Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתעניים ברכישת רכב (ממש בקרוב) סטיישן יד שניה אשמח לשמוע את דעתכם (עדיף מנסיון אישי) על הרכבים הנל

אנחנו זוג +2 (כסאות ילדים) מצפים לעוד..

נסיעה חודשית משוערת 1850 קמ בחודש

הפרמטרים לבדיקה הם

א. חיסכון בדלק

ב. מרווח קדימה ואחורה לילדים

ג. אמינות

ד. נוחות נסיעה

ה. כח בנסיעה ועליות

התשובות יכריעו.. קחו בחשבון

תודה רבה..

פורסם

האוריס סטיישן צפוף מאד, בכל הכיוונים, אבל בעיקר מרווח הברכיים מאחור. לדעתי הוא פסול על הסף כרכב משפחתי ואפשר לעצור כאן.

 

אבל בכל זאת נמשיך בשביל ידע כללי :-)

 

אוריס היברידי כמובן הרבה יותר חסכוני מהסיד וגם הביצועים טובים יותר, יחידת ההנעה ההיברידית בפועל מציגה ביצועים טובים למרות תחושה הפוכה.

 

באוריס סטיישן האמינות מוחלטת עד כמה שאני יודע.

 

מבחינת אמינות לסיד גיר רובוטי עם מצמד כפול יבש, ייתכנו בעיות יקרות עם הגיר הזה. שאר המכלולים פשוטים ואמינים.

 

המרווח בסיד טוב, בחלק העליון של ממוצע הקטגוריה ורמת החומרים בתוך הרכב גבוהה, יותר מהאוריס.

 

אישית לא הייתי לוקח לא את זה ולא את זה. את הסיד לא הייתי לוקח רק בגלל הגיר, מעבר לכך הרכב טוב.

 

אני חושב שהסיד דיזל עד שנת 2015 הגיע עם גיר אוטומטי פלנטרי אמין ללא בעיות, יותר חסכוני מהבנזין לא חסכוני כל כך בשביל דיזל.

 

משנת 2015 הדיזל הגיע עם גיר רובוטי מצמד כפול עם 7 הילוכים (בבנזין רק 6) ייתכן שמדובר בגיר רטוב אמין יותר (נמתין למידע בנושא זה מחכמי הפורום) וגם חסכוני יותר מבעבר.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מה התקציב לצורך הרכישה?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

3 ילדים יישבו באוריס מאחור, ובוחר בה בגלל האמינות והחסכון בדלק.

הייתי מוסיף למשוואה את הפג'ו 308SW, קצת פחות חסכונית,אבל מרווחת ונעימה עם מנוע לא רע.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

התקציב 70000 פלוס מינוס.

אני לא יודע אם זה מוזר אבל הרבה מההצעות ביד 2 זה רכבים די חדשים ורוב הרכבים עם מעט קילומטר..

האם זה אומר שהרבה מאוכזבים מהרכישה?

פורסם
מתעניים ברכישת רכב (ממש בקרוב) סטיישן יד שניה אשמח לשמוע את דעתכם (עדיף מנסיון אישי) על הרכבים הנל

אנחנו זוג +2 (כסאות ילדים) מצפים לעוד..

נסיעה חודשית משוערת 1850 קמ בחודש

הפרמטרים לבדיקה הם

א. חיסכון בדלק

ב. מרווח קדימה ואחורה לילדים

ג. אמינות

ד. נוחות נסיעה

ה. כח בנסיעה ועליות

התשובות יכריעו.. קחו בחשבון

תודה רבה..

מה שנקרא "מניסיון של חבר"...אז אני מדבר מתוך מה ששמעתי ממנו לאורך התקןפה שהאוטו היה אצלו. הסיד ענה על כל הפרמטרים שציינת. דווקא בצד של הכוח הוא היה מופתע לטובה. מבחינת אמינות, יש לך פה שני מתחרים טובים מאוד. אין מה להגיד.

