ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 818 צפיות
שלום לכולם. 1. אני נוסע מעל 20K בשנה 2. האם ספציפית את הדגם הזה שווה להסב, למשל, אם הסכנה היא קלקול של המנוע אז אולי המנוע פה מאוד יקר? 3. מתקין אחד אמר לי שצריך לעשות הגבהה מאחורה ב200 שקל בשביל לשים במקום הגלגל הרזרבי, ומישהו אחר אמר לי שאפשר לשים ככה, איך זה הגיוני? 4. אם יש למישהו המלצה על מתקין באזור באר שבע? תודה! שמוליק
הודעה אחרונה מאת titanium75469, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן חברים כבר תקופה שאני מחפש מחליפה ללנסר ספורטבק ואני פשוט לא מוצא. תקציב 65K ש"ח ואם יש משהו ממש ממש מעניין אפשר למתוח לאזור ה- 70K ש"ח, אבל לא יותר. אוטומט בלבד אפשרות למצוא אקזמפלר טוב עם נתונים טובים: יד, ק"מ, שנתון... פחות רכבים גדולים כמו מונדאו, מאליבו, אינסיגניה ויותר לכיוון המשפחתיות ומטה. אלה הדרישות לפי הסדר כוח. לא מדבר רק על תאוצה של 0-100 אלא גם על תחושה של מנוע בריא וגמיש. התנהגות או לפחות תקשורת בסיסית. אני לא מאלה שיוצאים לטיולים או ימי מסלול, פחות בקטע של רכב ספורטיבי, אבל לפחות שיהיה כיף עם הרכב גם בפניות ולא רק בקו ישר. יצא לי למשל לנהוג באוקטביה 1.4T - מהירה אבל הגה מנותק ברמה מעצבנת שפוגעת בתחושת ביטחון…
הודעה אחרונה מאת Menro, -
-
- 1 תגובות
- 589 צפיות
הבן לפני קנייה. האם הוא כמו בקרוס אובר יש תיבת הילוכים אוטומט והעברה ידנית ?
הודעה אחרונה מאת יוליוס, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים, היה לי רכב פיגו 5008 שבע מקומות 2013, לאחר שאכלתי חצץ ממנו (קרוב ל50 אלף שח בשנתיים וחצי כולל ירידת ערך), רכשתי אאוטלנדר חדשה 0 ק"מ(באופן מדוייק 8 ק"מ) שמח לשתף אתכם בכמה נקודות מחווית הקניה ולאחר נסיעה של 1000 ק"מ מדובר בדגם האינסטייל חיצונית הרכב מאוד מרשים, ומשדר עוצמה. הדלתות מסיביות, דהיינו שסוגרים אותם אין רעש של פח, אלא הכל מחוזק היטב. ואכן בנסיעה ישנה תחושת יציבות על הכביש(אני מגדיר את עצמי כנהג עדין). עם זאת הרכב מרגיש כבד, אבל כאשר צריכים לתת גאז הרכב מאיץ היטב. יש לציין שאם מחפשים האצות מהירות יותר מאוד כדאי לבטל את הנסיעה האוקונומית(כפתור). בקרת שיוט אדפטיבית, מעולה, ומייצבת את הרכב במהירות הנכונה בהתאם לרכב שלפניך, אם כי באופ…
הודעה אחרונה מאת erez1111, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חברים, לאחר תקופה של שנתיים עם פיג'ו 107, שגררה לא מעט מוסכים והפתעות לא נעימות, החלטנו להשתדרג לרכב אמין יותר. מעדיף להתרחק מצרפתיות למינהן, אבל הכל פתוח. כמובן שמדובר על רכב יד 2. הדרישות : תיבה אוטומטית לא גדול ומדי ולא קטן מדי (רכבים לדוגמה לצורך העניין : יונדאי i20, סיאט איביזה) חסכוני בדלק הכי חשוב -אמין- . אוטו שמעבר לטיפולים שגרתיים וטסט לא צריך לפגוש את המוסך. תקציב עד 45,000 ש"ח אשמח לעזרתכם! תודה!
