ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 679 צפיות
הי אחי החליט לשדרג את הגרנדה פונטו (2008) שלו, באחת פחות "מקרקשת" יותר נוחה ואוטומטית. רכב שני במשפחה עם נסועה שנתית ממוצעת של 20K בשנה בערך. תקציב 50K עם אפשרות לזליגה. ראינו כבר 2 I20 2015 מליסינג (60K ק"מ) המחיר בערך 58K לא מוכנים לרדת, ראיתי שיש עכשיו במוטודיל ספארק 1.4 חדשה אוטומטית ב60K מה עדיף (אמינות ונוחות נסיעה)?
הודעה אחרונה מאת viperoey17, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
בס"ד שלום לכולם! אני על סף יאוש.. כבר כמה ימים חורש את הלוחות ולא מצליח למצוא פתרון. לכן חשבתי שכמוצא אחרון לפני שאני מוותר על רכב ועובר לתח"צ, אתייעץ איתכם בתקווה שיש כאן חבר'ה שהתנסו בהרבה רכבים ויוכלו להעיד. לצערי אני לוקה בבעיה בריאותית מסויימת שגורמת לי לרגישות וחולשה בידיים, לכן מכרתי לאחרונה ניסאן אלמרה למרות שהייתה במצב נהדר, מכיוון שההגה הקשיח (מאוד!) שלה גרם לי לכאבים. גם כן לצערי, התקציב שלי לא ממש בשמים. אפילו די רחוק מכך. לכן אני יודע שלא יכול להתפנק מדי. סה"כ אין לי הרבה דרישות כי אני יודע שקשה גם כך למצוא רכב ששווה משהו בתקציב הזה. אבל בכל זאת אציין העדפות מסויימות, תרגישו חופשי להציע לי רכבים שלא עונים עליהן אם לא תצליחו לחשוב על כאלו שכן. הכ…
הודעה אחרונה מאת omri643, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
סתם סקרן לדעת...
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 612 צפיות
שלום, מחפשת לקנות רכב עד נפח 1400, אוטומט, בין השנים 2011-2013. מבחינת המחיר - סדר גודל של 30,000. חשבתי על מאזדה 2, יונדאי I20, קיה ריו. מעדיפה כמובן, רכב חסכוני מבחינת צריכת דלק ואמין. אשמח להערות והארות בעניין. ובכלל אולי לתת לי כיוון אחר... רק לציין, שהנסיעות שלי הן לא ארוכות במיוחד ברובן. תודה מראש ויום נעים, סיון.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מחפש לקנות רכב ומסתכל על דגמים של רכבי מיני בעלי מנוע 1.0 1.2.. משנים 2012-2015.. מה הקילומטראז שאני אמור לחפש בערך?.. ראיתי שנת 2015 95,000 קילומטר יד ראשונה פרטית נראת מצב טוב.. אבל אמרו לי מנוע 1.0 שעשה 95,000 ב3 שנים זה רכב גמור.. אני אין לי מושג, אז באתי להתייעץ איתכם.. איזה טווח קילומטראז הייתם ממליצים לחפש..
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
סקודה מפרסמים ימי מכירות מיוחדים מהיום ועד שישי, מישהו ביקר ו/או יודע מה מציעים בימים אלה על אוקטביה או קארוק? תודה!
