השכרה. האם היתם ממליצים עליו? יש דברים מסוימים שצריך לבדוק ולשים לב אליהם בדגם הזה? ראיתי היום מיקרה 2011 עם קמ של 150,000 האם זה נחשב גבוה? עדיף לקנות שנתון מתקדם יותר עם אותה כמות קמ? כמו כן יש קילוף של השכבה העליונה של הצבע (שכבת הלקה השקופה) באזור הדלת האחורית. האם הקילוף יתפשט בהדרגה לכל הרכב? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אז ככה מעוניין לרכוש BMW סדרה 3 בין השנתונים 2013 -2015 או Audi A3 2015-2016 או A4 2014-2015 התקציב עומד על115 אלף (תקציב מאוד לחוץ לרכבים האלה אני יודע אבל אני מנסה) וראיתי שיש רכבים בלוחות בטווח הזה, השאלה שלי היא ממה כדאי להיזהר כשרוכשים את את הדגמים האלה? מה המחלות של הרכבים האלה? והאם באמת האמינות שלהם ירודה כל כך עד כדי כך שאי אפשר למצוא רכבים שמורים שיתנו לך ראש שקט לפרק זמן סביר של שנה וחצי פחות או יותר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Ben7800, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 866 צפיות
אהלן חברים. אז אני החלטתי שאני כבר צריך רכב, אין תירוצים. הבעיה היא שאני לא מבין כלום במכוניות, ובגלל זה אני מאוד לחוץ כשאני מחפש ביד 2, יש כ"כ הרבה אפשרויות ואני לא מבין כלום מהם. אני לא יודע איזה מותג אני רוצה, אבל אני כן יודע איזה סוג רכב אני רוצה. אני רוצה רכב שיהיה לי נוח לנהוג בו בעיקר, מבחינת מדדי בטיחות אני יכול ללכת על ממוצע, אוטו עם צריכת דלק יחסית טובה (יחסית) ועם רמת אבזור מינימלית של בלוטוס לפחות. דבר ראשון: יש לי רישיון אוטומט בלבד הדרישות מהרכב: *אוטומט (יאפ) *אבזור מינימלי בלוטוס * צריכה הגיונית של דלק (עירוני יותר חשוב לי) * שלא יהיה צפוף מדיי * מהניסיון של העבר שלי אני מעדיף כל מה שלא צרפתי. **אני מוכן לשלם מ 20 אלף ע…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 681 צפיות
היי, התייעצתי פה בעבר ואמרו לי על הספייס סטאר שכדי לי, אשמח לעוד המלצות על דגמים. עדיפות לרכבים חסכונים בדלק! ואני חיפאי ככה שיש עליות, אז כנראה רצוי מנוע 1300 תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום פתחתי שרשור בעניין המזגן של פגו 208 ובמקביל רכישה של פיאט טיפו ,0 קמ. תודה לעונים אני מתחיל לראות כיוון לפתור לעניין. במקביל פורסם בעיתונות בירושלים מכירה של רכבי 0 קמ עי שמעון ברזילי 2017 ב 77,900 כולל רישוי ו2018 כ 90,000. היום הגשתי לסוכנות אמנם לנציג מכירות של 0 קמ והוא אומר לי יש מבצע לעשר מכוניות 0 קמ 2018 בצבע לבן ב כ 81,000 כולל רישוי. אני נרשם בעלים יד ראשונה ואם הבנתי נכון קונה מהסוכנות אשמח אם תעזרו לי מה בדיוק קורה,האם היבואן ככה נואש מהרכב,יש פה איזה קץ? אני מבין שהרכב לא היה הכי להיט פה אבל בכל זאת... תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
קניית רכב 110K 1 2
מאת nova2-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רכב סופרמיני עד 110 אלף אוטומט עדיף חדש מהחברה... נסיעות בעיקר בתוך העיר ולפעמים בינעירוני, עד עכשיו היה למשפחה טיוטה קורולה 2007 ( את הטיוטה משאירים לאבא) מה שחשוב שיהיה אמין בטיחותי וחסכוני, עד עכשיו בדקנו יונדאי i20 / טיוטה יאריס / פאביה / מאזדה 2 / סיאט איביזה FR / פולו היונדאי ויאריס נראות פשוטות, המאזדה גם לא הכי ואו, פולו הבנתי יש בעיה עם המכירה.. ההתלבטות הרצינית זה בין הסיאט לפאביה כמובן שאני פתוח לעוד הצעות...
