ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
בקיצור - רוצה רקסטון חדש, אבל לא עם גלגלי 18 וצמיגי כביש בחתך 60 נמוך, אלא עם גלגלי 17 וצמיגים 50-50 בחתך 70 (מותרים לפי משרד הרישוי). כל נציגי היבואן שדיברתי איתם לא מבינים כלום בשטח, וגם לא רוצים לעזוב את החדר הממוזג בו הם יושבים ולברר עבורי איפה משיגים גלגלי 17 מתאימים וצמיגי 50-50 במידה המותרת. הרכב נמכר כך באנגליה למשל, אבל פה לא יודעים ו/או לא רוצים לעזור. לא ביקשתי שיתנו לי מתנה כאלו, ואפילו לא ביקשתי שיקחו אחריות כלשהי על משהו. רק שיעזרו למצוא מי בארץ מוכר כאלו גלגלים וצמיגים. הרכב חדש פה, ושום יבואן ו/או סדנה שדיברתי איתם לא ידעו לומר מה מתאים ואם יש. כי הוא חדש. אין אפילו באתר היצרן את מידת רוחב החישוק 17, שלא לדבר על מיקום הקדחים וההיסטים. די מוריד מהחשק לק…
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צהריים טובים, רציתי לדעת האם יש משמעות בטיחותית למעיכות פח בעמוד קדמי. חברים אמרו לי שלא מדובר בפגיעת שלדה והמוכר הסביר שמישהו נכנס בו בחניה אבל הוא לא תיקן את הפגיעה, אבל רציתי לוודא. מצ"ב טופס הבדיקה. תודה רבה לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 1 תגובות
- 510 צפיות
מחר אני קונה 208GTI ורוצה לקחת אותה לבדיקה. מישהו פה מכיר מכון בדיקה מומלץ באזור המרכז ?
הודעה אחרונה מאת FlicK, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 855 צפיות
הי, אחרי כמה וכמה התלבטויות, החלטנו ללכת על תקציב של כ 12000-13000 שח וכרגע אנו מתלבטות בין יונדאי גטס 2008 לבין איגניס 2006. שתיהן אוטומט, יד 2, פחות או יותר בסביבות 150,000 קמ המוסכניק מושך לכיוון הגטס ההעדפה האישית לכיוון איגניס מה הכיוון שאתם ממליצים? תודה!
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- 4 תגובות
- 771 צפיות
אהלן חברים, אני רוצה לרכוש רכב צעיר, אמין ושהתחזוקה לא יקרה. שישרת אותי לצרכים בסיסיים. נכון לעכשיו חשבתי בינתיים על יונדאי גטס וסוזוקי איגינס. באופן כללי אשמח לשמוע על עוד רכבים שהיו ברשותכם או שעדין ברשותכם ואתם ממליצים לי עליהם.
הודעה אחרונה מאת tzipih, -
- 3 תגובות
- 803 צפיות
הי מחפשת רכב משפחתי למשפחה בת 4 נפשות (בני נוער) שצריכה לשמש לנסיעות קצרות במהלך השבוע ונסיעות ארוכות , לעיתים מעט בשטח בסופש. לעיתים גם מצטרף הסבא ואז הכל יותר צפוף. אני יודעת ש2008 היא מעט צפופה או "בול" ל4 אנשים אך מכיון שהיא סוג של קרוסאובר ומכיון שאפשר להשיג אותה עכשיו בליסינג במחיר טוב (פחות ממשפחתית רגילה) אני תוהה אם זו עסקה משתלמת . אם לא - אשמח לשמוע על רכבים אחרים (שוב - ליסינג תפעולי) שיתנו תמורה טובה בעד אותה אגרה . מודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, בשביל חבר. הם רוצים רכב שני בשביל המשפחה, נסיעות רחובות אשקלון 4 פעמים בשבוע ושאר הזמן נסיעות עירונית קצרה. הבעיה שצריך רכב אוטמט בלבד. התקציב - 30-35K הם מצאו פאביה 1.6 ספורט מודל 2010 עם ק"מ נמוך או מזאדה 2 דינמייק מודל 2011 ק"מ נמוך. צריכת הדלק של שני הרכבים ברמה זהה לפי הבנתי אך העליות של של הפאביה במוסכים גבוהה יותר אך מנגד היא אמינה יותר. הכיוון כרגע היא הפאביה האם יש מישהו בנוסף לעליות יחסית גבוהות במוסך שיש לדעת על הפאביה?
