Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, חדש כאן

אני צריך עצה מה לעשות,

איך לרכוש רכב, אם בכלל.

אני אסביר מה המצב ומה המטרה ולשם מה אני צריך את הרכב

 

אני חייל משוחרר, עובד באבטחה כמו כולם, עד כה הסתדרתי בלי רכב

אבל,

 

 

קיבלתי עבודה מאיזושהי חברה מחו"ל, במסגרתה אצטרך לנסוע ולקיים פגישות עם אנשים פרטיים וחברות שונות על מנת לשווק את המוצרים והשירותים של החברה.

 

 

סביר להניח שזה אומר לנסוע מדי פעם לכל איזורי הארץ, המרכז, דרום וכדומה, לכן אני לא יכול להסתפק ברכב של 5-10 אלף, להסתכן ולהתקע בחיר ג'הנם ולעבור לינצ' או גרוע מזה - לאחר/להתקע בדרך לפגישה ולהראות חוסר רצינות ואיכות שירות ירודה כבר בהתחלה.

 

 

מצד שני רק התחלתי לעבוד איתם, בנוסף לעבודה באבטחה, ולכן אין לי יותר מדי כסף נזיל כדי לשים הכל במכה אחת (יש סביב ה20), אלא משהו סימלי כל חודש. מכאן באה הדרישה למימון חודשי. מצד שלישי זה תמיד נגמר לא טוב בכל הבלונים הלו, ולכן אני כאן בפלונטר. מה לעשות?

לא מכיר סוכנויות/רכבים/מסלולים וכדומה, אין לי שום ידע בעולם הזה.

 

אני רק יודע שאני יכול להתחייב לשלם על הרכב עד אלף שקל בחודש (לא כולל המסביב, כמובן)

 

 

אצטרך רכב אמין, חסכוני בדלק, קטן ומהיר, ללא תחזוקה יקרה, שגם יראה יחסית איכותי למראית עין,

 

 

ורצוי עם אביזרי בטיחות יחסית כדי למנוע הירדמות סטיות וכדומה במקרה ויהיו לי ימים ונסיעות ארוכות.

 

 

מכאן והלאה אחרי שסיפרתי מה הצרכים ומה המצב, תגידו לי אתם מה אתם חושבים.

האם יש חיה כזאת בספארי?

 

יש מה לעשות במצב? יש מה לרכוש ככה?

או שאולי לחכות קצת? מצד שני העבודה תלויה בביצועים שלי, אם אני לא יכול לנסוע ולקיים מכירות וכדומה, לא אחזיק בעבודה הזאת עוד הרבה זמן.

פלונטר.

 

עצות יתקבלו בברכה

פורסם

ליסינג פרטי תפעולי מחברת אוויס

נקרא Avis express

 

אתה משלם 1100 שקל בחודש (ומקדמה 7500)

מקבל שברולט ספארק חדש,טיפולים לרכב ללא עלות, ביטוח מקיף והכול דרך אוויס

רק נשאר לשים דלק ואגרת רישוי

 

יש עוד כמה דגמים סביב העלות של 1000-1200 *כולל ביטוח וטיפולים*

כמו פיקנטו, ואי

 

מדובר בחכירה ל3 שנים בתום התקופה אתה יכול להשלים ולרכוש את הרכב במחירון של אותו יום אחרי 3 שנים

או להחזיר להם אותו ללא התחייבות נוספת

פורסם

אם אתה צריך רכב בשביל העבודה, העבודה צריכה לספק לך.

 

חוצמזה, נשמע שהחברה מחו"ל זו תרמית פירמידה, איך נקראת החברה?

משכנתא זה קל

פורסם

העבודה לא תמיד תספק את הרכב גם אם היא כביכול "צריכה" (ואם מישהו אומר בראיון ש"יביא" איתו "נדוניה" את רכבו האישי - אז מה איכפת למעסיק ? מכיר עוד מקרים דומים בהסכמת שני הצדדים).

ולמה זו "חברת פירמידה" - עוד לא הבנתי גם...

 

נראה לי שלרכוש רכב לבעלותך הישירה - זה מתכון לבלאי ותיקונים רבים (עקב ק"מ גבוה שכנראה תיסע).

בדוק באמת את אופציית הליסינג שהוצעה.

alfa 156 2.5.

פורסם

חייל משוחרר + חברה מחו"ל + לנסוע ולקיים פגישות עם אנשים פרטיים וחברות שונות על מנת לשווק את המוצרים והשירותים של החברה = פירמידה

משכנתא זה קל

פורסם

האמת היא שפירמידה היתה המחשבה הראשונה שעלתה לי גם, אבל אולי אנחנו טועים...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אני חייל משוחרר, עובד באבטחה כמו כולם

לא כולם חיילים משוחררים שעובדים באבטחה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אולי אתה צודק (ואולי לא) - אבל זה לא נושא הפוסט.