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 5 תגובות
- 741 צפיות
שלום חברים, מצאתי טיוטה קורולה, במחיר טוב בחברת אלבר. הם מתחייבים לאחריות שנה על גיר ומנוע אבל תוצאות המכון קצת מדאיגות ורציתי לשאול אתכם האם זה לא כסתח של המכון או באמת מעיד על בעיות פנימיות של המנוע והגיר?
הודעה אחרונה מאת maoraustin, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח להמלצה לרכב שני במשפחה, לנסיעות קצרות לרוב (עד 4000 ק"מ שנה בערך) רצוי אוטומט, אפשר גם רכב קטן, אין צורך בביצועים מעולים על הכביש, העיקר שיהיה אמין ויעשה את העבודה. התקציב בעיקרון 10K אבל אפשר לעלות קצת. חשבנו על יונדאי גטס 2008. איך הוא? איזה עוד רכבים מומלצים יש? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 669 צפיות
החלטתי לקנות פיג'ו 208 ומצאתי רכב שעומד בדרישות שלי מבחינת תקציב , העניין הוא שהמחיר של הרכב קצת חשוד בערך 10K פחות מהמחירים בשוק הבחור שדיברתי איתו טוען שהרכב עבר תאונה קלה והחליפו את כנף ודלת וזו הסיבה למחיר, לטענתו שהוא רכש את הרכב בבדיקה טענו שמדובר בירידת ערך של בערך 3-4% . השאלה אם אני מפספס פה משהו אני ממש מתלבט אם מדובר במציאה או בניסיון עוקץ ,כמובן שאם אחליט לרכוש אני אעשה בדיקה והכל אבל פשוט הרכב נימצא שעתיים נסיעה ממני ולא בא לי סתם לעשות נסיעה ולשלם על בדיקה לחינם. עוד פרטים הטיפול בתאונה לא נעשה במוסך מורשה אבל הסוחר טוען שמדובר בחלפים מקוריים , ולגבי טיפולים הוא טוען שהרכב עבר טיפול 15K אצל היבואן והטיפול השני הוא עשה בעצמו. הרכב יד 2 שנת 2015 עם 30K …
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אחרי הרבה מאוד חיפושים בפורום אחרי רכב סופר מיני קראתי המון המלצות על ה208 ואני חושב שהוא מאוד מתאים למה שאני מחפש , אבל בכל זאת עלתה המחשבה על הבלאנו. בגדול התקציב הוא סביב ה45K ולכן מדובר בשתי הרכבים במנוע ה1.2 ידני שנתונים 15/16. מבחינת הנסיעות שלי מדובר במשהו כמו 80-90 ק''מ ביום ולכן חשוב לי שהרכב יהיה נוח , לא ישתה הרבה דלק , אמין והפרמטר האחרון זה רמת האיבזור כמובן שלא מחפש איבזור מפואר אבל כן חשוב לי מערכת מולטימדיה חיישני רוורס שבשנתונים האלה זה משהו בסיסי בעיניי. עוד פרט חשוב חלק מהנסיעה היומית שלי זה העליות של חיפה , לא היה לי בעבר ניסיון עם רכבים מהסוג הזה השאלה האם הרכבים האלה עם המנוע הזה בנויים לזה או שעדיף לרדת טיפה בשנתונים ולהביא רכב שנחשב קצת י…
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
היי, מחפש רכב אמין וחסכוני לנסיעות ארוכות בעיקר ללימודים מאזור טירת הכרמל לאורט בראודה שבכרמיאל הלוך חזור כ100 ק"מ. עדיפות לאוטומט אבל במידה ואין אופציות טובות אז גם ידני בסדר . ראיתי כמה רכבים כמו סוזוקי אלטו , סיטרואן c4 (ממש התלהבתי ממנה ), ניסן מיקרה וכל מיני רכבי מיני אחרים. מחפש רכב שבעיקר חסכוני בדלק בבינעירוני שיאכל ליטר ל20 ק"מ בערך. בסה"כ אני מחפש רכב לשנה שיוכל לשמש אותי בנסיעות ללימודים ואחר כך להחליט אם לעבור לגור שם או להישאר עם האוטו . תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 522 צפיות
