Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן ג'טה 2007 1.6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה נשמע חברים ?

חייב את עזרתכם אני לפני רכישת רכב מסוג פולקסווגן ג'טה 2007 מנוע 1.6 גיר DSG6 (די אס גי 6)

האוטו עשה משהו כמו 140 אלף קילומטר עבר טסט לפני שבועיים חיצונית שמור במצב מצוין.

המוכר דורש 17500 שקל האם האוטו שווה את זה ? יש בעיות מסויימות ? איך הוא מבחינת נסיעה עם מזגן סוחב ?

טיפולים יקרים ?

אשמח לדעת הכל תודה רבה

פורסם

אתה בטוח שהאוטו DSG6?

למיטב זכרוני (ודווקא יש לי זכרון לא רע) האוטו שודך לתיבת 6 הילוכים טיפטרוניק (אותה אחת שיש ב-2.0 FSI), בנוסף ל-DSG7.

פורסם
אתה בטוח שהאוטו DSG6?

למיטב זכרוני (ודווקא יש לי זכרון לא רע) האוטו שודך לתיבת 6 הילוכים טיפטרוניק (אותה אחת שיש ב-2.0 FSI), בנוסף ל-DSG7.

המוכר של הרכב אמר שזאת התיבת הילוכים שיש שם...

יש דרך לדעת איזה יש שם ?

בכל מקרה יש לך משהו לומר על האוטו ?

פורסם

ככה אמורה להיראות ידית של טיפטרוניק, וככה של DSG (כתוב DSG על טבעת המתכת הכסופה שמחברת בין העור שבבסיס הידית לידית עצמה).

בנוגע לג'טה, זאת גולף סדאן. זאת אומרת שהיא די אמינה (רק בדוק את מותחני רצועת הטיימינג, חיישני הטמפ' במזגן, הגיר והמתלים האחוריים) ונוסעת לא רע בכלל (ואפילו די בטיחותית יחסית לגיל), אבל היא לא חסכונית ולא מהירה ולא מאובזרת.

פורסם
ככה אמורה להיראות ידית של טיפטרוניק, וככה של DSG (כתוב DSG על טבעת המתכת הכסופה שמחברת בין העור שבבסיס הידית לידית עצמה).

בנוגע לג'טה, זאת גולף סדאן. זאת אומרת שהיא די אמינה (רק בדוק את מותחני רצועת הטיימינג, חיישני הטמפ' במזגן, הגיר והמתלים האחוריים) ונוסעת לא רע בכלל (ואפילו די בטיחותית יחסית לגיל), אבל היא לא חסכונית ולא מהירה ולא מאובזרת.

אני אסתכל בתמונות ששלח לי יש שם תמונה של הפנים של הרכב אעדכן פה תודה

פורסם

נראה כמו 1.6 טיפטרוניק רגיל (האיכות והבהירות לא להיט, אבל לא נראה לי שיש שם כיתוב DSG).

שמע, בכל אופן DSG6 זו לא, או DSG7 (ואז אל תקנה) או הטיפטרוניק.

תבדור אם יש 6 או 7 הילוכים וכך תדע.

פורסם
נראה כמו 1.6 טיפטרוניק רגיל (האיכות והבהירות לא להיט, אבל לא נראה לי שיש שם כיתוב DSG).

שמע, בכל אופן DSG6 זו לא, או DSG7 (ואז אל תקנה) או הטיפטרוניק.

תבדור אם יש 6 או 7 הילוכים וכך תדע.

המוכר אמר 6 הילוכים ככה אמר שזה ה DSG6 האמין לא הDSG7 הלא אמין

פורסם

אין DSG6 בדגם הבנזין, רק בדיזל 1.9TDI (והאוטו הזה הוא בנזין, קשה לפספס בתמונה את מד הסל"ד.

יש- או DSG7 (שבשנה הזאת הייתי נמנע מלרכוש אותו בגלל עלויות אחזקה יקרות) או גיר אוטומטי-פלנטרי רגיל (לא רובוטי דו מצמדי) עם 6 הילוכים, שגם הוא לא פסגת האמינות, אבל אם הקפידו להחליף שמן גיר אז לא צריכה להיות בעייה מיוחדת. אין DSG6 משודך לדגמי הבנזין (בפולקסווגן-אאודי-סיאט-סקודה בכלל דגמי הבנזין שמקבלים DSG6 הם עם מנועי 2.0 טורבו משיקולי מומנט).

פורסם
אין DSG6 בדגם הבנזין, רק בדיזל 1.9TDI (והאוטו הזה הוא בנזין, קשה לפספס בתמונה את מד הסל"ד.

יש- או DSG7 (שבשנה הזאת הייתי נמנע מלרכוש אותו בגלל עלויות אחזקה יקרות) או גיר אוטומטי-פלנטרי רגיל (לא רובוטי דו מצמדי) עם 6 הילוכים, שגם הוא לא פסגת האמינות, אבל אם הקפידו להחליף שמן גיר אז לא צריכה להיות בעייה מיוחדת. אין DSG6 משודך לדגמי הבנזין (בפולקסווגן-אאודי-סיאט-סקודה בכלל דגמי הבנזין שמקבלים DSG6 הם עם מנועי 2.0 טורבו משיקולי מומנט).

אז יכול להיות שיש משהו חשוד במילים של המוכר או פשוט אי הבנה של המוכר בסוג של הגיר באוטו כנראה שזה הטיפטרוניק 6 הילוכים... ?

פורסם
או חשוד או שהוא לא יודע (טעות שנעשתה בתום לב).זה אכן זה חבר.

תודה רבה לך אחי במיוחד שענית מהר ובשעה כזאת !

יש נושא שעשיתי בטכני אשמח אם תבחין שם זה ל גבי מאזדה 3 קצת ארוך חחחח

שוב תודה רבה !

פורסם
אתה בטוח שהאוטו DSG6?

למיטב זכרוני (ודווקא יש לי זכרון לא רע) האוטו שודך לתיבת 6 הילוכים טיפטרוניק (אותה אחת שיש ב-2.0 FSI), בנוסף ל-DSG7.

עד כמה שאני מוצא תיעוד באינטרנט, ה1.6 מחובר לDSG7.
נהגתי פעם בג'טה 1.6, כמעט בטוח שזה היה מודל 2007 אבל יתכן 2006 או 2008

 

תיבת הילוכים פלנטרית 6 הילוכים, לא DSG6 ולא DSG7.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...