שלום,
שאלה של טירון בתחום: אני מחפש להחליף את הרכב. ראיתי אצל סובארו ברזילי בירושלים אוסף של סובארו משומשות, נראות במצב טוב עם ק"מ סביר ומחירים שנראים דומים לאלו שביד2 ושות'. יש גם התחייבות לחמש שנות אחריות ורכישה חזרה במחיר מחירון אחרי שלוש שנים.
משהו כאן נראה לי טוב מדי אני מניח שהם מרוויחים לא רע מהטיפולים (מן הסתם האחריות מחייבת טיפול אצלם) ושבזמן הרכישה החוזרת הם מורידים מהמחירון על כל שטות, אבל עדיין על פניו נראה שיש פה עסקה לא רעה, משומש עם אחריות לטווח ארוך.
אני מפספס משהו או שסתם התרגלתי לא להאמין לאף אחד? למישהו יש נסיון חיובי/שלילי איתם? האם הייתם בכל מקרה לוקחים לבדיקה או, כיון שיש אחריות, מסתפקים בבדיקה שהם נותנים?
תודה!