Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

או ליסינג, או רכב בסדר גודל של 30 אלף שקל. לא רכבים אירופאים, חפש קוראני או יפני. I10, i20, פיקנטו, מזדה 2, קיה ריו, מיצובישי אטרז' או ספייסטאר. זה מה שהייתי מחפש.

אל תעז להתפתות לרכבים שעולים כפול. ירוקנו לך את הכיס.

 

ועוד הערה, שלא ממש קשורה לשרשור - עדיף שלא תגע בכלל בכספי הפקדון. תן להם לצבור ריבית גבוהה שלא תקבל באף אפיק חיסכון סולידי אחר.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
או ליסינג, או רכב בסדר גודל של 30 אלף שקל. לא רכבים אירופאים, חפש קוראני או יפני. I10, i20, פיקנטו, מזדה 2, קיה ריו, מיצובישי אטרז' או ספייסטאר. זה מה שהייתי מחפש.

אל תעז להתפתות לרכבים שעולים כפול. ירוקנו לך את הכיס.

 

ועוד הערה, שלא ממש קשורה לשרשור - עדיף שלא תגע בכלל בכספי הפקדון. תן להם לצבור ריבית גבוהה שלא תקבל באף אפיק חיסכון סולידי אחר.

 

תוכל לכוון אותי איזה ליסינג, מה זה אומר בפועל ומהיכן כדאי?

אז לחפש קוראני/יפני שנתונים 2012 כזה, ממה שציינת?

 

וכשאני בא לקנות מבן אדם, מה אני צריך לדעת/לעשות? תהליך וכו'?

פורסם

לפני עניין הרכב, תתכנן את נושא השכר לפי נטו ולא ברוטו(וכן, ידוע שאתה חייל משוחרר-עדיין יש תקרה להטבה הזו)

בנוסף, אולי בהתחלה כדאי לך לשכור רכב לחודש-חודשיים הראשונים ולשלם קצת יותר ולא להסתכן בלהיתקע בעסקה גדולה עלייך אם לא יסתדר עם העבודה.

עוד משהו קטן, תבדוק האם אתה מקבל החזר הוצאות על נסיעות ללקוחות ולא 230 שח חופשי חודשי וזהו

 

לגבי מה כדאי-במצבך ללא ספק הייתי מחפש רכב בן כ3, חסכוני וזול לאחזקה ככל האפשר בטווח המיני-סופר מיני(באזור 30 אלף+-)

לקחת הלוואה עצמאית מהבנק עם סכום חודשי שתעמוד בו ועם רכב ביד בסוף התקופה(במקום להגיע למצב ששילמת 40 אלף בלי להישאר עם כלום ביד)

קיה פיקנטו/פיג'ו 208(ידנית) זה אופציה מעולה לדעתי

המון בהצלחה

פורסם
לפני עניין הרכב, תתכנן את נושא השכר לפי נטו ולא ברוטו(וכן, ידוע שאתה חייל משוחרר-עדיין יש תקרה להטבה הזו)

בנוסף, אולי בהתחלה כדאי לך לשכור רכב לחודש-חודשיים הראשונים ולשלם קצת יותר ולא להסתכן בלהיתקע בעסקה גדולה עלייך אם לא יסתדר עם העבודה.

עוד משהו קטן, תבדוק האם אתה מקבל החזר הוצאות על נסיעות ללקוחות ולא 230 שח חופשי חודשי וזהו

 

לגבי מה כדאי-במצבך ללא ספק הייתי מחפש רכב בן כ3, חסכוני וזול לאחזקה ככל האפשר בטווח המיני-סופר מיני(באזור 30 אלף+-)

לקחת הלוואה עצמאית מהבנק עם סכום חודשי שתעמוד בו ועם רכב ביד בסוף התקופה(במקום להגיע למצב ששילמת 40 אלף בלי להישאר עם כלום ביד)

קיה פיקנטו/פיג'ו 208(ידנית) זה אופציה מעולה לדעתי

המון בהצלחה

 

למה אתה מתכוון לתכנן לפני נטו ולא ברוטו?

כי עשיתי תוכנית בסך הכל פשוטה: לשמור/להכניס לחיסכון את ההכנסה מהם ולהשתמש במשכורת מהאבטחה להוצאות השוטפות על הרכב (סביב ה4 מיני-מינימום) כשבפועל אני מתכוון לשלם עד אלף שקל בחודש לרכישת הרכב/החזר ההלוואה, השאר למסביב.

גר בבית ההורים כך שהרכב והמסביב שלו הם ההוצאה היחידה שלי.

 

אתה מתכוון לשכור רכב בסך הכל לחודש חודשיים כביכול על פי הלו"ז והצריכה שלי? זה אפשרי/משתלם?

