ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אני מנסה לבדוק מה האופציות שלי במידה וארצה לשדרג. כיום יש לי פיאסטה 2013 ידנית. בגדול אני מרוצה מהרכב, 0 בעיות וגימור איכותי. מה שחסר לי זה מושב נוח יותר ויותר כוח. אין לי בעיה גם עם אוטומט. אני נוסע כ-10K ק"מ בשנה, אז צריכת הדלק לא חשובה במיוחד.
הודעה אחרונה מאת gilgil28, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מדובר על רנו מגאן שאני רוצב לקנות שנת 1999 מנוע 1.4 ידני שמורה מבפנים מאוד הריפודים המקוריים חדשים היא יד שניה שהראשונה נקנתה מההורים שלו והיא אצלו כ7 שנים יש לה 140 אלף קילומטר ולפי הנסיעה בה היא מאוד מאוד שקטה הגיר עובר חלק כיאלו הכל מושלם הבחוץ כולו מקולף אבל זה לא משנה לי מקסימום נעשה עליה איזה פרויקט מה דעתכם על הרכב? מבחינת אמינות אחזקה? הרכב מאוד שמור מבפנים נראה חדש ונוסע מאוד טוב לפי מה שראיתי והוא מוכן למכור לי אותה ב3 אלף דעות?
הודעה אחרונה מאת Shaike.Zam, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 555 צפיות
מה יש בתקציב? איך ה107/סי1? הגיר שלהם בסדר? לאיזה צריכת דלק לצפות מהמנוע שלהם? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש רכב מנהלים עם נוכחות עד 50K. נראה שהפלאוונס עומדת בצרכים. מה דעתכם באופן כללי? האם להתרחק מרנו במקרה הזה? אמינות פרמטר מאוד חשב בשבילי
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מה נשמע חברים ? חייב את עזרתכם אני לפני רכישת רכב מסוג פולקסווגן ג'טה 2007 מנוע 1.6 גיר DSG6 (די אס גי 6) האוטו עשה משהו כמו 140 אלף קילומטר עבר טסט לפני שבועיים חיצונית שמור במצב מצוין. המוכר דורש 17500 שקל האם האוטו שווה את זה ? יש בעיות מסויימות ? איך הוא מבחינת נסיעה עם מזגן סוחב ? טיפולים יקרים ? אשמח לדעת הכל תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מתעד לקנות את הרכב הנ"ל עם קילומטרז' נמוך יחסית וגיר ידני, אך המכונאי שלי הזהיר אותי כי בדגמים האלו קיימת בעיה בחגורת/שרשרת טיימינג, שעלול לפגוע במנוע. מה דעתכם? האם יש מה לדאוג בשנתון זה? ובאופן כללי מה דעתכם על הרכב הנ"ל מבחינת חיסכון בדלק, תמורה למחיר וכו.. תודה
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי אני מחפש המלצה להחלפה ושדרוג הרכב שלי (מאזדה 3 שנת 2007 עם 270K) אני נוסע כ40000 קמ בשנה בכבישים פתוחים בלבד. מעוניין למכור את הרכב ולהוסיף כ20000 שח ולשדרג, הייתי שמח אם אוכל להשיג הוזלה בצריכת הדלק יחד עם שמירה על רמת האמינות. לא מסוגל לנסוע בגיר ידני. מאוד חשוב לי שהרכב יהיה אמין. אם אפשר 7 מקומות זה יהיה נחמד אבל לא מחייב. שווה לשקול דיזל? תודה רבה למומחים
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפש רכב משומש, עד 30, עם המושבים הכי מרווחים ונוחים שאפשר בעדיפות ראשונה. עדיפות שניה היא קלות מציאת חלפים וקלות תיקון כשקורה משהו. אני מסתכל על מונדאו ומאליבו מ2008, בהנחה שנוסע מתחת ל10000 בשנה הרוב בינעירוני, האם זה עדיין מאד נורא מבחינת השתיה ? אני היתי ממש רוצה להסתפק במכוניות הקטנות אבל תמיד כשאני קונה אחת אני מקבל דלקות מפרקים אחרי שנה- גובהי 1.95 אז הרבה פעמים רמת הקיפול אליה אני מגיע ממש לא טבעית בכל הקומפקטיות, ואפילו פוקוס 1-2.
