ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 802 צפיות
אודה ליעוץ בבחירת רכב 7 מקומות. מתלבט בין פורד גלאקסי לאופל זפירה. חשוב: אמינות, צריכת דלק, מזגן חזק, ישיבה נוחה בשורה שלישית, תא מטען לא קטן במיוחד ראיתי מזדות, טויוטות וכו', מאוד קטנות. לא מעוניין במיצובישי אאוטלנדר תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 685 צפיות
תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
סיטרואן קקטוס
מאת ilan73d-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שבת שלום יתרונות וחסרונות של סיטרואן קקטוס 2018 האם כדאי יותר לרכוש מהסוכנות ולקבל טרייד אין על הרכב שלי? כמה בערך מקבלים בטרייד אין בסוכנות אם קונים מהם רכב חדש? ראיתי באתר מוטודיל סיטרואן כזאת בהנחה 21 אחוז 0 קמ - האם רשום ביד הראשונה ליסינג? בכללי מה יותר כדאי - האם ההנחה שווה את המחיר או שאפשר להשיג במקומות אחרים 0 קמ בפחות כסף מהאתר הזה? תודה
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב חסכוני בדלק לנסיעות של עד 40 קילומטר ביום(שחלקם יהיו בתוך עיר או בפקקים), ואם יהיה לו גם "שוק" בארץ זה בכלל טוב. אני חשבתי על טויוטה פריוס 2010, בעיקר בגלל צריכה הדלק שלה, וגם בגלל האיכות של טויוטה(כיום נוסע על קורולה). התקציב הוא בין 20K ל30K ובמקרים חריגים מוכן להגיע עד 37K. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת borisYalzin, -
- 0 תגובות
- 471 צפיות
אהלן, רכב משפחתי שני. ניתן להתפשר על גודל, אבזור, נוחות (עד גבול מסוים). מה חשוב? בטיחות, אמינות אפשר ידני מה הייתם מציעים לקנות? תודה!
הודעה אחרונה מאת segibegi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לקנות רכב חדש (0 ק"מ) ואני מתלבט בין הרכבים הבאים: פיג'ו 208, מאזדה 2, סיאט איביזה. (כולן שנת 2018). מבחינת מחיר הפיג'ו הכי זולה, אחרי זה הסיאט איביזה ואחריה המאזדה. בביקורות באינטרנט (לא בהכרח מישראל) הסיאט איביזה מקבלת תשבוחות.. גם ביצועים נאים וגם צריכת דלק מעולה.. אני חושש שהנסיעה עצמה עלולה להיות רועשת או קצת לא נוחה... לגבי המאזדה אני תוהה עם הקפיצה הגדולה במחיר שווה את זה? ולגבי הפיג'ו אני לא רואה יותר מדי ביקורות, אשמח לשמוע מה דעתכם על כל אחד מהרכבים הנ"ל ומה עדיף לדעתכם (טווחי מחיר: פיג'ו ~75K, איביזה ~85K, מאזדה 2 ~90K, המחיר תלוי גם בדגם הספציפי ולכן נע סביב המספרים שרשמתי) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ntd, -
-
- 35 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לעזרה בבחירת דגם רכב שיעמוד בקריטריונים הבאים: - בטיחותי & לא סופר מיני\מיני בשל המחשבה על ילדים בשנה הקרובה. - צריכת דלק - רוב השימוש השבועי יהיה נסיעות של ק"מ בודדים בסה"כ במהלך השבוע, מדי פעם טיולים מחוץ לעיר בסופש"ים. - אמין וזול לתחזוקה, כלומר בעל סיכוי גדול שלא יראה מוסך למעט טיפולים שוטפים וחלפים לא יקרים בעת הצורך. - מחיר: 50 אלף. - בונוס : אבזור - כגון מערכת מולטימדיה,שליטה מההגה וכו'. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת TripMan, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הי כולם אני מחפש רכב משפחתי יד שניה חשוב לי רכב זריז, חסכוני, מרווח ואמין אני עושה בערך 20K קמ בשנה המליצו לי על הסקודה אוקטביה 1.4 TSI או על רנו פלואנס דיזל 1.5 מההמלצות פה בפורום אני קורא שעל האוקטביה לא ממליצים בגלל הDSG7 ושלפלואנס דיזל 20 אלף קמ לשנה לא בריא איזה המלצות אחרות יש באזורי המחיר האלו היום אני נוהג על סיאט איביזה 1.6 dsg (style) ומאוד נהנה מהנהיגה שלה Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן, מתלבט לגבי קניית באלנו החדשה. הביקורות לא מהללות את חוויית הנהיגה, אבל לקחתי אותה לנסיעת מבחן ולא קלטתי שום דבר נוראי. לא הייתה לי באמת הזדמנות לבדוק אותה בעליות/עקיפות וכו'. אני לא חובב נהיגה גדול, רק רוצה שהרכב ייסע סבבה ושלא ארגיש שהוא לא סוחב, גם עם 4 אנשים. מישהו כאן יכול לתת חוות דעת מניסיון? בנוסף, אני מבין שהיא קיבלה 3 כוכבים במבחני ריסוק, אם כי לא יודע איך להתייחס לזה. תודה
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 748 צפיות
שלום מי יכול לתת פרטים על סקודה אוקטביה 2013 a5 DSG 1.8. עדיפות למי שהיה את האוטו, האם האוטו כדאי או עדיף לשמור מרחק?! נסעתי נסיעה בעיר, ואהבתי. יד ראשונה פרטית מחבר מעבודה לרוב נסיעות ארוכות 97,000 ק"מ שמורה. הקילומטרג' הוא המרתיע, כמה זמן בערך יש לי עד החלפת הקלאצ'ים ומה בערך המחיר (האם חייב את מוסך המשווק או יש חלופה) שמעתי שהמחיר עבור החלפה 6,500₪. מה גם שמעתי שהמנוע (הטורבו תלוי בשני הנתונים) רגיש לכמות/איכות שמן מנוע ושהמנוע צורך כ-0,5 ליטר לכ-1,000 ק"מ אם כי בנסיעה רגוע הנתון יותר זניח. האם שרשת הטיימינג מחזיקה יותר מ-150,000 ק"מ? סה"כ האוטו שמור ונסיעה חלקה (עם השהייה קטנה בתחילת הנסיעה, זה סביר בכל זאת גיר רובוטי. אין רעידות/מכות). Отправлено с…
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם , אני מחפש לקנות רכב ראשון תקציב עד 32k (אוטומט בלבד...) רוב הנסיעות עירוניות (ירושלים). אבל פעם - פעמיים בשבוע ראשל"צ - ירושלים. ברוב המקרים אהיה לבד פעם בכמה זמן 2 או 3 נוסעים. איזה מבין האופציות תהיה הכי חסכונית מבחינת דלק ואחזקה? (אני לא מצפה לצריכה של 1 ל20 אבל ממוצעת + 1 ל 13 / 15 במשולב זה סביר בעיניי) מבחינת ביצועים אני לא מצפה לביצועי מירוץ אבל כן לתגובה נורמלית בעיקר בעלייה לירושלים (לדוגמא יש להורים ניסאן מיקרה הרעש והזחילה שלה בלתי נסבלים) לכן שללתי אותה ואת מיצובישי ספייס סטאר. שקלתי גם קיה ריו 2012 למרות שהיא חורגת קצת מגבול התקציב. אשמח להמלצות, תודה Sent from my SM-G955F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת chaim.avisrur, -
-
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
אולי תוכלו לעזור לי אני מחפש הונדה סיוויק בין השנים 2002-2006 (עדיפות ל2005-2006) לבנה וידנית . מה אומרים יהיה קשה למצוא ? (חיפשתי ביד 2, בפשפשוק רכב בפייסבוק ועוד כל מיני אתרים אבל לא מצאתי משהו רלוונטי).