הודעה אחרונה מאת קבוצת כלמוביל, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 999 צפיות
היי חברים , אני מחפש לאישה רכב מיני \ סופר מיני בתקציב של עד 10K. דרישות שיהיה אמין ( בלאי סביר מתקבל על הדעת) ואוטומטי . מנהסתם ב10 אלף לא אמצא רכב חדש אבל בלאי סביר מתקבל על הדעת , הכוונה שלי באמין הינו רכב בלי מחלות ידועות קשות כמו פג'ו 206 אוטו' וכו' ... בינתיים אני חושב על אופציות כמו : איגניס 2003-2004 אבאו 2007-2008 פיאט פנדה 2004-2007 יודנאי גטס 2003-2007 אשמח לדעת לגבי הדגמים האלו בשנים המדוברות , ואשמח להמלצות על עוד רכבים קטנים וטובים עד 10 K/ תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 995 צפיות
הילד הגיע לגיל הנהיגה. רוצה לקנות לו רכב זול, ידני, לא נשי ולא מכוער מדי. השאלה היא כמה זול יכול להיות הרכב לפני שהוא גרוטאה שצריכה לבלות במוסך כל הזמן. האם אפשר לרדת מתחת 10,000 ש"ח ועדיין למצוא מכוניות סבירות לנהיגה? לדוגמה- ראיתי ביד 2 מבחר פונטו גרנדה 2008 מתחת 10,000 ש"ח. האם טרנטה?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 4 תגובות
- 748 צפיות
היי, חברה שלי מחפשת לקנות רכב בסכום המדובר, הרכב יהיה הרכב הראשון שלה. רוב הזמן היא תנהג לבד במסלול של מודיעין ירושלים / מודיעין תל אביב כך שיש עליות בדרך, בנוסף היא מחפשת רכב אוטומטי בלבד, הסברתי לה טיפה על משמעות תיבה רובוטית ברכבים כמו פונטו ושות׳, והיא אמרה שהיא לא מעוניינת להתאים את הנהיגה שלה לתיבה כזאת (בעיקר בשל הנהיגה בירושלים). כיום היא נוהגת בלקסוס CT200 של ההורים ואחת הבעיות הגדולות מבחינתה ברכב הזה היא הראות המוגבלת (היא די נמוכה), על כן חשוב רכב עם ראות טובה החוצה ועדיף שלא יהיה גדול מדי. כרגע חשבנו על הרכבים הבאים: פיג׳ו 207 כנראה סביב 2010 סיטרואן C3 - קצת גבולי בתקציב (מעוניינים רק בצורה החדשה) פולו כנראה סביב 2007-8 סוויפט 2007-8 אופל ק…
הודעה אחרונה מאת shakedi, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 609 צפיות
בשעה טובה קניתי ממוכר אמין ובמחיר סביר..
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- 5 תגובות
- 718 צפיות
אני מעוניין לקנות מיני קופר פיור לד (192כס), התרשמתי גם מהאלפא גוליטה תלתן ירוק, מחפש חוות דעת לגביי שני הרכבים הללו וכמובן אשמח לעוד המלצות . אני מתמקד בשנתונים 2015-2016 אך ורק אוטומט, אני יודע שזה לא הכי לעניין אבל מאסתי בגיר רגיל אני רוצה לנוח קצת.. אשמח לשמוע לגביי תחזוקה/ביטוח/מכירה. על מה לשים דגש בבדיקה וכו'.. תודה מראש לכל המגיבים!! Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת אלעד.ס., -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 850 צפיות
אני מחפש רכב בתקציב של 45~50 אלף שיהיה ספורטיבי אמין עם צריכת דלק טובה חשבתי לקחת פאביה 1.2TSI ידני 2015 ולעשות לה תוכנה של מוסך אנרג'י שיוסיף לרכב 40 כ"ס ו7 קג"מ זה יוצא שלרכב יהיה 130 כ"ס ו23.3 קג"מ מה אומרים על הרכב אמין? יש משהו יותר טוב בתקציב? או הונדה סיוויק האצ'בק 2011 1.8 140 כ"ס
