ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מקווה שאני שואלת בפורום הנכון. מרגע שמישהו מעונין לראות את הרכב עד הרגע שאמסור לו- מה התהליך הנכון וההוגן לשני הצדדים למכירה (במקרה הזה- אני המוכרת)?. האם שהקונה הפוטנציאלי יבוא לראות קודם את הרכב? יעשה עליו סיבוב (צריך לדאוג לביטוח)? נקבע למועד אחר לבדיקת רכב (על חשבונו?) ואם הכל בסדר- זכרון דברים ותיאום למועד אחר שיבוא עם צ'ק בנקאי? קודם להפקיד בבנק ואז העברת בעלות בדואר? זה בעצם יוצא 2-3 פגישות, נכון? האם יש דרך להראות את הרכב, לסכם על הדברים ולמסור את הרכב רק שבוע אחרי? או שהכל חייב להיות ממש בסמיכות? תודה רבה מראש למשיבים.
הודעה אחרונה מאת adir10, -
רכב משפחתי
מאת ilan73d- 1 תגובות
- 478 צפיות
שלום מעוניין להחליף את הרכב שלי (יונדאי I30CW 2011) לרכב מתקדם יותר - 2016 + ראיתי מיצובישי אטראז וגם כל מיני רכבי מיני חדשים (שברולט ספארק) ועוד האם לא צפוף ל3 ילדים? עד סכום 75000 שח למשפחה 5 נפשות מה הכי מומלץ מכל הבחינות - בטיחות, איבזור ועוד חוץ מזה מה דעתכם על דאציה בכללי (ראיתי סנדרו ב63000 שח חדש) תודה
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 12 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם מעניין לרכוש רכב Suv חדש ו ומתלבט בין שני מכוניות 2018 Hyndai Tuson open sky plus ו Mazda Cx5 Executive 2018 רציתי ליתיעץ איתכם איזה רכב מבין המכוניות הנ"ל יותר טוב מבחינה בטיחותית , יותר אמין ,מחיר אחזקה שוטפת עלות טיפולים וחלפים . שמירה על הערך .
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
האם כדאי להתעניין בה ? תודה ( לא מעוניין ב bmw סקודה או אודי ) אני נוסע לבד ללא ילדים , מחפש איכות ואמינות תודה
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- 5 תגובות
- 642 צפיות
שלום, אנחנו זוג צעיר ללא ילדים ומעוניינים לרכוש רכב שיחליף את הקורולה 2007 שיש לנו כרגע. הנסיעות הם בעיקר עירוניות/נסיעות קצרות בינערוניות ברחבי גוש דן, בנוסף - עושים נסיעות ארוכות יותר לדרום מספר פעמים בחודש. חיפשתי סופרמיני מומלצת והגעתי למאזדה 2 - יש לי אופציה לרכוש מאזדה 2 שנת 2014מפרטי יד 3 (נקנה מליסינג 0 קמ) - עבר 45k קמ ובסביבות ה45k שח. הרכב ללא תאונות - טופל רק במוסך מורשה והוחלפה לאחרונה משאבת דלק (מקורית)- משהו שלא אמור לקרות לפי המוסך אלא רק בסביבות ה250k. מה שאני מחפש ברכב זה בעיקר אמינות וצריכת דלק נמוכה ונוחות הרכב (בבקשה לא להציע את היאריס - גבוהה מהתקציב), השאר (כמו ביצועים) פחות חשוב. יש מישהו שיכול לתרום מהנסיון שלו לגבי המאזדה 2? תו…
הודעה אחרונה מאת greyjoy616, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אוקיי אז ככה, מתלבט כבר תקופה על רכישת רכב שנכנס לקטגוריות "הסופר מיני", והמעומדות הסופיות שלי הם Audi A1 או Mazda 2 בשנתונים 2016-2017, אשמח לקבל חוות דעת שתאיר את עיניי לגבי הרכבים ואם יש פה מישהו שבבעלתו אחד הרכבים אשמח אפילו יותר, המסקנות שהגעתי אליהם לבד זה שב Mazda 2, ניתן להנות מרמת איבזור חסרת תקדים לקטגוריה (ברמות גימור האחרונות) וב Audi A1 הרבה פחות וגם מנוע ה 1.0 3 צילנדרים לא מפנק במיוחד ביחס למחיר, נורא מתקשה לעמוד בפיתוי של ה Audi מבחינת נראות חיצונית ולכן נוטה לכיוונה אם כי ה Mazda 2 מפתה ברמת האיבזור הבכלל לא מובנת מאליו שלה, לסיכום ארצה לשמוע מה יש לכם להגיד על שני הרכבים, איך הם מסתכמים בעליות האחזקה, ביטוח ועוד. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Alkash, -
