ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 467 צפיות
לא מת על טויוטה מבחינת VFM, אבל זה מה שהוחלט כרגע. התקציב נע סביב 40K +- 5K לאן לכוון? אם בדיוק בתקציב הזה יש איזשהי מתיחת פנים / דגם חדש, אשמח לסקירה קצרה אודות השנתונים והדגמים כדי שלא אהיה בור לגמרי בגישושים
הודעה אחרונה מאת avargel, -
- 17 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
הי לכולם, לפני מס' שבועות התייעצתי על גבי הפורום לגבי סופרמיני משומש. על אף העצות המועילות, לבסוף, החלטנו שנכון יותר להחליף את הרכב הראשי ולהישאר עם הסופרמיני הנוכחית. אז מה השימושים? במהלך השבוע הרכב ישמש לנהג יחיד בעיקר לנסיעות בפקקי גוש דן (אך לא רק) ובסופי השבוע נסיעות ארוכות לצפון/דרום של משפחה צעירה (זוג + תינוק). צפי לנסועה שנתית של עד 20,000 ק"מ (מכיוון שהנסועה אינה גבוהה במיוחד, אין יתרון של ממש מבחינתי במערכת ההיברידית). התקציב 120,000 ש"ח. העדיפות היא לרכב משומש היות וההערכה שיוחלף שוב בעוד 3 שנים וכך נחסכת ירידת הערך. מה מחפשים? רכב בטיחותי, לא יקר מידי להחזקה (מוכן לשלם "טיפה יותר" מהממוצע אבל בגבול הסביר), אמין וכמובן רכב ב…
הודעה אחרונה מאת EvGriga, -
- 1 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום, מתלבט אם לרכוש את הרכב הנ"ל האם הוא אמין? יש בעיות בגיר? תחזוקה יקרה/חלקים? אני מחפש אמינות, ורכב משפחתי מרווח.. בין השנים הנ"ל הרכב כבר ספג את ירידת הערך, לפי דעתי הכדאיות לרכישה משתלמת, בתקציב שלי אך אם מישהו יכול לשפוך קצת אור על השאלות ששאלתי, אשמח.
הודעה אחרונה מאת Fraysa, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום חברים, מתלבט בין שני הרכבים. שניהם שנת 2014 ודגם הרגיל לא מפואר. מחפש רכב אמין, חווית נסיעה הוכחות (אצא איתו לפגישות) נוסע 10k בשנה
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 5 תגובות
- 736 צפיות
שלום, קראתי הרבה המלצות על הסיד סטיישן שאפשר להשיג ב ~100K ב 0 ק"מ. רציתי לשאול למה האסטרה סטיישן לא מוצעת פה כאופציה טובה - אפשר להשיג שנת 2015 עם 45K ק"מ בכ - 65,000 ש"ח אשמח לקבל דעות על האסטרה. תודה
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- 13 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
בוא נתחיל מהסוף - חשוב לי רכב עם נוכחות. הולך איתו לפגישות ולכן זה מאוד חשוב לי עסקית. שניהם באותו מחיר ההונדה אמצע 2014, 100 אלף קילומטר (דגם בסיס) הוינדאי אמצע 13, 90 אלף קילומטר (דגם מאובזר עם גג נפתח וכו') תקנו אותי אם אני טועה אבל ההונדה משדרת הרבה פחות יוקרה, למרות שלפי מה שהבנתי היא יתר אמינה וחסכונית אשמח לחוות דעת. ודבר נוסף - בחודש האחרון אני בטירוף של רכישת רכב, ומגיע שאפו גדול מאוד לאנשים בפורום. בלעדיכם הייתי עושה כבר טעות ענק בשווי של עשרות אלפי שקלים. אז תודה לגולשים ולמנהלים.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 739 צפיות
אנחנו מעוניינים לרכוש רכב משפחתי עם 8/9 מקומות אין תקציב גדול, וזו הבעיה.. עד 40000 אוטומתי יש לכם המלצה על משהוא שיכל להתאים לנו? היה לנו באפשריות יונדאי h1 או סאנגיונג והיו שאמרו לא להתקרב אליהם.. המליצו לנו על גאמפי, אבל הוא יקר הרבה יותר מהתקציב.. מה אומרים?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 553 צפיות
שלום לכולם, דרוש לנו רכב למשפחה (שלושה ילדים). חשוב לנו מאוד שיהיה מרווח וכמובן חסכוני. הרכב צפוי לעשות מרחק של כמאה ק"מ ביום (לא מעט) על איזו קטגוריה של רכבים הייתם ממליצים לנו ללכת? (מנהלים, משפחתית, קרוסאובר) ואם אפשר - המלצות לדגמים. התקציב שלנו - 70-85 אלף תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
מחפש רכב 7 מקומות חשוב לי חסכון בדלק גם לנסיעות משפחתיות וגם פרטיות. יש לי עדיין 2 ילדים מתחת לגיל 8 אז אני אסתדר עם השורה השלישית. אני יודע שהטויוטה יותר חסכונית השאלה האם מחיר הדיזל משווה את הנתונים לטובת הסיטרואן ? וחוץ מזה מה דעתכם על שתי המכוניות האלו ? מי שווה יותר מכל הבחינות ? תודה.
