ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שבוע טוב. לאחר התרחבות המשפחה והצורך במושבי בטיחות לילדים במושב האחורי נאלצתי למכור את הסופר מיני שהחזקתי עד כה. אני מחפש רכב עם מרווח גדול במיוחד במושב האחורי כך שאוכל לנהוג ברכב גם כשמותקן במושב שמאחוריי כסא בטיחות לתינוק, חשוב לציין שהגובה שלי מתקרב ל1.90 ולזה אפשר לצרף קצת בעיות גב כך שאני לא יכול להתפשר על תנוחת הישיבה שלי במושב הקדמי. התקציב עד 140K למרות שאני מעדיף פחות כמובן, אופציית יד שניה בהחלט עומדת על הפרק, כמוה גם אופציית 0 ק"מ תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, לא מצליח להחליט בין שני הדגמים: רכב שני למשפחה מתרחבת . (לאישה) ק"מ 15000 בשנה עירוני בעיקר בין עירוני. רכב שני לחמש שנים נוספות. מבחינת תקציב שני הרכבים יחסית קורבים בתקציב זה לזה (65-70K) חשוב מאוד - בטיחות , תא מטען מרווח לעגלה והעמסה, צריכת דלק ואמינות בתחזוקה. יודע שלאיביזה יש יותר חיסכון בדלק אבל האמינות של מאזדה קורצת מאוד. מה ידוע לכם לגבי שמירה על ערך הרכב בטווח הזמן הנ"ל. (סיטרואן C3 נפסלה על ידנו בגלל הסיפור הזה) אשמח לחוות דעת והארת תשומת ליבי ליתורנות / חיסרונות בדגמים הבאים. האם בכלל תא מטען של 280 ליטר בשתי המכוניות מספיק למשפחה צעירה , ברכב שני? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן אם יש פה מישהו שעשה עסקת ליסינג על הרכב כאשר הוא קונה רכב ואחרי 36 חודשים בתום התקופה הולך לחברה ממנה הוא קנה כביכול "מוכר" אותו חזרה ומקבל רכב חדש לפי בחירתו , אשמח לשמוע איך זה מתנהל ואיך זה מתבצע , והאם זה כדאי בכלל , או שזה סתם כסף שנערם ונערם עד שאתה בחוב גדול , תודה לעונים (:
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 679 צפיות
שלום, אנחנו מתעניינים ברכבים הבאים מאזדה 3 2015 עם 74,000 ק"מ- מנוע 1.5 skyactive יונדאי i35 עם 54,000 ק"מ - Inspire 1.6 שאלותיי הן: 1. למאזדה ישנו מנוע 1.5. האם עובדה זו משפיעה מאד על הביצועים בכביש? האם היונדאי עם מנוע 1.6 עדיפה? 2. שמענו כי המאזדה יחסית צפופה. האם זה מאד מורגש? 3. באופן כללי, יש רכב שעדיף על השני? באילו פרמטרים? 4. האם הק"מ סביר? 5. צריכת דלק? תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 3 תגובות
- 847 צפיות
היי אני צריך לבחור בימים הקרובים רכב מהעבודה בליסינג . אין לי הגבלת דלק אז חסכון פחות רלוונטי. האופציות שנתנו לי הן: קיה פורטה החדשה 1.6 LX אוט' סוזוקי GLX קרוסאובר טורבו אוט' סוזוקי ויטארה 2X4 1.6 GLX יונדאי איוניק 1.6 פרימיום היברדי קיה נירו 1.6 היברידי EX מכיוון שכבר היום יש לי רכב חברה, מבחינת עלויות (תוספת או חסכון במשכורת ) זה יוצא : קיה פורטה אני חוסך כ-166 ש"ח לחודש סוזוקי קרוסאובר והויטארה אני חוסך כ- 135 ש"ח לחודש