 

בטח שכן, אם מדובר בפירמידה, הרכב שאמליץ עליו יהיה אוטובוס "דן".

משכנתא זה קל

פורסם

אם כבר הייתי רוכש ספייס סטאר I10 פיקנטו בת 3 -5 עם ק"מ נמוך אולי עם הלוואה קטנטונת מאוד וזה הוא.

 

לפי פותח שירשור הייתי רוכש ספייס בגלל שהיא חסכונית מכולם. ובמצב שלו כרגע זה פרמטר מאוד חשוב לדעתי.

 

אתה חייל משוחרר הלוואה בלון רכב חדש = ביטוח מקיף = הרבה כסף לנהג צעיר

פורסם
אם אתה צריך רכב בשביל העבודה, העבודה צריכה לספק לך.

 

חוצמזה, נשמע שהחברה מחו"ל זו תרמית פירמידה, איך נקראת החברה?

לא לא, פירמידה תלויה בכמה אתה מוכר, פה אני מקבל שכר חודשי ובלעדיות שלא קשור להאם מכרתי או לא,

אבל אני כן צריך להראות תוצאות ותפוקה. עו"ד עבר על החוזה לפני החתימה וקבלת העבודה.

 

אגב עוד פלונטר ששכחתי לציין = החמישה חודשים הראשונים הם מעין מבחן, רק לאחריהם יקבע האם העבודה שלי רשמית ובלעדית, או שלא. תלוי באיך אני מתפקד.

לכן חשבתי שאם ארכוש משהו, זה יהיה סביב הסכום הזה בלבד, ככה שגם אם איכשהו פישלתי ולא קיבלתי את העבודה לאחר מכן, אוכל לשלם על הרכב מהשכר שאקבל עד כה, 50~60 אלף.

 

 

העבודה לא תמיד תספק את הרכב גם אם היא כביכול "צריכה" (ואם מישהו אומר בראיון ש"יביא" איתו "נדוניה" את רכבו האישי - אז מה איכפת למעסיק ? מכיר עוד מקרים דומים בהסכמת שני הצדדים).

ולמה זו "חברת פירמידה" - עוד לא הבנתי גם...

 

נראה לי שלרכוש רכב לבעלותך הישירה - זה מתכון לבלאי ותיקונים רבים (עקב ק"מ גבוה שכנראה תיסע).

בדוק באמת את אופציית הליסינג שהוצעה.

הבעיה ששמעתי הרבה דברים רעים על ליסינג, בלונים מתפוצצים והפחדות אחרות.

האם זו באמת האופציה היחידה שלי? קצת מפחיד אותי, לא בא לי להכנס להרפתקאות שלא אדע איך לצאת מהן,

בעיקר עם כל האותיות הקטנות שלהם.

 

 

חייל משוחרר + חברה מחו"ל + לנסוע ולקיים פגישות עם אנשים פרטיים וחברות שונות על מנת לשווק את המוצרים והשירותים של החברה = פירמידה

פירמידה תלויה בהאם מכרת או לא, פה אני מקבל שכר חודשי.

וזה לא נושא האשכול אך בהחלט ציינתי את הפלונטרים כאן כדי שתוכלו להזדהות ולנסות לכוון אותי לפתרון טוב.

גם החשש מפרמידה מובן ומכובד, אך זה לא המקרה.

 

האמת היא שפירמידה היתה המחשבה הראשונה שעלתה לי גם, אבל אולי אנחנו טועים...

 

המצב בהחלט מרגיש ככה חח אבל לא, לחברה יש משהו שהיא מפתחת, מוצר טכנולוגי כלשהו, ממשי.

אני מקבל תשלום חודשי קבוע מבלי קשר להאם ביצעתי את העבודה שלי או לא,

אבל כן יש יעד מסוים שאצטרך להגיע אליו, אחרת בוודאות היא לא תשאר שלי.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לא כולם חיילים משוחררים שעובדים באבטחה.

 

אני שמח לשמוע, במה עובדים אם אפשר לשאול? מרגיש לי כאילו רק אבטחה זה האופציות שיש.

 

בטח שכן, אם מדובר בפירמידה, הרכב שאמליץ עליו יהיה אוטובוס "דן".

מסכים איתכם בנוגע לחששות. זה לא פרמידה אך המצב בהחלט מזכיר כזה.

 

עכשיו אחרי שסיימנו להבהיר שזה לא פרמידה, מה שחשוב לי שתזכרו בקשר לזה, זה את העובדות הבאות בלבד:

השכר לא תלוי בתפקוד שלי, קבלת הבלעדיות והמשך העבודה - רק זה תלוי בתפקוד שלי.

לכן כרגע אני במעין מבחן נסיון, ז"א שאם לא הגעתי ליעדים בעוד מספר חודשים (בערך 5) יגידו לי ביי ביי יפה וחזרתי לשכר של מינימום שקל בחודש, בלבד. מה שאומר שבמצב כזה אצטרך להפטר מהרכב.

