Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב 110K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב סופרמיני עד 110 אלף אוטומט עדיף חדש מהחברה...

נסיעות בעיקר בתוך העיר ולפעמים בינעירוני, עד עכשיו היה למשפחה טיוטה קורולה 2007 ( את הטיוטה משאירים לאבא)

מה שחשוב שיהיה אמין בטיחותי וחסכוני, עד עכשיו בדקנו יונדאי i20 / טיוטה יאריס / פאביה / מאזדה 2 / סיאט איביזה FR / פולו

 

היונדאי ויאריס נראות פשוטות, המאזדה גם לא הכי ואו, פולו הבנתי יש בעיה עם המכירה.. ההתלבטות הרצינית זה בין הסיאט לפאביה

 

כמובן שאני פתוח לעוד הצעות...

פורסם (נערך)

לא רואה למה פולו תהיה בעייתי למכירה ואיביזה או פאביה לא. היא ממוצבת מעליהן ומדובר באותם מכלולים.

בכל מקרה תיבת ההילוכים שלהן רגישות יותר לאחזקה ביחס לתיבות אחרות.

יונדאי i20 מיושנת לא חסכונית ולא משתלמת בשום אופן.

מאזדה 2 לא חסכונית אבל אמינה ובטיחותית.

יאריס בטיחותית וחסכונית אבל לא ממש נוחה ולא איכותית מבפנים.

בין פאביה לאיביזה האיביזה עדיפה משמעותית בתחום המרווח הפנימי ואבזור בטיחות עדיף.

עוד אופציה היא קיה ריו, למרות שלא חסכונית ולא חזקה , מרווחת ומאובזרת בצורה סבירה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם (נערך)
לא רואה למה פולו תהיה בעייתי למכירה ואיביזה או פאביה לא. היא ממוצבת מעליהן ומדובר באותם מכלולים.

בכל מקרה תיבת ההילוכים שלהן רגישות יותר לאחזקה ביחס לתיבות אחרות.

יונדאי i20 מיושנת לא חסכונית ולא משתלמת בשום אופן.

מאזדה 2 לא חסכונית אבל אמינה ובטיחותית.

יאריס בטיחותית וחסכונית אבל לא ממש נוחה ולא איכותית מבפנים.

בין פאביה לאיביזה האיביזה עדיפה משמעותית בתחום המרווח הפנימי ואבזור בטיחות עדיף.

עוד אופציה היא קיה ריו, למרות שלא חסכונית ולא חזקה , מרווחת ומאובזרת בצורה סבירה.

בקשר לפולו התכוונתי שאין מספיק רכבים כי היו בעיות בהשקה.

בקשר לסיאט, כמה זה נפוץ הבעיות האלה בגיר הזה?

יש עוד אופציות?

 

בכל מקרה תיבת ההילוכים שלהן רגישות יותר לאחזקה ביחס לתיבות אחרות.



 

זה אנדרסטייטנמט רציני..

 

עד כדי כך הגיר שלהם בעייתי שלא קונים אותם ?

עריכה אחרונה על ידי nova2
פורסם

האיביזה זו הסופרמיני השנייה או השלישית הכי נמכרת בארץ וכמובן שהרוב שנמכרות אוטומטיות, ולא חסר מכוניות אחרות

שנמכרות עם הגיר הזה , לכן כנראה שלא עד כדי כך. מצד שני פה ושם עדיין שומעים על מקרים בודדים של תקלות.

עוד אופציה היא הסיטרואן C3 שמגיעה עם 5 שנות אחריות וגיר אוטומטי רגיל.

פורסם
האיביזה זו הסופרמיני השנייה או השלישית הכי נמכרת בארץ וכמובן שהרוב שנמכרות אוטומטיות, ולא חסר מכוניות אחרות

שנמכרות עם הגיר הזה , לכן כנראה שלא עד כדי כך. מצד שני פה ושם עדיין שומעים על מקרים בודדים של תקלות.

עוד אופציה היא הסיטרואן C3 שמגיעה עם 5 שנות אחריות וגיר אוטומטי רגיל.

 

הבנתי תודה, רוב הסיכויים נקנה סיאט איביזה למרות שזה רכב חרוש, איך הרכב מבחינת הדלק?

פורסם

בבין עירוני לא חיסכוני קיבלתי כ 1/16.5 בדור הקודם אך עם אותו מנוע.

