ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי חבר'ה, בן 23, מתחיל לימודים בקרוב. עד עכשיו נהגתי על דייהו לאנוס שנת 2001 שקיבלתי במתנה לפני כמה שנים. רוצה לקנות רכב בפעם הראשונה. ישמש אותי ואת בת הזוג שלי, לנסיעות בעיר אריאל (הרבה עליות), ופעם בשבוע נסיעה דרומה וחזרה. סה"כ ק"מ בחודש - בין 800 ל-1000. התקציב הוא 80 אלף. מעוניין לקנות רכב דרך עסקת מימון, עם מקדמה של 10,000 ש"ח ותשלום חודשי של עד 800 ש"ח. אני עד לא מזמן הייתי די סגור על קניית פיקנטו חדשה מהחברה, אבל הומלץ לי לברר על רכבים ישנים יותר, שהם לאו דווקא חדשים, כדי לחסוך הרבה כסף (ואז חשבתי על איביזה משנתון ישן יותר) אז אמנם התקציב הוא 80,000, אבל אני אשמח מאוד גם לשים כמה שפחות ומוכן לגמרי להתפשר על עניין השנתון. כ…
הודעה אחרונה מאת mightybear, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
אני מחפשת הונדה ג'אז מהדגם החדש שנת 2015 אך לא מוצאת דרך יד2/פייסבוק. הבנתי שאוטוסנטר הם הטרייד אין הרשמי של הונדה ודרכם אני יכולה למצוא רכב כזה. למישהו יש ניסיון עם אוטוסנטר ויכול לתת חוות דעת? האם כדאי לקנות דרכם? באופן כללי חשבתי להתרחק עד עכשיו מסוכנויות רכב כי חשבתי שהרכבים הטובים נמכרים בפרטי, אבל מכיוון שאני לא מוצאת אני מנסה בכל זאת לבדוק גם את האופציה הזאת... תודה!
הודעה אחרונה מאת motior, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רב לכל חברי הפורום. אשמח לעזרה מכם מכיוון שאני לא כל כך מבין ברכבים והיות וזה הרכב הראשון שאני מתכנן לקנות זה ממש חשוב לי שתתנו עצות מועילות. רקע לסיפור: כבר תקופה אני מחפש רכב וחשבתי שהיום מצאתי את הרכב. אבל תוצאות הבדיקה קצת הפחידו אותי. קצת נתונים על הרכב: פולקסווגן פולו 2008 מנוע 1.4 עם 90 אלף קילומטראז יד 03 קישור לתוצאות הבדיקה: http://www.siz.co.il/my.php?i=um2jtkzzje2y.jpg אשמח לכל עזרה אפשרית.
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
שלום לכולם אני צריך לבחור רכב ליסינג מהרשימה הבאה: מאזדה 3 סדאן, קומפורט 2 ליטר יונדאי אלנטרה סופרים 1.6 ליטר סקודה אוקטביה 1.0 אקסקלוסיב סקודה אוקטביה 1.4 סטייל איוניק סופרים ספורטאז' אורבן 1.6 אין אפשרות לבחור רכבים אחרים. אין תשלום על הדלק, רק שווי מס. אין אפשרות לוותר, נוסע הרבה (מעל 35K בשנה), חולון-ירושלים כל יום, ים המלח פעם בשבוע ובעתיד גם לערבה בתדירות כזו או אחרת. אנחנו זוג, ללא ילדים כרגע. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת sh88, -
מכירת רכב ישן
מאת nati052-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