- 1 תגובות
- 494 צפיות
אנחנו משפחה בת שלוש נפשות (ארבע בקרוב) ומחפשים להחליף פיאסטה 2013. לפיאסטה יש בגאז' פיצי ולהכניס\להוציא את הילדה לכסא שובר את הגב כי זה רכב נמוך וצפוף דרישות- גבוה - לא חייב SUV ולא חייב ג'יפ רק שיהיה גבוה מספיק כדי שיהיה נוח בגאז' גדול עגלה + תיק ושישאר עוד קצת מקום לתיק לפיקניק כמה שיותר חסכוני בדלק *Nice to have - מזגן מקפיא עצמות *Nicer to have - טיפולים זולים אני ואישתי נוהגים על ידני כרגע אבל מחפשים לשדרג לאוטומט אבל אם ידני יכניס לנו רכב ממש טוב\יוזיל לנו עלות משמעותית (נניח הפרש מעל 3K) נשקול גם אופציה ידנית לטשנו את עינינו ב- סוזוקי קרוסאובר סובארו XV סקודה יטי גרנד סניק
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 6 תגובות
- 921 צפיות
שלום רב, אשמח לשמוע את דעתכם: אנחנו משפחה צעירה זוג ומקווים ב"ה בתוך שנה להיות +1. היום רכב עיקרי מהעבודה שלי (על תקן משפחתי) רכב נוסף שמשמש את אישתי : יונדאי גטס 2006. עד היום 130K ק"מ היא עושה 15 K ק"מ בשנה. היונדאי עושה את עבודתה נאמנה מלבד הנעה קשה שאיננו מצלחים לפתור. על מנת לא להגרר להוצאות מיותרות על רכב בן 12 אנחנו רוצים להחליף את הרכב לרכב מקטגוריית הסופר מיני. התקציב: 60,000 ש"ח - המטרה לקנות רכב בין שנתיים. הכיוון הכללי היה סוזוקי סוויפט (הרציונל) הלב רוצה (איביזה) האם בכלל כדי לי לבצע כעת את השינוי או להמתין? האם יש לכם המלצה על רכב אמין מקטגוריית הסופר מיני - בדגש על בטיחות ותא מטען טוב. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, בזמן הקרוב (כ-3 חודשים) אני מתכוון לרכוש את הרכב הראשון שלי. סטודנט צעיר בן 24.5 שצריך את הרכב לנסיעות לעבודה ולימודים. לאחר שהרבה זמן חסכתי כסף למטרת רכישת רכב, ובהתחלה חשבתי על רנו קליאו Collection , כרגע פוזל לכיוון אלפא. הדרישות הבסיסיות הן : 1. רכב שניראה טוב ומיוחד (סובייקטיבי אך עדין לא מחפש רכב שניראה כמו רכב שנפוץ בליסינג) 2. רכב אמין שלא אצטרך לבקר איתו הרבה במוסך 3. אוטומט בלבד 4. שלא זולל דלק ( לא מחפש הכי חסכוני אך עדין שלא יהיה מזללת דלק) 5. רוב הנסיעות הן של שעה אז חשוב שגם יהיה רכב נוח 6. לגבי נסיעות אני מאמין שבערך 15 אלף בשנה ( 80% בין עירוני על כביש מהיר) מה אתם חושבים על האלפות האלו מבחינת הצרכי…
הודעה אחרונה מאת eilam, -
ב מ וו 330
מאת chaitv- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני מתכוון לרכוש את הרכב הנ"ל . 330E בגרסת אקסקיוטיב , המחיר כרגע באיזור ה275 אלף ש"ח , כמובן לפני משא ומתן רציני. האם הייתם רוכשים את הרכב הנ"ל בהנחה שהמחליפה כבר מעבר לפינה ? מהתובנות שאני התחלתי להסיק בהשוואה לדגם אחר הX3 שנמכר לא מזמן , סוף שנה , סוף דגם , ב270 אלף ש"ח , זה לא קנייה כלכלית מאחר ש" ההנחה " לא משתלמת , החדשה דיזל עולה 315 אלף ש"ח לאחר מסע ומתן ומדובר ברכב שספג גם את מחיר סוף השנה ( שקשה מאוד לקבל במכירה , ז"א תמיד יהיה קשה לקבל, ינואר 2017 ולא דצמבר 2017 מבחינת מחיר מחירון) ובנוסף ירידת ערך של דגם מתחלף וישן . בקיצור האם נכון לחכות למחליפה ?