קח בחשבון שניתן לקנות את אמת איבזור החדשה אקסלנס ב90 אלף, דיל מעולה.

http://wheel.co.il/רוכשים-סיאט-איביזה-מבלי-לצאת-מהבית/

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בבין עירוני לא חיסכוני קיבלתי כ 1/16.5 בדור הקודם אך עם אותו מנוע.

קח בחשבון שניתן לקנות את אמת איבזור החדשה אקסלנס ב90 אלף, דיל מעולה.

http://wheel.co.il/רוכשים-סיאט-איביזה-מבלי-לצאת-מהבית/

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

זה מתחת לרמת גימור FR לא?

יש גג פנורמי ברמת גימור הזאת?

 

ואפשר לדעת מה ההבדל בין להביא רכב מהחברה לבין כל מיני סוכנויות רכב שכל פעם קופצות לי בפייסבוק?

פורסם

רכב חדש קונים בסוכנות היבואן או מחברות הליסינג הגדולות (יד ראשונה 0 קילומטר).

האיביזה לא נמכרת בערוצי האפס קילומטר.

מה שהייתי בודק קודם כל זה עלות הביטוח היקרה של הדגם, במיוחד אם יש צורך לבטח נהג חדש.

הציעו לך c3 והתעלמת. אני חושב שהסיטרואן קניה טובה מהאיביזה וממליץ לך לבדוק אותה לפני ההחלטה הסופית.

יש לה מנוע חזק יותר, גיר יפני אוטומטי רגיל (לא רובוטי) וחמש שנות אחריות מלאות.

לטעמי, היא גם נראית מצויין.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
רכב סופרמיני עד 110 אלף אוטומט עדיף חדש מהחברה...

נסיעות בעיקר בתוך העיר ולפעמים בינעירוני, עד עכשיו היה למשפחה טיוטה קורולה 2007 ( את הטיוטה משאירים לאבא)

מה שחשוב שיהיה אמין בטיחותי וחסכוני, עד עכשיו בדקנו יונדאי i20 / טיוטה יאריס / פאביה / מאזדה 2 / סיאט איביזה FR / פולו

 

היונדאי ויאריס נראות פשוטות, המאזדה גם לא הכי ואו, פולו הבנתי יש בעיה עם המכירה.. ההתלבטות הרצינית זה בין הסיאט לפאביה

 

כמובן שאני פתוח לעוד הצעות...

גם ג'אז חדשה תכנס בתקציב ותעמוד בדרישות. בצע נסיעת מבחן כדי לראות אם אתה מסתדר עם הגיר הרציף.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם (נערך)
רכב חדש קונים בסוכנות היבואן או מחברות הליסינג הגדולות (יד ראשונה 0 קילומטר).

האיביזה לא נמכרת בערוצי האפס קילומטר.

מה שהייתי בודק קודם כל זה עלות הביטוח היקרה של הדגם, במיוחד אם יש צורך לבטח נהג חדש.

הציעו לך c3 והתעלמת. אני חושב שהסיטרואן קניה טובה מהאיביזה וממליץ לך לבדוק אותה לפני ההחלטה הסופית.

יש לה מנוע חזק יותר, גיר יפני אוטומטי רגיל (לא רובוטי) וחמש שנות אחריות מלאות.

לטעמי, היא גם נראית מצויין.

 

לפי המבחנים האיביזה חזקה יותר:

https://www.thecar.co.il/סיאט-איביזה-החדשה-מול-סיטרואן-c3-ואופל-ק/

 

https://m.auto.co.il/article/roadtest/130316-comparison-tests-citroen-c3

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אמין בטיחותי וחסכוני זה הונדה ג'אז.

אם פחות חשוב לך מרחב פנימי ותא מטען, הסוויפט יכולה להתאים גם כן וסביר שתשמור ערך יותר מהמתחרות שציינת.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

הבעיה שהיא פחות בטיחותית לא רק עקב חוסר במערכות בטיחות אקטיבות אלא המרכב מגן פחות טוב על הנוסעים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

C3 היא האופציה הכי טובה לטעמי....value for money הכי גבוה אולי היום בארץ.

5 שנות אחריות, חזקה, נראית טוב ומאוד מאובזרת...

לי יש אחת כזאת כבר שנה, אני מאוד מרוצה.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

×
×
  • תוכן חדש...