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 908 צפיות
היי, המלצות לסופרמיני אוטומטית, קטנה, חסכונית ואמינה, משנת 2015 ומעלה, עד כ-60 אלף ש"ח? רוב הנסיעות יהיו בינעירוניות (כ-20 אלף בשנה). רצוי גם אבזור ובטיחות סבירים+. מיד 2 נראה שאפשר למצוא סוויפט 2015 במצב טוב ועם קילומטראז' סביר בכ-60 אלף ש"ח. האם יש אופציות טובות אחרות (אולי יאריס או I20)? תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב, עקב פציעה מימיי בצה"ל, התחושה בגפיים תחתונות נעלמת עם הזמן, וכרגע בשלבים האחרונים של אובדן תחושה מוחלט (אך המוטוריקה כרגיל). כרגע נמצא עם אופל מריבה 2016, רכב נוח מאוד, אך לאחרונה כל לחיצה שלי על הדוושה מרגישה כמו קיקדאון, ומצריכת דלק של כ- 14 ק"מ לליטר, ירדתי לכמעט 8 ק"מ לליטר עקב לחיצה לא עדינה על דוושת הגז. מדעה שלכם, מה הייתם ממליצים? הכי חשוב לי שהמושבים מקדימה יהיו מאוד מרווחים, מאחר ואני מסיע את הוריי בתדירות יומית לאן שהם צריכים, מי שמכיר את האופל מריבה מבין למה הכוונה שלי במרווח פנימי למושבים הקדמיים. לא ממש מעניין אותי מהמושב האחורי, נדיר שיש יותר מ-2 אנשים ברכב בעת ובעונה אחת. חשבתי על הונדה ג'אז החדשה או מיצובישי אטראז' שהתג…
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מוכר רכב אופל קורסה שנת 2017 שקנה את הרכב בשלמה SIXT מציע אותו למכירה הוא טוען כי אפשרי להעביר בעלות ישירות אלי, (לדלג מעליו) כך שבמקום שאהיה יד שלישית, אהיה יד שנייה. עד כמה שזכור לי מי שקנה רכב מליסינג ומוכר אותו הלאה חייב להעביר בעלות על שמו. יכול להיות שבכל-זאת יש דרך להעביר ישירות אליי או שבהעברת בעלות פתאום נגלה שנינו שזה לא אפשרי?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
שלום לכולם אני עומד לפני רכישת רכב חדש, ואשמח לקבל מס' עצות וטיפים מבעלי ניסיון ומומחים שונים. לאחר שיקולים רבים הכיוון המסתמן הוא סקודה, בה יש 3 רכבים שעלו לחצי הגמר (ולא לשאול איך 3 בחצי הגמר, כך יצא ). אוקטביה, קארוק וקודיאק. לאחר עוד שיקולים וקריאת אין סוף כתבות ומבחנים, העולות לגמר הן אוקטביה וקארוק. הקודיאק יקרה מדי לתקציב, וגם אין ממש צורך ב-7 מקומות ורכב כ"כ גדול. ישאל השואל; מה הקשר בין אוקטביה לקארוק? זו משפחתית וזו SUV...?!? הענין הוא, שיש תקציב של בערך 150,000 (בשותפות עם הבנק) ש"ח, ואין העדפה מיוחדת לצורת מרכב כלשהיא. גבוהה או נמוכה אחת היא לי... יהיה בסוף אוטו משפחתי רגיל? סבבה. יהיה ג'יפון? סבבה. לכן באתי בשאלתי אליכם, מה ההמלצה של…
הודעה אחרונה מאת mavric, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לפני קניית רכב משומש מכלמוביל פתח תקווה - הטריידאין של היבואן. חוות דעת מישהו ? מדובר ברכב יד 1 יונדאי אלנטרה I35 2012 שעשתה 112000 אלף. שתי שאלות: 1. האם ניתן לבדוק בדיקת תאונות של ביטוח באמצעות מספר רכב ומספר תאגיד של כלמוביל כי הרכב עם שמם כרגע למרות שזה לא נחשב יד כי הם סוכנים ? 2. רציתי לקחת למכון בדיקה בתל אביב דינמומטר והמוכר בכלמוביל פתח תקווה אמר שזה רחוק להם והם לא יבזבזו אדם עד לשם אלא מכון רק באיזור פתח תקווה. האם הגיוני? אם כן האם אתם ממליצים על מכון מסוים בפתח תקווה ?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