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי אפשרות לרכוש את האינסיינה דגם מפואר עם 50 אלף קילומטר בעלות של 64 איך הרכב? מה שחשוב לי שיהיה מרווח מבפנים וישדר יוקרה כלשהי. האופציה השניה זה מאזדה 6 תודה
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני חדש פה. נולד ילד שישי ב"ה והמשפחה כבר לא נכנסת ברנו לוגאן. מתלבט בין מכירת הלוגאן וקניית רכב של 9 מקומות - שעלול להיות יקר או בעייתי, לבין הישארות עם הלוגאן וקניית רכב קטן כרכב שני. אני לא זקוק לרכב (עובד מהבית). רוב הנסיעות היומיומיות הן של אשתי לעבודה (כ-40 דק' לכל כיוון), אבל יש גם נסיעות משפחתיות בהרכב מלא פעם בשבוע-שבועיים, ובתדירות גדולה יותר בחופשות. הקומון סנס שלי אומר ששני רכבים יהיו תמיד יקרים יותר מרכב אחד - אבל אין לי ניסיון ברכב גדול אז אולי בו זה כבר לא תקף. תודה לעונים. שמאי
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 24 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי, לאחר 8 שנים עם סקודה פאביה הגיע הזמן להחליף רכב. התקציב הוא 150k כמובן שעדיף כמה שפחות. אין לי בעיה עם 0 קילומטר/חדש/יד2 אני מאמין שבשנים הקרובות אתמסד וכו אז צריך לקחת את זה בחשבון בבחירת הרכב. אני אחזיק את הרכב גם באיזור ה 8 שנים. אני נוסע בסביבות ה15k ק"מ בשנה. חשוב לי ברכב (לפי הסדר): נוחות ישיבה (שעות בפקקים) בטיחות(כמובן כל הטכנולוגיות החדשות) ורק אז ביצועים אשמח לשמוע את דעתכם.
הודעה אחרונה מאת Eyalw, -
- 1 תגובות
- 672 צפיות
הי, אף פעם לא קניתי רכב מליסינג ואני לא בדיוק מבינה מה זה אומר מבחינת העברת הבעלות. מדובר על יד ראשונה,רכב שהיה בליסינג של אחד העובדים והחברה כעת מעוניינת למכור את הרכב. מול מי אני עושה העברת בעלות? מי בעצם הבעלים של הרכב? חוצמזה, זה רכב הונדה ג'אז שנסע 80,000 ק"מ שנת 2016- שווה להיכנס לעסקה כזאת בהנחה שמדובר על נהג יחיד כמו שנאמר לי? כמובן לאחר בדיקה של הרכב... תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת asdf0x, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 741 צפיות
120 אלף קילומטר, שנת 2013, יכול להוציא אותה ב32 אלף שקל. מה דעתכם על המחיר ועל אמינות הרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, ההורים לקחו לבדיקה Mazda CX5 ממגרש. יש שם דברים שנראים קצת מלחיצים ולא תקינים. האם הבדיקה תקינה או שיש ממה לחשוש? תודה!
