שלום
אני סטודנט בין 24 מחפש רכב לנסיעה בעיקר בין הבית ללימודים לעבודה(גר בירושלים).
מחפש רכב בתקציב של עד 10,000 בערך.
מתלבט כרגע בין שני רכבים עיקריים:
1)פולקסווגן פולו קומפורטליין 1.4 2006 יד שלישית עשה 170K ק"מ מחיר כ9K ש"ח.
2)טויוטה יאריס סול 1.3 2005 יד ראשונה עשה 195K ק"מ מחיר כ10K ש"ח.
ההתלבטות היא בנושאים העיקריים:
1)צריכת דלק ממוצעת.
2)תדירות תקלות(וכניסה למוסך) + עלות טיפולים ממוצע.
3)עלות רישוי + ביטוח.
הנטיה הטבעית שלי היא ללכת לכיוון הפולו- יותר אוהב את הרכב מבחינת העיצוב ומבחינת המנועים של פולקסווגן.
אשמח לקבל דעות מבעלי הרכב או ממי שיודע לתת מידע רלוונטי.
אודה לכם מאוד על העזרה !
תודה !!