הודעה אחרונה מאת inon007, -
מחפשת רכב חדש עם הפרמטרים הבאים: רכב אמין ירידת ערך לא גבוהה (מתכננת להחזיק ברכב 3 שנים) הכי חשוב מפנק, מרווח וכיף לנהיגה בנסיעות ארוכות. איבזור בטיחותי ואחר נדיב. מידע נוסף - כ-20 אלף ק"מ בשנה. נהגת יחידה בד"כ, אבל לעיתים מצטרפים 2-3 מבוגרים. אין עדיפות ל-SUV או אחר. רצוי לא 0 ק"מ אלא אם יש הצעה ממש מומלצת היום נוהגת בהונדה סיוויק 2013.
הודעה אחרונה מאת Merav1979, -
מאזדה 6 2008
מאת bennyml- 3 תגובות
- 741 צפיות
שלום, כמה אחוז מתחת למחירון מוכרים רכב כזה. בהנחה שחוץ מפגיעות קלות בפח הרכב תקין. יד 4 , 130,000 קמ
הודעה אחרונה מאת shlomi6280, -
- 5 תגובות
- 952 צפיות
שלום לכולם, ברצוני לרכוש רכב חדש. כרגע הכיוון הוא על SUV והתחלתי בתהליך הבחינה של הקיים בשוק. הדברים החשובים לי הם: 1. בטיחות (חובה מערכות בטיחות מקוריות אוטומטיות) 2. נוחות נסיעה 3. מקום (נדרש מקום מאחור לשני כסאות בטיחות, אחד במצב הפוך ומספיק מקום לעגלת תינוק כולל אמבטיה בבגאג') הרכב ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות (פחות מ 9000 ק"מ בשנה) אחרי מספר נסיעות מבחן (קארוק, אטקה, פיזו) וקריאת מבחנים בארץ ובחו"ל נראה היה לי שאני אבחר ב 3008 דגם הבסיס (דיזל) אולם אחרי סיבובים רבים באתר ראיתי ביקורות טובות מאוד גם על subaru xv eyesight. הרכב מאוד מומלץ (לפחות פה בפורום... בעולם ראיתי פחות התלהבות) אולם הדבר שמפריע לי הוא גודל תא המטען. 1. האם למישהו …
הודעה אחרונה מאת or tesler, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתכנן לקנות את הרכב הזה רציתי לדעת איזה דגם מומלץ וקצת חוות דעת על הרכב
הודעה אחרונה מאת goose, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 854 צפיות
שלום חברים הרכב המיועד עבור חבר בנסיעת מבחן של כחצי שעה התגלתה הבעיה המתוארת בכותרת. הנ''ל אוהב לשבת זקוף (תנוחת כסא ולא כורסה) גובה של כמעט 1.9 מ', וקו העיניים שלו היה מעל או במקביל לחיבור שבין השמשה לגג, מה שגרם לו לאי נוחות וכן לאיבוד טווח ההבטה לרחוק (שלא לדבר על פניה ימינה שבה המראה וכל הפלסיקה המגושמת מאחוריה גרמו לשטח מת עצום). כדי לראות האם הרמזור התחלף לירוק היה צריך להטות את הצוואר לכיוון מטה. יצויין שהתחושה בדאסטר הישנה מהבחינה הזאת היתה טובה יותר. גם המראה רזה, וגם להרגשתי השמשה גדולה יותר (לא בדקתי). משאר הבחינות הרכב עונה היטב על הצרכים. נכנס בתקציב, ידני, טורבו דיזל וגבוה. מה דעתכם? מתרגלים לזה, או "big no no"? נ.ב. בשביל…