הודעה אחרונה מאת Merav1979, -
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום שמי יונתן, אני נדרש לבחור בין 2 הרכבים הנל שישרתו אותי במסגרת עבודתי. צפי לק"מ 30 בשנה לפה או לשם אז הרכב יסע הרבה. חששות שיש בפניי: -בטיחות לאחרונה חוויתי תאונת דרכים עם רכב מסוג יונדאי I30 סטיישן ולדעתי הוא שמר עלי היטב. אני מאז דואג לבטחון שהרכב מציע. בנוסף אני מעט חושש מקרינה הקיימת ברכבים חשמליים והיברידים יש פה מישהו שיודע דבר אחד או שניים בעניין? בכללי למישהו יש חוות דעת על בסיס ניסיון אישי? אישית אני ממש לא אוהד גדול של תיבות רציפות אבל זה בשל ניסיון מר עם סובארו SV הרכב נורא מגושם בתחילת תנועה. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת erezarmo, -
מחפש רכב מיני בטיחותי 1 2
מאת רועימ-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אני מחפש להשתדרג ברכב השני שלנו (רכב משפחתי עיקרי זה אופל אסטרה). כרגע אני עם דייהטסו סיריון 2007 שזה רכב עירוני מופלא. משתחל לכל מקום, חניה נוחה ומינימום התעסקות עם מוסכים. וכשכבר נכנס למוסך, תיקונים זולים. הבעיה היא שיש לי 2 בנות עם רשיון נהיגה שרוצות לפעמים לנסוע מחוץ לעיר כשהאסטרה תפוסה, ואנחנו לא נותנים להן כי הרכב מרגיש כמו מלכודת מוות, בקטע של יציבות ושל בטיחות. לכן אני מחפש אותו דבר כמו הסריון, אבל עם המרכיב של בטיחות. תכונות חשובות: - קטן - אמין - בטיחותי פחות חשוב: - צריכת דלק (כולה 5000 ק"מ בשנה) - מרחב מאחורה רוצה לקנות יד שניה, בערך מ-2015. המועמדת הטבעית היא קיה פיקנטו. כדאי משהו אחר? אשמח לשמוע רעיונות מכל המומחים. מבחינת תקציב אין …
הודעה אחרונה מאת bv12, -
-
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אשמח לדעת האם הרכבים נחשבים כרכבים אמינים ומה המחלות שלהם. אני יודע שצריכת דלק תהיה גבוהה ביותר בסובארו אך מלבד זאת לא הצלחתי למצוא יותר מידי מידע. בלנסר מדובר על הדור החדש ולכן מדובר על 2010-2011. הצרכים הם רכב 3 במשפחה עבור אמא שלי שככל הנראה לא תסע בו יותר מידי ולא תעבור את ה 80 קמ"ש. התקציב באזור ה 20K-22K ואף עדיף פחות. אשמח לשמוע את דעתכם. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אהלן, מגלגל בקצרה את מעללי עד כה בחיפוש רכב. היינו נעולים על הc3 החדשה. היינו בלובינסקי לפני כשלושה חודשים לאחר שהתקשרתי להתעניין בטרייד אין מחירון שהם מפרסמים בצורה אגרסיבית. לאחר שהובטח לי מול המוקד שהרכב שלי זכאי לקבל מחירון, הגענו לסוכנות בשורק על מנת לבצע נסיעת מבחן. לקצר את הדברים, קיבלנו הצעה מבזה של 30% ממחירון הרכב. מכרנו את הרכב, והגענו ללובנסקי השבוע לקבל הצעת מחיר עבור הרכב בגרסת השיין פק. קיבלנו הצעה של 101 שח על הכביש. פתאום ריפוד הקולרדו (שהוא על פי מפרט ומחירון שמפורסמים אצלם באתר) חלק מרמת הגימור, נדרש תוספת של 1000 שח. מעבר לכך, הנחה של 2000 שח על "עסקת מזומן". לא היו מוכנים לרדת גרוש פחות. לא עניין אותם שהם מצהירים באת…
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, לפני עסקת ליסינג, ניסית לחפש בפורום ולא יצא לי מספיק ברור, מהם ההבדלים בין המנועים והאם הגיר שונה? תודה!
הודעה אחרונה מאת taotao161, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
שלום לכולם. בעקבות השרשור הזה שיניתי כיוון להחלטתי לבחון שברולט מאליבו. אני יותר נוטה לכיוון הדגם עם מנוע 3.5 ליטר. כשהתעניינתי עם חברים מביני עניין ישר צפו כל הסטיגמות הרגילות "זה אמריקאית - בעיות חשמל, שברולט זה כבר לא כמו פעם" וכד'. לאף אחד אין דוגמאות או מקרים אמיתיים להציג. אשמח לחוות דעת לגבי אמינות הרכב ממי שיש לו כזה רכב או נסיון איתו. האם יש "מחלות" ידועות. מה סדר גודל של עליות טיפולים ואחזקה. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת nissman, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אנחנו מעוניינים לקנות רכב יד שנייה של מרצדס 2011 מנוע 2200, 500 אלף ק"מ. דגם 313. אשמח לדעת האם הרכב נחשב רכב טוב? או כל הערה חשובה שכדאי לי לדעת עליו. תודה,
הודעה אחרונה מאת Liran3331, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם, כמאמר הכותרת, מחפש רכב בתקציב של בין 40 ל-50 אלף. הרכב ישמש אותי לפגישות עסקיות שבהם חשוב לי לשדר הצלחה לכן הפוזה מהווה מרכיב חשוב, וסליחה על הכנות כמו כן זה רכב שישמש בעיקר אותי, (נוסע 8K בשנה, לא הרבה) אך חשוב לי שיהיה לי את האופציה ליסוע איתו לטיולים משפחתיים למיניהם (ארבע נפשות) שקלתי בהתחלה קשקאי - אך ירדתי ממנה מאחר ובתקציב שלי אפשר שנתונים נמוכים. לאחר מכן שקלתי את ניסאן ג'וק - אך ירדתי ממנה כי משפחתית היא בטוח לא. עכשיו עלו לי בראש סקודה סופרב, מאזדה 6, מאזדה 3, קיה סיד ועוד רבים טובים. בגדול די הלכתי לאיבוד. חשוב לי איבזור ושנתון שלא יהיה נמוך מ12-13. אשמח לעצות כי כבר התלבלתי .