ערב טוב אני רוצה להחליף את הרכב המשני בבית היום מדובר על סיריון 2008 די ישנה. מבקש התייעצות לאיך למכור רכב במצבו. הרכב נוסע, עם טסט. מטופל במוסך לא מורשה. הבעיה היא שחיצונית הוא לא נראה טוב. יש לו קילופי צבע מבחוץ והוא לא מושך. אני מוכן להתפשר מאוד על המחיר, אך זה מאוד מרתיע אנשים. יש המלצות? פירוק/גריטה וכו' גם אפשרי אם ניתן לקבל סכום סביר תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי, מה הייתם מעדיפים: מאזדה 2 2012 או ספייס סטאר 2013 (נסיעה של 30 קמ ביום בעליות של חיפה). רכבים אלו הם האופציה המועדפות עלי מבחינת אמינות ותחזוקה זולה. פחות אכפת לי מנוחות וספורטיביות של הרכב. אני מעדיף את הרכב שישאיר לי את החור הקטן יותר בכיס. קשה לי להחליט כי מצד אחד המאזדה שותה דלק ומצד שני הספייס סטאר שוחקת את הבלמים (ומפחיד לחשוב על עלות תיקון/החלפת הגיר). אני מתכנן להחזיק את הרכב ל5 שנים הבאות (לפחות)
הודעה אחרונה מאת aHero, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן אני שוקל לקנות סיאט איביזה מדגם FR עם גיר ידני (מעדיף ידני ומעדיף להמנע מהDSG הקלוקל) מספר שאלות, האם יש הבדל בין דגמי 2010,11,12,13 ? ומה מבניהם מומלץ לרכוש? מה עלות ביטוח מקיף לבן 25 עם עבר ביטוחי "נקי" ? וכנל לגבי הוצאות שוטפות וטיפולים ברכב? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 868 צפיות
שלום, לפני הרכישה רציתי לשאול אם מישהו מכיר בעיות מיוחדות בדגם הזה? האם מומלץ?(רכב ראשון) ומה מחיר רכישה מומלץ לרכב מסוג זה יד 3 110 אלף ק"מ? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חברים, נראה כאילו הגיע הזמן להשתדרג מהיונדאי קופה 2003 שלי ואני מתלבט בעיקר בין הוולסטר לשירוקו אבל פתוח לכל הצעה כמובן. הבנתי שהיתרונות בולוסטר הם צריכת דלק טובה, תיקונים זולים יחסית אבל היא לא "סוחבת" כמו שצריך והדגם טורבו המנוע שלו הולך מהר יחסית. השירוקו לעומת זאת נוסעת כנראה יותר טוב אבל צריכת דלק נמוכה וחלפים יקרים יותר שלא נדבר שהביטוח סביר להניח יעלה משמעותית יותר בגלל הטורבו. התקציב הוא באזור ה-60 אלף. אני מחפש רכב בטיחותי, לא יקר לתחזוק, נוח, יפה, "מיוחד" יחסית כזה שאין כמו מזדה 3 על הכביש וכשאני אצא לעקיפה היא תעבור בקלות. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת robertf, -
חבר טוב מתלבט לרכוש אחת מבין ה- 3. במוו סדרה 1 פולקסוואגן שירוקו יונדאי וולסטר. נהג יחיד , חשוב לו איכות,ביצועים ,הנאה מנהיגה ומכונית מתקדמת טכנולוגית ,אמינות.
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, לפני רכישה של סוזוקי סוויפט ידנית שנת 13-14 רציתי לקבל מחברי הפורום חוות דעת והאם יש בעיות מיוחדות ברכב זה? יישמש סטודנט כך שיש צורך ברכב חסכוני עם כמה שפחות תקלות ומהנה לנהיגה (). נשקלה גם פיאסטה ידנית אך ירדה מהפרק עקב מנוע חלש משמעותית וצריכת דלק גבוהה. יש חלופות אחרות לסוויפט? תקציב 40K ש"ח. האם סוזוקי סוויפט עברה מתיחת פנים בשנת 2014? פנסי ערפל עם ניקל התווספו לחזית הרכב. קיים גם שינוי מכני או רק קוסמטי, במידה וכן, איזה? מתייחס להבדלים בשנתונים 11-13 ו-14-16. תודה רבה, אבי
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 1 תגובות
- 608 צפיות
אהלן, אני מחפש רכב סדאן בין 35-40 אלף, מה שחשוב לי שהרכב יהיה אמין וחסכוני. איזה רכבים אתם ממליצים לי לבדוק?
