Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אז אני בשלבים האחרונים לרכישת רכב.

 

הייתי רוצה לדעת ממכם מי משלושת הרכבים שארשום הכי כדאי לרכוש ולמה:

1)שברולט ספארק החדשה

2)יונדאי i10 החדשה

3)קיה פיקנטו החדשה

 

דעה שלי:

אני נוטה יותר לכיוון של יונדאי i10 בגלל ההתנהגות שלה בדרך משובשת.

שברולט ספארק, מאוד טובה , מפחד שהיה לי קשה למכור אותה בעוד כמה שנים.

 

הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם ולמה בחרתם את הרכב.

 

תודה לעוזרים. :)

פורסם

יהיה ניתן לעזור יותר אם תפרט:

 

1. חדש\ משומש? , במידה ומשומש אז איזה סכום חשבת להשקיע?

2. מה הדברים שיותר חשובים לך ברכב ומה פחות?

3. כמה הרכב צפוי לנסוע בשנה ובאיזה תוואי?

4. ידני? אוטומט? שניהם?

פורסם

הפיקנטו קשיחה יותר מאחרות ולדעתי לדרך משובשת תהיה פחות נוחה.

היונדאי גם לדעתי נוחה, המנוע דומה לפיקנטו והסלון נעים בזכות שילוב שני צבעים.

הספארק חזקה יותר ולדעתי גם נוחה, אני לא יודע בקשר למכירה בעתיד אבל בין המיני הייתי לוקח אותה.

 

עוד רכב מעניין הוא הדאציה סנדרו ב62 אלף, היא זולה יותר אך מספקת נוחות נסיעה טובה עם מנוע זריז יותר וצריכת דלק שתצריכה להיות טוב בזכות הגיר הרובוטי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יהיה ניתן לעזור יותר אם תפרט:

 

1. חדש\ משומש? , במידה ומשומש אז איזה סכום חשבת להשקיע?

2. מה הדברים שיותר חשובים לך ברכב ומה פחות?

3. כמה הרכב צפוי לנסוע בשנה ובאיזה תוואי?

4. ידני? אוטומט? שניהם?

 

1.חדש יד 1 מהיבואן

2.חשוב דלק, איבזור, בטיחות. פחות חשוב תא נוסעים אחורי .

3.פעם בשבוע עד אשקלון ורוב הנסיעות פעם/פעמיים בשבוע רמת גן/תל אביב.

4.אוטומטי.

פורסם

אני מניח שמדובר בהשקעה של כ-80000 שקל.

בסכום הזה הייתי מעדיף רכב גדול יותר כמו 208 בליסינג 0 ק"מ בכ-73000 או חדש מהיבואן (ומאובזר מאוד) במבצע 89900.

זו דעתי האישית היות ואינני אוהב את מכוניות המיני שמשמשות ככלי תחבורה בסיסי (מידי) ומחירן לא נמוך משמעותית מהקטגוריה מעל.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
הפיקנטו קשיחה יותר מאחרות ולדעתי לדרך משובשת תהיה פחות נוחה.

היונדאי גם לדעתי נוחה, המנוע דומה לפיקנטו והסלון נעים בזכות שילוב שני צבעים.

הספארק חזקה יותר ולדעתי גם נוחה, אני לא יודע בקשר למכירה בעתיד אבל בין המיני הייתי לוקח אותה.

 

עוד רכב מעניין הוא הדאציה סנדרו ב62 אלף, היא זולה יותר אך מספקת נוחות נסיעה טובה עם מנוע זריז יותר וצריכת דלק שתצריכה להיות טוב בזכות הגיר הרובוטי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

זה משהו שמדאיג אותי בעוד 4 שנים , אם יהיה לי קל למכור אותה. -_-

פורסם
אני מניח שמדובר בהשקעה של כ-80000 שקל.

בסכום הזה הייתי מעדיף רכב גדול יותר כמו 208 בליסינג 0 ק"מ בכ-73000 או חדש מהיבואן (ומאובזר מאוד) במבצע 89900.

זו דעתי האישית היות ואינני אוהב את מכוניות המיני שמשמשות ככלי תחבורה בסיסי (מידי) ומחירן לא נמוך משמעותית מהקטגוריה מעל.

המחירים בין 70-75 חדש מהיבואן.

מחפש מיני ולא רכב גדול יותר. :)

פורסם

אתה מבקש רכב בטיחותי ונעול על קטגוריית המיני.

זה לא הולך טוב ביחד.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

קיה פיקנטו בעקבות סחירות טובה, בטיחות ואמינות. גם איכות הבנייה שלה איכותית.

 

לפי דעתי האישית - הפיקנטו הוא אחד הרכבים היפים ביותר שקיימים היום עד 120 אלף שח, הוא צעיר ומודרני.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

פורסם
אתה מבקש רכב בטיחותי ונעול על קטגוריית המיני.

זה לא הולך טוב ביחד.

 

המיני מציגים בטיחות טובה, לגבי הספארק לא יודע להגיד לגבי המכירה העתידית אבל היא במקום השלישי במכירות מאז שהושקה, לכן אנשים כניראה מתחילים לצאת מהדעה שזה דייהו אלא מבינים שבתכלס? זאת אחלה מיני.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
המיני מציגים בטיחות טובה, לגבי הספארק לא יודע להגיד לגבי המכירה העתידית אבל היא במקום השלישי במכירות מאז שהושקה, לכן אנשים כניראה מתחילים לצאת מהדעה שזה דייהו אלא מבינים שבתכלס? זאת אחלה מיני.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

רכבי המיני מציגים בטיחות גבוהה יחסית במבחני הריסוק, פחות במבחני המציאות.

 

במבחני הבטיחות ישנם מספר בעיות:

1. חלק גדול מהמבחנים אינם לוקחים בחשבון את מסת הרכב. לפי היכרותי, מרבית התאונות אינן קורות בין רכבים לבין קירות סטטיים לחלוטין אלא בין רכבים לרכבים אחרים/עצמים בעלי יכולת דפורמציה וקריסה.

לכן, בכל המבחנים האלו ישנה סטיה שאינה מתאימה למתרחש במרבית התאונות, ומעוות את המציאות לטובת הרכבים הקטנים.

 

2. לפי הידוע לי אחיזת הרכב לא נבחנת מספיק לעומק, ואינה מביאה בחשבון את היכולת הדינמית העדיפה לרוב במכוניות הגדולות יותר. לכן, שוב פעם מתקיים עיוות שמוציא את רכבי המיני בצורה טובה יותר ממה שקיים בפועל.

 

3. ישנם מחקרים אמריקאים אשר מראים קשר הדוק בין פחות מקרי מוות עבור כמות רכבים מוגדרת לבין מסת רכב עולה.

פורסם

לדעתי ההתלבטות צריכה להיות בין הספארק לפיקנטו והסיבה פשוטה, הספארק היא יותר חסכונית וקומפקטית מהפיקנטו אבל יותר יקרה, והפיקנטו יותר בטיחותית ומפנקת ממנה. שניהם רכבים אמינים מאוד אולי הספארק קצת יותר אבל בסך הכל לדעתי הפיקנטו נותנת לך ערך יותר טוב להשקעה כי גם יש עליה 7 שנות אחריות יצרן. תנסה לעשות נסיעת מבחן בשביל להרגיש ביצועים בכביש.

×
×
  • תוכן חדש...