Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדעתי ההתלבטות צריכה להיות בין הספארק לפיקנטו והסיבה פשוטה, הספארק היא יותר חסכונית וקומפקטית מהפיקנטו אבל יותר יקרה, והפיקנטו יותר בטיחותית ומפנקת ממנה. שניהם רכבים אמינים מאוד אולי הספארק קצת יותר אבל בסך הכל לדעתי הפיקנטו נותנת לך ערך יותר טוב להשקעה כי גם יש עליה 7 שנות אחריות יצרן. תנסה לעשות נסיעת מבחן בשביל להרגיש ביצועים בכביש.

 

במה הפיקנטו מפנקת יותר?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמו שאמרנו לפניי הפיקנטו יותר מאובזרת, יותר בטוחה ולדעתי גם יותר נוחה. הייתי הולך עליה או על הספארק אבל אני גם חושב שהפיקנטו עדיפה.

פורסם

רבותי - דנים על מכוניות לי לדעת מה הצרכים.

 

מה זה "צעירים"? זוג תאומים בני 18 או זוג בני 27 שעומד לפני חתונה? זוג שצריך לנסוע פה ושם 10 ק}"מ בעיר או זוג שצריך לנסוע חיפה - באר שבע פעם בשבוע?

 

כל עוד הצרכים לא ברורים העצות פורחות באויר.

 

והערכה קטנה לגבי המכירה בעוד כמה שנים - כאן פורום רכב, לא פורום יידעונים. ראשית, אין לדעת מתי הרוכשים ירצו או יאלצו למכור את הרכב. ושנית - אין שום לדרך לחזות את תנאי השוק בועד כמה שנים. אז השיקול הזה צריך לרדת למקום נמוך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
במה הפיקנטו מפנקת יותר?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אני חולק בעניין בנוחות. נסעתי השבוע נסיעות מבחן בקאיה וi10 , ואין להשוות - i10 אטומה/שקטה ומשוככת הרבה יותר על הכביש! גם מרווח פנים יש קצת יותר בI10 להרגשתי.

החלטתי לטובת ה-i10. אגב, למתעניינים ניתן במאמץ קל להשיג אותה (דגם PRIME עם עוד תוספות ) בכ67500 עם "0 קמ".

את ISPIRE עם תוספות דומות היבואן נתן ב~71500. בשני במקרים - זה "על הכביש" (כולל רישוי).

פורסם

מניח שאתה הולך על חדש. בדגמים האלה הייתי הולך עם הפיקנטו, מהשלושה הוא מגיע עם יותר ציוד בטיחות מקורי נחשב אמין יותר ויש לו שוק יותר טוב ויש לו גם מערכת מולטימדיה מתקדמת יותר. כדאי שתעשה נסיעת מבחן על שלושתם ותרגיש

×
×
  • תוכן חדש...