ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
שלום חבר'ה, בגלל שאני התפטרתי ממקום העבודה של הלך האוטו צמוד ונותרתי חסר רכב כעת החלטתי לרכוש רכב חדש מהחברה, ההורים שלי מעריצים של יונדאים (יש קצת הנחות) לכן חשבתי על I20 אבל אין להם עכשיו דגם כזה עם גיר ידני אז זה יורד מהפרק. תראו אני כעיקרון רווק נוסע 30K בשנה בעיקר בתוך חיפה והסביבה, הפסקתי לעבוד אז אני חייב משהו חסכוני יחסית (100\7L) מכוניות סופר מיני כמו אי10 ספארקים וכו' לא בא בחשבון יצאה לי לנהוג זה כמו קולנועית עם הילוכים שום הנאה מהנהיגה. לכן חשבתי לא לקחת סופר סופר מיני אלא משהו בסגנון של פאביה ואיביזה לשניהם יש דגמים ידניים עכשיו השאלה מה עדיף אם ננסה לקחת את כול הפרמטרים החשובים ברכב. מה שמרתיע אותי באיביזה זה שנתיים אחריות יצרן זה מעט מעליב הייתי אומר,…
הודעה אחרונה מאת debymat, -
- 6 תגובות
- 735 צפיות
שלום חברים ברשותי c1 ידנית מודל 2013. האוטו במצב מצויין עם 60 אלף ק"מ, אמין וחסכוני מאוד. הבעיה שבזמן האחרון קצת מציק לי הגודל של המושב האחורי ו/או הבגאז' ולכן עלתה מחשבה להחליף למשהו קצת יותר גדול. הנסועה השנתית שלי היא סביבות 10 אלף ק"מ בשנה כאשר רובם מחוץ לעיר. האוטו לא נוסע על בסיס יומי אלא בד"כ 4 ימים בשבוע בממוצע. כל יום נסיעה זה בסביבות 55-60 קילומטר. כמובן שאני מחפש מחליפה חסכונית ואמינה עד כמה שאפשר. תקציב : מניח שהאוטו יימכר סביב המחירון (שלא בדקתי עדיין מהו אבל כנראה סביבות 25 אלף). מעוניין להוסיף בסביבות 10-15 אש"ח. הגבלות : רק ידני אמין חסכוני נוחות יחסית פחות חשובה לי פינוקים וכאלה - לא קריטי. חשבתי על קיה ריו 1250 …
הודעה אחרונה מאת Alkash, -
- 5 תגובות
- 862 צפיות
שלום לכולם, מחפש להחליף את הפולו יאנג 2012 במשהו יותר רציני מבחינת מנוע אבל עדיין להשאר בעליות אחזקה שפיות יחסית. אחרי שהייתי אתמול בהשקה של הפולו ונאמר לי שרק בינואר פברואר יגיעו רכבים נוספים בגרסה הידנית. מחפש רק גיר רגיל המועמדות : פיגו 208 זידל יד שניה משנת 2016 משהו שאני צריך לדעת על הרכב ? רגישיות כלשהן ? סיאט ליאון FR משנת 2016 / 2017 פולסווגן פולו 2017 אני יודע שאני מכוון למכוניות שונות לחלוטין ואני אנסה להעביר על גבי דף הפורום את מה שאני מחפש ברכב. מחפש דבר ראשון : אחזקה לא יקרה . באחזקה אני לא מדבר על טיפולים אני מדבר על ביטוח כי למשל ההבדל בביטוח בין פיגו לסיאט מגיע ל 2000-3000 הבדל. מחפש דבר שני "ביצועים" …
הודעה אחרונה מאת Idan233, -
שלום חברים, מבקש דעות לגבי האאודי S3 באופן כללי על הרכב, ידוע אם יש איזה שהיא מתיחת פנים או משהו מעבר לפינה? לא הצלחתי למצוא יותר מידי מידע על הגיר, אני יודע שלמשל בקופרה ו בגולף GTI יש DSG6 רטוב בS3 יש STRONIC 7, מה רמת האמינות שלו ואיך הוא באופן כללי? כמו כן מישהו יודע מה סדר גודל הנחות שיש על הדגם הנ"ל או לחלופין בערך מחירי סגירה? תודה.
הודעה אחרונה מאת Ace007, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 747 צפיות
http://suzuki.digitaler.co.il/suzuki-hever18/
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
- 1 תגובות
- 463 צפיות
ארצה לדעת באיזה גיר מדובר,האם יש איזו בעיה נפוצה ואיך הרכב בכללי תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש קרוס אובר עד 150 אלף, חשוב לי שיהיה חסכוני עד כמה שאפשר (מעל 1ל12) אבל לא עגלה עם מנוע חלש כמו למשל הקארוק מנוע 1.0 טורבו CHR לא מתאים כי הוא פצפון ואני צריך בגז לפחות 350 ליטר יש חיה כזאת?
