ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
סיטרואן c5 מנוע 156 כוח סוס אמין? להתרחק? תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש רכב פעם ראשונה לאחר 3 שנים של תלות בהורים מאז שהוצאתי רישיון. בן 23 שעובד על שכר מינימום ואין לו תקציב לרכב רציני מדי אלא פשוט לרכב ראשוני שיסע ויתפקד לפרק זמן של שנה שנתיים עד שתהיה אפשרות לרכב אחר. אני יציין מראש שאני לא מבין יותר מדי בתחום הרכב ולכן אני מבקש כאן ייעוץ על מה לשים דגש וממה להיזהר וכו... וכמובן שאני משתדל גם לקרוא את העצות כאן בפורום. התקציב שלי עומד על 5000 ש"ח, ואם ממש אתאמץ אוכל לגייס עד 8000 לסיפור הזה (רק אם יהיה מדובר בהבדל משמעותי וגדול). יכול להיות שגם 5000 זה יותר מדי בסכומים האלה וזה לא כ"כ עושה את ההבדל, כי גם באלף שקל אפשר לקנות רכב ש"נוסע". השימוש שלי ברכב יהיה בעיקר לנסיעות בתוך העיר (ראשל"צ) ובעיקר מ…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום הלכתי לראות קרוז 1.4T 2014 הבן אדם אמר לי שהרכב היה בליסינג של שלמה ונקנה ממנו כיד 2 לפני כשנה ואכן ראיתי את הרישיון. ק"מ הרכב הוא קצת פחות מ110K. כשביקשתי לראות תיעוד טיפול נאמר לי שהטיפולים בליסינג בוצעו ע"י שלמה ואין לו אפשרות להשיג לי אותם. אמר שביצע טיפול באפריל (מצורף צילום הטיפול שביצע) . לפי הק"מ, הטיפול האחרון היה אמור להיות ב105K (מצורף מפרט הטיפול מאתר UMI). לפי מה שאני רואה הטיפול האחרון לא בוצע לפי מפרט היצרן ומסוכן לקחת רכב כזה. אני צודק? יש משהו שלא חשבתי עליו?
הודעה אחרונה מאת asan24, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מצאתי רכב שאני רוצה לרכוש אבל שמתי לב שחסר מדף אחורי(מכסה באגז) נאמר לי שהרכב מגיע ללא מדף/מכסה. יש פה מישהו שיש לו את הרכב הזה שיכול לאשר?
הודעה אחרונה מאת Sun, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 641 צפיות
אהלן אז ככה- רכב ראשון שאני קונה, חשוב לי שהוא יהיה יחסית אמין וחסכוני, חלקי חילוף לא יקרים מידי. המטרה היא בתכלס רכב שיחזיק 4-5 שנים עם מינימום התעסקות. תקציב של 20-30K. כרגע הההתלבטות היא בין איביזה 2011/2010 ל-i20 אותן שנים, אני פשוט שומע המון ביקורות סותרות קצת על שניהם. פתוח לשמוע הצעות לדגמים וחברות אחרות (פיקנטו, i10 - קטנות לי מידי).