הודעה אחרונה מאת avargel, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים, אני שואל כאן מאחר והנושא שנוי במחלוקת. אשמח לחוות דעת מאנשים מנוסים: אני מעוניין לקנות את הרכב הנ"ל, עם המנוע 1.4 טורבו. הבנתי שהשברולט קרוז בשנים 2010-1012 יצאו עםהמון תקלות גיר ומנוע, והחל משנת 2013 ייצרו את הדגם מחדש (אמריקאי אוגינל) ואומרים שהבעיות ברכב נעלמו. אשמח לחוות דעת בעניין, האם אכן הרכב במפרט שציינתי לא מייצר תקלות בצורה יוצאת דופן, את צריכת הדלק, ובאופן כללי דעות עליו. תודה
הודעה אחרונה מאת MRCOHENN, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
היי חברים, אני מתכננת לקנות רכב ראשון בחודש הבא. התקציב שלי הוא 15,000 ואני מתלבטת בין יונדאי גטס לבין פיג'ו 207. מצד אחד יש לרכבים צרפתיים מוניטין רע, אבל ראיתי שאני יכולה לקנות את ה207 במצב טוב וגם עם שנתון יחסית גבוה בתקציב שלי. מצד שני חשוב לי מאוד שהרכב יהיה אמין ושלא אאלץ לבלות איתי כל חודש במוסך. אני נוהגת רק אוטומט (אם זה משנה) ואני מחפשת רכב לא גדול מדי עם צריכת דלק טובה. אשמח לעצות, המלצות או דיס המלצות על אחד הדגמים, ואם למישהו יש דגם אחר שהוא חושב שיתאים לתיאור שלי אשמח לשמוע תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני גר כיום ברמת גן , במקור מהדרום. פעם אחת בשבוע אני נוסע דרומה להורים ורוב הזמני כנראה אסע באזור גוש דן. אני צריך את עזרתכם בהמלצה ברכישת רכש בסביבות 30 - 40 אלף שח מסוג סופר מיני/מיני. מחפש בין 2013- והלאה, מכונית שתהיה אמינה ללא תקלות,צריכת דלק סבירה,בטיחותית. לגבי המושבים האחוריים , פחות אכפת לי , כי רק אני וחברה שלי ניסע לרוב ברכב. ראיתי כמה דגמים כמו יונדאי I20 או סיאט איביזה, מזדה 2 , טויוטה יאריס , קיה פיקנטו . הייתי רוצה לדעת אם יש לכם דגמים שהייתם ממליצים לי לרכוש ? צריך את עזרתכם ! תודה, ירון.