היי רציתי לקבל קצת מידע מבחינת אמינות וחיסכון בדלק לגבי הרכבים הבאים: ניסן מייקרה 2011 אוטומט יונדאי I20 2013 אוטומט בעיקר תצרוכת דלק בבין עירוני תודה.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, איזה רכב עדיף מבין השניים, הונדה סיוויק סדאן 2010, סביב ה 75 אלף קילומטר, יד 2 שניהם פרטיות . יונדאי I35 2011, סביב ה 60 אלף קילומטר, יד 2 שניהם פרטיות . הבעלים של שני הרכבים מתחייבים בבדיקה . אשמח לשמוע את דעתכם, איזה רכב אתם הייתם לוקחים ? ולמה ? בנוסף, אשמח לשמוע מאנשים אשר מכירים את הרכבים שציינתי, איזה דברים אתם מציעים לי לבדוק לפני הקנייה . תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת mp3istk, -
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
עלויות אחזקה ? דלק ? טיפולים ? גיר ?
הודעה אחרונה מאת יונתן בר, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 573 צפיות
אהלן אהלן חברים. אחרי המון קריאה של שנים רבות הגיע זמני למצוא רכב בשבילי. הרכב יסע נסיעה יום יומית של פתח תקווה-אריאל כלומר כ40-60 ק"מ ביום ופעם בשבוע שבועיים נסיעות יותר רחוקות לירושלים, דימונה וכו... הדרישות מהרכב הן: *בטיחות לפני הכל- לא דורש מערכות אקטיביות, אבל מספר כריות אוויר יהיה נחמד מאוד. *שנית, צריכת דלק. רכב לסטודנט לנסיעות לא קצרות כל יום. *לא עגלה. רכב שיהיה זריז, לא פרארי, אבל לא פיקנטו. *עדיפות לאוטומט- אם תהיה אלטרנטיבה ידנית יוצאת דופן גם אופציה. *שנתון ואמינות- האמינות חשובה לי ולכן אעדיף להימנע מכל הDSG המתפגרים למניהם- מעוניין שיחזיק לאורך זמן ולא ישחוט לי את הכיס. *איבזור- לא דורש יותר מדי, אבל כל המוסיף הרי זה משובח. *גודל-…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 1 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אשמח להבין מה ההבדלים בין שני הרכבים - נניח ומדובר באותה שנה -2010 תודה רבה שבוע טוב ויום טוב!
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 740 צפיות
שבת שלום לכולם, אני גר בנתניה ועובד בפתח תקווה ולאחר שנה וחצי של תחבורה ציבורית מאסתי באוטובוסים ורכבות ולכן מחפש לרכוש רכב חדש. מחפש רכב שיעשה כל יום נתניה פתח תקווה, רכב חסכוני ואמין אך עדיין רכב שיהיה בעל אופי ספורטיבי .(הרכב חייב להיות אוטומט) כרגע התחלתי לחפש AUDI A1- מצאתי אחת שנתון 2015 עם מנוע 1000 (יותר חסכוני מ1400) שנכנסת לתקציב שלי . אשמח לשמוע האם הA1 ממומלצת לנסיעות כאלה כל יום ? האם היא חסכונית ואמינה ? בנוסף,פתוח לעוד רעיונות והצעות . תודה רבה לכולם.
