Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אשמח לדעת האם הרכבים נחשבים כרכבים אמינים ומה המחלות שלהם.

אני יודע שצריכת דלק תהיה גבוהה ביותר בסובארו אך מלבד זאת לא הצלחתי למצוא יותר מידי מידע.

 

בלנסר מדובר על הדור החדש ולכן מדובר על 2010-2011.

 

הצרכים הם רכב 3 במשפחה עבור אמא שלי שככל הנראה לא תסע בו יותר מידי ולא תעבור את ה 80 קמ"ש.

התקציב באזור ה 20K-22K ואף עדיף פחות.

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

אני מעל 3 שנים עם B3 2010

אמינות גבוהה - לא היו לי תקלות חדשות מאז שקניתי אותו

מנוע חלש + גיר מסרס = עגלה

צריכת דלק משולבת גבוהה ~ 9 ק"מ לליטר

שטיחון רכב כל הזמן גולש (אין נעילה של השטיחון לרצפה)

סוכך השמש לרכב גדול בצורה הזויה, לאדם בגובה ממוצע ומעלה לא תהיה אפשרות להשתמש בו.

 

בהצלחה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

תודה, מה לגבי הסובארו B3 עם מנוע 2.0 4X4, האם הצריכת דלק תהיה זהה או גרועה יותר?

 

אשמח לשמוע עוד חו"דים :)

פורסם

במסגרת הדרישות, התקציב ובהתחשב בכך שהנהגת לא צריכה רכב עם תאוצה מעבר לבסיסית, הייתי מחפש לנסר הדור החדש עם מנוע 1.5. יש גם את אותו לנסר עם מנוע 1.8 וגיר רציף, אבל המחיר קצת יותר גבוה והטיפולים טיפה יותר יקרים ( החלפת שמן גיר רציף יקרה מאוד ).

שני הדגמים של מיצובישי אמינים מאוד ( אם לא הזניחו אותם בטיפולים ), בטיחות גבוהה יחסית לתקופה בה הם נמכרו ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קצת טוייסט, נכנסה גם קיה פיקנטו אומנם 10K מעל התקציב אבל אמא שלי מאוד אוהבת את הרכב...

אני יודע שהן אמינות מאוד לצריכת דלק סבירה 1-12 למרות שלגודל הייתי מצפה ללפחות 1-15.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

פורסם

הבי 3 תהיה מעולה עם מנוע 2000 אבל במחיר כזה עדיף כבר בי 4 שגם ככה עולה אותו דבר.

אל תגע במנוע החלש יותר כי כמו שציינתי הרגע הוא בהחלט חלש, ושותה דלק יותר ממנוע 2000.

הרכב מאובזר יחסית לשנה, מבודד רעשים יופי ואמין מלבד בעיות בהגה שראיתי בלא מעט מהדגמים האלו.

לגבי הטידה הייתי מעדיף אותה על הלנסר, גם כן רכב אמין ופשוט לתחזוקה וגם כן מרגיש מאוד נינוח בכביש.

פורסם

טידה צריכה טובה, ביצועים טובים, נוחות בינונית, אמינות טובה

לנסר צריכה ממוצעת, ביצועים ממוצעים, נוחות טובה, אמינות טובה

B3 צריכה גרועה, ביצועים בתחתית הסקאלה, נוחות גבוהה, אמינות טובה

 

אישית הייתי הולך על לנסר.

פורסם

הטידה היא הרכב הכי משעמם וסתמי שאי פעם נהגתי עליו.

חפש קוראניות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
טידה צריכה טובה, ביצועים טובים, נוחות בינונית, אמינות טובה

לנסר צריכה ממוצעת, ביצועים ממוצעים, נוחות טובה, אמינות טובה

B3 צריכה גרועה, ביצועים בתחתית הסקאלה, נוחות גבוהה, אמינות טובה

 

אישית הייתי הולך על לנסר.

מנסיון של 3 שנות ליסינג איתה , הלנסר משנים אלו לא טובה בבידוד רעשים .

אם זה לא מפריע לפות"ש , גם אני ממליץ על לנסר

×
×
  • תוכן חדש...