Jump to content

Ran_Z

  • הודעות

    31
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Ran_Z

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כן, יש רדאר. זה דגם דיזל 2.0 אקסקלוסיב. המערכת יודעת להאיט ע"י הפסקת לחיצה על ה"גז" והורדת הילוך (בלימת מנוע) אבל לא לבלום ממש. במקרה שבמערכת מגיעה למסקנה שלא ניתן להאיט מספיק, היא מתריעה ומתנתקת. במצב התקול, המערכת מתנתקת מיד בכל מקרה שהרכב שלפנים מאיט.
  2. הרכב מצוייד בבקרת שיוט אדפטיבית שיודעת לשמור מרחק מהרכב שלפנים, להאיט ולהאיץ. המערכת עבדה באופן תקין. מזה מספר חודשים המערכת מנתקת את בקרת השיוט כשהרכב שלפני מאיט במקום להאיט את הרכב שלי. בנוסף, במחוון שמציג את המרחק שהמערכת שומרת מהרכב שלפנים (שמוצג בשניות, למשל 2s) מוצג "--" במקום השניות. לא מצאתי מקום שבו יש קונפיגורציה שמשנה את זה. מוסך מורשה סיטרואן במודיעין (חוצה ישראל) מסתבך באיבחון התקלה, כבר ביצעו "ריסט" למחשב הרכב ללא הועיל. כרגע רוצים שאשאיר את הרכב ל-3 ימים (!) כדי לאבחן... אשמח לתגובות לפני שאני ממשיך בבירור במוסך.
  3. תודה. הרכב עבר ב 33805 ק"מ, לפני שנתיים, קריאת שירות ל"איזון מיוחד" בנושא צמיגים (כך מנוסח באלדן, מניח שהכוונה לאיזון גלגלים או כיוון פרונט). לא חושב שאקנה צמיגים לרכב שאינו שלי לפני הרכישה - אגב, כמה עולה סט צמיגים חדש איכותי? הבדיקה היא רק ניסוי וטעיה? לא ניתן לשלול תאונות או בעיות אחרות באופן אחר? לגבי מיכל האוריאה, מאחר שאני קונה מאדם פרטי ואין אחריות, האם יש איזה בדיקה שיכולה להגן עלי מפני החלפת המיכל או להניח 50% סיכוי שאצטרך להחליף אותו, ולטפל בזה ברמת המחיר?
  4. האם ניתן לבדוק את כל הדברים האלה לפני הקניה, נניח במוסך מורשה? חשבתי לבדוק את הרכב במוסך המורשה בכפר סבא שבו הוא טופל ב-60000. האם יש איזה בדיקה, פרט להחלפת צמיגים בפועל, שתוודא שהרעידות יפסקו? זה מסוג הדברים המעצבנים שלא מפריעים לרכב לנסוע אבל מפריעים לחווית הנהיגה
  5. הרכב נמכר מאדם פרטי, שרכש אותו מליסינג לפני כשנה וחצי. אז אין אחריות...