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
רכב משפחתי עד 50K 1 2
מאת Zoro11- 18 תגובות
- 11 אלף צפיות
כרגע עם I20 קטנה לנו ככה שמתכוונים להחליף מחפשים רכב משפחתי עד 50K : חסכוני בדלק כמה שאפשר(הרכב יסע ביום בערך 35-40KM ככה חסכוני כמה שאפשר) בסופשים יש מצב לנסיעות ארוכות יותר 100+KM לא תמיד אמין מאוד.(היה לנו מאזדה 3 2006 חוץ מטיפול שנתי וטסט לא ראתה מוסך זה הכיוון) עלות אחזקה נמוכה אוטומט בלבד שלא יהיה כלכך חלש כמו הI20 מבחינת כוח ומנוע (שוב המאזדה 3 לא הייתה חלשה ועצלה כמו הI20 כרגע) כרגע עם I20 גודל כזה לא בא בחשבון אין לנו בעיה לגודל כמו של מאזדה 3 \I25 טיפה יותר קטן אבל לא בקטגוריה של I20 תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אני מחפש לעצמי בתור רכב שני בבבית, רכב מפנק, שונה מהסטנדרט, נוח לנהיגה עם מושבים נוחים וגם זול. כיום את הפונקציות האלה ממלאת סיטרואן C4, הדגם הקטן מודל 2008, שהיא בסך הכל עושה את העבודה אבל קצת רגילה ומשמימה. אז חשבתי ללכת לכיוון של מרצדס שהייתה פעם מונית, אמנם זה כמו להתחתן עם נערת ליווי אבל ראיתי שנמכרות במחירים לא גבוהים, משהו בין 13000 שקל ל 30000 שקל למודלים 2007-2008, מתאר לעצמי שהתחזוקה לא זולה אבל אני כבר מכיר באזור שלי מוסכים ובעלי מקצוע אז לא אלך למוסך המרכזי. ראיתי מודעה של רכב כזה מאזור באר שבע, עומד למכירה כבר חצי שנה, רוצים עליו בסך הכל 13000 שקל, עם קילומטרז די נמוך, מישהו נתקל בו ? בעל הרכב אומר שיש בעייה באינגקטור ובגלל זה לא קנו אותו, אפשר לשים חלק משופץ…
הודעה אחרונה מאת elad_sht, -
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
מצאתי רכב קיה פורטה 2013 דגם EX, ולפי מה שהבנתי בשנה הזאת הרכבים אמורים להגיע במראה חדש מה שלא תקף לרכב הזה.(נראה כמו 2012 ומטה) מצאתי כזה יד 3, שהיה יד ראשונה ליסינג 0 ק''מ וכל השאר פרטיות(125000 ק''מ). רציתי לדעת איך הרכב הזה בכללי, כמה דלק הוא אוכל? אמין? יקר להחזיק אותו?
הודעה אחרונה מאת itzhake, -
- 2 תגובות
- 747 צפיות
- לא אכפת לי בעלות קודמת (ליסינג השכרה) העיקר שיהיה במצב טוב - הבנתי שהספורטג' עד שנת 2014 הוא עם מנוע 1600 והוא די עגלה. אמור לשנע משפחה בין היתר, לכן חשוב לי בגז' סביר ושיהיה מרווח מאחור באופן יחסי לא ממשה מעניין אותי יכולת נסיעה בשטח. אשמח להמלצות, תודה.