 

אין החזר הוצאות, היא לא נמצאת פה שיש לי אמא ואבא לדבר איתם או תקנון מסודר. יש חוזה והכל,

וזה חלק מהשירות שאני אמור לספק. כמובן שהיום הכל יכול להתנהל דרך המחשב כמעט - אם אני נוסע באוטובוס/על גמל או מבצע את זה ברשת, בטלפון או פנים אל פנים - זה לא מעניין אותם, זה נטו החלטה שלי והרגשה שכך אני אצליח לעשות זאת יותר טוב, שפנים אל פנים אוכל להמחיש לבן אדם באופן יותר טוב מה זה בעצם אומר, ולתת יחס יותר אישי וחם. ומכאן להצליח בנדרש ממני באופן מיטבי. (לדעתי, כן?) בסופו של יום זו הזדמנות שלא כדאי להחמיץ ויש לי רק מספר חודשים להוכיח את עצמי כדי לקבל קביעות,

מעדיף לעשות את המקסימום מההתחלה - ולהגביר.

 

אז קיה פיקנטו/פג'ו 208 ידנית בן 3, אוטומט לא טוב? הקיה קצת מציק לי בעין, נראה לי קטן מדי, אני יחסית בחור גדול ורחב

מה ההבדל בכלל בין אוטומט לידני, חוץ מהאקסטרה אימון שרירי רגליים והרגשת הכביש? מבחינת תקלות וכד', ידני אמין יותר?

 

האם אפשרי למצוא רכב בן 3 יד שניה מחבר'ה אמינה שגם תספק לי את הצורך לשלם באופן חודשי, אך לתת לי את הרכב על שמי מההתחלה מבלי עקיצות והתחייבויות ואזיקון על הרגל?

פורסם
תוכל לכוון אותי איזה ליסינג, מה זה אומר בפועל ומהיכן כדאי? - משהו בסגנון של התגובה של adab5

אז לחפש קוראני/יפני שנתונים 2012 כזה, ממה שציינת? כן, זו אפשרות שנייה. אבל אתה משלם כסף על אוטו שלך, ואתה נשאר איתו בכל מקרה עד שתחליט למכור.

 

וכשאני בא לקנות מבן אדם, מה אני צריך לדעת/לעשות? תהליך וכו'?

 

לגבי תהליך רכישת רכב כל התהליך הוסבר רבות בפורום, תוכל לחפש, כתבו מדריכים מפורטים.

 

בהצלחה!

פורסם

אחרי התייעצות קלה עם ההורים הם מוכנים לעזור ב20~30K ז"א שמבחינת מזומן אני על ה40~50 בלי הלוואה,

ובנוסף שואלים מה בקשר לרכב חדש מהחברה, האם לא יותר כדאי מבחינת האחראיות והגמישות? אם הם יתנו לי יד

אולי הם ישימו את המקדמה ואני את התשלום החודשי ל5 שנים בסך הכל וכו'?

או שפשוט נביא יד שניה באיזור ה50~60?

 

קצת מבלבל אותי כל העסק,

מה דעתכם?

פורסם
למה אתה מתכוון לתכנן לפני נטו ולא ברוטו?

כי עשיתי תוכנית בסך הכל פשוטה: לשמור/להכניס לחיסכון את ההכנסה מהם ולהשתמש במשכורת מהאבטחה להוצאות השוטפות על הרכב (סביב ה4 מיני-מינימום) כשבפועל אני מתכוון לשלם עד אלף שקל בחודש לרכישת הרכב/החזר ההלוואה, השאר למסביב.

גר בבית ההורים כך שהרכב והמסביב שלו הם ההוצאה היחידה שלי.

 

אתה מתכוון לשכור רכב בסך הכל לחודש חודשיים כביכול על פי הלו"ז והצריכה שלי? זה אפשרי/משתלם?

 

אין החזר הוצאות, היא לא נמצאת פה שיש לי אמא ואבא לדבר איתם או תקנון מסודר. יש חוזה והכל,

וזה חלק מהשירות שאני אמור לספק. כמובן שהיום הכל יכול להתנהל דרך המחשב כמעט - אם אני נוסע באוטובוס/על גמל או מבצע את זה ברשת, בטלפון או פנים אל פנים - זה לא מעניין אותם, זה נטו החלטה שלי והרגשה שכך אני אצליח לעשות זאת יותר טוב, שפנים אל פנים אוכל להמחיש לבן אדם באופן יותר טוב מה זה בעצם אומר, ולתת יחס יותר אישי וחם. ומכאן להצליח בנדרש ממני באופן מיטבי. (לדעתי, כן?) בסופו של יום זו הזדמנות שלא כדאי להחמיץ ויש לי רק מספר חודשים להוכיח את עצמי כדי לקבל קביעות,

מעדיף לעשות את המקסימום מההתחלה - ולהגביר.