הודעה אחרונה מאת CharadeClassic, -
-
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למביני עניין מה הבעיה בלקנות שברולט קרוז שנתון 09/10. ומה אני צריך לבדוק בחשבון בעת רכישה של הרכב מסוג זה?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום רב חברים אנחנו בתהליך רכישה של רכב מחב' אוויס. קיאה סיד סטיישן בנזין. שנת 2015. יד - 00. אנחנו נהיה 01 קמ"ש - 90000. היום הביאו את הרכב. מהתרשמות ראשונה, חוץ ופנים הרכב במצב טוב מאוד. דיי שמור. טופס הבדיקה גם לא מראה על משהו חריג. כמובן יש תיקוני צבע בפגושים וכל מני קטנות כאלו. על פניו רוצים להתקדם... קודם כל דעתכם בעניין כמות הק"מ ובכלל על סוג הרכב. ישמש כרכב משפחה שני בעיקר לנסיעות בתוך העיר. אנחנו כמובן ניקח את הרכב לבדיקה. הבטיחו שייתקנו כל דבר שיידרש. יש דברים ספציפיים שצריך לשים לב אליו בסוג הרכב הזה? והאם ידוע על מחלות שיש לרכב זה, כדי לתת דגש על זה בבדיקה? בנוסף, לגבי מערכת המולטימדיה, כשהדלקתי את הרכב והמסך נדלק שמתי לב מייד על עכירות לא מבוטלת של…
הודעה אחרונה מאת sd177, -
- 4 תגובות
- 985 צפיות
שלום רכשתי לפני כ 5 חודשים ספורטאז חדשה מהחברה נפח 2000. אחלה רכב ,אבל קצת משעמם לנהיגה. אני מעוניין להחליף לב.מ.וו סדרה 3 ורציתי להתעניין איך הרכב הנ"ל מבחינת שוק ,אמינות וכו. ידוע שהספורטאז אמינה עם שוק טוב ושומרת על ערכה. תודה
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
אני רוצה לקנות רכב חדש ל3 שנים, (ככול הנראה עוזב את הארץ בעוד 3 שנים ללימודים בחול) השוק מת, מלא חברים שלי נתקעו עם רכבים והפסידו המון אני ״מפחד״ מהתהליך של המכירה, לא אוהב להתעסק עם קונים,בדיקות, משא ומתן וכול השיט שמסביב רוצה להחזיק את הרכב למשך 3 שנים בלבד (תקופת האחריות) וצריך שיהיה חדש בלבד. הרכב המדובר לצורך העניין הוא ככול הנראה לאון fr או משהו דומה. ( גולף gti וכו׳) מה האפשרויות שעומדות בפניי? יש דבר כזה מסלולים ברכישה מהחברה עם התחייבות לקנייה חוזרת או משהו בסגנון? ראיתי ליסינג פרטי תפעולי באוויס ועוד כמה חברות אבל אין רכבים ממה שאני מחפש רק רכבים שמיועדים לציי ליסינג ובכללי האם יש טרייד אין שמשלם ״מחיר מחירון״ (כמובן עם י…
הודעה אחרונה מאת adab5, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברים, קיבלתי הצעה מטרייד מוביל - קיה פיקנטו EX 2014 מיד ראשונה, 40,000 ק"מ, בכ-47,000 ש"ח (לא נסגר המחיר, אבל זה יהיה סביב זה אני מניח). אוטוטו מועד הטסט, אז הם כבר יעבירו אותו טסט, וכמובן נתחשב בזה במחיר. מחיר המחירון (יד2) לנתונים כאלה הוא כ-50,000 ש"ח לפי מה שאני רואה. כמה שאלות - קודם כל, אם אני קונה מטרייד מוביל, מבחינת רישיון הרכב, אני יד שנייה, והם לא מופיעים, נכון? (עצם הקנייה דרכם תשפיע על הערך כשארצה למכור?) האם עצם הקנייה מטרייד מוביל אמורה להתבטא בהפחתת מחיר מהמחירון? הוא הראה לי את רישיון הרכב, כתוב 00. אני שומע פה כל מיני סיפורים על כך שעבדו עליהם. מה הפוטנציאל של השקרים שלהם? הוא מראה לי כאמור רישיון רכב ומתחייב לי שהרכב טופל …
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 537 צפיות
