ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום וברכה אני רוצה לשדרג את הקנגו 2003 שלי התקציב כ35 אלף חייב 4 דלתות צד. ראיתי קנגו 2013-2014 וברלינגו 2012-2013 רוצה לשאול מה ההבדלים בשנתונים האלה (פתוח גם קונקט או דובלו) ראיתי שבמחיר הברלינגו בממוצע ב8-10 אלף יקר יותר לאותו שנתון, למה?
הודעה אחרונה מאת fiesta1997, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, אני בקרוב מסיים ליסינג עם גולף ( מכונית מדהימה שלא ניתן לקחת אצלנו יותר לצערי) ויש לפני 2 אופציות עדיפות : 1. מאזדה 3 2ל ספורט הצ'בק. 2. אוקטביה 1ל אמבישן. מעבר להפרשי הגודל הברורים, הגולף שלי היא 1.4 ליטר ולרדת למנוע 3 צילינדר 1 ליטר נשמע לי קיצוני קצת.. אשמח לחוות דעה לגבי 2 האופציות. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת cars-@-lover, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 657 צפיות
היי, אלו השימוש של הרכב: נסיעה שנתית עד 10K ק"מ (90% מהנסיעות היומיות הן עד 30 ק"מ - 15 ק"מ כל כיוון) ב-90% מהנסיעות אהיה לבד (בשאר הזמן לא אכפת לי שהנוסעים יסבלו) אסע יומית בעליות/ירידות של חיפה עלי: נמוך - 1.7 רכב ראשון שלי מעדיף אוטומט מעדיף רכב קטן מתכוון להחזיק את הרכב לתווך הארוך מאוד (לפחות 7+ שנים במידה והרכב לא ימות לפני) מעוניין ברכב זול לתחזוקה ובכללי ל"בזבז" עליו כמה שפחות כסף (דלק, ביטוחים, אגרה...). חשבתי לקנות ידני בהתחלה, אבל אז הבנתי שזה רעיון רע מאוד לחיפה. בהינתן זה שאני מתכוון להחזיק את הרכב ל-Long run, אני מוכן להעלות את התקציב לעד 40K במידה וזה יינתן לי רכב שעלות התחזוקה שלו לטווח הזה תהיה קטנה יותר.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום, אמא שלי קיבלה הצעה לפיג'ו 301 שנת 2014 יד 3 עם ק"מ ממוצע ב 34000 ש"ח פחות 4000 ש"ח על החזרת aveo שנת 2006. 90% מהנסיעות שלה הן נסיעות קצרות בעיר. אשמח לדעות/המלצות חלופיות. תודה
-
-
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, אני ממש לפניי סגירת עסקה על הרכב הנ'ל,רמת הגימור היא קומפורט ליין.הרכב יד 00 שנת 2015 עם 20 אלף קילומטר בלבד. מקריאה נרחבת בפורום,הבנתי שהתיבה dsg אינה שיא האמינות בלשון המעטה. לגבי המנוע הבנתי שהוא נחשב למנוע מצוין שגם בעל ביצועים טובים וגם יודע לחסוך בדלק ע"י ניתוק אחד מהצילינדרם בזמן שיוט. כלמוביל פתח תקווה מתחייבים לשנה אחריות מנוע וגיר ונשאר עוד קצת אחריות יבואן עד סוף השנה. מדובר בעסקת טרייד אין,כאשר אני נותן את הרכב שברשותי יונדאי i20 ומקבל עבורה בטרייד 25 אלף. מוסיף 70 אלף. העסקה עומדת על 95. הרכב משוריין עבורי בסוכנות, יחסית נעול עליו. באתי לכאן לחוות דעת נוספת על הרכב אולי מאנשים שיש ברשותם את הרכב הנ'ל. בתודה מראש.אור
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
- 1 תגובות
- 770 צפיות
יש מחלות ידועות לגולף 2011? http://www.autobiz.co.il/vehicle/19033/פולקסווגן-golf-trendline
הודעה אחרונה מאת green, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 799 צפיות
מדובר כמובן ברכב משומש מודל 2011 או 2012. אין צורך ביכולות שטח מעבר לבסיסית. אפשרויות שראיתי הנן אודי Q5, אינפיניטי, לקסוס rx350 אשמח לדעתכם.
הודעה אחרונה מאת amir77a, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
אהלן מאד מתלבט בין סקודה פאביה גרסת style לבין סיאט איביזה style. מדובר על קניית רכב חדש מהניילונים. מה הייתם ממליצים? תתיחסו לאמינות לסקודה פאביה חדשה שצריכה להגיע באוקטובר הקרוב (ז"א אני אקנה דגם שישר צפוי להתחלף) מערכות בטיחות ומולטימדיה וכו' אשמח לעזרתכם! תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ערב טוב, כיום אני נוהג במאזדה 3 2010 2.0L, סהכ מאוד מרוצה מהרכב (חווית נהיגה, זריזות,גימור) רק שהיא אוכלת המון דלק!! אני מעוניין להשתדרג בשנתון לסביבות 2014-2015. חשבתי על הדגם המקביל החדש של מאזדה אבל משום מה המחירים נראים בשמיים. אנשים דורשים על 2014 80K ואפילו יותר. אני זוכר שקניתי את הרכב הנוכחי בשנת 2014 ועלה לי 65K. לא מבין איך אנשים מצליחים למכור במחירים האלה. בכל אופן הייתי שמח לקבל הצעות לרכבים נוספים בתקציב הזה שיהיו דומים לרמת גימור והכוח של המאזדה אבל זולים יותר. תודה.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 921 צפיות
שאלה חברים. רכב חברה שמגבילה בדלק. מה יותר חסכני בדלק נירו או רנו קאג'אר. תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 1 תגובות
- 592 צפיות
חבר שעובד המכירות באוויס, אומר שהם עושים בדיקה חיצונית. שאין קומבינות וכדומה. אבל כמובן שאני יכול לקחת גם לבדיקה. מה דעתכם?