הודעה אחרונה מאת amitbzbz, -
- 1 תגובות
- 500 צפיות
שלום חבר מחפש לקנות פורד גלאקסי 2013 או 2014. אני רואה ביד 2 שהנפח מנוע הוא 2 ליטר טורבו. למישהו יש ניסיון עם הרכב אמינות מנוע גיר אחזקה וכו? אשמח לשמע. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- 2 תגובות
- 575 צפיות
שלום לחבריי הפורום. אני בעל עסק (חברה בע״מ) ואשמח שתעשו לי סדר בכל אפשרויות המימון שעומדות בפניי. גם מבחינת זיכויים והכרה במס . הרכב ישמש אותי באופן אישי וגם את העסק ברוב שעות היום. הכיוון הוא אאודי a6 או מרצדס .
הודעה אחרונה מאת borsood, -
- 5 תגובות
- 949 צפיות
היי, קיבלתי הצעה להחלפה. ברשותי דייהטסו סיריון 2009 - יד שניה - שמורה מטופלת, עם 180,000 ק"מ החלפה אל מול ניסאן טידה 2008 - יד ראשונה - עם 100,000 ק"מ. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי, ראיתי רכב למכירה בן 5 עם 33 אלף ק"מ. שאלתי את המוכר לשגרת טיפולים ונאמר לי שנעשה טיפול אחרון טיפול 30 אלף לפני 4 חודשים(במוסך מורשה עם היסטוריה וקבלות). האם הדבר משמעותי? הבנתי שצריך לטפל כל ק"מ מסוים או שנה, המוקדם מביניהם. פה הטיפול היה לפי ק"מ ולא שנים(נעשו רק שני טיפולים) .כמו כן סיפר לי על מכה שהאוטו קיבל פעם מאחורה בחניה שטופלה במוסך של הביטוח(לא תאונה,פחחות). מה דעתכם?... המחיר כ-4500 שח פחות ממחירון משוקלל לוי יצחק(המחמיר יותר)
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי, היום הלכתי לראות מיצובישי לנסר ורציתי לבקש את עזרתכם. קודם כל כמה פרטים על הרכב: שנת 2011 מנוע 1.5 140,000 קמ יד 2 (יד1 ליסינג) לפי ההיסטורית טיפולים, הרכב נראה כשמור ומתוחזק (חוץ מקצת קוסמטיקה) צריך לציין שאני מכיר את המוכר וזה לא מישהו אקראי דרישת המוכר 20K אצלי בראש סדר העדיפויות זה אמינות וחיסכון בדלק (ממוצע פלוס) רציתי לשאול אם יש מישהו מניסיון אישי שיכול לתת לי עליו חוות דעת. רק רוצה לוודא שלא אעבור לגור במוסך ובתחנת דלק
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שבוע טוב, חיפשתי מיני שתתאים לצרכיי - חסכונית, אמינה, תחזוקה זולה, נוחות נסיעה. אחרי קריאה של סקירות וחוות דעת כאן בפורום הבנתי שהספייס סטאר הכי מתאימה לי. גרה במרכז ממוצע נסועה - 12 ק"מ בשנה בעיקר נסיעות עירוניות ולעתים נסיעות בינעירוניות יחזיק את הרכב בסביבות ה 5 שנים. תקציב - 38,000 עם גמישות קלה לכיוון ה 42. קיבלתי הצעה לספייס סטאר 2016 (לפני מתיחת הפנים) עם 26K ק"מ, בצבע לבן פנינה. ב 41,000 ש"ח. אני לא זוכרת אם הרכב הנ"ל הוא פרטי או מליסינג דרך המגרש שפניתי אליו. במידה והוא מליסינג רוצה לוודא האם המגרש מחוייב להוריד לי 21% מהמחיר מחירון של הרכב שהוא 47,500 ש"ח ? אחרי בירור שעשיתי מתישהו ב-2016 התחילו לשווק את הספייס סטאר אחרי מתחית הפנים, …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הי כרגע נוטה בעיקר לכיוון של מאזדה 2 או הונדה ג'אז, שנתונים 2014, אולי אפילו 2015 אם יש הצדקה לעלות בתקציב. פתוחה לשמוע עוד רעיונות... הלכתי לאיבוד קצת, בעבר היה לי הרבה יותר קל להחליט העדפות : אוטומטי, שנתון לא נמוך