הודעה אחרונה מאת malagena, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 530 צפיות
שלום אנחנו משפחה עם 2 ילדים קטנים (כבאות ילדים), כרגע נוסעים ביונדאי i20 שמעבר להיותה צפופה למצב המשפחתי שלנו, גם מזייפת עם המזגן שלה. אנחנו מחפשים לשדרג לרכב מרווח יותר, כשאנחנו היינו מעדיפים לא להחליף שוב רכב כשחשוב להביא עוד ילד. אנחנו כרגע נוסעים יחסית מעט במהלך השבוע, פיזור ואיסוף בגנים ועצירה סופית ברכבת. סה"כ כ10 ק"מ ביום. בנוסף אנחנו נוסעים קצת יותר במהלך הסופשבוע, בין 50-100 ק"מ. מה חשוב לנו: - אוטומט - בטיחות - תקציב סביב ה90 אלף עם גמישות - לא מחפשים בהכרח את הרכב הכי חסכוני אבל לא זולל דלק - ללא סדאן - אמין עם מחירים סבירים בטיפולים (זו הסיבה שאני אוהב קוריאניות). לי אישית יש לי רצון לנסות ג'יפון או רכב גבוה יחסית כי להוציא ול…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
מתלבט איזה מהם כדאי? חיסכון בדלק שניהם עושים את העבודה מבחינתי, חוץ מהנושא הזה מה עוד עליי לשקול? אני רוצה שיהיה יותר כוח לרכב
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הי, אנחנו זוג שמחפש רכב ידני בלבד בקרוב יוולד לנו בן אז חשוב לנו מקום איחסון בבגאז לא מעניין אותנו רכב מפנק מידי, אך שיהיה בטיחותי עם ביצועים סבירים ההתלבטות: 1. סיאט איביזה 2014, 85 כוחות סוס 1400 סמ"ק 2. אופל קורסה 2015, 85 כוחות סוס 1230 סמ"ק 3. קיה ריו 2014, 82 כוחות סוס 1250 סמ"ק הנסיעות שלנו הן בעיקר עירוניות, לא נוסעים יותר מ12 אלף קמ בשנה (וגם זה הרבה) תודה!
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש רכב משפחתי לא חייב להיות גדול ממש.. מה שהכי אני מחפש ברכב זה 1. חסכוני בדלק 2. אמינות 3. עד 50000 K
הודעה אחרונה מאת מידן, -
- 0 תגובות
- 462 צפיות
אשמח מאוד לקבל חוות דעת על סובארו b3. מנוע 2000, הנעה כפולה. אמינות צריכת דלק נוחות ושימושיות והאם יש לרכב מספיק כוח. והכי חשוב האם אפשר להוסיף לרכב מערכת גז. תודה רבה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת tur6070, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 723 צפיות
שלום לכולם, נתקלתי בפרסום לטויוטה אוריס סטיישן SKY חדשה מהיבואן אוטומקס (0 בעלים קודמים), כולל טיפול ראשון מתנה ב 127,000. שווה?
הודעה אחרונה מאת avi 1234, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 892 צפיות
היי, אני מעוניין לקנות סיאט איביזה. רציתי לדעת מה דעתכם על הרכב מבחינת מנוע, בטיחות ואולי עוד כל מיני דברים שאני אישית פחות/לא מבין בהם. הדבר היחיד שאני יודע זה שרמת האיבזור של האיביזה שואף לאפס - אבל אני מוכן לחיות עם זה. לגבי הדגם הספציפי של האיביזה: סיאט איביזה fr שלוש דלתות מנוע 1.2 (105 כ"ס) אוטומט שנה 2013 תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מחליף מרכב חברה (גולף) לפרטי, עכב ק"מ נמוך (~7000 לשנה)... ההעדפות: שקט/ולא-קופצני על הכביש (איטום), אמין ואם אפשר - גם חסכוני. תקציב - מנסה להתכנס סביב 45000-55000 . מיועד בד"כ - לנהג בודד. מנסה למצוא יד2 עם ק"מ נמוך. ההתלבטות סביב שנתון ישן יותר ורכב גדול, מול שנתון חדש יותר ורכב קטן. שוקל גם מיני חדשה, הבנתי שכיום זה בסביבות ה60000. (האם היום קאיה מובילה בקטגוריה?) "נתקלתי" בהונדה סיביק 2010 יד1 פרטי, עם רק 40000, ב48000ש"ח, אבל נבהלתי מהשנתון, שאולי פתח לבעיות תלויות גיל... אשמח לדעתכם/המלצות ל-דגמים מועדפים, ובהתלבטות של גודל מול שנתון/מחיר, והאופציה לרכב מיני חדש שקט-נוח מומלץ ...
