היי לחברי הפורום,
אז מדובר במאזדה 3 אקטיב 2007 ,לאחרונה היו רעידות חזקות בהגה במהלך האטה במהירויות גבוהות,
110\120..בנוסף לרעידות, דוושת הבלם הייתה שוקעת עד הסוף במהלך עצירות ממושכות.
בעקבות זאת, המליצו לי להתחיל מאיזונים-מה שלא פתר את הבעיה. בשלב השני הוחלפו הרפידות והצלחות
לחדשות .
קיבלתי את הרכב היום אחרי החלפת הרפידות והצלחות אך דוושת הבלם עדיין מרגישה ספוגית וגם משהו בבלימה
הרגיש לי שונה קצת, נדרש ממני ללחוץ חזק יותר על דוושת הבלם(כמעט עד הסוף) כדי להגיע לעצירה סופית.
(בעל המוסך עשה סיבוב ברכב ואמר שהכל מרגיש לו בסדר גמור אבל אני רגילה לרכב שלי ואני מרגישה שהדוושת
בלם הייתה רגישה יותר לפני ההחלפה של הצלחות והרפידות).
א. מה יכול לגרום ל"היחלשות" עוצמת הבלימה? למרות החלפת הרפידות והצלחות.
ב. מדוע דוושת הבלם עדיין מרגישה "ספוגית" כל כך?
תודה רבה,
לי