 

אז קיה פיקנטו/פג'ו 208 ידנית בן 3, אוטומט לא טוב? הקיה קצת מציק לי בעין, נראה לי קטן מדי, אני יחסית בחור גדול ורחב

מה ההבדל בכלל בין אוטומט לידני, חוץ מהאקסטרה אימון שרירי רגליים והרגשת הכביש? מבחינת תקלות וכד', ידני אמין יותר?

 

האם אפשרי למצוא רכב בן 3 יד שניה מחבר'ה אמינה שגם תספק לי את הצורך לשלם באופן חודשי, אך לתת לי את הרכב על שמי מההתחלה מבלי עקיצות והתחייבויות ואזיקון על הרגל?

 

אני מתכוון שתבדוק כמה נטו יצא לך חודשית(תגגל "ברוטו לנטו" או משהו בסגנון-מחשבוני המרה ),

ככה תבין כמה השכר החודשי לאחר מיסים וכלל ההורדות והוא מה שתקבל לחשבון בסוף.

במידה ורכב מוגדר כהכרח לעבודה-הייתי מחשב גם את עלות הרכב(או חלקו)ומקזז מהשכר החודשי.

רק בשביל שתקבל אומדן עם כמה בתכלס תישאר בסוף החודש(למרות שיש לקחת בחשבון שרכב זה עליה ברמת חיים).

 

לגבי השאלה על ההשכרה-אני אומר שבמידה והרכב זה אופציה מבחינתך רק אם תישאר בעבודה-תנסה לא להיכנס להתחייבויות שקשה לצאת מהם, כמו חוזה ליסינג ל3 שנים או רכישת רכב שבמכירתו תפסיד כמה אלפים ככל הנראה.

אם זאת אופציה ולא יפגע בביצוע העבודה מבחינתך-אפילו תמשוך עוד קצת בתחב"צ ואפילו מוניות ספיישלים בשביל לראות אם העבודה הולכת לכיוון טוב ומרוצים ממך טרם התחייבות על רכב.

אם לדעתך רכב זה הכרח-לפחות בחודש הראשון לדעתי הייתי שוכר רכב(בכ-80 ש"ח ליום או אפילו פחות אם אתה לא נהג צעיר),

לראות אם העבודה מתאימה לי וכמו שתוארה ולראות עד כמה שאפשר מה הסיכויים באמת להישאר באותה החברה.

 

לגבי ידני-תמיד אמין יותר(רלוונטי במיוחד ככל שהרכב ישן יותר), חסכוני בדלק ובדגמים מסויימים כמו הפיג'ו עדיף על האופציה השניה(של רובוטי-שפחות אמין מאוטומט פלנטרי רגיל).

הסיבה שהמלצתי על הפיקנטו היא שמעבר ל3 שנות האחריות הראשונות יש אחריות לעוד 4 שנים על מנוע וגיר(במידה ומקור הרכב לא הוא פרטי ולא השכרה/ליסינג), חסכונית יחסית ומרווח לא רע בכלל(אני מעל 1.80 וכשנוהג בפיקנטו של בת הזוג לא מרגיש צפיפות מיוחדת).

מעבר לזה גם יונדאי I10,I20 ושאר הרכבים הקטנים בינוניים בקטגוריה יכולים להתאים, מומלץ להימנע מגרמניות יד שניה לטעמי(איביזה, פולו וכו').

 

לא משנה מה תבחר- לדעתי במרבית המקרים במידה ותוכל לקבל הלוואה בריבית טובה מהבנק האופציה עדיפה, אם לא אז יד שניה מליסינג עם מימון זאת אופציה טובה.

באמת מציע לך להימנע מכל עסקאות ה"שלם___ לחודש ותנהג ברכב דנדש!"

בחישוב של כלל תקופת העסקה כולל המקדמה תגיע למסקנה שאתה משלם עשרות אלפי שקלים(או יותר, תלוי רכב)על רכב שבסוף יום חוזר אליהם.

בעיניי זאת סתם דרך לגרום לזה להישמע נוח עם החלוקה לתשלום חודשי.

מרבית הרכבים היום מהדגמים הידועים כאמינים יפגינו אמינות טובה יחסית גם בגילאי 3-6 ולא יספגו ירידת ערך דרסטית שתוריד את שווי הרכב לרצפה(שזה מרבית מה שאתה תשלם בעסקאות הליסינג).