אהלן חברים, אז החלטתי לוותר על המיני ולעבור לסופר מיני, ונראה לי שהאפשרות המועדפת עליי היא מאזדה 2 dynamic. יש לי שתי הצעות לרכב משנת 2015, מטרייד מוביל וממוכר פרטי, שתיהן באזור ה-55,000 ק"מ. טריידמוביל מציעים לי יד 2 מליסינג-0 ק"מ, נהג יחיד. מוכר פרטי מציע לי יד 2 מפרטי (אבל קנה בטרייד אין). מחירון יד 2 (לא בדקתי לוי יצחק) הוא בערך 54,000 ש"ח (אין השפעה לעובדה שהוא קנה מטרייד אין, נכון?) ושל הצעת הטרייד אין 52,500 ש"ח בשל הבעלות הראשונה. בטריידמוביל אמרו לי שינסו להוריד אפילו עד 46,000 ש"ח. המוכר הפרטי כתב 50,000 ש"ח אבל נראה שהוא גמיש. האם אני אמור להעדיף אחת מהאפשרויות בהינתן זהות המוכר והסכום המבוקש? האם יש יתרון, או אולי חיסרון, לקני…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן לצערי, מכרתי השבוע את הטיל הבליסטי שלי (מאזדה 3 ספיריט ) עקב מעבר לעיר והתחלת לימודים אקדמיים. כרגע אני בהתלבטות - יש לי 5 דגמים על הכוונת, ואני אשמח לשמוע את חוות דעתם של האנשים שמכירים את הרכבים. הדברים שהכי חשובים לי זה צריכת דלק, "מחלות" מוכרות, עלויות טיפול וכדומה. חשוב לי לציין שכל הרכבים הנ"ל אוטומטיים. 1. הונדה אינסייט. 2. סיאט איביזה (1.2 ליטר TSI). 3. סקודה ראפיד. 4. סקודה פאביה. 5. קיה ריו סדאן. בדקתי המון (אבל המון) ביקורות וחוות דעת ביד 2 ובאתרים דומים, יש ביקורות שחוזרות על עצמן (לדוגמה, אינסייט לא חזקה) אבל אין הרבה ביקורות על תקלות נפוצות ועל רכיבים שנוטים להתקלקל (כמו גיר או מנוע). אשמח לשמוע את דעתכם, כי אני כבר באמת אבו…
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אהלן חברים, יש יונדאי i20 שממש משכה את עיניי, 16 אלף קילומטר, יד ראשונה פרטית, 2017 ב73,000 ש"ח הבחורה שלחה לי את הבדיקה שעשתה בעצמה ואני רואה שכתוב שהרכב לאחר תאונה, ושאין אחריות? אבל היא אומרת שזה לא נכון והרכב לא עבר תאונה, אין שום הבדלי צבע, והאוטו עדיין באחריות של 3 שנים. לא כ"כ מצליח להבין ואמור להיפגש איתה מחר לראות את הרכב ולעשות בדיקה בעצמי, צירפתי את הבדיקה ממש אשמח אם תגידו לי מה אתם חושבים. https://imgur.com/a/vak5aoC תודה רבה רבה
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 2 תגובות
- 616 צפיות
שלום לכם, אני בהתליך חיפוש אחר רכב ונתקלתי במוכר שטוען שהוא מסיים בקרוב לשלם את התשלומים לשלמה סיקסט וכרגע הרכב הוא יד קודמת 00, וטוען שיש אפשרות להעביר את הרכב ישר על שם הקונה וכך הקונה יהיה יד 01 ולא 02. נישמע לא לא הגיוני כי זה אומר שכרגע הרכב הוא בבעלות החברה - אני מכיר שהרכב הוא בבעלות האדם הפרטי ורק משועבד לחברה. אשמח אם תוכלו להאיר את פניי בנושא. דניאל.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב משפחתי מרווח וקרוב משפחה בדיוק מוכר הונדה אקורד 2009, יד ראשונה, מטופלת במוסך מורשה, 150 אלף ק"מ. הוא ימכור לי ב 30 אלף במקום 39 מחירון. שאלה, האם יש משהו ספציפי שכדאי שכדאי לבדוק לפני הקניה ברכבים אלו? האם חשוב לקחת רכב כזה לבדיקה במכון גם אם אני סומך על המוכר? תודה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