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 788 צפיות
אשמח לשמוע חוות דעת לגבי הדו"ח המצורף - מה חשוב ודורש טיפול מיידי. מדובר בפיקנטו מ-2012, שנסעה כ-65 אלף. הבודק טען שהמצמד עדיין לא דורש החלפה, אך העניין מטריד אותי מכיוון שלטענת הבעלים הוא הוחלף לפני חודשים בודדים - יכול להיות שזה מצביע על בעיה אחרת ברכב? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 755 צפיות
חבר מתכנן לקנות רכב בעוד כמה חודשים בתקציב של 15k (תקציב דחוק מאוד..) חבר ממש טוב הציע את הרכב של אבא שלו, דורש 9k. מאזדה 323 2003 130 אלף ק''מ. ברמת העקרון אין לו הרבה דרישות מהרכב במיוחד בתקציב הזה חוץ מאוטומט כי אין לו רשיון לידני הוא רוצה רכב זול לאחזקה וטיפול. הרכב מתוכנן לנסוע כ600 ק''מ בחודש, חצי בעיר חצי בינעירוני, מניח שבקילומטראז' הזה צריכת הדלק לא משמעותית במיוחד ביחס לעלות הרכב. יש דברים שכדאי לבדוק? (לא חושב לקחת לבדיקה כי זה חבר ממש קרוב כל דבר הוא יספר..) האם הייתם הולכים על רכב משנתון מתקדם יותר וחוסכים עלויות אחזקה? האם בקילומטראז' הזה עלות שנתית לאחזקה כולל ביטוח, דלק ואחזקה סביר להניח כ10k? אשמח לשמוע מגוון דעות. (:
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הראשון 165000₪ השני 190000₪
הודעה אחרונה מאת israelwww, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 767 צפיות
לקחתי סובארו XV 2015 לבדיקה ואלו התוצאות. בעיקר מטריד אותי נושא הבלמים. המגרש שממנו אני קונה מתחמק מלהחליף את הבלמים והרפידות.
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
איך האמינות הכללית של הדגם? זהה לכל הפיגו מאותם שנים? או יש בעיות מיוחדות ויקרות?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפש להחליף את הפיאט פונטו 2010 שלי, שהתחיל לעשות הרבה בעיות לאחרונה, באוטו קצת יותר עדכני ואמין. -- נוטה יותר לכיוון היפניות - בערך באותו גודל (מעדיף לא מיני). - אוטומטית - עדיף שתהיה נוחה, גם בנסיעה (רכה) וגם מבחינת המרחב הפנימי. - הנסועה שלי לא גבוהה - עד 40 ק״מ ביום. חשבתי על סוזוקי סוויפט, אבל נראה שיש מעט מאוד מכוניות כאלה יד שניה למכירה. אילו אפשרויות נוספות (אמינות!) קיימות? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אני מחפש לקנות טויוטה אייגו או דומיו העלתי פוסט לחיפוש בפייסבוק וחזרה אליי בחורה שיש לה סיטרואן C1 נראת ממש שמורה רק 16 אלף ק''מ והיא אמרה לי שהאוטו לא ראה מוסך. אני מגיע בודק כל מה שצריך ואז מגלה שהאוטו אף פעם באמת לא היה במוסך . גם לא בטיפול פעם בשנה. הרכב בן 4!!! היא טענה שהאוטו צריך לעשות כל 15 אלף טיפול ומכיוון שהוא רק עכשיו לאחר 4 שנים עומד העל הקילומטרז הזה היא לא עשתה עדיין טיפול. חשבתי שאולי זייפו קילומטרז אבל האוטו שנת 2014 והצמיגים נראים חדשים ומוטבע עליהם שהם יוצרו ב4813 מה דעתכם, האם עדיין לחשוב על קנייה במחיר הנכון ?
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 928 צפיות
שלום כמה שווה הרכב היום? מה ניתן לעשות כנגד מה שקורה שם\ תודה
הודעה אחרונה מאת Who_Cares, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
רכב יפה עם פוזה... מצד שני מפחיד אותי התחזוקה\אמינות שלו. בגלל שאין לו שוק בישראל אפשר להביא במחיר יפה (40 אלף) תודה.