יונדאי איוניק אני חוסך 90 ש"ח לחודש קיה נירו אני מוסיף עוד 20 ש"ח לחודש הן כולן מגיעות עם מולטימדיה וחיישני רוורס, מובילאיי בכולן חוץ מהאיוניק והנירו ששם יש חיישני בטיחות אחרים. העדיפות של המשפחה היא לרכב שיותר "ד…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מתייעץ עבור האחיין שלי - קצין צעיר בקבע מחפש רכב ראשון לשימוש הבא: גר בירושלים, משרת בצריפין. ינהג 3-4 פעמים בשבוע על הקו הזה. בנוסף שימוש מסויים בסופ"שים עירוני/בינ-עירוני. נוהג באוטומט בלבד (ברישיון). לא מתכנן להסיע יותר מ 1-2 נוסעים לכל היותר. בתחילה חיפש משומש אך משיקולי אחריות/אמינות/שקט נפשי ומינימום התעסקות מעדיף רכב חדש באחריות במינימום תקציב יחסית. מעדיף רכב חסכוני ככל הניתן. הלכנו לסיבוב סוכנויות ובנוסף חיפוש אינטרנטי. הקצין מתלבט בין האפשרויות הבאות: 1. כרגע יש מבצע "חבר" בסוזוקי. ניתן לקבל את הסלריו הרובוטי עם תוספות אבזור פלוס ב- 61K על הכביש. 2. סיטרואן C1 או פיז'ו 108 רובוטי - יעלה 66K . 3. דומה מאוד ל - 2 - טויוטה א…
הודעה אחרונה מאת Michael01, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 668 צפיות
שלום חברים, ביצעתי בדיקה לניסאן NOTE שנת 2009, האם הבדיקה תקינה? מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
כמו בכותרת... ראיתי פרסומת לעסקת ליסינג פרטי של קיה פיקנטו LX. דורשים מקדמה של 7900 ש"ח, תשלום חודשי של 650 ש"ח. אני מניח שזה לא כולל ביטוח, זה כן כולל טיפול ראשון חינם וחיישני רוורס. השאלה העיקרית שנשאלת כאן היא האם בתום התקופה (18 חודשים) אני נדרש לחדש עסקה דרכם ואם לא אז לרכוש את הרכב - או לחילופין אפשר פשוט לסיים עסקה ולהחזיר את הרכב אליהם? אשמח לשמוע דעות וידיעות מאנשים שניסו והתנסו.
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- 1 תגובות
- 700 צפיות
אנחנו לפני קנייה וראיתי שיש בעיה עם צריכת שמן גבוהה מהרגיל בדגמי סובארו. האם גם לדגם זה אימפרזה 5 דלתות מנוע 2 ליטר ? https://www.ynet.co.il/articles/0,73...993494,00.html מישהו כתב : "נאמר לי שמשפטית הם מכוסים כי כתוב בספר הרכב "עלול שצריכת השמן תהיה ליטר ל-2000 קמ"." היכן ניתן לראות מה מופיע בספר לרכב לגבי צריכת שמן ? http://www.subaru.co.il/newsite/imag...ok_impreza.pdf http://www.siz.co.il/my.php?i=z2mmtjzwmwhw.jpg http://www.siz.co.il/my.php?i=m0oydyiuwizx.jpg http://www.siz.co.il/my.php?i=ojjcg0txozyu.jpg http://www.siz.co.il/my.php?i=vode1mjihjgz.jpg
הודעה אחרונה מאת יוליוס, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום, מודה לכל מי יכול לעזור :-D מחפש לקנות אודי Q5 שנת 2014-2015, האם מנוע 2.0TFSI 230HP יש בעיות כמו איכול שמן או בעיות בגיר? אשמח לשמוע חוות דעת על חווית הנהיגה.