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הגיע הזמן להחליף את הרכב, שקלנו ליסינג (ועדיין שוקלים) אבל נקרתה בדרכנו הזדמנות (או שלא?) מדובר בהונדה אינסייט שנת 2014 עם 88,000 קילומטר. הרכב יד שניה, מפרטי כמובן. הבנאדם דורש 46K. כמו שאני רואה כרגע, המחירון נע סביב 45K ואני מאמין שנוכל להוריד אותו עוד טיפה. הרכב שלנו כרגע הוא מאזדה 3 2008, עשתה 190 אלף קילומטר. רוצים להחליף בעיקר כי רוצים להתחדש (הרכב ברוך ה' במצב מעולה, תקין 100% לא עושה בעיות, מטופל פעם בשנה במוסך מורשה וחוץ מזה תודה לאל לא נכנס למוסך) אבל נמאס לנו מהצריכת דלק הגדולה יחסית, וגם, האוטו קצת ישן, כמעט ולא מרגישים את זה בנסיעה (כמו שאמרתי מגיב טוב לכביש והכל) אבל רוצים להתחדש ולכן חשבתי על ההונדה כאפשרות. השאלות הן כאלה: 1. הא…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 473 צפיות
במידה ואני מוכר רכב שחידוש הרשיון שלו עוד 4-5 חודשים נניח, האם עלי לתת הנחה כלשהיא במחיר הרכב ? מה מקובל ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מכרים קרובים מוכרים את הרכב שברולט קרוז 2011, עם 112,000 קמ. שמורה. הוחלף מצבר לפני חצי שנה. לא משתגע על הרכב. שמעתי כבר השברולט והקרוז בעיקר. האמת שלא רוצה קרוז, אבל מבחינת גודל רכב, נפח ונוחות ובעיקר מחיר מתפתה..... דגם הרכב הוא LS נפח 1,598 עם 124 כ"ס. יד 2 פרטי. בהיעדר תקציב מחפש להחליף את השברולט אוואו הישנה מאוד שעוד מעט תתפרק בשבילי הם מוכנים למכור ב 12,000. כי יש להם רכב על הפרק שהם רוצים להשתדרג אליו. המחירון הוא כ 20,000. רק להדגיש: אני לא נוסע הרבה, עובד הרוב מהבית, רכב להסעות של ילדים, קצת סידורים, וטיולים בסופי שבוע. דעות??? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני שוקל לרכוש פיג'ו RCZ בשנתונים 2012-2013 בתקציב 70-80K. לצערי לאחר חיפושים רבים לא הצלחתי להבין כלום. לכן אמקד את פנייתי אליכם: 1. לגבי החיצוניות פנים וחוץ - אין מה להרחיב ואין לי שאלות בנושא. 2. ביטוח - האם ידוע לכם מה ממוצע עלות ביטוח לרכב? נהג מעל 24, מקיף+חובה 3. אגרה שנתית - שוב שאלה בנוגע לעלות. 4. טיפולים - כמה עולה טיפול רגיל לרכב? טיפול 10K או 15K, לדוגמה. 5. האם המוסכים המורשים יודעים לטפל ברכב? 6. מחוות דעת אישית או ממקור קרוב מספיק - אילו בעיות היו ברכב? 7. התנהגות רכב וביצועים - לא רלוונטי, לא מחפש להתחרות בפורמולה 1. תודה רבה לכם!!!