מדי, עלות תחזוקה נוחה(מהכאבים של פולו...), בטיחות !!! וצריכת דלק סבירה. בממוצע לפי הרכב האחרון שלי אני נוסעת בשנה כ12K ק"מ, כשמרבית הנסיעות הן יומיומיות בתוך העיר או בינעירוניות בינוניות-קצרות בעיקר בפקקים (לכן אוטומטי), וכרכב יחיד יש מדי פעם נסיעות ארוכות יותר. עוד נק' שמשפיעה על ההחלטה אולי - אם אין בעיות עם הרכב אני לא מחליפה אותו בתדירות גבוהה ... (האחרון אצלי כבר כ7 שנים). - המלצות ? - למה לשים לב בדוגמאות שציינתי ? המאזדה וה…
הודעה אחרונה מאת battler, -
-
- 4 תגובות
- 689 צפיות
חברות הליסינג עדיין תקועות עם הרבה מלאי שלה והמחיר נמוך במיוחד. האחריות הוארכה ל-10 שנים. מה החסרונות שלה? האם חווית השימוש בגיר היא בעצמה לא טובה? האם נתקעים לעיתים קרובות? התבקשתי לייעץ לזוג צעיר עם תינוק בדרך לגביי רכב ב-40k. מרהית הנסיעות הן בינעירוניות ארוכות. לא יומיומיות. סה"כ כ-15,000 ק"מ בשנה. הצרכים הם לרכב A ל-B, עם עלויות נמוכות, בטיחות גבוהה וכמה שיותר איכות ונוחות שניתן לקבל בתקציב (מבלי לחשוש מהפתעות בעלויות האחזקה, ומבלי להיתקע לצד הכביש עם רכב לא עובד).
הודעה אחרונה מאת tepic, -
- 4 תגובות
- 729 צפיות
שלום לכולם. ראינו את הרכב ביום שישי ואנחנו רוצים ללכת היום לקנות אותו. נראה מאוד מתאים למשפחה שלי מבחינת המידות והנראות. הרכב נמצא במגרש אך הוא יד פרטית עם 27 אלף ק"מ. הייתי רוצה לשמוע מכם על איזה דברים מומלץ להסתכל בזמן הבדיקה הראשונית. מה ה"מחלות" של הרכב הזה? באופן כללי איך הרכב הזה? אשמח לשמוע את דעתכם. תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת oshri_t, -
פולו החדשה
מאת husoth- 1 תגובות
- 568 צפיות
היי, אני לקראת רכישת רכב חדש. קבלתי הצעה לסיאט לאון חדשה מהיבואן (106000 כולל הכל) - סטייל ידנית 1.2. הבנתי שהדור החדש של סיאט לאון אמור לצאת בשנה הבאה. האם עדיין ממולץ אז לקנות את הרכב השנה? אופציה אחרת שחשבתי עליה זו פולו החדשה, רציתי את הגרסה הידנית, אבל הבנתי שאין כבר - אז אני חושב עכשיו על DSG (גרסת 95 כוח סוס) המחיר מגיע ל - 115000. אני מבין שאי שהרכבים לא באותה קטגוריה... רק אשמח לשמוע חוות דעת על פולו החדשה..ואם כדאי לקנות במחיר כזה. תודה
הודעה אחרונה מאת Eyalw, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 971 צפיות
משיטוט באינטרנט נודע לי שהדגם שונה במהלך השנה חמנוע חזק יותר - שניהם נראים אותו הדבר ובאותו נפח - אז כעצד יודעים אם הדגם עם המנוע החזק יותר? שמועות ששמעתי על תיבת ההילוכים מה עוד עלינו לדעת? והאם זה רכב שיראה הרבה פעמים כך שסכרנו יצא בהפסדנו? אצין שאין לנו צורך ברכה גדול , אך כן צורך ברכב שנוסע טוב ויציב על הכביש והקטנות הישנות לא עושות זאת טוב כמו הגדולות אך יקרות יותר ולכן הולכים על מכונית גדולה יותר תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת YEHUDAYEL, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 542 צפיות
היי, מישהו התנסה איתם ויכול לחוות דיעה? תודה.
הודעה אחרונה מאת פצפצ,
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 312 אורחים (הצג רשימה מלאה)