הודעה אחרונה מאת Saar Berman, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אהלן אני מתלבט בין כמה רכבים ואשמח לעזרה דגש על רמת גימור, נוחות נסיעה ועדיף רכב זריז ולא עצל כמו רוב הסופר מיני, כרגע על הכוונת: פיאסטה 1.6 בשנתונים שנכנסים בתקציב (12-13) פיאט בראבו - קצת מתקשה למצוא אחת במצב טוב בלוח פולו 1.2TSI - היא הפייבוריטית שלי . אך אני תוהה לגבי שאלת האמינות הצעות נוספות ?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 642 צפיות
אהלן תקציב בעקרון עד 20K עדיף לחסוך אבל ניתן עד 25K גג כרגע אני עם קורולה אוטומטית שנת 2000 מה שחשוב לי: 1. אמינות - עלות אחזקה (לא רוצה לבקר כל יומיים במוסך) 2. בטיחות 3. צריכת דלק 4. נוחות נסיעה אפשרי ידני או אוטומטי (לא משנה לי) חשוב שיהיה ABS ו ESP רוב המוחלט של הנסיעות זה לבד או בתוספת עוד נוסע אחד, אבל לפעמים גם יש נסיעות של 5-4 נוסעים ברכב (פחות קריטי) תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 12 אלף צפיות
מבקש לדעת האם הרכב אמין לאורך שנים (תקלות) מחירי טיפולים רק בחברה אני עם לקסוס IS 250 2011.רכב מעולה.בכיף הייתי ממשיך איתו לעוד הרבה שנים,אבל אני רוצה לנצל את המחיר עדיין.אני לא אוהב היברידי,כך שבלקסוס אין לי עם מה לשדרג.הדגם IS300 או IS350 לא מביאים לארץ. בניסאן מקסימה ראיתי את כל התוספות המפנקות פלוס מנוע חזק. נשארה רק חוות דעת על אמינות לאורך שנים,כמו לקסוס.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 11 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
התחלתי להתעניין ברכישת פורד גלאקסי. עד כה שני אקזמפלרים מתוך 2 שבדקתי עברו שיפוץ גיר. שניהם מודל 2013. אחד עם 166K ק"מ והשני עם 73K ק"מ (טופל לדברי הבעלים במוסך היבואן באופן סדיר). האם יש בעיה גורפת ברכב הזה - והאם רכב ספציפי שעבר שיפוץ גיר הוא פסול קניה (או דווקא להיפך)? מה עוד חשוב לבדוק לפני קניה? תודה רן
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום לכולם , כפי שהכותרת אומרת התלבטות בין שני הרכבים האלה.. לאבי היה מאזדה 3 2006 החליף ליונדאי I20 ולא מרוצה מהרכב קטן לו מידי ואומר שהמנוע עצלן. החליט להחליף את הרכב ומצא שני אופציות: יונדאי I25 שנת 2014 מנוע 1400 עשתה 70K . מאזדה 3 שנת 2013 מנוע 2000 עשתה 120K גימור ACTIVE אבא שלי נעול רק מאזדה\יונדאי ככה שאי אפשר לשנות את דעתו לגבי רכבים אחרים.. מה שחשוב לו בעיקר זה רכב אמין שיהיה יציב על הכביש לא רואה מוסך ולא זללן של דלק.. הוא מרגיש שהI20 לא כלכך יציב על הכביש .. לכן רוצה רכב גם יותר גדול ויציב, איזה הייתם לוקחים מבין שני הרכבים האלה? ביונדאי יש מסך מצלמת רוורס מולטימדיה וכו' דבר שאין במאזדה. בנוסף האם המאזדה אוכלת דלק כמו ה3 הישנה? האם היו…
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש לקנות 208 GTI, ראיתי שלא מעט מהן עלו לפרסום בטרייד מוביל. עשיתי לעצמי חוק לא לקנות ממגרשים וסוחרים, היגיון בריא והרבה מאוד חברים שנשרפו עם רכבים נוראיים. אבל האם טרייד מוביל הם באמת "הטרייד אין הרשמי של יבואני הרכב" ובכללם פיג'ו? יש למה ללכת לשם לבדוק רכב? והאם טרייד אין רשמי אומר שיש לי סיכוי פחות למצוא רכב שחוט?
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
אני רוכש יונדאי i10 PRIME. שלחו צילום רישיון (מצורף) ושמתי לב שמצויין שהרכב משועבד . כיצד עלי לפעול מבחינת תשלומים/ניירת ? המוכר ( שלמה6) מבקשים תשלום מלא במסירה.