הודעה אחרונה מאת TzurY, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חושב לקנות את הi118 sport החדשה ותהיתי לעצמי האם בגרסא הבסיסית ביותר (I118 SPORT) ישנם EAGLE EYES. ניסיתי למצוא באינטרנט סרטונים\תמונות ולא מצאתי, כל מה שמצאתי היו גרסאות LUXURY של I118 וגירסאות ומעלה כמו I120 וM140 למניהם שבהם ברור שיש. תודה!
הודעה אחרונה מאת Pavel Yasko, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב שישמש רכב שני למשפחה השימושים הם נסיעות בעיקר קצרות (15 דקות ביום) כשפעם/פעמים בשבוע תהיה נסיעה ארוכה של 100 קילומטר בערך (במישור) אין צורך בבאגז גדול מעדיף ידני תקציב של 15-25 אלף ראיתי פיאט בראבו שנת 2012 עם מנוע 1.4 ידני 6 הילוכים רציתי לדעת מה דעתכם מבחינת אמינות, מחירי טיפולים ובכלליות תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת EEERRR, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אנחנו גרים במוצקין והמטרה העיקרית של הרכב היא להתנייד מהקריות לאוניברסיטת חיפה ובתוך העיר. מדובר בכ- 40 ק" ליום בערך, 3-5 פעמים בשבוע בעליות תלולות. בתקציב כזה אין הרבה דרישות, עדיפות לחסוכניות, זה יהיה רכב שני רק לאישה אז עדיף שיהיה קטן לחניות. הדרישה היחידה היא שיוכל להתמודד עם העליות של חיפה בחמסין עם מזגן בלי למות בצד הדרך.. בגלל שהיא סבבה עם ידני אז אני מאמין שאפשר להסתדר עם התקציב הזה. מה שיש ביד 2 זה אלטו ואי 10 וספארק שנים 2010, האם כדאי לרדת בשנתון ולחפש משהו יותר טוב?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הסלריו פחות אסתטית חיצונית הפיקנטו פחות טובה בצריכת דלק הסיטיגו והסלריו - לא ברור לי איך יהיו עלויות הטיפולים/חלפים . ועד כמה הרכבים אמינים לא חושב שיש הבדלים משמעותיים מבחינת אובדן ערך אני נוסע עד 10,000 קמ בשנה מבחינת גודל רכב אין לי בעיה עם 4 מקומות כולל נהג מה דעתכם? עוד פלוסים מינוסים שלא שקלתי ? על מה אתם הייתם הולכים אם הבחירה היא אחת מהשלוש ?