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אהלן חברים, חדש כאן אני צריך עצה מה לעשות, איך לרכוש רכב, אם בכלל. אני אסביר מה המצב ומה המטרה ולשם מה אני צריך את הרכב אני חייל משוחרר, עובד באבטחה כמו כולם, עד כה הסתדרתי בלי רכב אבל, קיבלתי עבודה מאיזושהי חברה מחו"ל, במסגרתה אצטרך לנסוע ולקיים פגישות עם אנשים פרטיים וחברות שונות על מנת לשווק את המוצרים והשירותים של החברה. סביר להניח שזה אומר לנסוע מדי פעם לכל איזורי הארץ, המרכז, דרום וכדומה, לכן אני לא יכול להסתפק ברכב של 5-10 אלף, להסתכן ולהתקע בחיר ג'הנם ולעבור לינצ' או גרוע מזה - לאחר/להתקע בדרך לפגישה ולהראות חוסר רצינות ואיכות שירות ירודה כבר בהתחלה. מצד שני רק התחלתי לעבוד איתם, בנוסף לעבודה באבטחה, ולכן אין לי יותר מדי כסף נ…
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכם. אישתי היקרה החליטה שבא לה להתחדש ולהחליף את ה קאיה פורטה 2011 שלה בקאיה פיקנטו החדשה gt line. ממה שראיתי היא בעלת 4 הילוכים לעומת ה-6 בפורטה ומנוע 1.25 לעומת ה 1.6. כמה יורגש ההבדל? מה דעתכם באופן כללי על הפיקנטו הנ"ל ועל הבחירה בה? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- 1 תגובות
- 468 צפיות
כיום יש לי מאזדה 3 דור ראשון, שמספקת אותי מבחינת התנהגות למרות הביצועים הפושרים ומבחינת המרווח שהוא גבולי (אני גבוה) אבל יש רצון להשתדרג לאור הקילומטרז שמתחיל להיות גבוה. אני סטודנט והתקציב סביב 20K וניתן להתגמש עבור רכב עם נתונים טובים. הנסועה הצפויה יחסית נמוכה, כ-10K בשנה, ואני מעדיף סופר מיני. בנוסף הרכב חייב להיות אוטומטי פלנטרי כי הנסיעות ללימודים הן בשעות הפקקים ואני מעדיף רכב מהעשור הנוכחי. חשבתי על מספר מועמדות והייתי מעדיף משהו עם ערך מוסף אם כבר אני מוותר על ההתנהגות היחסית טובה של המאזדה, ואשמח לחוות דעת על הרכבים בעיקר בנושא אמינות כי הלימודים תופסים לי כרגע את רוב הזמן: 1. סיטרואן C4/C3 - ניתן לקנות שנת 2011-2012, לגבי הגיר AL4 אני אעשה נסיעת מבחן אם …
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 874 צפיות
אני מחפש המלצה לרכב 5 דלתות ויחסית גדול (בין סופר מיני למשפחתית). אני יודע שבתקציב הזה i20 2014 insight היא האידיאלית, אך לפי מה שהבנתי מהפורום, היא לא כזאת אמינה ומהנה. לכן יש לכם המלצה לרכב אחר?
הודעה אחרונה מאת viperoey17, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
יש לי פוקוס 2010, ואני מתלבט אם להיפטר ממנה. ההמלצה הגורפת פה היא למצוא רכב בן 3~, אבל למרות שהוא ספג את רוב ירידת הערך - הוא גם לרוב בדיוק מגיע לסוף האחריות, אזור ה80-120K ק"מ, וגל של תיקונים סמי-יקרים של חלקים שמתבלים באופן טבעי כמו רפידות בלמים (ואולי צלחות), בולמים ועוד כל מיני. לא עדיף לכוון למשהו חדש יותר מהבחינה הזו? (מתוך הנחה שלנסוע ברכב ישן זו הבחירה הקלה אך מעצבנת בהרבה, רעש, מזגן עייף..כאלה)
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי צריך את עזרתכם והמלצתכם לקניית רכב חדש עד 90k שימוש יומי של נסיעות קצרות (20 ק״מ לכיוון בין עירוני) ופעם-פעמיים בשבוע נסיעה יותר ארוכה (סביבות 120 ק״מ) חשוב שהרכב יהיה קל ונוח לאחזקה כרגע מה שקרץ זה פיקנטו gt line שהיא מאובזרת מאוד ויש תמורה טובה למחיר עם 7 שנים אחריות.. אשמח לשמוע המלצות תודה
הודעה אחרונה מאת almogb, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, כרגע בעלים של יונדאי i30 / 2011 ורוצה להחליף אותה. אני מחפש רכב משפחתי בתקציב של 135k. רכב אמין חזק וחסכוני, בעל מראה צעיר, מאובזר ומהנה לנהיגה. ֿ הסתכלתי קצת באינטרנט ואהבתי את ההונדה סיוויק האצ׳בק 1.5 ל׳ טורבו - אך אינני מבין גדול ברכבים ולכן אשמח לשמוע מכם חבריי חוות דעת, הצעות והמלצות על רכבים בקטגוריה. רב תודות!