היי חבירם... התייעצות. אני לפני קניית ג'יפון משפחתי. התכוונתי השבוע לקנות את הקיה ספורטאז במבצע של חבר (את ה1600 2 על 4 ב-134 אלף). היום גיליתי שהמבצע הבא של חבר שמתחיל עוד שבוע וחצי הוא של סוזוקי וקסם לי הויטרה שכנראה תימכר בגרסת ה4 על 4 המשודרגת היקרה בכ-10 אלף פחות מהקיה הזולה. הדילמות: יתרונות סוזוקי: יפה יותר לטעמי, יפנית, זולה יותר, 4 על 4, אמינה יותר. יתרונות קיה: גדולה יותר, אבזור עשיר יותר בדגש על אבזור בטיחותי. מטרת השימוש היא בעיקר משפחתית ביום יום (הורים + 2 קטנטנים) וכן טיולי סופש פה ושם עם איזה שטח בקטנה למעיין. אשמח לשמוע תובנות והערות.... נ.ב. אין צורך להציע חלופות נוספות...גם ככה יש יותר מידי אופציות
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
C1 2013 מול 206+ 2012 1 2
מאת ho2-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
למישהו היה במקרה את שני הרכבים ויכול לתת חוות דעת כיצד הרכבים מתנהגים בנסיעה בינעירונית מבחינת נוחות ודלק? הייתי סגור על ה206+ ולא קניתי כי לא היה לי זמן אך כרגע שוב צריכת הדלק מפחידה אותי - לפי אתר אוטו הוא עושה 12 לליטר שזה על הפנים. אני נוסע 70 ק"מ ביום (35 לכיוון) כאשר 3 ק"מ בערך בכל כיוון זו נסיעה בינעירונית. בשנה 18,500 ק"מ אבל מעדיף לעגל ל20,000 (אסע בו לא רק לעבודה....) אני לא נוסע בזמן שיש פקקים. הC1 שנת 2013 (הדור הראשון) עם 80 אלף ק"מ לעומת ה206+ שנסעה 75 אלף אבל הוחלף מנוע ע"י לחדש ע"י המוסך המרכזי במימון של 90% מצידם (עם החדש נסעה 5000) ל206+ מנוע 1400 לC1 2013 (דור ראשון) מנוע 1000 הC1 נמצאת בעיר דיי מרוחקת ממני ולכן אני לא נוסע לנס…
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 550 צפיות
שלום, אני עומד בפני קניית רכב. רציתי לבדוק לגבי שיעבוד שלו ואני רוצה להיעזר באתר השם נמחק ע"י ההנהלה עקב חשד לפרסום (אתר פרטי שגובה פי 7(!) ממשרד המשפטים על אותו מידע בדיוק - ההנהלה) האם מישהו השתמש באתר הזה ויודע להגיד אם הוא אמין?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 542 צפיות
היי, כמו הכותרת חבר מחפש רכב עם 7 מקומות, מחיר של עד 30K אני אישית המלצתי על C4 פיקאסו שטופלה היטב וההנחה היא שהוא ימשיך לטפל בזמן ואני מאמין שהיא לא תאכזב אותו, אבל אנשים סביבו ערערו לו קצת את הביטחון מה האופציות ברמת המחירים הזאת?
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 318 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SlowRide
- IsraCar
- פינדר
- יובל .מ.
- נעם101
- davemustaine87
- מחכה
- שחר 1
- אתרוג
- אלי55
- אהרן ג
- Chmimo
- לירון .ה.
- נתנאל - Net
- מיץ פטל
- PASHUT
- yuvk
- matan_mil
- ezuf
- ניקו פ.
- גולדן191
- blackpolo
- mikk
- beresford
- RBRB
- chrono
- yohai71
- itzik123
- David32
- discoTD5
- asix
- RedLabel
- Avia
- Random
- hans
- Tom78
- ברווז
- Itzik-b
- osheri
- TvrSpee12
- עמרי לייט
- flytomars
- m1011409
- gpro
- הדיין
- BoazB11
- Tal7
- yossiaviel
- טויוטה סופרה
- baer
- EliC25
- Amitbak