תחשב סדר גודל של עלויות(בטבלת Excel אפילו)צפויות לאחזקת רכב בן 3-בינהם תכלול ירידת ערך, עלות ביטוח, טיפולים וכל דבר(חוץ מדלק כמובן)שמציעים לך בעסקאות הליסינג ותשווה מול העסקאות בכדי להבין מה הפער בין האופציות.

פורסם (נערך)

אם ידני יותר אמין אז גם איביזה שנתון 2013 ב30 אלף תעשה את העבודה, לא?

 

עם עזרת ההורים מבחינת מזומן אני כרגע עומד על סביב ה40 אלף שקל,

הם אגב שואלים האם לא כדאי כבר לשים את זה כמקדמה על רכב חדש ואת השאר בתשלומים חודשיים ל5 שנים?

ככה זה יצא פחות מאלף שקל לחודש ואפשר להביא משהו קצת יותר חדש עם אחראיות למס' שנים ואמצעי בטיחות יחסית יותר מתקדמים, לא?

או שאין הבדל גדול ברכבים בני 3-חמש שנים חוץ מבחינת הירידת ערך?

עריכה אחרונה על ידי Faruk
פורסם

לא, זה לא כדאי.

כמו שציינת בעצמך, אין לך בטחון תעסוקתי אז אין הגיון לקנות רכב חדש.

האופציה של פיקנטו או ריו מיד פרטית עם תוספת אחריות למכלולים הקריטיים היא אופציה טובה.

פורסם

נשמע תמוה כל הסיפור.

 

חברה שמעסיקה סוכן מכירות, צריכה לספק רכב חברה.

 

מה שרשמת, אפילו אם הם מבטיחים לך שכר קבוע (לא בטוח שיקיימו), מריח כמו פירמידה/שיווק רשתי/קירבי מקילומטר.

 

לדעתי אם לא יספקו לך רכב חברה, אל תלך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

טוב, אני חושב שמיצינו את עניין הדעות לגבי העבודה. לא זו מהות פתיחת האשכול והסיבה שנכנסתי לזה היא רק כדי לסבר את האוזן.

תשכחו מזה ותתמקדו בעיקר בבקשה.

 

תודה לשאר האנשים שענו בצורה עניינית

פורסם

לא הייתי קונה רכב בשביל 5 חודשים, בטח לא חדש.

או שתשכור או שתקנה איזו נבלה (C4/פוקוס/פונטו) ב10K שלא יהיה אכפת לגרוס אחר כך.

 

מה הסוד לגלות מה שם החברה? אני גם רוצה לעבוד אצלם.

משכנתא זה קל

פורסם

יש סיבה שכולם צועקים לך פרמידה פרמידה.

בגיל 20 המוח בתחת והרבה דברים נראים הגיוניים גם כשהם לא. ואת זה אתה מבין בדיעבד.

אתה אמרת שעורך דין (מטעמך אני מקווה) בדק את החוזה והכל כשר אז בהנחה וזה נכון ולא סתם זרקת את זה להשתיק את כולם לא אמורה להיות בעיה.

 

לשאלתך, שוכר רכב מיני ב80 שקל ליום לשבוע, שבועיים, חודש-חודשיים או כמה שלא יהיה.

רק כדי לראות איך אתה מסתדר עם העבודה, שהמשכורת נכנסת בזמן, שכלכלית זה מסתדר לך וסביבת העבודה מקובלת עליך.

 

אחרי חודשיים תיהיה הרבה יותר חכם.

 

בשום אופן לא הייתי רוכש רכב כרגע. לא בן 3 לא בן 5 ולא חדש.

יש לך ביטחון תעסוקתי של מורה לאנגלית כרגע, הדבר האחרון שאתה צריך זה מחוייבות כלכלית לטווח ארוך גם אם זה במחיר של הפסד תיאורתי של כמה מאות שקלים בתקופה של חודשיים על זה שאתה שוכר ולא מחזיק את הרכב.

 

מחר מחרתיים לא מסתדר עם העבודה, מכל סיבה שלא תיהיה, מה אז ?

פורסם

רק דבר אחד בעניין העבודה ממי שיש לו קצת יותר שנות נסיון : בעוד חמישה חודשים יפטרו אותך כי שקר כלשהו ולא עמדת ביעדים. אתה תעבוד כמו חמור בינתיים בשכר נמוך, הם הרוויחו איש מכירות נמרץ בזול שאפילו מביא רכב ודלק עליו, ואתה תשאר עם ה ז ביד ולך תחפש את מי לתבוע בח'ול.

 

לכבי הרכב - הכי זול שתמצא, מהמזרח הרחוק עם טסט ארוך.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...