שלום, שאלה של טירון בתחום: אני מחפש להחליף את הרכב. ראיתי אצל סובארו ברזילי בירושלים אוסף של סובארו משומשות, נראות במצב טוב עם ק"מ סביר ומחירים שנראים דומים לאלו שביד2 ושות'. יש גם התחייבות לחמש שנות אחריות ורכישה חזרה במחיר מחירון אחרי שלוש שנים. משהו כאן נראה לי טוב מדי אני מניח שהם מרוויחים לא רע מהטיפולים (מן הסתם האחריות מחייבת טיפול אצלם) ושבזמן הרכישה החוזרת הם מורידים מהמחירון על כל שטות, אבל עדיין על פניו נראה שיש פה עסקה לא רעה, משומש עם אחריות לטווח ארוך. אני מפספס משהו או שסתם התרגלתי לא להאמין לאף אחד? למישהו יש נסיון חיובי/שלילי איתם? האם הייתם בכל מקרה לוקחים לבדיקה או, כיון שיש אחריות, מסתפקים בבדיקה שהם נותנים? תודה!
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אשמח לקבל לייעוץ בנוגע לכמה רכבים שאני מתעניין בהם הצהרת כוונות כללית אני מחפש רכב אמין, חסכוני, וכמובן עמיד לנסיעות ארוכות. למשל, התעניינתי בפולו 2011 tsi 1.2 בפורום קראתי המלצות חלוקות. הייתי שמח לשמוע המלצות לגבי רכבים נוספים.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 929 צפיות
היום ביצעתי בדיקה לסוזוקי אלטו שאני מעוניין לקנות והתגלו נספר תקלות. מה שבעיקר מטריד אותי זה שהתגלה רעש מהגיר. אשמח לחוות דעת בנושא והאם זה דברים קריטיים בהתחשב שזה בדיקה שרושמים כל דבר קטן. צירפתי תמונה של הטופס בדיקה
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי, על מנת לבדוק את גיר הdsg לשימושים היום יומיים שלי (כולל מסלול הנסיעה הקבוע וכו'') מבחינת נוחות ותפקוד אני מעוניין לשכור רכב עם dsg לסביבות יומיים- שלוש אני נהג צעיר- כך שמוגבל למס' קטן יחסית של חבורת השכרה בשלמה משכירים a1 עם אותו מנוע (1.0) כמו בסיאט שאני מתעניין השאלה האם הגיר s tronic הזה זה בעצם אותו גיר כמו בסיאט רק במילים אחרות ? מדבר מבחינת תפקוד והעברוצ הילוכים במידה ולא, מישהו מכיר חברת השכרה שמשכירה סיאט או פולקסווגן , לא הצלחתי למצוא . תץודה לעוזרים שלי
הודעה אחרונה מאת pinister, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש לקנות רכב עד 20 אלף. הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות קצרות אך לפעמים גם לנסיעות ארוכות (סביבות ה100 קמ לנסיעה) למשך שנתיים. אני לא מחפש "מפלצת" אבל שגם האוטו לא יהייה עגלה. לא אכפת לי אם הרכב יהייה ידני או אוטומט. חשוב לי שהרכב יהייה חסכוני בדלק ואמין. אני אשמח אם האוטו יהייה יחסית גדול אך לא משפחתית(הבנתי שהם צורכים הרבה דלק) עד עכשיו חשבתי על פורד פיאסטה /סקודה פאביה. אשמח אם תוכלו לתת לי המלצות והכוונות. