אנחנו משפחה בת שלוש נפשות (ארבע בקרוב) ומחפשים להחליף פיאסטה 2013.
לפיאסטה יש בגאז' פיצי ולהכניס\להוציא את הילדה לכסא שובר את הגב כי זה רכב נמוך וצפוף
דרישות-
גבוה - לא חייב SUV ולא חייב ג'יפ רק שיהיה גבוה מספיק כדי שיהיה נוח
בגאז' גדול עגלה + תיק ושישאר עוד קצת מקום לתיק לפיקניק
כמה שיותר חסכוני בדלק
*Nice to have - מזגן מקפיא עצמות
*Nicer to have - טיפולים זולים
אני ואישתי נוהגים על ידני כרגע אבל מחפשים לשדרג לאוטומט אבל אם ידני יכניס לנו רכב ממש טוב\יוזיל לנו עלות משמעותית (נניח הפרש מעל 3K) נשקול גם אופציה ידנית
לטשנו את עינינו ב-
סוזוקי קרוסאובר
סובארו XV
סקודה יטי
גרנד סניק