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים מחר אני מתוכנן לקחת רכב מסוג פיג׳ו 308 מודל 2015 מאחת מחברות הליסינג לבדיקה. אני יודע שלא בהכרח מומלץ לרכוש פיג׳ו אבל זה כבר סיפור אחר וזה מה שאני אוהב. ברשותי היסטוריית הטיפולים של הרכב ודוח הבדיקה שבצעה החברה , חשוב להגיד שהם גם נותנים שנתיים אחריות. להלן היסטוריית הטיפולים שעבר הרכב : 1. ב2015 הוא בצע שינוע לתאונה למוסך , ורשום : דלת קדמית , מראה חיצונית שמאל, תפס, מסמרה , החלפת דלת קדמית שמאל ומראה , החלפת כנף שמאל וצבע דלת כנף ומראה. 2. ב2017 הורגשה העברה לקויה בין הילוכים 2 ל3 ובוצע עדכון תוכנה לגיר. 3. שוב ב2017 הוא ביצע שינוע לאחר תאונה שגם בזמן זה ביצעו טיפול תקופתי , ע״פ הדוח בוצעו כלל הדברים שכולל טיפול כמו החלפת מסננים ונוזלים אך גם ת…
הודעה אחרונה מאת TripMan, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום (הודעה ראשונה שלי פה...) אחרי כמה שנים שהסתדרנו עם מכונית קטנה אחת (טויוטה יאריס) למשפחה של 4 (ילדים גדולים), החלטנו לקנות מכונית נוספת בתקציב של עד 100K (רצוי פחות...) מכיוון שאנחנו נוסעים 20-25K בשנה, כדי לחסוך בדלק וגם לשמור על הסביבה החלטנו על היברידית והתמקדתי באוריס היברידית (לא סטיישן) משנת 2015 ומעלה. מהסתכלות ראשונה במודעות ראיתי שרוב המכוניות עם קילומטרז' גבוה יחסית (שנת 2015 רבות עם מעל 100000) והמחירים למכוניות שנראות סביר על הנייר (2015-16 עם פחות מ-75000 ק"מ) מסתובבים סביב 90K. אני תוהה אם באמת כדאי להוציא כל כך הרבה כסף על מכונית שנסעה הרבה כשאפשר בסכום דומה לקנות משהו חדש יותר עם קילומטרז' נמוך יותר. אשמח לשמוע דעות ומחשבות.
הודעה אחרונה מאת motior, -
- 4 תגובות
- 924 צפיות
בס"ד שלום לכולם, אנחנו רוצים להתקדם לרכב 7 מקומות, ולא מכירים את סוגי הרכבים המומלצים בשוק. רוצים לכוון לאזור שנת 2014. בעדיפות על קניה מליסינג. איזה רכבים מומלצים בקטגוריה הזאת? ומאיזה להתרחק כמו מאש? בנוסף אשמח לשמוע אם על ידי הגדלה קטנה יחסית של התקציב אפשר למצוא משהו שהוא משמעותית עדיף. תודה רבה לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 843 צפיות
מעוניין בפרטים על הרכב. את היתרונות אני יודע אבל מפחד מאי זמינות חלפים ומחלפים ייחודיים שיעלו כמו חלפים של אוודי (בייחוד חלפים יעודיים של מנוע ה 6 בוכנות ושל תיבת ההילוכים האוטומטית שהבנתי שדיי ייחודית לדגם הזה). אז כל מי שיש לו הכרות ונסיון, אשמח לשמוע חוות דעת שלכם.
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
-
- 1 תגובות
- 643 צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל את דעתכם על הדגם משנת 2002 של Valvetronic 2.0
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 50 תגובות
- 18.8 אלף צפיות
האם באמת לא כדאי להתקרב לצרפתיות? כמה כבר עולה ממוצע תיקונים בשנה? רכב מיד 2 שנשמע שווה: שנת 2010. 90000 ק"מ 16000 ש"ח תודה!
