Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שבת שלום לכולם,

אני גר בנתניה ועובד בפתח תקווה ולאחר שנה וחצי של תחבורה ציבורית מאסתי באוטובוסים ורכבות ולכן מחפש לרכוש רכב חדש.

מחפש רכב שיעשה כל יום נתניה פתח תקווה, רכב חסכוני ואמין אך עדיין רכב שיהיה בעל אופי ספורטיבי .(הרכב חייב להיות אוטומט)

כרגע התחלתי לחפש AUDI A1- מצאתי אחת שנתון 2015 עם מנוע 1000 (יותר חסכוני מ1400) שנכנסת לתקציב שלי .

אשמח לשמוע האם הA1 ממומלצת לנסיעות כאלה כל יום ? האם היא חסכונית ואמינה ?

 

בנוסף,פתוח לעוד רעיונות והצעות .

 

תודה רבה לכולם.

עריכה אחרונה על ידי amitbzbz
פורסם

אתה בטוח שהיא בתקציב? אולי עם הרבה ק"מ.

בכל מקרה כחלופה לאאודי הזו יש לך פאביה, איביזה ופולו עם מאפיינים כמעט זהים, כאשר לכולן מכנה משותף בעייתי - הגיר. תקרא קצת על dsg7.

 

מעבר לזה אתה מחפש רכב ידני או אוטומטי בהכרח?

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

פורסם

רכבים דומים מהקונצרן עם 3 דלתות ורכב ידני הם כנראה מה שאתה מחפש:

איביזה/לאון/אאודי - מי שתכנס בתקציב ומאיזה שנתון..

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
רכבים דומים מהקונצרן עם 3 דלתות ורכב ידני הם כנראה מה שאתה מחפש:

איביזה/לאון/אאודי - מי שתכנס בתקציב ומאיזה שנתון..

 

יש לי רישיון רק לאוטומט לכן רכב ידני לא בא בחשבון.

מצאתי אאודי שנכנסת לתקציב שלי שנתון 2015.

מחפש המלצות לרכבים דומים או לחילופין רכב שיהיה אוטומטי מיני וחסכוני בתקציב הזה.

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...