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
שלום, ברשותי דייהטסו סיריון 2008 עם מנוע 1.3 ששירתה אותי זמן מה, בגלל שמלאו לה 10 שנים החלטתי למכור אותה במסגרת טרייד אין בטרייד אין קיבלתי עליה הצעת מחיר דיי טובה (מוכר שהוא חבר של המשפחה פשוט) אך איני יודע איזה רכב לקחת במקום דרישות: 1. גובה וגודל - מה שאהבתי בסיריון שהיא היתה קטנה מבחוץ וגבוהה מבפנים, אני בחור גבוה (1.90) ולכן גובה הרכב חשוב לי אך עם זאת שיהיה קטן לחניה, חשבתי על סוזוקי ספלאש שכרגע אין לו במלאי, אשמח להצעות בסגנון 2. חיסכון - אני סטונדט וחיסכון בדלק חשוב לי 3. אמינות - שהכב יהיה אמין, פחות מעדיף להיכנס למוסכים, הדייהצו שלי שירתה אותי ללא תקלות, מחפש שם אמין ומוכר 4. שנה - מעדיף שהרכב יהיה משנת 2013 ומעלה תקציב - 50 אלף בערך …
הודעה אחרונה מאת jaure, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב אשמח לקבל חוות דעת על סיאט לאון שנת 2012 אוט' 160 כ'ס (או גיר רגיל) האם יש איזה מחלות או תקלות ידעות? והאם היא יותר יקרה בתחזוקה מסיאט לאון הדגם היותר חדש. תודה
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני מעוניין שהוא יהיה חסכוני בדלק 1-14 זה סבבה, שיהיה שקט ושיהיה מרווח לחמישה אנשים, אין צורך בתא מטען גדול עדיפות לנוחות הנוסעים. תודה רבה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת edenbit, -
-
יונדאי I20
מאת Daniel7707-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 781 צפיות
היי, לרכב יש מספר גרסאות - inspire\insight\premium מישהו יכול להסביר במדויק מה ההבדלים? את הפרימיום הבנתי שיש איבזור משוכלל יותר כמו חלון שמש וכדמה אבל בין השניים האחרים לא הצלחתי למצוא. שאלה נוספת בעקבות כך, האם כדאי לבחור שנתון גבוהה ביותר אך מאובזרת פחות או שנתון נמוך ואיבזור גבוהה יותר. יותר בכיוון של איבזור ביטחותי ופחות אסתטי. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 681 צפיות
שלום לכולם, ברשותי I10 2015 אשר נוהגת בו אשתי בעיקר בעיר לצורכי סידורים עם הילדה. אני מעוניין לשדרג לה את הרכב למשהו שתרגיש בטיחותי יותר וכן לרכב שיתן לה יותר מקום אחסון לעגלה קניות וכו'. ברושתי רכב מהעבודה עם דלקן ולכן את הנסיעות מחוץ לעיר אנחנו מבצעים עם הרכב שלי. אני מעריך כי שווי הרכב נע בסביבות 35K ולכן חשבתי למכור ולרכוש רכב סביב ה60-70K בדקתי מספר אופציות כאשר כל נושא החלפת הרכב עלה בעקבות מודעה שפורסמה למכירה ברחוב שלי מדובר בפז'ו 2008 19K ק"מ 2015 במחיר של 60K ש"ח קראתי מעט ביקורות על הרכב ומלבד עניין שהוא לא סחיר (שזה פחות מפריע לי) אני שואל את עצמי אם כבר שדרוג לא כדאי שאני אשדרג גם את שנתון הרכב שלי ולא אשאר ב2015. אשמח לקב…
הודעה אחרונה מאת erez1111, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 995 צפיות
שלום לכולם כמו שהתחלתי בכותרת, אני מחפש רכב שישמש אותי בעיקר בנסיעות מהבית לעבודה. גר באיזור המרכז, ועובד באריאל, ככה שהממוצע השנתי עומד על כ25 אלף קילומטר. רצוי רכב יחסית קטן, אבל חיה, שיוכל לעמוד בנסיעות בעליות ובירידות של השומרון. שנתון רצוי 2010 ומעלה. בשנים האחרונות אני נוסע בהונדה סיויק מודל 98' מדהימה ששירתה אותי נאמנה, אבל עם מצוקת החניה של המרכז אני מעדיף רכב קטן מודה לכם מראש
הודעה אחרונה מאת erez1111, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני לקראת רכישת רכב לאישתי (נוסעת ביום יום ממש מעט) אשר ישמש גם כרכב משפחתי בסופי שבוע. כרגע מתלבט בין אווטלנדר חדשה 5 מקומות (כ-150 אש"ח במבצע של הוט כולל הכל) אל מול הקארוק החדשה של סקודה (כ-155 אש"ח לדגם 1.5 כולל הכל). מבחינת הרכב עצמו נראה היה לי שהסקודה החדשה נותנת ביצועים יותר טובים אך קצת פחות מאובזרת (בעיקר במולטימדיה), בטיחות בשניהם די שווה. השאלה היא מבחינת תחזוקה וירידת ערך. כמה באמת התחזוקה של רכב סקודה יקרה יותר ממיצובישי, והאם כל הסיפורים על המנוע והגיר שלהם עדיין נכון. ומבחינת ירידת ערך למי תיהיה ירידת ערך רבה יותר. אשמח לעזרה.
