Jump to content

Moran Shalev

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Moran Shalev

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. חקרתי קצת ואני בכיוון של סוזוקי ספלאש, אמנם היא מעל התקציב אבל לפי מה שקראתי המנוע יתמודד עם העליות והבנתי שהיא גם חסכונית בדלק יחסית. מה אומרים?
  2. שלום, מחפשת רכבת בתקציב של 20K-30K, אוטומט, אני הולכת להיות נהגת יחידה על האוטו. חשוב שהאוטו יהיה חסכוני בדלק מצד אחד, מצד שני "שיסחוב" בעליות לירושלים. הולכת לבצע בערך כ40 ק"מ לכיוון. אודה לעזרתכם (:
×
×
  • תוכן חדש...