  6. ראיתי היום פיקאסו דיזל אקסקלוסיב 2015, יד 2 מליסינג, 66,000 ק"מ. כמה שאלות שמטרידות אותי ואשמח להתייחסות: 1. לא הצלחתי להבין אם מיכל האוריאה מהסוג הישן או החדש. פקק המילוי מהסוג הישן (לקח זמן להבין איפה הוא, התמונה של הברלינגו הטעתה אותי). רצ"ב תמונות, אשמח לעזרה. 2. מנוע הדיזל רועש מכפי שציפיתי (פעם ראשונה בדיזל, אין לי למה להשוות פרט לבנזין). 3. הנסיעה במהירות 100-120 לא היתה חלקה לגמרי, היו ויברציות מעט בהגה ובכלל. אולי העובדה שהרכב נעל 3 סוגי צמיגים שונים (1 מישלן, 2 טויו - לא על אותו סרן, ועוד אחד בלמ"ז) קשורה לזה - מקווה שהחלפתם תפתור את הבעיה - איך ניתן לוודא? 4. כאמור, הרכב נקנה מאלדן לפני כשנה וחצי. רצ"ב הסטוריית הטיפולים באלדן. נראה שיש שם איזה נזק לצמיג ממש בהתחלה, השאלה אם זה יכול להיות קשור לרעידות המדוברות (אני פעם עליתי עם רכב בטעות על מדרכה בנסיעה והיו צריכים ליישר סרן קדמי וכמובן להחליף צמיג. הוא מעולם לא חזר למצב מושלם. מניח שמשהו כזה היה מצויין מפורשות). מעבר לכך יש די הרבה התעסקות סביב הבלמים, וצבירת קילומטרז' בקצב לא אחיד. אנסה לברר עם אלדן. 5. אני צפוי לקבל את פירוט הטיפול האחרון שבוצע ברכב - טיפול 60000 במוסך היבואן בכפר סבא. קצת מפתיע שפקק האוריאה לא הוחלף. אגב לפי ספר הרכב, מילוי אוריאה מבוצע ע"י המוסך. תודה.
  7. דיברתי עם שניים. אחד מהם (2016) הוא קומפורט. השני (2015) יד שניה מליסינג - לא פוסל אבל כנראה שלא כולל את האחריות ל 5 שנים. אלך לראות בכל מקרה. יש אחד שמפורסם כבר חצי שנה... לא חושב שהוא באמת מוכר.
  8. קראתי. תודה. לאנשים שאני מתקשר אליהם לברר על הרכב אין מושג לגבי זה. כנראה צריך לבדוק פיזית שזה המיכל מהצורה החדשה.
  9. כמה זה ק"מ נמוך? שווה להתאמץ למצוא "אקסקלוסיב"?
  10. ** תודה לעונים על פוסטים קודמים שלי בנושא ** התחלתי להתעניין ברכישת סיטרואן גרנד פיקאסו. הצרכים: 4 ילדים מתוכם תאומים שצפויים בקרוב (כלומר 2 כסאות בטיחות + בוסטר בשורה 2, ומקום לעגלת תאומים לצד ילד בן 9 בשורה 3). במהלך השבוע הרכב ישמש את אשתי והילדים (הגדול מלפנים) כך ששורה 3 תשמש רק בנסיעות משפחתיות בהרכב מלא. מבחינת מרחב נראה שזה צפוי להסתדר (בדקנו פיזית את העגלה). לנסיעה פעם-פעמים בשנה לקמפינג, נוסיף גגון. בגלל ירידת הערך התלולה מחפש רכב בן 3 פחות או יותר. אנחנו מתכוונים להחזיק ברכב לאורך זמן כך שלא משנה ערך המכירה, יותר חשוב אמינות ועלויות אחזקה (פורד גלאקסי, שהיה אופציה מעניינת, יורד בצער רב עקב כך). 1. האם עדיף בנזין או דיזל? נסועה שנתית צפויה 20K (פחות בשנה הראשונה). מקריאה בפורום הבנתי שהדיזל יותר אמין (לעומת טורבו בנזין) ויותר חסכוני בדלק אבל יותר יקר לרכישה ואולי פחות מהנה / נעים בנסיעה (טרם נסעתי בדיזל). 2. רמת גימור אקסקלוסיב - שווה להתעקש? פחות נפוץ. 3. פרטי / ליסינג / טרייד אין יבואן? יש אינסוף היצע של 1.6 בנזין קומפורט מליסינג. 4. מה חשוב לבדוק ברכב? תקלות נפוצות? 5. מחיר ריאלי? - יש טווח נרחב של מחירים מבוקשים ביד 2 (60K-100K לשנתון 2015). תודה רן
  11. הבעלים הנוכחי מתגרזן, גם העיד על עצמו וגם הדגים לי כשנהג איתי ברכב. גם מחשב הדרך מראה על כך בצריכת הדלק. בכל אופן אם המכלולים חדשים, ואני נהג רגוע, אני צפוי ל 150K של שקט? אם כן, קונה. כמה מחיר הוגן לרכב כזה?