הודעה אחרונה מאת Gil Kovalchuk, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים. אני מחפש רכב משנת 2016 ומעלה, לא יותר מ40,000 קילומטר. בין 40-50 אלף שקל, שלא שותה יותר מדיי דלק. אני כרגע בהתלבטות גם לגבי ידני או אוטומט מבחינה של מכירה בעתיד, וכרגע מבחינת דלק. כרגע מה שאני חושב עליו זה קיה פיקאנו. אשמח לעוד המלצות. תודה.
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
סופשבוע נעים. כרגע נוהג על בימבה ספארק 2013 שמספיקה לי, מלבד נוחות הנסיעה ומרווח בספסל האחורי. חשבתי על סנדרו סטפוואי, מצאתי אקזמפלר שמור יחסית 2015 ובמחיר סביר, בנזין 0.9 טורבו עם ק"מ נמוך, גיר ידני כמובן. הרכב ישמש אותי לנסיעות של כ100 קמ הלוך חזור פעמיים-שלוש בשבוע. אשמח לשמוע דעות/הסתייגויות לגבי הרכב. תודה..
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הגיע הזמן להתחדש. מחפש רכב שיהיה די חדש, עד שלוש שנים על הכביש, חייב שיהיה לו קטע ספורטיבי. חשבתי על מאזדה 2, חדשה אפילו נכנסת בתקציב, אבל אני לא בטוח. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש חוות דעת על רכב ראשון- מחפש רכב "שיחסית" מהנה לנהיגה- דינמי ואוחז טוב , תוך צריכת דלק טובה. האפשרות שראיתי עד עכשיו היא הונדה סיווק 2014-2013(אצבק) ידני במחיר של 40K-60K גג תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Oz4225, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, אחרי 15 שנה עם רכב ליסינג מהעבודה, מחפשים רכב משפחתי בתקציב הנ"ל. 35k קמ בשנה זוג פלוס שלוש ילדים עד לאחרונה היה לנו סקודה ראפיד 2015, שהיה ממש אחלה ושירת אותנו נהדר. חשבתי להתפנק על סוברו פורסטר, אבל מפחד מהצריכת דלק. מחפש המלצה לרכב שיהיה כמה שיותר חסכוני, לנסיעה בעיקר בינעירונית 80 אחוז ועירונית 20 אחוז תודה,
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 979 צפיות
אהלן אני מתלבט בין שני הדגמים הבאים. שניהם שנת 14, בין 70 ל-80 אלף ק"מ. האימפרזה מגיעה מליסינג פרטי. חוות דעת לגבי הרכבים? צריכת דלק, בטיחות, אמינות ועלויות טיפול (פתחתי לגבי הרכבים האלו נושא בפורום אחזקה בשביל לברר על הגיר הרציף - העניין די גלש למחירי אחזקה של טויוטה, אז זקוק ליותר מידע לגבי האימפרזה). אשמח לשמוע מה דעתכם על הרכבים בכללי ועוד דברים וסייגים שצריך לשים אליהם לב. תודה!
הודעה אחרונה מאת MrBoogieMan, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 904 צפיות
שלום אני מעוניין בקניית קרוז 2014. מחיפוש ביד2 ובדיקה בכמה סוכנויות יש הבדל במחיר של כמה אלפים טובים בין ה1.4T ל 1.6. האם יש הבדל בין הרכבים מבחינה נראות פנימית/ מכנית חוץ מהמנוע? כרגע אני נוהג על פיקנטו ידנית כך שמנוע חזק יותר הוא לא קריטריון ראשון בשבילי. ביצעתי נסיעת מבחן על ה1.4 . 1.6 לא היה בסוכניות שביקרתי בהם. האם יש סיבה לא לחסוך את הכמה אלפים וללכת על הדגם היקר יותר? האם ה1.6 היא מזללת דלק גדולה יותר? 1.4T יקר יותר בטיפולים בגלל הטורבו? אשמח לשלל דעות מה עדיף על מה ולמה? רוב הנסיעות הם עירוניות. מידי פעם נוסעים בבין עירוני לעבודה/משפחה תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, אנחנו מנסים למכור יונדאי סטיישן משנת 2011 שעשה קרוב ל-200,000 ק"מ ובמצב מצוין. יד שניה מליסינג פרטי. עד עכשיו לא קיבלנו אפילו טלפון אחד מהמודעה ביד 2 וגם המודעות על הרכב לא עוזרות. האם יש לכם רעיונות? תודות
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מעוניינת לרכוש יונדאי סונטה פרימיום. היבואן נותן הנחה מקסימלית של 8 אלף פלוס מרימי שמשות וקודן. 0 קמ הנחה של כ20 אלף. האם משתלם? האם מדובר בדיוק באותו הרכב מבחינת איבזור וכו? יש איזשהו קצ?