הודעה אחרונה מאת TzurY, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 467 צפיות
שלום לכולם, מחפשים רכב לא גדול בתקציב של כ-35-40K עבור אדם מבוגר שיצא לפנסיה. קשה להעריך קילומטראז' שנתי אבל מדובר במספרים נמוכים, פחות מ-1000 ק"מ בחודש, אבל כשהוא כבר יסע אלו יהיה נסיעות ארוכות יחסית (מהמרכז לבאר שבע). המבחר עצום - נשמח להמלצות: יצרניות, דגמים ושנות יצור. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת kovals, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 819 צפיות
אהלן חברים, אני מחפש סופר מיני, משום שנראה לי שהמיני תהיה לי קצת קטנה מדי (לפחות מבחינת הבגאז', צריך להכניס עגלה בפנים). הרכב ישמש בעיקר לנסיעות קצרות יחסית, מהבית לעבודה, עד חצי שעה נסיעה בד"כ, בכבישים עירוניים ובינעירוניים. מחפש רכב שלא יראה מוסך יותר מדי, בתקציב של 50,000-40,000 ש"ח. חשובה לי גם חוויית הנהיגה - שיהיה אוטו נוח וכן בטיחותי. מה ממליצים לי בתקציב זה? מאזדה 2 עושה רושם של אחלה בחירה. הוא נחשב לרכב נוח? מה לגבי הפיאסטה? (קיבלתי הצעה מעניינת) תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם. לאחר שנתיים קשות בקו 149 בין תל אביב לכפר סבא (מינ' שעה), החלטתי שמספיק זה מספיק, אני בן 29 והגיע הזמן לרכוש את הרכב הראשון שלי. האמת שעד שהתחלתי לחפש לא התעניינתי ולא ידעתי הרבה על רכבים בכלל ורכישת רכבים בפרט, אז זה זמן טוב להודות לכותבים כאן. אמנם עבר רק שבוע מאז שנכסנתי לפורום בפעם הראשונה, אבל למדתי לא מעט מההודעות הנעוצות ומתגובות לשאלות השונות. ככל שאתה לומד יותר אתה מבין כמה יש לך עוד ללמוד, אז כמובן שעכשיו לאחר שלמדתי הכל נהיה יותר מסובך. יותר קשור למבחר אופציות ולבלבול לגבי מה אני באמת רוצה ולכן חשבתי לשתף את ההתלבטות ואשמח לעזרתכם. שימוש: נסיעות יומיות תל אביב-כפר סבא-נתניה, ולפעמים לרחובות. מניח שיוצא סביבות 20K בשנה. דירוג …
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו יכול לעשות לי בבקשה טיפה סדר בנושא - ראיתי פה כמה לינקים בהם אמור להיות אפשרי לעשות זאת באופן מוזל יותר אונליין אך לינקים אלו לא עובדים יותר - האם אין יותר אפשרות שכזאת או שקיימים לינקים חדשים? מה מהבדיקות ניתן לעשות אונליין ומה לא? ואת אלו שלא ניתן עושים בדואר? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת fancy345, -
צורת מימון לרכב 1 2
מאת Mitlabet12-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני רוצה ליקנות רכב חדש ויש לי התלבטות איך לממן אותו יש לי 40K מזומן והשאלה היא האם לקחת רכב חדש מהחברה במימון או לקחת הלוואה בבנק לרכב חדש עכשיו חשבתי גם לקחת הלוואה מהבנק וליקנות רכב יד1 שנת 2017 נגיד הלוואה של 50K ביחד יש לי 90K את ההלוואה להחזיר ב36 תשלומים ובסוף שלוש שנים לסיים ולמכור תרכב ללא סכום שנישאר כמו במימון רכב מהחברה ואז לעשות את אותו הדבר ככה יש לי רכב חדש שלא אמור להיות בו בעיות ואני יכול להחליף רכב כל שלוש שנים במחיר די סביר מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתכווןו להחליף הרכב. תקציב בין 170 אלף שח ל180 אלף ש"ח (אני אקח את הרכב בליסינג). חשוב לי לפי סדר עדיפויות: 1. כוח זמין 2. התנהגות 3. איכות חומרים 4. מרווח (יש ילדים וצריך מקום גם מאחור וגם תא מטען) 5. איבזור אמינות וצריכה לא רלוונטי לא מצאתי ג'יפון שעונה לצרכים שלי וכל התכוונתי לכיוון רכבי המנהלים - כולם נראים לי מתפשרים על איכות ומנוע במחיר הזה וחוץ מזה אופנת הג'יפונים לא עושה לי את זה. אשמח לדעתכם ולעוד המלצות לרכבים אחרים.
