Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הסופרב נמכרה כי בסופו של יום הייתה משעממת

מידי.

אז החיפוש מתחיל שוב פחות משנה מהפעם הקודמת , והפעם זה אפילו קשה יותר.

 

שנה שעברה בגודל היה פקטור עיקרי בחיפוש הסופרב ניצחה שם בגדול כל דבר שהיה אפשר להשוואת אליה.

היום המצב שונה והגודל הוא כבר לא פקטור עיקרי אם כי עדיין חשוב.

 

אז כאמור החיפוש לאחר רכב ספורטיבי שיתן הנאה מנהיגה ויחד עם זאת לא יהיה נוקשה מידי ולא פרקטי למשפחה קטנה (זוג וילדה קטנה).

 

מה ניבחן ?

סיביק טייפ אר - אהבתי מאוד סהכ אך לצערי האישה התילה ווטו והוא ירד מהפרק.

קופרה - מעדיף להמנע , תדמית לא משו (ערסים וכאלה) וגם רק שנתיים אחריות מה גם שכבר הייתה אחת בגזרת ה FR לפני שנתיים והאישה מאוד לא רוצה אותו רכב פעמיים,

הרי מבחינתה זה אותו הרכב בדיוק כן?

ועוד דבר נוסף זה כל ההתנהלות של צ׳מפיון שלא אהבתי בכלל ברכישת הרכב האחרון(הסופרב)

 

125M לא בטוח לגבי המחיר אבל הבנתי שיש הנחות די יפות שם , יתרון גדול מאוד זה שהיא הנעה אחורית , חסרון הוא שהיא קטנה יחסית.

 

פיגו 308 גיטיאי - לא יודע משהוא שם פחות מתחבר לי משום מה , שווה לתת לה עוד צ'אנס ?

 

קאדילק ATS - הנעה אחורית נראית די יוקרתית ואומרים שהשלדה ממש מוצלחת , השאלה עד כמה היא באמת צפופה ? באגאז׳ באמת ככ קטן שם ?

והמחירים לפחות מבחינת מחירון די גבוהים 270 לגרסת הבסיס , מבאס להוציא אותה בלי דיפרנציאל , כמה הנחה אפשר לקבל שם ?

 

זה מה שנשקל עד עכשיו , אשמח מאוד לעוד הצעות ודגמים שלא שקלתי או פספסתי וכמובן חוות דעת על אלו שכן..

 

תודה לכולם מראש!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ה-ATS היא הרבה דברים, ספורטיבית היא לא.

 

לו אני במקומך הייתי הולך על ה-308.

 

לא הייתי פוסל גם את ה-v40 T5 (מהירה אך לא ספורטיבית)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם תמתח את התקציב בכ10,000 ש״ח תוכל אולי להוציא 320 בגרסה הבסיסית, או ג׳וליה בסיסית בטוח. שניהן יתנו לך המון הנאה ומספיק מקום למשפחה, אם תסכים לוותר על הרבה איבזור (במיוחד בג׳וליה).

פורסם

תודה , האמת שאפשר למתוח את התקציב מעט אם כי לא הכי רצוי.

שחכתי את הגוליה משום מה באמת.

החסרון באמת הוא חוסר האבזור שלה.

ה 320 הבסיסית איך שהוא בסיסית מידי , כלומר בתור בסיס הוא מעולה אבל ככ חסר...

הרגשה שאתה משקיע די הרבה כסף ומקבל לא הרבה תמורה..

לגבי הוולוו אני ממש לא אוהב את המראה שלה בעיקר בפנים שזה מבחינתי דיל ברייקר.

כמה הנחה אפשר לקבל על 320/ג׳וליה ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

פורסם

לגבי הג'וליה/320 ממליץ שתטריח את עצמך לסוכנות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני יעשה זאת בכל מקרה, אך מכיוון שאין שום דבר באזור שלי זה נסיע ל ת״א והייתי מעדיף להיות ״מוכן״ מראש ולדעת למה לצפות פחות או יותר.

וכמובן לדעת מה רלוונטי יותר ומה פחות..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

פורסם

דבר ראשון שהייתי עושה זה לעשות נסיעת מבחן על הג׳וליה. סיכוי טוב שתאהב.

 

אני מבין שעכשיו אחרי שמכרת את הסופרב, לחכות לשמוע מה קורה עם המגאן (רשמתי בשרשור השני שסיכוי טוב שתוצג לראשונה בסוף החודש במונאקו) יהיה מאוחר מדי שכן עד שתגיע...

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

עד שתגיע או יותר גרוע אם תגיע ...

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

לא יודע עד כמה היא בכלל רלוונטית כי היא ככל הנראה תהיה 3 דלתות גם כן וזה דיל ברייקר מבחינתי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

פורסם

טוב אז אולי בכל זאת כן, בכל מקרה הקניה תהיה בזמן המאוד קרוב, בכל זאת אני בלי רכב לא חודש שאני יסחוב ככה יותר מחודש..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

פורסם

האמת שגם יד שניה זו אופציה אם כי לא בתקציב הזה, בעייתי יותר מבחינת מימון..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R


×
×
  • תוכן חדש...