מצד שני הם משלמים פי כמה מהמינימום פה, ככה שזה סיכון שאני בהחלט רוצה לקחת, ולהתאבד על העבודה הזאת כדי לעשות את המקסימום להצליח ולהחזיק בה. לא בכל יום מקבלים הזדמנות כזאת.

 

עכשיו אחרי שהבהרנו, בחזרה לנושא הרכב:

אז ליסינג זו האופציה היחידה שלי?

איזה ליסינג? כי הבנתי שיש כמה סוגים, מימוני פרטי וכד',

מה אני מחפש בדיוק?

מאילו חברות אפשר לרכוש בראש שקט מבלי לדאוג לאותיות הקטנות או שידפקו אותי?

או מבלי להתחייב לעסקה חדשה עוד 3 שנים או משהו כזה.

 

אני באמת לא מבין בזה כלום, אני פשוט לא רוצה להכנס להרפתקאות שאני לא מכיר בשביל הזדמנות שאולי לא תישאר אם אפשל,

לכן מתייעץ איתכם, מה הכי נכון לעשות במצב כזה?

 

כפי שאמרתי חשבתי לקחת רכב ב50 אלף בערך, בהלוואה או משהו, ולהחזיר כל חודש סכום סימלי, כך שגם אם לא עמדתי ביעדים, עד שיגיע הזמן שלי ללכת, ארוויח בדיוק את השכר הזה כדי לכסות את ההלוואה ולהחזיר אותה ולחזור לנקודת ההתחלה.

 

אבל אני לא מבין כלום, לא ברכבים, לא בחברות, לא יודע מה ההבדל אפילו בין הצעות הליסינג השונות.

 

אשמח לשמוע כל מה שאתם חושבים (וכן גם בקשר לעבודה למרות שזה לא נושא האשכול - אם מישהו עדיין חושב שזה פרמידה או סיכון מיותר או משהו, שיגיד, אני כאן כדי להקשיב לכל הדעות ולמצוא את הדרך הכי חכמה איך לא להכנס להרפתקאות)

 

 

הבנתי שהלוואות בלון לא נגמרות ושזה 'עדיף' רק כאשר אתה יודע שיש לך סכום כסף שאמור להשתחרר ולכסות אותה. אני מניח שבמצב שלי עם החוסר וודאות הזאת, זה לא עומד בקריטריונים.

ובכלל, אני מעדיף כמה שפחות דאגות וכאבי ראש של איך אסיים את הסיפור של הרכב,

שלא יחפשו לדפוק אותי או להשאיר אותי לקוח שבוי

פורסם

בסביבות ה30 אפשר לקנות איי30 מ2011.

הרכב אמין וזול לתחזוקה.

10-15 אלף הלוואה אתה תחזיר בלי בעיה גם אם לא תמשיך בעבודה השנייה.

 

תראה שהכל הולך טוב ויש עבודה,תחסוך שנה, תמכור את היונדאי ותקנה רכב חדש ויקר יותר.

זו דעתי,להתחייב על רכב עוד לפני שיש עבודה קבועה.

 

בנוסף,כמה אתה צפוי לסוע?

לעשות פעמיים בשבוע חדרה-דימונה או להסתובב באיזור/עיר ליד?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
בסביבות ה30 אפשר לקנות איי30 מ2011.

הרכב אמין וזול לתחזוקה.

10-15 אלף הלוואה אתה תחזיר בלי בעיה גם אם לא תמשיך בעבודה השנייה.

 

תראה שהכל הולך טוב ויש עבודה,תחסוך שנה, תמכור את היונדאי ותקנה רכב חדש ויקר יותר.

זו דעתי,להתחייב על רכב עוד לפני שיש עבודה קבועה.

 

בנוסף,כמה אתה צפוי לסוע?

לעשות פעמיים בשבוע חדרה-דימונה או להסתובב באיזור/עיר ליד?

 

צפוי לנסוע מרכז-דרום-ירושלים כזה, כמה? לא יודע, פעמיים/שלוש בשבוע?

והיתר בתוך העיר ומהעבודה-לבית-קניות וכדומה, משהו כזה?

הערכה, לפחות על פי הלו"ז הקרוב הגלוי לעין

פורסם

אז...מה אומרים?

חשבתי לבדוק אפשרות הלוואה מהבנק ולשלם כל חודש אלף שקל ל60 חודשים...?

יותר הגיוני מבלונים כאלו ואחרים, לא?

 

האם איביזה 2016 יד 2 ב70 אלף זו קפיצה מעל הפופיק או שזה יתאים לסוג הלוואה שכזאת?

איך הרכב עצמו? חסכוני? אמין?

 

אשמח ליד ועצה לפני שאאבד את הראש בקפיצה

×
×
  • תוכן חדש...