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Sinxs, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שלום לכולם. לאחרונה אני מחפש משפחתית Full size. בא לי "להתפנק" והתקציב הוא עד 40000. עיני צדה את הסקודה סופרב מאיזור השנים 2009-2011 ולמיטב זכרוני זה רכב מפנק ומאובזר בטירוף. מישהו יודע מה מצב האמינות ברכבים האלה? קראתי כמה פוסטים מפחידים שמדברים על החלפת מצמדים ואפילו החלפת מנוע (!) מה גם שיש מודעות של רכבים ביד 2 ש"מתהדרות" בהחלפת מנוע או במנוע עם 0 ק"מ באחריות. נוסף לכל, מדובר ברכבים שראו את הדור הראשון של DSG (למיטב הבנתי המוגבלת) ועד כמה שאני יודע הגיר הזה לא היה להיט בתקופה זאת. אשמח למידע מוסמך מכאלה שיש להם רכב דומה. האם ישנה בעיית אמינות כלשהי עם המנוע והגיר? האם יש בעיות אחרות שכדאי לדעת עליהן? איך האלקטרוניה והאבזור מחזיקים אחרי כמעט עשור של עבודה?…
הודעה אחרונה מאת Femenen, -
- 1 תגובות
- 500 צפיות
שלום רב אני מעוניין לרכוש רכב חדש, ואחד האופציות שחשבתי אלהם זאת היתה אאודי A-1 גיר רגיל 122 כ"ס שנת 2012-2014 ורציתי לשאול איך האוטו מבחינת אמינות? והאם יקר לתחזק אותו? (לעומת סיאט לאון FR גיר רגיל) או שאולי עדיך לקחת סיאט לאון FR 1.4 גיר רגיל כ"ס שנת 2014-2016 תודה
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 687 צפיות
שלום אני סטודנט בין 24 מחפש רכב לנסיעה בעיקר בין הבית ללימודים לעבודה(גר בירושלים). מחפש רכב בתקציב של עד 10,000 בערך. מתלבט כרגע בין שני רכבים עיקריים: 1)פולקסווגן פולו קומפורטליין 1.4 2006 יד שלישית עשה 170K ק"מ מחיר כ9K ש"ח. 2)טויוטה יאריס סול 1.3 2005 יד ראשונה עשה 195K ק"מ מחיר כ10K ש"ח. ההתלבטות היא בנושאים העיקריים: 1)צריכת דלק ממוצעת. 2)תדירות תקלות(וכניסה למוסך) + עלות טיפולים ממוצע. 3)עלות רישוי + ביטוח. הנטיה הטבעית שלי היא ללכת לכיוון הפולו- יותר אוהב את הרכב מבחינת העיצוב ומבחינת המנועים של פולקסווגן. אשמח לקבל דעות מבעלי הרכב או ממי שיודע לתת מידע רלוונטי. אודה לכם מאוד על העזרה ! תודה !!
הודעה אחרונה מאת Yonatan Zamir, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הי חברים, מתלבט בין הרכבים הנ''ל (אוטומטיים, אותו שנתון). נוסע לבד, עירוני ובעיקר בינעירוני, כ-500 ק''מ בשבוע איזה מהרכבים עדיף מבחינת אמינות, צריכת דלק ועלות אחזקה? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת humb, -
-
- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם, קראתי לא מעט בפורום ומבקש עזרה לאחד שלא מבין ברכבים. אני עם קיה פיקנטו ידנית (יד ראשונה) שנת 2012 שמעבר לטיפולים שיגרתיים והחלפת צמיגים, לא עשתה בעיות כלל. אתם יכולים להבין שהסטנדרטים שלי לא גבוהים. קיבלתי ממקום העבודה כמה הצעות ויכול להיות שאוכל לקבל גם משהו שלא ברשימה הוצאות דלק כ2000 בחודש: 1. פיאט טיפו 1.6 קומפורט סדאן 110 כ"ס אוט' 2. ניסן סנטרה 1.8 אוטומטית SR 3. פיג'ו New Active Go 2008 אוט' 1.2 110 כ"ס 4. פיג'ו 308 Premium הצ'בק בנזין אוט' 1.2 5. רנו קליו דיזל סטיישן צימצמתי ל3 ול4 אלא אם יש לכם המלצות טובות יותר. בהתחלה חשבתי להתעקש על היברידי, אבל הצליחו להרתיע אותי עם הקרינה מאחור (יש לי ילד בן 3). סדר העדיפויות לרכב: 1. …