הודעה אחרונה מאת ari C5, -
-
- 0 תגובות
- 442 צפיות
שלום אחלה פורום ויופי של דיונים. אני מחפש רכב לצרכי עבוד ומשפחה. נסועה של 35k בשנה. ללא משא או מטען . גמיש לפתוח לכל רכב ובלבד שיהיה אמין . גמיש גם לידני או היברידי. מהחיפוש פה אני מתלבט בין טויטה פריוס לסיטרואין c3 פיקאסו. תקציב : 65000 שח. תודה
הודעה אחרונה מאת שלומי יונה, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 602 צפיות
מהי עלות סבירה לתוספת אחריות לשנתיים? תודה
הודעה אחרונה מאת ofiros1, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום משיטוט באינטרנט הבנתי שיש בעית אמינות קשה במנועי פורשה משנת 99 עד 2009 האם זה כל הדגמים ? הדגם הספציפי שאני שואל עליו זה carrea 4s מנוע 3.6 שנת 2002 מי שיכול לשפוך לי אור על הנושא אודה לו מאוד בקשר לעלויות אחזקה שוטפות וכו' אני מודע לעלויות - תודה
הודעה אחרונה מאת ari C5, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 746 צפיות
ערב טוב, שוקל לאיזו מהן להחליף. מצד אחד הן חולקות כמעט את אותם מכלולים כגון מנוע וגיר (למעט מנוע 2.0 בa3), מצד שני אפשר לרכוש את הלאון ברמת גימור fr עם כל התוספות בעוד הa3 בגרסת הבסיס שלה תעלה הרבה יותר. אני בגדול מדבר על לאון fr 1.4 לעומת a3 1.5. ברור לי שהאיכות תהיה יותר גבוהה באודי בשל איכות החומרים וכיו''ב, הרי בסופו של דבר צריך ליצור כמובן בידול והa3 היא פרימיום, אך השאלה האם ההפרש במחיר מצדיק את עצמו עד כדי כך כדי להעביר את הa3?
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אז אני בשלבים האחרונים לרכישת רכב. הייתי רוצה לדעת ממכם מי משלושת הרכבים שארשום הכי כדאי לרכוש ולמה: 1)שברולט ספארק החדשה 2)יונדאי i10 החדשה 3)קיה פיקנטו החדשה דעה שלי: אני נוטה יותר לכיוון של יונדאי i10 בגלל ההתנהגות שלה בדרך משובשת. שברולט ספארק, מאוד טובה , מפחד שהיה לי קשה למכור אותה בעוד כמה שנים. הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם ולמה בחרתם את הרכב. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, נתבקשתי על ידי חבר לעזור בבחירת רכב ליסינג הבא, מכיוון שרוב המומחיות שלי מסתכמת בטנדרונים צרפתיים ומכוניות משומשות מהעשורים הקודמים אני מעתיק לפה את ההודעה. תודה מראש על העזרה. --------- היי, להלן תכונות נדרשות לרכב ליסינג, פחות או יותר לפי סדר העדפות: מערכת GPS עם WAZE נוחה (מסך גדול ונוח, לפחות כמו ב-i35 שיש לי היום) - חובה ביותר. אינטרנט מובנה/כלול/חינם - נחמד, אבל לא חובה (ניתן לשתף מטלפון הנייד). מערכות רדיו / טלפון (bluetooth) נוחות - חובה. ובעדיפות עם כמה שיותר שליטה מההגה. מוביליי (או מקביליו) - חובה. חיישני חניה אחוריים + מצלמת רוורס - חובה. קרוסאובר - בעדיפות גבוהה ביותר (כי הגיע הזמן להתק…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 646 צפיות
שבוע טוב, מחר ניגש לבדוק רכב לפני קנייה באזה"ת סגולה בפתח תקווה. מבקש המלצות למכון בדיקה זול ואמין בסביבה. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חוץ מג'אנטים בדגם הקומפורט לא הצלחתי למצוא הבדל נוסף. בנוסף, מה צריכת הדלק הממוצעת של מנוע 1.5 ל'? אודה לעזרתכם, תודה
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כמו שכתבתי בכותרת, אין לי שום ידע על רכבים ולכן אני צריך את עזרתכם. התקציב שלי הוא עד 30K. חשוב לי שיהיה קצת מקום במושב האחורי ולכן שללתי רכבים קטנים. לפי התקציב כרגע מתמקד במיצובישי לנסר הדור החדש, מאזדה 3 ואפילו סיויק סדאן החדשה. הבנתי שהמיצובישי קצת חלשה, מאזדה זוללת דלק והסיויק סתם יקרות יחסית לשנתונים. אשמח להמלצות בכל הנוגע לדגמים שרשמתי וכמובן וגם להמלצות אחרות בהתאם לתקציב.