הודעה אחרונה מאת dor8194, -
- 2 תגובות
- 728 צפיות
היי, אלך לראות היום את הרכב מדגם active מ 0 קמ, אני יודע שהבלימה האוטונומית ברמת גיור הזאת נכנסה לא מזמן, איך אני בודק שיש ברכב בלי לנסוע עליו? תודה
הודעה אחרונה מאת Shay5000, -
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי חברים, נפלה בחלקי ההזדמנות לרכוש רכב מסוג יונדאי i20 2010 עם כ-65,000 ק"מ. לקחתי אותה היום לבדיקה במכון והתוצאות הבאות לא תקינות: 1. רכב הגיע ללא נוזל קירור - להמשך בדיקה ותיקון. רעשים במנוע, אביזרים וגלגלות, רטיבות שמן, לבדוק כמות שריפת שמן בנסיעה, מכסה מצנן פגום. לגבי הסעיף הנ"ל - רכב ללא נוזל קירור זה בעייתי כמובן, אולם המצב היה גבולי ביותר והמנוע לא הספיק להתחמם. בבדיקה של הבוחן לא היו סימני נזילות כלשהם אבל הוא לא רצה להתחייב לתקינות מערכת הקירור ברכב וכמו כן אין אחריות למנוע מבחינת מכון הבדיקה. הבחור שמוכר לי את הרכב מספר שהוא בודק שמן ומים אחת לכמה שבועות מה שמעלה את החשש שיש כאן איזושהי תקלה גדולה. 2. סרן קדמי ומערכת היגוי - חופ…
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, רציתי לשמוע את דעתכם לגבי אופל מריבה שנת 2015, הרכב המדובר נסע 110k ק"מ, המוכר רוצה עליו 32k. בעצם אני לא מכיר את הרכב - שהוא בקטגוריית מיקרוואן, אם לא המחיר הנ"ל כנראה שלא הייתי שם עין עליו. לגבי הצרכים - נסיעות ברובן עירוניות, פעם בשבוע - שבועיים יש נסיעות מחוץ לעיר, אין דרישות מיוחדות לגבי הרכב - העיקר שיהיה אמין ובלי בעיות נשנות. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, לקראת רכישת רכב יד שניה- ברצוני להתייעץ על מה מנסיונכם עלי לשים דגש בשאלות שלי אל מול המוכר, הן בשיחת הטלפון הראשונית והן כשאני מגיעה פיזית לראות את הרכב. (דוגמת האם יש פגיעת שאסי, האם מתחייב על גיר תקין, האם יש תיעוד טיפולים, נקודות התורפה של הרכב, פטריות חלודה, לראות האם עשן האגזוז כחול/אפור וכיוב'). תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים האם מישהו מכיר חברה או גוף שניתן לקבל דרכו מימון לרכישת רכב יד שניה. לא חדש, יד שניה עם חשבונית חודשית?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הבנתי שבפורום הזה יש מקצוענים אז מבקש עזרה בנושא - - עד 20K - נסיעות עירוניות לרוב (גבעתיים,ת"א,רחובות) - לא מעניין אותי מולטימדיה משוכללת - רכב קטן -מה עדיף מבחינת מחירים וקנייה בטוחה, קנייה דרך יד 2 או דרך סוכניות הרכב השונות? ממה שראיתי בנתיים הדגמים הרלוונטיים: - יונדאי i20, סוזוקי סוויפט, טויוטה יאריס, יונדאי גטס, i10, קיה פיקנטו תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Gal1122, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה אתם אומרים על דצ'יה סנדרו אוטמטית? איזה יתרונות ואיזה חסרונות יש לה? מי המתחרות שלה?