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני שוקל רכישה של סונטה היבריד 2016. שמעתי המלצות רבות אך גם אזהרה לגבי עלויות טיפולים שוטפים. האם מישהו שמחזיק רכב כזה יוכל בבקשה לפרט לגבי טיפולים, ובכלל. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Moshe Goldman, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, אני בן 26 והצאתי רישיון בגיל 17 על ידני. לא יצא לי לנהוג יותר מדי בכללי ובזמן שכן נהגתי הייתי על אוטומט. אני הדיוט בנושא הרכבים ומעוניין לקנות את הרכב הראשון שלי. אני יכול לשים הרבה יותר מ-25K על הרכב, אך מפני שזה הרכב הראשון שלי קשה לי לשלם סכום גדול בלב שלם. פרטים נוספים עלי: נמוכצי'ק - 1.73 אסע פחות מ-10K בשנה - כ-30 קילומטר ביום 90% מהנסיעות יהיו נסיעות עירוניות בחיפה - אני מדגיש את חיפה כיוון שלא נהגתי על ידני שנים. אני ממש מפחד לנהוג על ידני באזור הררי (בתור אחד שנלחץ בקלות קשה לי נפשית לדמיין סיטואציה של כשלון רצוף בזינוק בעלייה באיזה רמזור. או גרוע מזה, להתדרדר ולפגוע במישהו). אבלה כ-90% מהנסיעות לבד - בשאר הזמן הנספחים מוזמנים לסבול. …
הודעה אחרונה מאת gilgil28, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 557 צפיות
טוב אז אולי שמחתי מהר מדי לפני ארבעה ימים קניתי את הפיקאסו. עד עכשיו היה סבבה והיום התחילו דפיקות קלות בהעברת הילוכים, בעיקר הנמוכים. 1. מזה אומר? 2. כמה זה עולה בערך? 3. המוכר הוריד מ12500 ל10000, האם לדעתכם יש לי מה לפנות אליו? תודה! שמוליק
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 833 צפיות
אלו הרכבים שניתן לבחור מהחברה: חשוב שתהיה בטיחותית, מאובזרת ונעימה לנהיגה קיה פורטה קיד סייד סטיישן יונדאי אלנטרה יונדאי איוניק אשמח להמלצות
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
דגשים - הנעה אחורית - הספק של 380 כס ומעלה , אפשרי 2 דלתות. הרבה אבזור פנימי ואיכותי לפינוק בנסיעות יום יומיות , שנתון 2017-2018 , אפשרי ייבוא אישי לאחר תחשיב מיסים. הדילמה שלי היא בין שני רכבים אמריקאים (הייתי עם rsq3 עד לאחרונה ומאוד התאכזבתי מהשרות ומחוסר המקצועיות הן בסניף המרכזי והן בסניף נוסף לכן אאודי מחוץ לתחום ) . מןסטנג החדשות עם המסך הדיגיטלי החדש דגם gt עם סביב ה 470 כס(נכנס בתקציב בייבוא אישי) , לבין קדילק ats v מיד שניה פה בארץ עם 15-20 אלף קמ מאובזרת גם כן. נכון שהאחד רכב עם פוזה אחרת מהשני , אבל שניהם באיכות גבוהה לפי הכתבות , רק שהקדילק תומחרה מראש פה בארץ במחיר שפוי באופן יחסי ובלי חזירות יבואן (470 כחדש ניילון לעומת המוסטנג בייבו…
הודעה אחרונה מאת Menro, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתכנן רכישה של מאזדה 2 , שנת 2010 , דגם DYNAMIC. יש לי רישיון 5 שנים אך לצערי לא היה ביטוח על שמי. למישהו יש הערכה כמה אמור לעלות במצבי ביטוח מקיף וחובה לרכב כזה ? באינטרנט אני לא מקבל הצעות וחברות ביטוח שונות רוצות המון פרטים לפני שנותנים הצעת מחיר (ת"ז וכו'...) אני יודע שזה מקובל לצורך חישובים שלהם אך תהיתי לעצמי עם יש במקרה מישהו בפורום אם נתונים זהים שיכול לתת הערכה. תודה מראש, עומר
הודעה אחרונה מאת Idan233, -
- 1 תגובות
- 519 צפיות
הבנתי שבשנתונים ישנים יותר הרכב הוכיח את עצמו אמין. מה לגבי 2018 ? האם יש כאן בעלי רכב יכולים לספר קצת על הרכב? יתרונות/חסרונות? האם נתקלתם בבעיות? לחלופין האם יש המלצה לרכב בעלות דומה ואני מתכוון להנחה של רכב שהוא יד ראשונה מליסינג. כל עזרה תתקבל בברכה ,תודה.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 496 צפיות
אשמח לשמוע איך הרכב בכללי איזה תיבת הילוכים יש לרכב?