הודעה אחרונה מאת yuvalganim, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מדובר על רכב שלא נמכר באלפים בליסינג (קארוק למי שמתעקש), אבל השאלה היא אם עצם העובדה שזה צבע נפוץ יכול לגרום להרבה אנשים לדלג לאוטו הבא בלוח? ומה אתם בכלל אומרים על הצבע? יפה? מתאים? אולי אני בכלל טועה וזה צבע שנמכר יותר טוב? תודה
הודעה אחרונה מאת tepic, -
-
- 1 תגובות
- 619 צפיות
שלום, אבקש המלצות על רכב סופר-מיני יוקרתי, בעל ביצועים טובים, סביבת נהג נוחה, אמינות גבוהה ובטיחותי באזור ה-100k שקלים ומשנת 2013 ומעלה. אין מבחינתי חשיבות לצריכת הדלק או לגדג׳טים כאלה ואחרים (כדוגמת כניסה ללא מפתח, מושבים חשמליים. כל פיצ׳ר שלא קשור לבטיחות לא מעניין אותי). חשבתי בכיוון אאודי A3 אבל לבסוף החלטתי לפסול בגלל בעיית האמינות של המנוע והגיר. עכשיו אני נוטה לכיוון של מרצדס מודל A למיניהן, ב.מ.וו סדרה 1, אלפא רומיאו מיטו (שקצת מרתיעה אותי לאור סביבת הנהג הדי מביכה לטעמי והשוק החלש). מה הייתם ממליצים בהתחשב בצרכים שציינתי קודם? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 829 צפיות
אני מעוניין לקנות רכב אמין וחסכוני לנסיעות עירוניות. הפונטו גראנדה מצאה חן בעיניי. מצאתי פונטו גראנדה שנת 2010 מנוע 1300 ידנית עם 95000 ק"מ יד שנייה מליסינג במקור. הרכב נמצא קצת ממני רחוק האם בכלל כדאי לקנות פיאט גראנדה פונטו. והאם שווה להרחיק מעל 100ק"מ כדי לראות את הרכב. התקציב עומד על עד 15K. אשמח לעצתכם
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכלום, לקחתי מאזדה 2 שנת 2010 100 אלף קילומטר לבדיקה בקומפיוטסט לפני קניה. נאמר לי שמנוע גיר ושילדה נקיים! תושבות מנוע תקינות וכו' בהסתמך על הבדיקה החלטתי לרכוש את הרכב. יומיים לאחר מכן הכנסתי את הרכב למורשה מאזדה לבדיקה כדי לאמת שהכל אכן תקין ,ושם נאמר לי שתושבת ימין גמורה. האם קומפיוטסט מחוייבים כלפיי? הם גרמו לי לקנות רכב במחשבה שהכל תקין בו כאשר בשטח התושבת גמורה ואני צריכה לתקן נזק בשווי של 1300 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם מישהו מכיר את הרכב הנ"ל ויכול לתת לי דעה עליו אנחנו משפחה של 6 נפשות אני מחפש רכב זול אמין וצריכת דלק נמוכה תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מתלבט כבר הרבה זמן בין כמה רכבי סופר מיני שרציתי לקנות: מאזדה 2, סוזוקי בלנו, פיג'ו 208, פורד פוקוס ורנו קליו. רצוי לציין שהרכבים יהיו שנת 2016 אוטומטיים, ולהלן רשימת עדיפות: 1. אמינות. 2. צריכת דלק. 3. בטיחות. 4. נוחות נסיעה. תודה מראש לכל מי שיעזור.
הודעה אחרונה מאת Newbi333, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 704 צפיות
מצאתי רכב יונדאי I25 1600 שנת 2013 134,000ק"מ במחיר מציאה הבעיה היא שזו יד שלישית (אם אני קונה אני רביעית) כמה זה נורא ? הבעלות הראשונה הייתה ליסינג השניה והשלישית פרטית אצל המוכר האוטו היה שנתיים (אצל אשתו) החליפו לאוטו מצבר וצמיגים חדשים.. היד שלישית בעייתית ? או ששווה לקחת ?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 13 אלף צפיות
אפשר לקבל המלצות לטובה\לרעה? תודה.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
פונטו איבו
מאת wwe1984-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 565 צפיות
מתעניין ברכב ולא מבין הרבה. הבנתי שברכב קיימת מערכת מולטי אייר שמעתי שנוטה להתקלקל.אשמח לקצת מידע על הרכב תודה...