הודעה אחרונה מאת שגיא 601, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 496 צפיות
לילה טוב, מישהו יכול בבקשה לחוות דעה על הנוט הנוכחית בנושאים הבאים: * אמינות - להבנתי מדובר במנוע 1.2 עם מגדש על (שלא קיים באף דגם אחר בארץ?) וגיר רציף? האם זה הגיר של המיקרה? האם האמינות של שניהם ביחד (וכל אחד לחוד) סבירה? * צריכת דלק * כח - עד כמה זה רכב סביר לעליות של חיפה. אין צורך להיות ראשון ברמזור, אבל רצוי משהו שלא יזחל. * נוחות ו-nvh - שוב, הסטנדרטים די נמוכים, אבל אם מדובר בקרש מרעיש ומקרקש זה שיקול * בטיחות אקטיבית - מה יש ובאיזה רמת גימור ובשורה התחתונה, איך היא לעומת 208? בהנחה שברוב המכריע של המקרים מדובר על הנהגת בלבד, וכמעט באף מקרה לא מדובר על 5 נוסעים מבוגרים, בטח לא לנסיעות ארוכות. תקציב בסביבות 60, אבל יש גמישות (לשני הצדדים) א…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות את הרכב הנ"ל בגירסה האוטמטית. האם יש בעיות/מחלות לרכב הנ"ל? חוץ משהוא קצת כבד ? האם לגיר יש בעיות שצריך לדעת עליהן ? (אני מנפגעי הפורד פיאסטה) איך הצריכת דלק שלו?ממוצעת? בהנחה שהנסיעה יחסית רגועה ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת baraktb, -
- 5 תגובות
- 849 צפיות
אהלן לכולם, בעוד מס' חודשים כנראה אחליף את הקפצ'ור שנמצאת ברשותי מזה כמעט שלוש שנים. המטרה היא להחליף לרכב מרווח יותר, והראב4 והקאמרי ההיברידיות הן הראשונות שקפצו לי לראש, בעיקר בגלל שאנחנו מאוד מרוצים מהרכב השני ברשותנו שמגיע מאותה המשפחה (לקסוס ct200). הרכב ישמש בעיקר אותי, ואני נוסע לא מעט (שלוש פעמים בשבוע לירושלים מאיזור חולון, פעמיים לכפר סבא), אז לדעתי ישנו יתרון כלכלי ברכישת רכב היברידי. האם יש מחלות ידועות לשני הדגמים האלה? ואילו רכבים אחרים כדאי לשקול בטווח המחיר הזה (170-190 אש"ח). Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת imprezadude, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מתעניים ברכישת רכב (ממש בקרוב) סטיישן יד שניה אשמח לשמוע את דעתכם (עדיף מנסיון אישי) על הרכבים הנל אנחנו זוג +2 (כסאות ילדים) מצפים לעוד.. נסיעה חודשית משוערת 1850 קמ בחודש הפרמטרים לבדיקה הם א. חיסכון בדלק ב. מרווח קדימה ואחורה לילדים ג. אמינות ד. נוחות נסיעה ה. כח בנסיעה ועליות התשובות יכריעו.. קחו בחשבון תודה רבה..
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הי, אני חושב לקנות רכב בטווח מחירים של כ 70 אלש"ח, שנת 2016-2015. (אוטומט) מבוא קצר, זה לא הרכב העיקרי במשפחה אלא רק לעבודה והביתה (לאישתי יש רכב מהעבודה, אנחנו משפחה קטנה) לכן לא חייב להיות בגאז' גדול וכולה.. יש לי כמה אופציות שחשבתי עליהן: יונדאי i20, i30, i35 מזדה 3 (מנוע 2000 אם כבר) איביזה (מעדיף יפניות בגלל האמינות והטיפולים הלא יקרים אבל אי אפשר שלא לחלום בכלל) אני אוהב להרגיש קצת כוח ברכב, אוהב להאיץ, חשוב לי שהאוטו יהיה חזק, חסכוני ונוח לנסיעה (יחסית לאקורד 2005 שיש לי עכשיו, והכי חשוב - אמין עם טיפולים שלא גומרים את המשוכורת (מטפל במוסך לא מורשה אצל מכונאי מאוד רציני ומבין עניין כבר שנים) חשבתי גם על ג'וק אבל ירד לי ממנו ככל שאני שומע בי…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 3 תגובות
- 598 צפיות
איזה תיבת הילוכים ברכב dsg 6 או 7? ומי יכול לתת חוות דעת כללית על הרכב
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