הודעה אחרונה מאת rafid, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
לאחר שנשבר לי מלטייל בין מגרשים ולהתאכזב כל פעם מחדש, אני בודק את האופציה של לשדרג לרכב חדש. 0 ק"מ ככל הנראה. הדרישות: רכב משפחתי מרווח לנסיעות ארוכות, תא מטען גדול, חסכוני, מאובזר. תקציב: עד 100K. מגאן וכו' שנמכרות ב112 כבר רחוקות מדי משום שה-100 הוא כבר מתיחה של התקציב. כרגע אני בוחן סנטרה (90K) או סיד סטיישן ב102K. מה שלא אהבתי בסנטרה זה הצפיפות מאחורה, והמנוע מרגיש יחסית מיושן (1800 ללא טורבו) ולא חסכונית כלל. את הסיד לא בדקתי, אשמח לשמוע המלצות. (פתוח להצעות נוספות, אבל בעיקר אשמח לשמוע על 2 הרכבים הללו)
הודעה אחרונה מאת apelt, -
SX4 או 208 1 2
מאת amatzya13-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אהלן. נכון זה להשוות גויאבות לאבוקדו אבל בכל זאת. קצת רקע: ב 5 שנים האחרונות אני בעלים גאה של סוזוקי בלנו 2001 שעשתה אצלי 170,000 קמ באמינות מופלאה (תקלה משביתה אחת קטנה וזהו). האוטו עבר היום תאונה קטנה שעוד צריך לברר אם שווה לתקן ולכן האופציה לרכישת רכב אחר רלוונטית מתמיד. אז ככה: נוסע כל יום 100 קילומטר בדרך שרוב רובה בינעירונית הררית, יש לי 3 ילדים ששניים מהם בבוסטרים (עם גב) אבל ביומיום הרכב משמש רק אותי לנסיעות לעבודה, הרכב המשפחתי הוא אאוטלנדר שמשמש את אשתי ולכן לפעמים אני כן נוסע עם הילדים ברכב שלי. תקציב: באזור ה 35k SX4 - שנת 2010, הבחירה הטבעית אחרי תקופת בעלות מאד מוצלחת של הבלנו - מרווחת יותר עם בגאז' גדול יותר, אמינות גבוהה ועלויות אחזקה נמוכו…
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- 0 תגובות
- 544 צפיות
הי אשמח לחוות דעת ממי שמכיר את הרכב בלבד תודה!
הודעה אחרונה מאת barakdoa, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי. יש המלצה למגרשי מכוניות בקריות למטרת טרייד אין? מבחינת אמינות ושם טוב של מגרש...תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
- 2 תגובות
- 774 צפיות
חבר שמתעניין ברכישת הרכב לא מצליח למצוא מפרט. אולי מישהו כאן יודע מה ההבדלים העיקריים בין דגמי אנרג'י, קיוטו ופרימיום? כולם עם מנוע 1600. תודה.