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
-
שלום לכל המלומדים יש לי תקציב של עד 25K, יש לי מאזדה 3 שנת 2009, אני רוצה להתחדש קצת בשנים, לכיוון 2012-2013 חשבתי על הקרוז 1.6 אבל הדיעות החלוקות מרתיעות אותי, חלק כותבים שזה אוטו טוב וחלק לא להתקרב. אשמח לשמוע מבעלי נסיון על האמינות של הרכב (ממוצע נסיעות יומי 35 קילומטר), האם הדלק באמת יקר וכל דבר חשוב. כמו כן, אשמח להמלצות על רכב אמין וטוב בסכומים האלה בשנתונים האלה לפחות. תודה רבה לכולם.
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אשמח לדעות לגביי ביצועים , מצריכת דלק , בטיחות וגם אופי אחזקה האם יקר בדומה לאודי? תודה . הדילמה שלי הוא בין רכב כזה שנת 2015 לבין רכב חדש 3008 פיגו
הודעה אחרונה מאת guybenza, -
שלום לכולם, הסופרב נמכרה כי בסופו של יום הייתה משעממת מידי. אז החיפוש מתחיל שוב פחות משנה מהפעם הקודמת , והפעם זה אפילו קשה יותר. שנה שעברה בגודל היה פקטור עיקרי בחיפוש הסופרב ניצחה שם בגדול כל דבר שהיה אפשר להשוואת אליה. היום המצב שונה והגודל הוא כבר לא פקטור עיקרי אם כי עדיין חשוב. אז כאמור החיפוש לאחר רכב ספורטיבי שיתן הנאה מנהיגה ויחד עם זאת לא יהיה נוקשה מידי ולא פרקטי למשפחה קטנה (זוג וילדה קטנה). מה ניבחן ? סיביק טייפ אר - אהבתי מאוד סהכ אך לצערי האישה התילה ווטו והוא ירד מהפרק. קופרה - מעדיף להמנע , תדמית לא משו (ערסים וכאלה) וגם רק שנתיים אחריות מה גם שכבר הייתה אחת בגזרת ה FR לפני שנתיים והאישה מאוד לא רוצה אותו רכב פעמיים, הרי מ…
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
- 2 תגובות
- 598 צפיות
אהלן, עקב תקלות לאחרונה והזוגית שלא נוהגת על ידני אני שוקל להחליף את הפיג'ו שלי. מחפש מחליפה אוטומטית בערך ב 30K (יכול למתוח עד 40, אולי) שתהיה: א. בטוחה ב. מהנה לנהיגה (סיבובים, לא קו ישר) ג. עלויות אחזקה (דלק+בלתמים) שפויות. ד. רצוי רכב כמה שיותר חדש בתוך מגבלות התקציב וכו'. סופרמיני תספיק, מוכן להתפשר על נוחות נסיעה לטובת ביצועים, לא מחפש סלון מפונפן. מה אתם ממליצים? תודה!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב, אחי הקטן שוקל לקנות רכב ראשון, תקציב עד 30000 ש"ח. מאחר ואמינות נושא חשוב או מתמקד יותר ברכב יפני. הוא מחפש רכב שבו הוא ייסע רוב הזמן ולעיתים עם עוד 3 נוסעים לטיולים פה ושם. חשוב לו שהרכב יהיה בעל תאוצה טובה (לא רכב ספורט אבל גם לא רכב שיוצא מהאחרונים ברמזור), מהנה לנהיגה וחסכוני בדלק (מקובל עליו 11 ק"מ לליטר). הוא מתלבט בין הרכבים האלה: 1- סוזוקי סוויפט 1.5 ליטר. 2- ניסאן טידה האצ'בק. 3- מאזדה 2 דיינמיק. א- הוא קצת מוטרד מעניין הזריזות של הטידה וחושש שמדובר ברכב איטי ובעל תאוצה פחות טובה משל הסוויפט ושאר רכב ה-1.6 ליטר. האם יש מקום לחששות או שתאוצה של 12.6 שנ' ל-100 קמ"ש היא סתם שקר על נייר והמצב במציאות יותר טוב? ב- לעניין הבטיחות, האם הי…
הודעה אחרונה מאת TzurY,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 219 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- Aviady001
- Rongaflugen
- פריג'י
- גולדן191
- Assafo2
- Derish
- Camaro 92
- omricn
- orankohn
- mikk
- נתנאל - Net
- natco
- iEminem
- אהרן ג
- חד אופן
- ברווז
- asix
- axSupreme
- Jeka88
- TheArcane
- פלוני אלמוני21
- SlowRide
- itamarg
- 3n
- פינדר
- TvrSpee12
- Arielz2405
- shlomiko
- Coresh
- Supertigre
- `Infinity
- OR1
- IsraelR
- Night Driver
- falou
- דוב המערות
- BoazB11
- blackice
- TZR84
- pooh-bear
- mikyl
- lanosforce
- SurfHigh
- אליה
- McV
- mcshmupi
- MIHAEL
- david3692
- yuvk
- גיא_מ
- Or05230