  12. הלכתי לראות גלאקסי 2013, עם 73,000 ק"מ. לפני 3 חודשים, ב 68,000 ק"מ הרכב עבר טיפול מאוד מקיף במוסך מורשה של היבואן (רצ"ב). הוחלפו גם הטורבו וגם הגיר בעלות כוללת של 20K ש"ח! 1. האם זה אומר שהרכב "כמו חדש" וזו הזדמנות, או להפך, יכול לקרות לי תוך שנה? 2. מחשב הרכב הראה צריכת דלק ממוצעת של 16 ליטר ל 100 ק"מ. אחרי סיבוב עם הבעלים (הוא נהג) הבנתי למה... אני מקווה שבנהיגה רגועה הצריכה תרד ל-10 ליטר ל-100, כפי שראיתי בגלאקסי אחר. 3. בנסיעה (לא נהגתי, ישבתי ליד) הרכב לא היה שקט לגמרי כפי שציפיתי. נשמע הדהוד מסוים של רעשי כביש, והורגשה ויברציה קלה (לא בהגה) במהירות גבוהה. הצמיגים הוחלפו לפני שנה לדגם סיני כלשהו. אציין שבסובארו פורסטר שבבעלותי בשנים האחרונות, החלפת צמיגים פתרה בעיות מעין אלה. יש מה לדאוג? שאלה לא קשורה - בשני הרכבים שראיתי הבעלים לא ידעו לקפל את מושבי שורה 3 בצורה שטוחה כדי ליצור משטח העמסה (קיפלו רק את המשענות קדימה). (שנייה 0:28 ואילך) מראה קיפול יותר מוצלח, האם זה אפשרי ואיך? תודה רן
  13. תודה. אבדוק הסטוריית טיפולים. איך יודעים בבדיקה מה המצב של הטורבו ושל הגיר? זה במכון בדיקה לפני קניה? במוסך? משהו בנהיגה או בדרך הטיפול ברכב מקצר את חיי המכלולים האלה? 73000 ק"מ זה ממש מעט. קראתי ממש עכשיו את השרשורים האלה (פורד s-max, להבנתי אותו מנוע/גיר רק מכוייל להספק גבוה יותר), די חושש להכנס להרפתקאות... https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?630146-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%AA%D7%99-%D7%91-s-max-titanium-2012-(%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%AA%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C)&highlight=%D7%92%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%99 https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?629507-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-SMAX-%D7%98%D7%99%D7%98%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%9D-240-%D7%9B-quot-%D7%A1-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C-2011 https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?642049-%D7%92%D7%99%D7%A8-DSG-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%92%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%99-2012
  14. התחלתי להתעניין ברכישת פורד גלאקסי. עד כה שני אקזמפלרים מתוך 2 שבדקתי עברו שיפוץ גיר. שניהם מודל 2013. אחד עם 166K ק"מ והשני עם 73K ק"מ (טופל לדברי הבעלים במוסך היבואן באופן סדיר). האם יש בעיה גורפת ברכב הזה - והאם רכב ספציפי שעבר שיפוץ גיר הוא פסול קניה (או דווקא להיפך)? מה עוד חשוב לבדוק לפני קניה? תודה רן
  15. את הנסיעה היום אני עושה בסוכנות על רכב הדגמה - לא חושב שיהיו קילופים. לגבי יד שניה, בהחלט אבדוק, תודה. אני נוסע היום ברכב עם בקרת שיוט אדפטיבית וזה תענוג - בהחלט אחפש את האקסקלוסיב. מתלבט לגבי דיזל או בנזין. מביקורות קראתי שהדיזל קצת רועש ופחות נעים. בכל אופן - היום נראה אם הגודל מספק ואז נתקדם.
×
×
  • תוכן חדש...