הודעה אחרונה מאת shus2000, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 638 צפיות
שלום לכולם, אשמח לעצות ודעות לגבי רכב מיני חדש. תקציב - עד 70,000. הדרישה המרכזית מבחינתי היא מנוע מספיק חזק (ושקט ככל האפשר) כדי לנסוע מהמרכז לירושלים באופן יומי. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, אני מעוניינת ברכב מיני, אוטומטי, סביבות ה-30k (לוקחת בחשבון עוד כמה אלפים ל"יישור קו" ראשוני במוסך אם יהיה צורך). השימוש העיקרי הוא נסיעה עירונית יומיומית, ומדי פעם בין-עירונית. כמו כן, עדיפות לרכב שבמבחני הבטיחות הוא בציון יחסית גבוה ויש לו אחיזה טובה על הכביש. העדיפות הראשונה שלי היתה טויוטה יאריס, אבל הבנתי שהשנתונים שלה בתקציב שלי הם רק עם גיר רובוטי. האמנם? עדיפות שניה היא מאזדה 2, אבל חשבתי גם על ניסאן מיקרה, יונדאי i20 וקיה פיקנטו. מה דעתכם? כמו כן, בדרכי להחלטה על הקניה על מה לדעתכם כדאי שאשים דגש יותר ועל מה פחות? אשמח לכל המלצה, הארה ותובנות! תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני מחפש רכב 7 מקומות ב-100K כאשר בשורה האמצעית כל כסא עומד בפני עצמו. האופציות שכרגע עומדות על הפרק הן: 1. טויוטה ורסו חסרונות: צפופה ושורה שלישית קטנה, יתרונות: אמינות ושמירת ערך 2. סיטרואן פיקאסו C4 חסרונות: חשש מתקלות במנוע הבנזין, מוניטין חברה, ירידת ערך. יתרונות : שורה שלישית גדולה, אבזור, מראה 3. פורד S-MAX חסרונות: צריכת דלק, שמועות על תקלות ועלויות תיקון גבוהות. יתרונות: איכות נהיגה, שורה שלישית גדולה לאחר כל השקלולים, אין לי מושג באיזה רכב לבחור. מה דעתכם? בנוסף, יש רכב אחר שאתם ממליצים עליו?
הודעה אחרונה מאת malagena, -
- 1 תגובות
- 807 צפיות
אני ואשתי צופים ילד ראשון בקרוב, מעוניינים ברכב מיני/סופר מיני, שיהיה עם תא מטען רחב לעגלה וגם חסכוני/בטיחותי. כעת אשתי נוסעת על יונדאי i20, שנת 2011 שהוא טכנית עונה על הציפיות אבל רוצים להתקדם בשנתון של הרכב. רוצים להתקדם לרכב של 2013 לפחות. עם תקציב של עד 50 אלף שקל. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
- 6 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אני צריך לקנות רכב 6-7 מקומות למשפחה אני צריך שיהיה זול עד 7-8 אלף כמה שיותר אמין ותיקונים וחלפים זולים וכמה שפחות דלק (כמה שאפשר..) אלו הרכבים שמצאתי שנכנסים לסכום הזה: הונדה - סטרים יונדאי - טרג'ט קיה - קרניבל קיה - קארנס קרייזלר - וויאג'ר (שנת 98, דלק וחלפים יקרים אבל המחיר 3500) קיה - ג'ויס מאזדה – MPV (הדגם הישן) מיצובישי - ספייס וואגן (הדגם הישן) מה תהיה הקנייה החכמה ביותר (אין אפשרות לחסוך ולקנות משו יותר יקר!!)
הודעה אחרונה מאת EliC25,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Chmimo
- מ.צ
- arice
- מחכה
- Rongaflugen
- chrono
- PYA
- GTI33
- PASHUT
- yoav911gt2
- פלוני אלמוני21
- Eli vahaba
- דובצע
- Amitbak
- nir eli
- itaysamurai
- פינדר
- אלעדיקו
- efraimc
- נעם101
- פריג'י
- IsraCar
- ראובי
- FuriousLift
- matanff
- RedLabel
- hans
- Mahmodbkrawe
- David32
- shilo_v
- גולדן191
- EliC25
- Moshe c
- natco
- ניקו פ.
- blackpolo
- guy.a
- שחר 1
- B&W250
- פולו,גולף
- zvit
- Nakamichi
- Shay Shd Dave
- Shaike.Zam
- אריאלחדד
- Una Macchina
- Yuvalino
- flytomars
- OranKimhi
- עוזי ל
- SurfHigh
- 133hp
- Derish
- מיץ פטל
- mcshmupi
- MMi
- דור--
- yohai71
- Random
- om2
- Supertigre