פורסם

אצלנו בחברה הסיד לא שרדו יפה..

לא מעט מנועים הלכו. אצלי הלך מנוע ב60000 ק''מ.

שמעתי גם על כמה גירים שהתפגרו בדרך...

לא סיימתי חוזה עם הרכב, חברת הליסינג העדיפה להוציא למכירה בטרם עת...

אני דווקא אהבתי את הרכב.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

בוא נגיד ככה שניהם רכבים אמינים, הטויוטה יותר חסכונית לדעתי מהקיה סיד בקצת אבל הסיד יותר מרווחת מבפנים ונוחה בנהיגה ויש לה יותר כוח אז אני הייתי בודק עליה קודם ועושה נסיעת מבחן.

פורסם

אם את קונה מליסינג (שזה בערך 90% מההיצע בשוק) אז יש רק שלוש שנים אחריות.

 

זאת מעבר לעובדה שאמינות רכבי קיה טובה בהחלט, ו"מנועים וגירים שהולכים" זה לא מחזה תדיר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יהיה לכם קצת צפוף באוריס לדעתי, בקטע הזה עדיף ללכת על הסיד. העלויות והדלק פחות או יותר אותו דבר אין הבדל משמעותי ונוסף על הסיד יש אחריות ארוכה יותר.

פורסם

קיה סיד סטיישן משנת 2013 ואילך (שהיא הדגם המדובר) צורכת כ12.5 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי אמת. לעניות דעתי, זה לא נחשב "זולל דלק".

 

האוריס לעומתה תוכל להגיע גם ל-20 ק"מ - תלוי בפרופיל השימוש שלכם.

 

הצפיפות באוריס מורגשת בעיקר במקום לרגלי הנוסעים מאחור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אצלנו בחברה הסיד לא שרדו יפה..

לא מעט מנועים הלכו. אצלי הלך מנוע ב60000 ק''מ.

שמעתי גם על כמה גירים שהתפגרו בדרך...

לא סיימתי חוזה עם הרכב, חברת הליסינג העדיפה להוציא למכירה בטרם עת...

אני דווקא אהבתי את הרכב.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

לדעתי האישית הגדלת מרווח הטיפולים מכל 20k בדור הקודם של קיה יונדאי לכל 30k בדור הנוכחי של סיד i30 לא יכולה לעשות טוב למנוע (שנדמה לי שהם הזרקה ישירה).

מניח גם שאין המלצה על החלפת שמן גיר.

מכוניות טוחנות פקקים ושעות מנוע מרובות ואנחנו ארץ חמה.

3 ילדים יישבו באוריס מאחור, ובוחר בה בגלל האמינות והחסכון בדלק.

הייתי מוסיף למשוואה את הפג'ו 308SW, קצת פחות חסכונית,אבל מרווחת ונעימה עם מנוע לא רע.

כסא בטיחות נגד הכיוון באוריס?? שים תמונות מה המשמעות של סלקל או כסא בטיחות אמריקאי נגד הכיוון מאחורי מושב נוסע והאם מישהו גבוה יכול לשבת במושב הנוסע. למיטב זכרוני לשמשה יש שיפוע רציני בשם החיסכון בדלק והאווידינמיות.

זה רכב שמבחינת הנתונים היבשים של מרחב פנים כמעט נכנס לקטגורית סופר מיני.

פורסם

תראה בטווח הזה לא תוכל להביא רכב שיהיה בו את כל מה תרצה ותצטרך לוותר על חלק מהדברים. יש מגוון דגמים שיכולים להתאים, מבין שני הדגמים שציינת מכיר אני מכיר את הסיד סטיישן, יש לו מרחב ענק בפנים, מאוד אמין ובטיחותי, צריכת דלק מאוד תלויה באופי השימוש, עירוני או בין עירוני, פקקים וכו'. בגדול מומלץ

×
×
  • תוכן חדש...