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3 אלף צפיות
גודל משפחתי בעל נוכחות לא מקבוצת vag תקציב 60000
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מתלבט בין שלושה רכבים, ומנסה לקבל החלטה על הרכב עם התמורה הטובה ביותר. חשוב לי רכב עם נוכחות ומשפחתח. -יונדאי i35 שנת 2013 פרטית, דגם מפואר, 110 קילומטר בעלות של 53 - קרוז פרטי שנת 2011 דגם מפואר , יד 3 פרטית, 79 אלף קילומטר, בעלות של 23 - פולקסווגן גטה שחורה ,2014 , 118 אלף קילומטר מחירון עלות של 58 , ליסינג החליפו לה כנף שמאלית עם דלת שמאלית
הודעה אחרונה מאת lze22, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן, אני אשמח לחוות דעת כי אני מתלבט בין כמה רכבים. מעוניין באחד מהבאים: איביזה, פאביה ומאזדה2 (שנת 2018 כולם) מעדיף רכב אמין, בטוח, נוח לנסיעה, ולא צפוף מדי. גם עיצוב הפנים חשוב. תקציב עד 105
הודעה אחרונה מאת yosef8, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי לכולם, אז כבר כמעט חודשיים שאני מחפש רכב, מצאתי פולו שנת 2013, יחסית שמורה, יד ראשונה, 88K ק"מ מנוע 1400 מחירון 44 - בפועל נאמר לפני שבדקתי את התאונות דרך דוחות השמאי 39K לאחר שקראתי את דוחות השמאי אני קצת חושב לעצמי האם אני עושה כאן את הצעד הנכון? אשמח לעזרתכם כמו שתוכלו לראות מטה, צירפתי את הדוחות בצנזור הפרטים. חוץ מזה, אני שוקל לעצמי האם להיכנס לכל העסק הזה שנקרא גרמניות או לא, מצד אחד הן נראות כמו שאני אוהב, הביצועים וצריכת הדלק לא רעים, מהצד השני תחזוקה. כן חשוב לי שתראה טוב, ושעלות האחזקה לא תחנוק אותי. האם יש אלטרנטיבות מתאימות בסביבות ה 35K (מדובר על גיר אוטומט)?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 630 צפיות
יש לי הצעת עבודה שעומדת על הפרק כשמקום העבודה נמצא כ 90 קמ מהבית שלי. חישוב מהיר יוצא שבשנה רק לעבודה ... אצטרך לנסוע סביב ה 45,000 קמ. ככל הנראה, אני לא אמור לקבל החזר הוצאות. ובגלל זה אני מתחיל לחשוב ... עם איזה רכב אני אוכל מצד אחד לצמצם כמה שאפשר את הוצאות הדלק (סולר, היברידי או גז ) ? ומצד שני בגלל שאני אמור לנהוג לא מעט זמן על הכבישים .. שיהיה רכב כמה שיותר נוח ושקט לנהיגה. מה אתם אומרים ?
הודעה אחרונה מאת op7777, -
-
רכב שלישי?
מאת splesh-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, בבעלותי רכב וגם לאשתי יש רכב, המצב הוא שאני חושב להחליף את הרכב בעתיד הלא רחוק ואני רוצה אולי קצת להתפרע, עדיין לא סגור על הכיוון אבל אולי משהו ספורטיבי למדיי. העניין הוא שרכב ייחודי באשר יהיה, ליום יום אינו רכב נוח הן מבחינת תשומת לב, צריכת דלק וכו"... מה שמביא אותי לתהות האם כדאי לרכוש רכב שלישי זול ופשוט(4 דלתות לא צריך להתכלב...)ועם זאת רכב שיתן לי שקט נפשי, בעת הצורך אוכל לקחת 4 נפשות על ציודם. השאלות:מאיזה סכום ניתן לרכוש רכב שלישי למשפחה בהגדרות המאד כלליות שהסברתי, מה עלות הביטוח לרכב שכזה?והאם לדעתכם העסק כדאי? תודה למשיבים
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
סיאט אלהמברה 1 2
מאת israel-r-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום, כבר כמה שבועות שאני מחפש את הרכב הזה. חשוב לי שיהיה שמור, עם ק"מ נמוך ויד 1 פרטית. לא רוצה לקנות מסוחרים וכד'. התקציב שלי מאפשר לי מודל 2014. שמתי לב שהרוב המוחלט של האלהמברות שמתפרסמות הן מודל 2014. יש לזה איזשהו הסבר? הרכב עבר איזשהו שינוי מהותי אחרי השנה הזאת? מאיזה שנה התחילו בכלל להביא אותו לכאן? פערי המחירים לשנתונים 2015-16 מאוד גדולים. אני גם אשמח לקבל חו"ד על הרכב ממישהו שבאמת מכיר... תודה!
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
דעתכם המקצועית בבקשה, או לפחות מה נדרש לטפל?
הודעה אחרונה מאת yahaga, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 219 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- Aviady001
- Rongaflugen
- פריג'י
- גולדן191
- Assafo2
- Derish
- Camaro 92
- omricn
- orankohn
- mikk
- נתנאל - Net
- natco
- iEminem
- אהרן ג
- חד אופן
- ברווז
- asix
- axSupreme
- Jeka88
- TheArcane
- פלוני אלמוני21
- SlowRide
- itamarg
- 3n
- פינדר
- TvrSpee12
- Arielz2405
- shlomiko
- Coresh
- Supertigre
- `Infinity
- OR1
- IsraelR
- Night Driver
- falou
- דוב המערות
- BoazB11
- blackice
- TZR84
- pooh-bear
- mikyl
- lanosforce
- SurfHigh
- אליה
- McV
- mcshmupi
- MIHAEL
- david3692
- yuvk
- גיא_מ
- Or05230