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
על הפרק ניסאן גו'ק לאחות במשפחה, הזהירו אותה שבגיר הרציף ישנן תקלות והעלות ההחלפה שלה יכולה להיות יקרה. האם כדאי להיכנס לזה למרות שבבדיקה יגידו שהגיר 100 אחוז תקין?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אנחנו מעוניינים לקנות סופר מיני חדשה כרכב שני (יש לנו בנוסף גם יונדאי טוסון), אשר ישמש את אחד מאיתנו ביום יום בנסיעות לעבודה (10 קמ לכל כיוון בערך בנסיעה עירונית). זוג פלוס תינוק. מעוניינים ברכב חדש, אין בעיה שיהיה עם תיבת הילוכים ידנית. נוסעים כרגע ב-i10 ידנית. לא מעוניינים ברכב מיני אלא ברכב גדול יותר. הבעיה העיקרית בה נתקלתי היא שבמרבית הרכבים הידניים (ואין המון) האבזור בגרסא זו דל, גם מבחינת אבזור נוחות וגם מבחינת מערכות בטיחות אקטיביות. האופציה היחידה שכרגע חשבנו עליה היא האיביזה הידנית. מבחינת תקציב - נשמח לא לעבור את רף ה-90 אש״ח. רעיונות?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
למרות ששתיהן צרפתיות, יש הבדל לגבי אמינות הרכבים? תודה!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, מחפש רכב שיהיה גם משפחתי וגם לעבודה . אין מטען מיוחד שאני סוחב איתי בעבודה. סהכ נסיעה של 35000 קמ בשנה. תקציב כ70000 אלף. מתלבט בין טויטה פריוס לבין סיטרואין c3 פיקאסו . שתיהן חסכוניות. אם יש רעיונות אשמח לשמוע. מה דעתכם? גם ליסינג יכול לבוא בחשבון אם זה משתלם כלכלית . תודה
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש אפשרות לקבל טוב יותר? אני עובד הייטק עם משכורת טובה, עדיין לא עזר לי לקבל ריבית אטרקטיבית בבנק
הודעה אחרונה מאת borsood, -
- 1 תגובות
- 761 צפיות
אשמח אם מי שמבין בעניין יגיד לי אם החישוב שלי נכון : היי , אני כרגע שובר את הראש עם מלא חישובים מה לעשות. האם החישוב הבא הוא נכון לעוסק פטור שלי (לא לחברה) במידה ואני מקבל חשבונית כל חודש : בליסינג כל התשלום * 45% . ז"א אם אני משלם מקדמה של 7900 + 1700 בחודש, 45% מסך ההוצאות יחשבו לי כפחות של הרכב בשנה הראשונה הוא: 20,400 כפול 0.45 = 9180 ברכישת רכב גובה הפחת השנתי - 15% * עלות הרכב * 45%. ז"א אם הרכב עלה נניח 60 אלף החישוב הוא: 60K כפול 0.15 כפול 0.45 שווה 4050 תודה.
הודעה אחרונה מאת borsood, -
- 3 תגובות
- 642 צפיות
שלום לכולם אני בן 22 משוחרר מהצבא ומעוניין לקנות רכב בתקציב של 8000-11000 השימוש ברכב אינו מסיבי להשערתי אני עדיין לא יכול לומר כמה אני אשתמש ברכב כי עדיין לא היה לי רכב מחפירות ביד 2 הגעתי להתלבטות בין C4 2010-2009 סיטרואן (סביבות ה10 אלף) 2010-2009 פיזו 307 (סביבות ה10 אלף) 2009-2008 שברולט אופטרה (בסביבות ה9-8 אלף) רציתי לשאול אתכם לאיזה כיוון כדאי לי ללכת או לשמוע הצעות אחרות לרכבים אחרים כמו כל אחד הייתי רוצה לקנות רכב שיהיה עם כמה שפחות תקלות צריכת דלק נמוכה ונוחות אני יודע שאי אפשר להשיג באמת את כל העולמות במחיר הזה אבל הייתי רוצה שתבליטו לי היתרונות וחסרונות
הודעה אחרונה מאת Almog089,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
