Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חייב רכב חדש דנדש?

אם אתה "מתפשר" על רכב בן שנה או שנתיים נפתחות לך הרבה אופציות מעניינות אחרות.

 

בסכום כזה הייתי הולך רק על חדש,

אין מצב שאני משחרר 230K לבעלים שרק כבוד המוכר ואלוהים יודעים מה עולל לרכב, ובארץ לא חסרים כאלה.

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רוצה להתייחס להערה שלך לגבי הקופרה, כתבת שיש לה תדמית של ערסים. ובכן אני במועדון הקופרות ואין שם ערס אחד (כ- 80 משתתפים פעילים של ה- 280/290). אם כבר דווקא להונדה סיויק יש תדמית כזו, אך זה לא מה שהיה מונע ממני לקנות אותה אם הייתי בוחר בה על פני הקופרה.

Finger's gonna kill me.

פורסם

בלי קשר לרכב הנבחר - הייתי מציע לך לא לשאול בשרשור ציבורי על גובה הנחות שמקבלים. גם רוב התשובות יהיו ברמה של "אחד שיודע", גם יש כאן משתמשים של לפחות חלק מהסוכנים - מה שכבר מעשית מתחיל את המו"מ שלך עוד לפני שהגעת לסוכנות. אבל זו רק דעתי.

 

לגבי הרכב - נורא תלוי במה שאתה יכול להתפשר עליו, לא? כלומר, עושה רושם שכל מי שנהג כאן בברז התלהב ממנה, אבל היה ויכוח די ארוך בשרשור על האם היא שימושית כרכב למשפחה. אם אתה צריך רכב גדול יותר, בעייני, הגולף היא all arounder מעולה, וגם - אם אתה קונה גיר ידני - עולה רק איזה 200 אלף.

בג'ולייה יצא לי רק לשבת בסוכנות, ולי היא הרגישה גדולה מדי מכל כיוון אפשרי. אבל זה גם עניין של חיבור אישי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
עושה רושם שכל מי שנהג כאן בברז התלהב ממנה, אבל היה ויכוח די ארוך בשרשור על האם היא שימושית כרכב למשפחה.

 

אתה חולמת...

היה דיון כמה היא לא פרקטית כדיילי, מבחינת נוחות, והאם היא יכולה להיות רכב שני...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

צריכה להגיע גולף gti מתוחה. אולי תשקול אותה. 125 החדשה קיבלה גם מנוע חדש וכרכב משפחתי מצויינת אם כי לא קיצונית.למה לא לשקול s3 יש שניה?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אני לא מבין או מכיר חלק גדול מהרכבים שהוצעו כאן אבל אני כן מכיר את ה-308GTI ואני שואל מה רע בה לשימוש משפחתי?

מצד שני, אתה מחפש להחליף את הסופרב שהוא רכב גדול יותר. אני מניח שברור לכולם שתקבל רכב עם מרכב קטן יותר כאשר מחפשים ביצועים טובים עוד יותר מהסופרב (הנפלאה שלך) אבל השאלה האם זו באמת הכוונה? [יחד עם פסילת מותגי ואג].

על סמך מידות בלבד, הג'וליה לא רעה בכלל.

עם מה נשארנו חוץ מזה? כנראה שלא עם רכבי ספורט. ברכבים משפחתיים נתנו פה המלצות טובות יותר ממה שהכרתי אישית,

אני אנקוט גישה של שמירה כמה שיותר על המרחב הפנימי שיש לך היום, יצאתי עם 3 המלצות:

לא יודע אם הביאו או שיש כוונה להביא, האופל אינסיגניה החדשה, מנוע 2.0 בנזין טורבו נראית מבטיחה.

הקאדילק ATS גם כן רכב נהדר, מספיק מרווח בפנים אך עם בגאז' מגוחך (מזכיר סופר מיני).

רכב חלש יותר אבל אחד שיש לי פינה חמה בלב בשבילו (אין כמו שבוע בדולומיטים כדי להתאהב ברכב) - DS5.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

הג'וליה (בגרסת הבסיס שרלוונטית לתקציב) לא תספק אותך מבחינת איבזור, במיוחד אחרי מעבר מסקודה סופרב L&K.

אני הייתי הולך לבדוק את ה-ATS. בניגוד למה שרשמו דווקא כן הייתי מגדיר אותו ספורטיבי. לפי דעתי אפשר לקבל עליו הנחות בסוכנות, רק אתה באמת צריך לבדוק את המידות שלו מבחינת מרווח מושב אחורי וגודל תא מטען ולראות אם זה מתאים לך.

עוד אופציה שיכולה להיכנס בתקציב היא האינפיניטי Q50.

 

אם אתה מחפש ריגוש של רכב ספורטיבי אמיתי וגיר ידני הוא אופציה, הייתי מחכה למגאן RS החדשה. אני אישית מחכה להכרזה עליה בקוצר רוח.

פורסם

אם כבר קטנות וחמות - האינפיניטי Q30 בגירסת הספורט 2.0 ליטר טורבו תשאיר לך עודף מ230 ומאוד אהבתי את הנהיגה עליה.

 

גילוי נאות- כבר לא מנהל המכירות באינפיניטי אבל עדיין בקרסו ומחובבי המותג.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ה308GTI הוא גם רכב שמתאים להיות רכב משפחתי וגם מהנה וחזק שתרצה להנות,מעין גקיל והייד,לפחות תעשה נסיעה בו.


×
×
  • תוכן חדש...