Jump to content

Yonatan Zamir

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Yonatan Zamir

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. סיריון עלתה כאופציה לאחרונה אחרי שירדתי מהפולו עקב אי המלצה של חבר בכל פולו. לגבי הגטס גם שמעתי שיש לה הרבה בעיות וגם שהיא זוללת דלק. אני אתחיל לבדוק לעומק לגבי הסיריון. תודה
  2. אשמח לקבל עוד דעות. כמובן שכל רכב הוא לגופו השאלה מתייחסת לנתונים בלבד באופן כללי.
  3. שלום אני סטודנט בין 24 מחפש רכב לנסיעה בעיקר בין הבית ללימודים לעבודה(גר בירושלים). מחפש רכב בתקציב של עד 10,000 בערך. מתלבט כרגע בין שני רכבים עיקריים: 1)פולקסווגן פולו קומפורטליין 1.4 2006 יד שלישית עשה 170K ק"מ מחיר כ9K ש"ח. 2)טויוטה יאריס סול 1.3 2005 יד ראשונה עשה 195K ק"מ מחיר כ10K ש"ח. ההתלבטות היא בנושאים העיקריים: 1)צריכת דלק ממוצעת. 2)תדירות תקלות(וכניסה למוסך) + עלות טיפולים ממוצע. 3)עלות רישוי + ביטוח. הנטיה הטבעית שלי היא ללכת לכיוון הפולו- יותר אוהב את הרכב מבחינת העיצוב ומבחינת המנועים של פולקסווגן. אשמח לקבל דעות מבעלי הרכב או ממי שיודע לתת מידע רלוונטי. אודה לכם מאוד על העזרה ! תודה !!
×
×
  • תוכן חדש...