הודעה אחרונה מאת mavric, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קניית רכב מחברת ליסינג. מודל 2014 עם 85 אלף קמ ואחריות לשנה מלאה תודה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 996 צפיות
שלום לכולם מחפשת רכב 7 מקומות יד 2. בסביבות 110 אלף חשוב אמינות, בטיחות, נסיעה נוחה, עדיפות לשמירת ערך. להחזקה לפחות 5 שנים.
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, אני בחור צעיר שמעוניין לרכוש רכב. עד עכשיו הייתי נוהג לקנות רכבים חדשים בגלל הנוחות והאחריות אבל החלטתי לנסות לקנות רכב יד2 מהשנתון האחרונים. כמובן שאין לי עניין בפאר או ספורטיביות של הרכב. חשוב לי רכב אמין, נוח ובטיחותי עד כמה שניתן בתקציב הזה. אשמח להמלצותיכם.
הודעה אחרונה מאת leumicard, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי אני מתלבט בין שני דגמים של מיני קופר מיני קופר s מיני קופר roadster איך הן מבחינת אמינות המחירון יורד דרסטית
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
צפונים יקרים צריך את עזרתכם בבחירת מכון בדיקה מומלץ אמין ואיכותי לבדיקה באיזור קרית שמונה.. תודה
הודעה אחרונה מאת almogb, -
- 1 תגובות
- 674 צפיות
אהלן מחפש רכב חדש וראשון ניתן לציין מוכן להשקיע עד 65 אלף על רכב יד שנייה אמין !! מאד מאד מפחד מהעובדה של לראות מוסך הרבה , ובגלל זה אני מוכן ללכת עד הסוף ואפילו להשקיע 80 על רכב חדש מהחברה אשמח לשמוע הצעות רכב לצעיר כמובן צריך להתחשב בכך בביטוח של הרכב שלא יהיה יקר מידי (מודע לכך שיקר אבל לא יותר מידי) אשמח להצעות , שוט
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
רכב עד 50K
מאת idan001-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 835 צפיות
שלום לכולם. כרגע יש לי רכב מסוג מיצובישי ספייס סטאר 2015 אוטומט. באמת שזה אחלה רכב שבעולם. בשבילי שאני סטודנט ועובד עם הרכב, אני מבסוט עד עכשיו. אין תקלות, צריכת דלק מומצעת 1-18 אני נסעתי ונוסע איתו מרחקים מאוד ארוכים ודרכים שהן מאמצות את הרכב. והספייס סטאר עושה זאת בכבוד רב. זה מה שבגדול אני מחפש ברכב. עכשיו, אני מעוניין להתקדם לרכב אחר, מכמה סיבות. 1) אני מבין שזה רכב צעצוע וכשהרכב מתחיל להתאמץ קלות ויותר אני שומע את המנוע שואג.. 2) כשאני נוסע ברכב עם יותר מ3 אנשים וקצת וציוד מאחורה, אז כל מהמורה בכביש הכי קטנה, שגורמת לרכב לקפוץ, ממש שומעים את הטמבון האחורי נוגע בגלגלים, וזה רעש מציק! (לא בטוח, אבל נראה לי שזה זה לפי הרעש וההיגיון כשחושבים על זה.) 3…
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
רכישת רכב מנכה 1 2
מאת hosamz-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
שלום רב, מצאתי רכב שעל פניו נראה מצויין (עוד לא בדקתי אותו). הרכב הוא מנכה שהוציא אותו מהסוכנות ב- 2011. רציתי לשאול אם יש דברים שצריך לשים לב אליהם לפני הרכישה כגון תשלום למכס, אגרת רישוי, ירידת ערך אם יש וכו'. אשמח להכוונות בעניין, תודה.
הודעה אחרונה מאת hosamz, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
