Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכם,

אשמח לייעוץ בעקבות הפוסט הקודם בו בקשתי המלצה לרכב.

מגיע לאחר ליסינג, באחת הסוכנויות הגדולות.

עלה לכביש בנובמבר 2015, עם 49500 ק"מ.

הבדיקה להלן שנעשתה על ידם (נראה טוב מדי, הכל "תקין"):

Capture.JPG

 

משהו נוסף, ראיתי בספר טיפולים כי עד כה לא היה טיפול בבלמים, לא הוחלפו רפידות וכו'. וזאת למרות שהרכב עבר כבר 49K ק"מ .

 

בסוכנות הזמינו אותי לבצע בדיקה פרטית ביוזמתי, במידה וימצאו (טוענים שלא אמורות להיות) בעיות הם יתקנו ויטפלו טרם מסירת הרכב.

 

מה דעתכם?

מה הייתם ממליצים לעשות?

 

 

תודה מראש.

עריכה אחרונה על ידי TripMan
פורסם

צריך לבצע בדיקה פרטית.

לגבי הבלמים זה מאוד תלוי בנסיעה, רפידות יכולות גם הרבה יותר אם לא מדבור בכביש הררי או עירוני, לכן זה מאוד תלוי בשימוש.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה שיוליאן אמר - עד שלא תיקח לבדיקה מטעמך, לא תדע הרבה.

 

כמובן שאם זה המצב, במחיר המתאים, אחרי שהבנת מה אתה קונה, זו נשמעת קניה מעולה. אבל הסיכוי שזה המצב לא כזה גבוה.

 

אם זה אפשרי, הייתי ניגש עם הרכב לאחד המוסכים המתמחים (גבע בת"א, אורן בחולון).

 

גם אני הייתי מעדיף לקנות מפרטי, למרות שלפעמים יש שיקולים נוספים (מימון, טרייד-אין וכו').

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
ממליץ לחפש C4 מפרטי, לא מליסינג לא ממגרשים, במיוחד לא ממגרשים שקרובים לאזור נתניה והמשולש.

 

זה לא ממגרש באיזור המשולש, אלא מסוכנות גדולה.

הבדיקות שלהם נעשות לפי מה שהבנתי במרכז השבחה שם באופן מרוכז לכולם.

פורסם

אתה הולך להוציא עשרות אלפי שקלים על הרכב, כמה מאות שקלים יתנו לך ראש שקט או ירחיקו מצרה בעדרות אלפי שקלים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מה שיוליאן אמר - עד שלא תיקח לבדיקה מטעמך, לא תדע הרבה.

 

כמובן שאם זה המצב, במחיר המתאים, אחרי שהבנת מה אתה קונה, זו נשמעת קניה מעולה. אבל הסיכוי שזה המצב לא כזה גבוה.

 

אם זה אפשרי, הייתי ניגש עם הרכב לאחד המוסכים המתמחים (גבע בת"א, אורן בחולון).

 

גם אני הייתי מעדיף לקנות מפרטי, למרות שלפעמים יש שיקולים נוספים (מימון, טרייד-אין וכו').

הרכב בדרום, כך שאין אפשרות להגיע למוסכים במרכז.

 

אני מתכנן לבצע בדיקה באופן פרטני, והם יסדרו מה שצריך אם יהיה צורך ואוכל לחזור לבדיקה חוזרת בשביל לוודא.

 

השאלה אם מלכתחילה הגיוני סטטוס בדיקה כזה "נקי" לרכב שעבר 49k ק"מ ?

 

אין פה שיקול של טרייד אין /מימון.

אין יותר מדי מודעות מיד פרטית, יש מגבלה בתקציב. הם גם מספיק אחריות לשנתיים כך שנשמע דיל טוב.

פורסם

בהחלט יכולה להיות בדריה נקיה, כשמסרתי את הפנדה שלי לטרייד הבדיקה הייתה די נקיה.

 

אבל פה יש רכב שאתה לא מכיר, ובדיקה כזאת אופינית לרכב ממגרש, אולי זה באמת בדיקה טובה אולי לא.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מכיוון שביקשת ממני התייחסות בפרטי אכתובגם כאן ואשתף את כולם- אני בדעת הרוב.

אם מדובר בחברה אמינה (לובינסקי, כלמוביל ב"ש ,ניחוש פרוע,אם לא סוד באיזו חברה מדובר),אז ברור,שבדיקה של החברה היא בדיקה נקייה.

ייתכן ובבדיקה משלך יימצאו אותם ליקויים וייתכען גם שיימצאו ליקויים חמורים יותר.

אישית,לא הייתי מסתכן ומשקיע את ה 500 ש"ח על הבדיקה בידיעה,שאם תוצאות הבדיקה שאתה עושה זהות לתוצאות הסוכנות,אז כנראה שהרכב באמת מצויין.

לגבי שחיקת בלמים- כמו כל רכב אחר לכל רכב יכתבו את הסעיף הזה בבדיקה וגם מכון לא מפרק 4 גלגלים -את זה עושים במוסך כללי כאשר לחוקחים בחשבון שאם יש רעש חריג אז הבלמים זקוקים לתיקון וזה כבר עניין למו"מ.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בכמה ספרי "היסטוריית טיפולים" שראיתי עד כה לרכבים בסגנון הזה (c4, פג'ו 308.) עד 50k ק"מ הוחלפו בלמים / רפידות קדמיות או אחוריות /בוצעה חריטה /החלפת צלחות.

 

בספר טיפולים של הרכב הנ"ל, לא הייתה נגיעה בשום רכיב שכזה. הייתי שמח לפירוט קצר אודותם ומה מחליפים מתי ולרוב באיזור תדירות. נראה שרפידות צריך להחליף בתדירות הרבה יותר גבוה מאשר הבלמים עצמם

פורסם

אין חוק או מספר ק״מ מסוים שצריך להחליף רפידות, מחליפים מתי שהעובי שלהם נמוך ממה שהיצרן קבע או שהדיסקים מעוותים.

 

אם לא החליפו אין מעם זה בעיה, אפשר לפרק גלגל ולראות עובי רפידות.

 

לנג מסוים שמרבה ללחוץ על הבלמים וגר באזור הררי החלפה של רפידות יכולה להיות אחרי 40 אלף, נהג רגוע שנוסע לרוב בכביש מישורי יכול להחליף רפידות אחרי 80 אלף למשל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה נורא תלוי באופי הנסיעה. מי שכל הזמן מאיץ ובולם יחליף רפידות מאוד מהר, מי ששומר מרחק ובולם מעט יחליף פחות.

 

גם אם צריך להחליף רפידות מדובר לרוב בסכום סביר (מאות ₪), אז דווקא הייתי מעדיף רכב שנראה שננהג במתינות ולא החליפו לו רפידות מאשר רכב שהחליפו לו שני סטים של רפידות בק"מ כזה.

 

כמובן שיכול גם להיות שהברקסים גמורים והכל דורש החלפה, בשביל זה יש בדיקה ונסיעת מבחן.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...