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי אני מחפש גי'פון עד 175,000. אין עניין לבזבז את על התקציב אם לא מקבלים תמורה מלאה לכסף. תכונות חשובות: בעיקר שיראה טוב ויהיה מפנק (נעים לשהייה). יכולות שטח זה פלוס. בתקציב הזה אי אפשר לקבל את הכל אבל בכל אופן.. אציין שהרכב מיועד לאחות שלי, ראוי לציון כי בתכלס לא יהיה שימוש ברכב לשטח הארדקור אלא לטיולי שטח קליל פה ושם. אם תהיה אפשרות לרכב שנותן קצת יותר מזה זה בונוס. המועמדים: קיה ספורטאג' GT- מפנק מאד מצד שני נראה לי מוגזם לשלם מחיר כזה על ספורטאג'. אמנם 4X4 אבל מרווח גחון קטן (דיונות לדוגמא כנראה מחוץ לתחום) האם הדגם הזה באמת שווה את המחיר שלו? טויוטה ראב 4- האם הגרסאות הזולות שלו עדיפות על הספורטאג' GT? הגרסא ההיברידית כבר מחוץ לתקציב. …
הודעה אחרונה מאת hi1983, -
-
מאזדה 6 15-16
מאת eli669- 0 תגובות
- 685 צפיות
אהלן, אשמח לקבל חוות דעת לגבי מאזדה 6 משנתון 2015 - 2016 תודה
הודעה אחרונה מאת eli669, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 913 צפיות
שלום, מחפשת רכבת בתקציב של 20K-30K, אוטומט, אני הולכת להיות נהגת יחידה על האוטו. חשוב שהאוטו יהיה חסכוני בדלק מצד אחד, מצד שני "שיסחוב" בעליות לירושלים. הולכת לבצע בערך כ40 ק"מ לכיוון. אודה לעזרתכם (:
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי, מישהו בבקשה יכול לעשות לי סדר בבלאגן של דגמי i10 ידניות? כרגע כל מה שגיליתי זה שקיימות שלוש גרסאות (insight, inspire, instyle) ואין לי מושג מה ההבדל ביניהן. אני יודע שאחת מהן היא גרסאת הבסיס ללא חלומות חשמל אחוריים וללא מראות מתכווננות חשמלית. אני דווקא מעוניין בגרסה הידנית המאוברת יותר, שכוללת את החלונות אחוריים חשמליים ומראות חשמל - איזה מהן עליי לחפש? יש עוד הבדלים בין הגרסאות? כמו כן, האם למישהו יש מושג כמה עולה להוסיף ל-i10 ידנית את המערכת המצוינת של כלמוביל Connected car עם מצלמת רוורס? תודה!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 4 תגובות
- 664 צפיות
היי,כרגע אני עם מיצובישי ספייס סטאר 2014 הרכב נחמד אבל לא צריך לספר שלא מצטיין מבחינת כוח אני מחפש לשדרג לסופר מיני חזקה יותר חשוב לי שהרכב יראה טוב חיצונית, חשבתי בינתיים על איביזה וסקודה פאביה פחות חשוב לי עניין הדלק,רק שלא יהיה מוגזם כמובן,גם נוחות נסיעה זה משהו שפחות מפריע לי הנסיעות שלי לא ארוכות רוב הזמן יש הצעות בכיוון?
הודעה אחרונה מאת RazDar, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, ראיתי שבקארוק קיימת בקרת שיוט אדפטיבית כבר ברמת הגימור הבסיסית Ambition, אבל ברמת הגימור Exclusive נוספת Traffic jam assist. מישהו יודע מה ההבדל?
הודעה אחרונה מאת russol, -
- 4 תגובות
- 808 צפיות
שלום לכולם. מחפש לשדרג את ה i30cw 2010 שלי. צריך רכב שיהיה נוח ל 3 ילדים (סלקל/כסא תינוק ו 2 בוסטרים). חשובה מאוד האמינות. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
- 2 תגובות
- 617 צפיות
שלום מחפש רכב משפחתי, דגש כמובן על בטיחות, אך חשוב שיהיה מרווח מאחור ויאפשר להכניס אדם שלישי לצד שני כיסאות ילדים. נסיעות בינעירוניות על בסיס יומיומי. שנת 2015 ומעלה, תקציב עד כ80K. אשמח לעצתכם
הודעה אחרונה מאת vladclar,
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 529 אורחים (הצג רשימה מלאה)