הודעה אחרונה מאת rafid, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברים. ביררתי המון עשיתי קצת עבודת מחקר. אני מעוניין באחד מהרכבים האלה. הייתה מונית לשעבר ה - c class 2011 עיצוב פנים פה מאוד. הקילומטר 450 אלף דיזל. כמובן יש טיפולים הכל. מנוע 2 עם 100 ומשהו כ"ס . מחיר 28 אלף יד 2-5 .... ה - s class s 500 2002 גם עברה 300-400 ק" מ גם מעוצב מבפנים יפה מאוד. אבל מבחינת בפרטים יותר חזק. מנוע 5 ו 300 כ"ס מחיר - 37 או פחות קצת. לדגמים אחרים כמעט שניהם באותו טווח מחירים מתלבט מה משניהם. יש לי נסיעות מגוונות לפעמים ארוגות חפעמים קצרות. חשובחלי נראות. יופי. וכוח.. דלק אני מבין שקצת בעייתי פה.. אבל לא חשוב. תעזרו לי פה בעניין חברים
הודעה אחרונה מאת Ron Goshen, -
- 3 תגובות
- 710 צפיות
שלום, בנוסף לחיפושי אחר c4 החדשה(פיורטק 1.2 טורבו) עם נתונים טובים, אני חושב גם לבחון את הכיוון של קיה פורטה שנת 2014 שנכנס באותו התקציב. הסטרואן על פי נתונים יבשים מאובזרת יותר, חסכונית יותר בדלק, ובטיחותית.. נ. ב - אולי גם i30 האצ'בק 1.6? או שאני כבר מתפזר מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת TripMan, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 825 צפיות
שלום, המונדיאו סטיישן 2008 ששירתה אותנו היטב (חוץ מבימים חמים, המזגן היה החולשה העיקרית שלה) סיימה את חייה, ואני מחפש רכב בעל תכונות חיוביות דומות: -ישיבה נוחה ל-3 ילדים עם בוסטרים במושב האחורי -בגאז' גדול -מזגן חזק -הנאה לנהג כמו שהיתה לי במונדיאו. יש רעיונות (גם רכבי כבישטח יתקבלו בברכה)? הערה: אני מחפש רכב משומש, לא חדש. התקציב בסביבות 70,000 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 513 צפיות
שלום לכולם, אנחנו זוג שמעוניין לקנות את הרכב הראשון שלו, הפרמטרים שלנו הם: תקציב -35K עד 40K ש"ח גודל - הרכב צריך להיות מסוגל להכיל עגלה בבאגז' ומספיק מקום במושב האחורי להורה וכיסא תינוק. נסיעות - הרוב בין עירוניות - במקסימום 33 ק"מ בפקקים לכל כיוון ובמינימום 11 ק"מ לכיוון. פרק זמן אחזקה - מוערך ל5 שנים. גיר - לא ידני. צריכת דלק - כיום אנחנו רגילים לצריכה של 1:12 משולב עירוני-בין עירוני. מה ראינו/ שמענו עד כה? i20 שנתונים 2011-2012. סקודה ראפיד שנתון 2013 . מתוך קריאה בפורום מתלבט האם קיה פורטה יכולה להיות אפשרות טובה? חיפוש ביד 2 מראה על שנתונים 2011 עד 2012/13 בתור אפשרות בתקציב. נשמח להכוונה, רעיונות, כיוונים וכל מה שתוכ…
הודעה אחרונה מאת eldarz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אמא שלי מחפשת לרכוש רכב חדש 2018 בשיטת מימון. עד כה היא נהגה על פאסאט 2006, הונדה ג'אז 2013 והאחרון - ניסאן ג'וק 2012. אני לא אכנס לריבים של רכבים יפנים, גרמניים, איכויות - אבל גם היא מודה שהפאסאט פשוט אכלה את כולן בלי מלח מבחינת כל אספקט אפשרי. לצערנו היא נמכרה כי הלך הגיר לפני כ-4 שנים. כרגע היא נוהגת על הג'וק והיא ממש סובלת. איכות החומרים ירודה, הכל פלסטיק זול. שדה הראייה נורא מוגבל בגלל המרכב המוזר של הרכב, קשה לה נורא להתרגל לגודל הפאנקי שלו והוא פשוט איטי ברמות. באמת. אפילו היא, שממש לא אוהבת לנסוע מהר ציינה שכשהיא ניסתה להאיץ להשתלב לכביש בין עירוני האוטו פשוט נתקע על 60 קמ"ש ובקושי זז בפול גז. אז כרגע החלטנו להתפנק ברכב חדש - כי מגיע לה לרכוש …
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
רכב ראשון עד 45K 1 2
מאת edbd- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לקנות לעצמי רכב. עד 45K. מעדיף שיהיה אוטומט, אבל אם אמצא משהו שיענה על הדרישות שלי ידני לא ימנע ממני לקנות. מה שחשוב - שלא יהיה מיני ולא סופר מיני. מאוד רציתי את הראפיד, 2013-14 במחיר הזה אבל מבירורים הבנתי שזו סכנה בגלל עניין הטורבו. גם איביזיה הייתה אופציה אבל אותו סיפור עם הגיר. בשנתונים האלה רוב הרכבים 100 אלף קמ +, ולא בא לי להסתכן שיילך הגיר ואוציא כמה אלפי שקלים או מי יודע כמה. התלבטות שנייה - מאזדה 3\פוקוס 2.0 פתוח להצעות. דלק לא כזה מטריד אותי - מבחינתי גם צריכה של 1-10 זה בסדר, יותר חשוב שיהיה רכב חזק ומהיר שמתאים לאדם צעיר. רוב הנסיעות בתוך העיר מדי פעם מחוץ לעיר. (25) אם אפשר שיהיה מערכת מולטימדיה בתקציב הזה מה טוב.