הודעה אחרונה מאת daniel204, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הי אני מעוניין לקנות רכב יד 2 ביקשתי מבעל הרכב להוציא לי את הדוח של העבר הביטוחי מופיע בדוח 3 תביעות שהיו ברכב בעבר, מתוכן תאונה אחת עשה הבעלים הנוכחי, טוען שנכנס ברכב מאחורה ולא קרה בכלל נזק רציני השאלה שלי: ב2 התביעות של הבעלים הקודמים בדוח מופיע "סכום ששולם עקב ירידת ערך" איך אני יכול לדעת אם זו ירידת ערך ברכב שאני מעוניין לרכוש, או בצד השני שנפגע בתאונה? *מופיע בעמודה נוספת "שיעור ירידת ערך" 0 - בכל התביעות, אך זה לא כל כך מובן מצרף את הדוח ממש אשמח לעזרה ממי שמבין תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 837 צפיות
טוב, אז אחרי הרבה מחשבות החלטתי ללכת על האופציות שכנראה יהיו יותר זולות לאחזקה ובנוסף הורדתי את התקציב ל 25,000. בקצרה, נוסע 120 קילומטר ביום בדרך שכמעט כולה בינעירונית הררית. בדרך כלל נוסע לבד אבל לפעמים הרכב משמש לנסיעות משפחתיות (3 ילדים ששניים מהם עם בוסטר שיש לו גב) מחפש רכב זול לאחזקה (אמין ולא יהיה שתיין גדול, אבל אמינות יותר חשובה) מצאתי i30 שנת 2008 וסיויק 2006, שתיהן עם קילומטרז' נמוך ומיד ראשונה, שתיהן נכנסות בתקציב וה i30 יקרה יותר. מטופלות בזמן ובמוסך מורשה. מי לדעתכם תהיה זולה יותר לאחזקה? למי יש פוטנציאל להראות יותר אמינות בהנחה שהנתונים שלהן דומים והן טופלו כמו שצריך? מי תהיה יותר חסכונית בדלק? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי, אני מחפש רכב סופר מיני שנת 2014 או 2015 שנחשב אמין ואיכותי. התקציב הוא בסביבות 50K. אשמח לשמוע המלצות, עדיף מבעלי ניסיון. כמובן שגם אשמח לשמוע ממה להיזהר ברכבים מסוג זה (גיר, מנוע , התנהגות נסיעה, ...). תודה.
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
הסיפור הוא שבהתחלה חשבתי לקנות חדש פרימיום 175000 שח ואז החלטתי לקנות את הדגם אקטיב 2017 מיולי אקמח לדעת אם יש הבדלים מהותיים בין הדגמים?
הודעה אחרונה מאת guybenza, -
הגיר הרובוטי של וולוו 1 2
מאת 133hp-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
מדובר על הגיר הרובוטי כפפול מצמדים שמשודך למנוע 1.6 180 כ"ס. (וולוו V40) למישהו יש חוות דעת לטובה או לרעה? אני מתעניין ברכישת וולוו v40 אבל הגיר קצת מרתיע אותו לאחר כל סיפורי הזוועה על הגיר של VAG אני רוצה לדעת האם כאן יש ממה לחשוש או שהוא נחשב לאמין יותר... **אני יודע שיש גיר פלנטרי מ-2016 אך עקב מגבלת תקציב אני ככל הנראה אוותר עליו. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שואל בשביל חבר שצריך רכב זול ו3 מושבים נפרדים מאחורה בשביל כ. בטיחות האם הוא אמין? מה המחלות של הרכב? מה צריך לבדוק לפני כן? תודה
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
- 1 תגובות
- 619 צפיות
יש לי ההצעה לפורד מונדאו טיטניום הרכב עשה 130 אלף נמכר ללא מיקוח ב37 אל"ש לגעת? ליזהר?
הודעה אחרונה מאת rotemb,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
