Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרת שיוט אדפטיבית יוצא לי להשתמש בפקקים וזה נחמד מאוד, שמירה אקטיבית על נתיב זה קצת מעצבן, אבל זה בטיחותי והכי חשוב אין את הצפצפה המשגעת של מובילאיי

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם (נערך)

סיאט ארונה - העדיפות הכי נחותה שלי בגלל הגיר (למרות שאני עם הפאביה 2010 והגיר בלי עין הרע לא עשה בעיות).

מבחינת הקיה יהיה 7 שנות אחריות ולסיטרואן 5 רק מפריע לי בשניהם שאין בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון אקטיבי של נתיב , השאלה אם באמת משתמשים בדברים האלה? וחוץ מזה כמה הנחות/פיצעפקס אפשר להשיג בסוכנויות האלה?

לסיטרואן זה 5 שנים מלאות , ולקיה זה 3 שנים מלאות ועוד 4 חלקיות לגיר ולמנוע.

בארונה מפריע לך הגיר ובסטוניק לא(גם רובוטי שבעה הילוכים)? או שפשוט בגלל האחריות המורחבת עליו אתה שקט יותר?

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

יש בקיה עדיין אחריות של 7 שנים? ולפי מה שראיתי על הגיר של קיה/יונדאי סובל מכל חבלי הלידה שהיו לסיאט ושות. בזמנו, אתה יכול לקרוא על פעולת הגיר בnetcar, ולראות סרטון ב tfl cars ביוטיוב שבחנו את היונדאי קונה, ב2 המקרים הגיר התחמם מהר ויצא מכלל פעולה מהר מאוד.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

נראה לי עדיפה המערכת של vag על פני זאת של יונדאי, למרות ששניהם סובלות בפקקים, עליות ומזג אוויר חם.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

זה אף פעם לא היה באמת 7 שנים אלא 3 שנים מלאות ו4 חלקיות על יחידת הינע.

אם הסטוניק יקבל את ההרחבה של ה4 או לא תלוי בעיקר בתמחור שלו.

את האחריות המוגדלת מקבלים הרכבים הקטנים עד בינוניים של קיה - פיקנטו ,ריו ,סול,סיד בנזין וכנראה גם הפורטה בנזין. (לא זוכר מה בנוגע לגרסאות הדיזל שלהם).

לנירו יש את האחריות שלו וכל השאר מקבלים 3 סטנדרטיות.

פורסם
יש בקיה עדיין אחריות של 7 שנים? ולפי מה שראיתי על הגיר של קיה/יונדאי סובל מכל חבלי הלידה שהיו לסיאט ושות. בזמנו, אתה יכול לקרוא על פעולת הגיר בnetcar, ולראות סרטון ב tfl cars ביוטיוב שבחנו את היונדאי קונה, ב2 המקרים הגיר התחמם מהר ויצא מכלל פעולה מהר מאוד.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

לפחות לגבי netar הגיר סבל מהתחממות בנסיעה בעליה קשה בשטח ולא דובר בנסיעה בכבישים ציבוריים (יותר נכון הופיעה הודעת אזהרה על התחממות הגיר).

 

לא היה כשל בגיר כמו בגירי DSG.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
החלטתי לרדת קצת בתקציב וכרגע אני חושב על 3 מכוניות:

סיטרואן c3 aircross - איזה גיר יש לאוטו?

קיה סטוניק - (מחכה לדעת איזה אביזרי בטיחות יגיע עם הרכב למרות שמה שרשום במשרד התחבורה הרכב יגיע ערום לחלוטין חוץ מהתראה נתיב)

וסיאט ארונה - העדיפות הכי נחותה שלי בגלל הגיר (למרות שאני עם הפאביה 2010 והגיר בלי עין הרע לא עשה בעיות).

 

 

מבחינת הקיה יהיה 7 שנות אחריות ולסיטרואן 5 רק מפריע לי בשניהם שאין בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון אקטיבי של נתיב , השאלה אם באמת משתמשים בדברים האלה? וחוץ מזה כמה הנחות/פיצעפקס אפשר להשיג בסוכנויות האלה?

 

אישית, הייתי הולך על הארונה, מאוד חסכונית מאוד קלילה וזריזה ויש לה גם קטע מגניב (דעתי האישית). הבעיה היא שצ'מפיון לא מציעים יותר משנתיים אחראיות מכמה שאני יודע אז קח את זה בחשבון, לגביי ה"פיצעפקס" בצ'מפיון יש לך אפשרות לקחת רמת גימור FR+ שנותנת לך מערכת שמע ומולטימדיה מתקדמת יותר שמגיעה עם סאב + 8 רמקולים אבל זה בתוספת תשלום כמובן אז לא יודע כמה זה רלוונטי. לגביי הבקרת שיוט ותיקון נתיב זה לפי דעתי משהו כן קריטי באופן יחסי כמובן, בתור אחד שנוסע כל בוקר למעלה מ20 ק''מ כיוון, אני משתמש המון בבקרת שיוט גם לצורך נוחות וגם לצורך חיסכון מוגבר. מקווה שזה עוזר לך איכשהו. :)

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

פורסם

המחשבה של 8 שנים עם DSG זה קצת מלחיץ אותי.

עד כמה DSG ניהיה גיר אמין בשנים האחרונות (אני יודע על בעיות בשנים 2010/11/12)?

כמו כן מישהו יודע איזה הנחה/הטבות אפשר להוציא מצ'מפיון היום?

או שעדיף לחכות?

×
×
  • תוכן חדש...