Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אשמח לשמוע את דעתכם:

אנחנו משפחה צעירה זוג ומקווים ב"ה בתוך שנה להיות +1.

 

היום רכב עיקרי מהעבודה שלי (על תקן משפחתי)

רכב נוסף שמשמש את אישתי :

יונדאי גטס 2006. עד היום 130K ק"מ היא עושה 15 K ק"מ בשנה.

היונדאי עושה את עבודתה נאמנה מלבד הנעה קשה שאיננו מצלחים לפתור.

על מנת לא להגרר להוצאות מיותרות על רכב בן 12 אנחנו רוצים להחליף את הרכב לרכב מקטגוריית הסופר מיני.

 

התקציב: 60,000 ש"ח - המטרה לקנות רכב בין שנתיים.

הכיוון הכללי היה סוזוקי סוויפט (הרציונל) הלב רוצה (איביזה)

 

האם בכלל כדי לי לבצע כעת את השינוי או להמתין?

 

האם יש לכם המלצה על רכב אמין מקטגוריית הסופר מיני - בדגש על בטיחות ותא מטען טוב.

 

תודה לעונים.

פורסם

הסוזוקי צפופה מאחור ובעלת תא מטען קטן, כך שאני בספק שעגלת תינוק תיכנס אליו.

האיביזה הידנית יכולה להיות אופציה מעניינת, כי האוטומטית סובלת מנושא הגיר.

לדעתי, עליך לבחור ברכב כאשר נושאי הבטיחות והמרווח בראש מעייניך.

מכיוון שאינני בקיא באילו מערכות בטיחות מצויד כל רכב, ממליץ לך להמתין לחכמי הפורום.

לדעתי, הונדה ג'אז גם בטיחותית וגם מרווחת למשפחה הצעירה וכדאי לך לבדוק אותה (אם כי היא חלשה מעט מקריאותיי כאן בפורום).

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם

אם הגרסא ידנית רלוונטית לך, אני מכיר מקרוב איביזה ידנית והונדה גאז ידנית.

האיביזה:

+ זריזה ומהנה לנהיגה

+ צריכת דלק סבירה

+ תא מטען סביר

- יחסית צפופה, במיוחד מאחור

- אמינות בינונית

 

הג'אז:

+ מרווחת כמו משפחתית גדולה

+ תא מטען גדול לקטגוריה

+ חסכונית מאוד

+ אמינה

- חלשה, צריך לסחוט ממנה את המיץ כדי לזוז

- חווית נהיגה לא מדהימה

 

בקיצור האיביזה היא יותר מהנה והג'אז יותר שימושית.

פורסם

הפוך, לג'אז במצב שמור יש ביקוש טוב ( יחסית למצב הכללי בשוק היד 2 ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

באוטומט אני חושב ששתיהן בחירה לא טובה.

האיביזה עם אמינות לא טובה בהילוכים וג'אז חלשה מאוד.

אולי סוויפט באמת, או מזדה 2.

פורסם

בעית התנעה יכולה להיות מצבר עייף/חיישן קראנק- עניין של כמה מאות ש"ח ולא משהו היסטרי.

על אף שאני מאוד לא אוהב את הרכב הזה בלשון המעטה,אם הגטס לא עושה בעיות אפשר להישאר איתה לפחות עוד שנה כי במחירון אין לה כבר הרבה לאן לרדת.

סופר מיני טובה היא הסוויפט- צריך באמת לבדוק (כשיגיע הזמן ובשעה טובה) שלאחר שמצטרפת תוספת למשפחה,מתאימים עגלה לתא מטען של "הכלה המיועדת".

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...