Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אולי מסכים שחיצונית ה308 לא עושה לך את זה, אבל מסקרן אותי למה לא כיף להיכנס? ולמה לדוגמא יותר כיף להיכנס לג'ולייאטה מאשר ל308?

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני אולי מסכים שחיצונית ה308 לא עושה לך את זה, אבל מסקרן אותי למה לא כיף להיכנס? ולמה לדוגמא יותר כיף להיכנס לג'ולייאטה מאשר ל308?

 

כי היא נראית יותר טוב, מבפנים ומבחוץ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לא מבין איזה אבזור חסר לגוליה ה״בסיסית״. אין פלאפים (בשלי אני משתמש אולי פעם בשנה), אין גג (וטוב שכך), ואין ריפודי עור. כל השאר שם.

כל השאר כלומר הגה ודוושות? [emoji6]

גם רמת הגימור האמצעית לא ממש מאובזרת במיוחד (גם מנהל המותג בארץ מודה בכך) לא מבחינת פינוקים ולא מבחינת אביזרי בטיחות, אז הג׳וליה הבסיסית באמת בסיסית מבחינה זו, וזה לא רק מה שהזכרת.

אגב הפלאפים, הם פשוט מעולים בג׳וליה כך שאני דווקא רואה בהיעדרם חיסרון לא קטן (שכן שלי שהג׳וליה ברשימת הקניות שלו אומר שאין מצב שהוא קונה אותה בלעדיהם...).

פורסם

כאמור זה תלוי שימוש.

למיטב זכרוני ביתר הדברים זה אותו דבר: חיישנים וכו. אלא אם פספסתי משהו?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בעייתי כל המצב הזה, יוצא שכל רכב שבאת ״שווה את זה״ נכנס בתקציב אך ורק בגרסאות הבסיס הממש ריקות מאבזור כזה או אחר, ספורטיביות לצערי נפסלות ע״י האישה בגלל שטויות (ברובם לפחות).

אני זוכר שזה בדיוק מה שקרה שנה שעברה שבסוף רכשתי את הסופרב מלאת האבזור אבל המשעממת להחריד בתור רכב שלא מצטיינת בשום דבר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

פורסם
ואחרי שציינת את זה, תוכל בבקשה להרחיב למה "ג'וליה - חבל על הכסף"?

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk

 

כי אתה לא מקבל תמורה בכלום. אבזור לא משהו מיוחד, איכות לא משהו כיאה לאלפא, מראה סביר אבל נראה זול, מנוע פושר. יש חלופות יותר טובות לטעמי.

פורסם

למיטב זכרוני ביתר הדברים זה אותו דבר: חיישנים וכו. אלא אם פספסתי משהו?

יש עוד כמה דברים שחסרים בדגם הכניסה בהשוואה לרמת הגימור האמצעית (Lunch Edition) כמו קיפול מושבים מאחור, ועוד כמה פיצ׳פקס, אבל מאחר ודברים כמו מצלמת רוורס, Keyless (מלבד כפתור הנעה) קיפול מראות חשמלי למשל חסרים גם מהLA, נתעלם מהם.

פורסם
כי אתה לא מקבל תמורה בכלום. אבזור לא משהו מיוחד, איכות לא משהו כיאה לאלפא, מראה סביר אבל נראה זול, מנוע פושר. יש חלופות יותר טובות לטעמי.

בנוסף אם היא בלבן אז אשכרה נראית קיה מונית

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אני באותה דילמה בדיוק עם תקציב דומה.

 

זוג + ילדה, כנראה אמכור את המיאטה.

 

המועמדת העיקרית היא הסובארו BRZ כי היא פשוט הכי מהנה, אבל המושב האחורי פחות פרקטי.

 

עוד מועמדות (ייבוא אישי):

* פורד פוקוס ST - ספורטיבית מאוד, אבל הנעה קדמית

* מוסטאנג - לא ממש ספורטיבית אבל הנעה אחורית

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

מה לגבי פיאסטה ST?

 

אני באותה דילמה בדיוק עם תקציב דומה.

 

זוג + ילדה, כנראה אמכור את המיאטה.

 

המועמדת העיקרית היא הסובארו BRZ כי היא פשוט הכי מהנה, אבל המושב האחורי פחות פרקטי.

 

עוד מועמדות (ייבוא אישי):

* פורד פוקוס ST - ספורטיבית מאוד, אבל הנעה קדמית

* מוסטאנג - לא ממש ספורטיבית אבל הנעה אחורית

פורסם
מה לגבי פיאסטה ST?

 

רכב מעולה, אבל התמחור שלו לא סביר ביבוא מקביל.

קיבלתי הצעות של 170-180 אש"ח לרכב שגרסאת הבסיס שלו עולה 77 אש"ח.

על מה עוד 100 אש"ח? על מנוע 1.5 ליטר עם 3 צילינדרים מתלים מוקשחים ומדבקות?

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים


×
×
  • תוכן חדש...