Jump to content

שמוליק.איתן

  • הודעות

    68
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של שמוליק.איתן

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה על התשובה המפורטת והמושקעת. אני אנסה לבדוק לעומק עד כמה שאפשר לגבי המנוע, מי החליף ולמה? לגבי מה שכתבת בסוף על זה שאימפרזה זה רכב אמין, במידה והרכב מטופל עד איזה קילומטראז הגיוני בעינך לקנות, גם 250K? והאם הדבר נכון גם לגבי מאזדה 3 והונדה סיוויק? תודה!
  2. שלום לכולם, איך נכון להתייחס לדעתכם להחלפת מנוע?? וואלה מנוע חדש בא נתחיל לספור מאפס את הקילומטרז'.... אם החליפו אז כנראה שמשהו באוטו דפוק, אולי חוץ מהמנוע.... ובאופן ספציפי מדובר באימפראזה 2010 עם מערכת גז שהוחלף לה מנוע לפני 20000 ק"מ וכיום היא על 110000 ק"מ. אשמח לשמוע את דעתכם וגם אילו שאלות יכולות לעזור לי לברר את מצב האוטו. תודה.
  3. תודה רבה לכם! בהזדמנות זו, מה היחס לדעתכם להחלפת מנוע? מתאר לעצמי שלא סתם החליפו ובטח היו תקלות.. ובאופן ספציפי מדובר באימפראזה 2010 גם היא עם מערכת גז שהוחלף לה מנוע לפני 20000 ק"מ וכיום היא על 110000 ק"מ. אשמח שוב לדעתכם ולשאלות שאפשר לברר דרכם את מצב האוטו. תודה.
  4. שלום, שברולט קרוז 2014, 153000 ק"מ 8000 ש"ח כולל מערכת גז. לפי המוכר: לאחר שיפוץ ראש מנוע, משאבת מים , טיימינג וטיפול 10000. ראיתי שיש לדגם הזה כל מני בעיות אבל נראה שהוא מושקע ומטופל. אשמח לשמוע את דעתכם, והאם יש לכם שאלות ספציפיות שאפשר לשאול אותו בשביל להבין את מצב הרכב? תודה! שכחתי לציין שמדובר במנוע 1.6 (124 כ"ס)
  5. תודה, הסתכלתי על רנו קליאו. והמחירים סבבה, במיוחד שיש גם ידני ואז גם צריכת הדלק היא טובה. לגבי הדגם הזה, הוא אמין? שמעתי דברים לא טובים על רנו, צרפתיות.. תודה
  6. תודה, חוץ משני הדגמים האלה יש לך עוד רכבים מומלצים? אולי מיצובישי לנסר?
  7. אני מחפש רכז זול ואמין. מה דעתכם על השתיים? והאם יש מישהי עדיפה? או שיש לכם דגם אחר מומלץ.. תודה!
  8. שלום, רנו גראנד סניק 2016 דיזל 225000 קמ. 1. האם הדגם אמין? בכלל ובהשוואה לפיקאסו באותם נתונים? 2. האם הקילומטרז גבוהה מדי לדגם זה? 3. הבנתי שהמנוע הזה נמצא גם במכוניות אחרות, האם זה נכון? תודה הכוונה לגראנד סניק -7 מקומות.
  9. תודה רבה על התשובה המפורטת. שמוליק
  10. שלום, 1. איזה קילומטרז' עדיין סביר לקנות בהנחה שרוצים שהרכב יחזיק מספר שנים? 250.. 300? ואיזה קילומטרז' כבר לא כדאי להתקרב? 2. ראיתי ביד 2 שהרבה מדברים על אחריות לסוללה, אשמח להסבר מה זה אומר ועד כזה זה חשוב? תודה שמוליק
  11. שלום, מחפש רכב 7 מקומות חסכוני למשפחה. 1. האם יש הבדלים בין השניים לשימוש משפחתי? 2. הבנתי שברלימגו עדיף מנוע 1600 ולא 1500. אבל ברנו ראיתי רק מנוע 1500, האם יש גם 1600? תודה.
  12. שלום, בחלק העליון של השמשה הקדמית יש כניסת אויר מינימלית, ואני רוצה להדביק אותה. על מה אתם ממליצים? מכירים את המוצר הזה? https://he.aliexpress.com/item/1005002542104141.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.4564586aqGgxoo&gatewayAdapt=glo2isr תודה! שמוליק
  13. תודה, לגבי סיטרואן c4 פיקאסו 2008. יש עדיפות לגיר אוטומטי על פני רובוטי?
  14. שלום לכולם, סיטרואן c4 פיקאסו 2015 דיזל 230000 קמ. 25000 שח. הרכב נמצא כעת במוסך, לדבריו, היה 5 חודשים מונית ולכן יד 2 ולא ראשונה. הייתה תקלה בטורבו, ובעל המוסך תיקן. 1. ממליצים? 2. באופן כללי, הוא אמר שמנוע דיזל הרבה יותר אמין (כמו של ברלינגו), קשה למצוא אותם ולא להיבהל מה230000 קמ. יש אמת בדבריו? תודה שמוליק
  15. רק 2012 עם המנוע הזה? מה עם 2013?
×
×
  • תוכן חדש...