הודעה אחרונה מאת edbd, -
- 1 תגובות
- 828 צפיות
אשמח אם מישהו יכול ציין מה ההבדל בין שני הדגמים - אני מניח שמדובר ברמות גימור - אני שוקל לקנות רכב כזה והייתי רוצה לדעת במה מתבטא ההבדל.
הודעה אחרונה מאת LPG, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
חמישי שמח, למרות שהרכב שלי אצלי רק כחצי שנה, אני משתעשע בשידרוג לניסאן סנטרה. שאלה אחת מטרידה, אני שומע הרבה ביקורות על הגיר הרציף. חלקן אומרות כי זהו גיר מצוין, תורם לחיסכון בדלק ולהנאה בתאוצה חלקן אומרות כי זה גיר בעייתי שבעיקר מועד לבעיות אמינות ותקלות. אפשר לשפוך על זה אור? בגדול, רוצה להמשיך בסגמנט המשפחתיות, ללא מנוע טורבו, בעיקר מחפש יחסית כוח (לא עגלה כמו לנסר או סובארו 1.5) אמינות מופתית הכל יחסי כן?) ותצורה חיצונית יפה (גם יחסי כן?). בגדול סגור על הסנטרה, זה בעיקר מה שמפריע לי.
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
איך הרכב מבחינת אמינותהמנוע/גיר? המנוע לא אצל מידי? חשוב לי שהרכב יהיה מאובזר וראיתי שיש גם פול לד בפרימיום, מבודד רעשים ונוח. מצאתי 0 ק''מ ב98k. שמתי לב שבאתר של פיג'ו אין מידע על הרכב למעט בגרסאות gti/סטיישן
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
צריך עזרה ויעוץ לגבי סיאט לאון 1400 ידני 125 כוח סוס לשימוש יומיומי של 30 קילומטר לכל כיוון ופעמיים בשבוע 120 קמ איך הרכב מבחינת אחזקה אמינות וכו? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת almogb, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, ברשותי מאזדה 3 שנת 2006 עם 1600 סמ"ק שנרכש מליסינג. אני מעוניין לרכוש מאזדה 3 שנת 2015 עם 1500 סמ"ק מליסינג. כיוון שבנסיעות בין עירוניות אני נוהג גם במהירויות של 130 קמ"ש, אני מתלבט האם הגרסה (2015) החדשה עם מנוע 1500 סמ"ק תעמוד בציפיות לפחות כמו הגרסה הישנה 2006 מבחינת ביצועים ויכולות. תודה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 1 תגובות
- 497 צפיות
שלום לכולם, הדרישות מהרכב: רכב אוטומטי קטן לזוג, הנסיעות רובן בכבישים עירוניים, 7000 ק"מ לשנה. חשוב שיהיה בטוח במידה טובה. גודל תא מטען לא חשוב, גם לא נוחות או המרחב במושבים אחורים. חשבתי על קיה פיקנטו ואשמח לשמוע על הצעות נוספות גם מבחינת רכבים וגם מבחינת שנתון. ואודה אם יש המלצה על סוכנות רכב מסוימת או המלצה להתרחק מסוכנות מסוימת.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי איזה מיני או סופר מיני מומלצת בתקציב 30,000 ₪ גיר ידני או אוטומט לא משנה. צריכת דלק גם לא הכי קריטי. הרכב ישמש בנסיעות בעיקר עירוניות. מה שהכי חשוב לי , שיהיה שנתון חדש!! כמה שיותר ( לא פחות מ 14 ) ואמינות כמה שיותר גבוה!! אני חשבתי על הספארק הידנית שנתון 16, הגירסה החדשה. רמת ls שנכנסת לתקציב. יש לי כיום את הגירסה האוטומטית ומאוד מרוצה. הבעיה היחידה שהתא מטען די קטן. יש רעיונות ? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