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. קראתי הרבה בפורום ואנסה למקד את השאלות. המשפחה מתרחבת בקרוב בעוד 2 ילדים ונזדקק לרכב שיכיל 4 ילדים (מתוכם, 2 כיסאות בטיחות ובוסטר), זוג הורים ועגלת תאומים. זה הרכב השני שלנו, צפי נסיעה שנתי 15K בממוצע (פחות בשנה הראשונה - חופשת לידה, אולי קצת יותר אח"כ). רוב השבוע הרכב ישמש את אשתי והילדים - המושב השישי יפתח בסופי שבוע לנסיעות משפחתיות. עגלת התאומים נרכשה ויצאנו למדידות: הגרנד פיקאסו יכול להתאים במצב שמושב אחד פתוח בשורה השלישית, והעגלה מקופלת בעמידה לידו (צריך לסגור את הפינה של העיגון, שלא תפגע בילד ליד). במקרה של ציוד רב יותר - נוסיף גגון. רכבי 7 מושבים אחרים בקטגוריה (אאוטלנדר, פריוס פלוס) לא מתאימים כי לא ניתן להכניס 3 ילדים בשורה השניה או שהעגלה…
הודעה אחרונה מאת Ran_Z, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אחר הצהריים טובים, אשמח לעזרתכם, מחפש רכב קטן, נוח, עם צריכת דלק סבירה... בעיקר לנסיעות באיזור המרכז, ומדי פעם נסיעות ארוכות יותר. אשמח להמלצות, טיפים וכו'. תודה, אורן. נ.ב- הערות לגבי שנתונים, ידני או אוטומט וכו' יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 856 צפיות
נוסע כ30,000 בשנה מתלבט אם האוטו יתאים. כמו כן מה ההבדלים בין ה1.5 דיזל ל0.9 טורבו בנזין? הדיזל יותר זול ב2K. משום מה נראה לי שמנוע חזק יותר יחזיק טוב יותר
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
-
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לייעוץ בקניית רכב משפחתי ראשי, משומש כ- 2-3 שנים על הכביש בסביבות ה- 100 עד 110 אלף. חשבנו בהתחלה על מאזדה 3 אך חוסר במקום רגליים מאחור ותא מטען קטן יחסית הביא אותנו להסתכל על מאזדה 6 שנתון 2015. (אולי אפילו ה- 2500).בעיקר בגלל אמינות, מקום (נוחות), וכוח זמין (גרים בחיפה). האם יש המלצה לרכב טוב יותר? איך המאזדה 6 מנוע 2000 מול 2500? תודה!
הודעה אחרונה מאת LEGACY 1.8, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכם, אשמח לייעוץ בעקבות הפוסט הקודם בו בקשתי המלצה לרכב. מגיע לאחר ליסינג, באחת הסוכנויות הגדולות. עלה לכביש בנובמבר 2015, עם 49500 ק"מ. הבדיקה להלן שנעשתה על ידם (נראה טוב מדי, הכל "תקין"): משהו נוסף, ראיתי בספר טיפולים כי עד כה לא היה טיפול בבלמים, לא הוחלפו רפידות וכו'. וזאת למרות שהרכב עבר כבר 49K ק"מ . בסוכנות הזמינו אותי לבצע בדיקה פרטית ביוזמתי, במידה וימצאו (טוענים שלא אמורות להיות) בעיות הם יתקנו ויטפלו טרם מסירת הרכב. מה דעתכם? מה הייתם ממליצים לעשות? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי אני מעוניין לקנות רכב עד 40 אשח, עדיפות לאוטומט אבל מוכן להתפשר מתלבט מאוד בין סקודה ראפיד לאיביזיה, בתקציב הזה שנים בערך 11-13 הבעיה היא שממה שקראתי ברכבים האלה אחרי תקופה מסויימת יש בעיות עם הגיר הטורבו וכו' ונכנסים להרבה טיפולים והוצאות ואם לא רכב כזה אולי מאזדה 3, פוקוס (מנוע 2000). אני פתוח להצעות, חוץ מכל הרכבים הקטנים פיקנטו I10 וכו' שאין מצב אין לי בעיה פשוט שיהיה רכב אמין ולא טוחן דלק, ושיהיה אפשר למכור בעתיד המלצות? תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