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שניהם נכנסים בתקציב שלי שנע בין 60-70 . חשוב לי רכב אמין, עם נסיעה מהנה, ומרווח מאחור מאחר ויסעו מאחור שני כיסאות תינוק ואישתי. מה ממליצים מהשניים? אשמח להמלצות נוספות שעונים על התנאים שהעלתי פה.
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מחפש רכב מרווח ונוח עד כמה שאפשר בתקציב שיש ושיהיה משנת 2012 ואילך. חשבתי על יונדאי i40 דגם elite. אשמח לחוו"ד על הרכב. הבנתי שלא נמכרו הרבה ורציתי לדעת אם יש חלפים או שקשה להשיג. האם חולק אותו מנוע ומכלולים של דגמים/רכבים אחרים?
הודעה אחרונה מאת zivk, -
-
מנסה לעזור לחבר להתפקס נעזוב רגע את התקציב הוא רוצה suv אבל יותר קטן מפורסטר (למשל), ידני חובה, עדיף טורבו דיזל, עדיף 4*4 מה האופציות העומדות לרשותו?
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אשמח לקבל רשימה של רכבי ההיברדים החדשים (כלאים) בתקציב של 150K. תודה.
הודעה אחרונה מאת feel, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי מה ההבדל בין הדגמים? מצאתי LS עם 50 אלף קמ, אבל הבנתי שהוא נחות יותר בתוספות. מישהו יודע להצביע על ההבדלים?
הודעה אחרונה מאת elimalka, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
כמה הורדה מהמחירון ? חברה פרטית או ממשלתית?
הודעה אחרונה מאת elimalka, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום חברים, מי יכול לספר על הדגם הנ"ל איזה מחלות יש לאוטו, כן אני יודע שהוא זולל בעיר כ-5.6 ק"מ/ליטר (הנסוע שלי היא 8,000~9,000 ק"מ בשנה ככה שלא משמעותי בשבילי). אני כן צריך אוטו עם EXTRA מושבים יש 3 ילדים עם ציוד לחוגים, אוטו יד 01 שתיהן מפרטי, שמור עם 122,000 ק"מ מחבר לעבודה. 30,000 ₪ זה מה שהוא מבקש, מחר אני צריך להחליט אם לקחת לבדיקה או לא?! בבקשה לייעוץ רק מאנשים שאנשים מכירים את האוטו מבלי להגיד "שברולט חרא אוטו וזולל דלק וכו'". מתכוון להשאיר את האוטו לפחות 3 שנים עם 30,000 ק"מ בצטבר (יודע שקנייה כזאת חתונה קתולית במיוחד דגם בנזין אך כמה היא כבר תהיה שווה בעוד 3 שנים?!) Отправлено с моего SM-G955F через Tapatalk
הודעה אחרונה מאת emilio2581, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 997 צפיות
מתעניין ברכב כזה יד שנייה אך חושש מלהכנס לבור של הוצאות וביקורים במוסך. מאוד חשוב לי ראש שקט ואין לי סבלנות לבעיות כרוניות. לרכב הוחלף\ תוקן הגיר במסגרת האחריות. כמה רגוע אני יכול להיות בעניין? למה עליי לצפות מבחינת תחזוקת הגיר הזה? לציין שאנחנו נוסעים סביב ה10K בשנה , רובם בתוך העיר. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yondon, -
- 27 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום. אני מתלבט איזה רכב לרכוש. אני מחפש 7 מקומות שישמש אותי גם לעבודה עם העמסת ציוד, וגם במידת הצורך ניתן יהיה להשתמש ב 7 מקומות. במסגרת התקציב ראיתי פורד מקס 2013 או מיציבושי גרנדיס 2011. כמו כן אני מעוניין בבנזין ולא דיזל. תודה.
הודעה אחרונה מאת elimalka, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 218 תגובות
- 32.5 אלף צפיות
אני מקבל מהעבודה רכב דרך שלמה סיקסט מושכר יונדאי איי 10 מנוע 1250 שנת 2018 והוא מרגיש ממש עגלה כבד אנמי לא זז פשוט חXX , אני בטוח במיליון אחוז שהסיבה לאיטיות והאנמיות קשורה לתיבת ההילוכים המיושנת 4 , התקשרתי לחברת שלמה סיקסט והם מוכנים להחליף לי את זה רק לאותו רכב מהקטגוריה שזה " קיה פיקנטו " או " מיצובישי ספייס סטאר " העניין שקיה פיקנטו ויונדאי איי 10 זה אותו מנוע בערך וגם אותה תיבת הילוכים אז הבדל בביצועים אני לא ארגיש אני נוסע הרבה לירושלים אריאל וכבישים בינעירוניים , הספייס סטאר הבנתי שהיא מאוד רועשת על הנייר שוקלת מאוד נמוך ויש לה תיבת הילוכים הרבה יותר טובה " רציפה " ומרגישה זריזה הפחד שלי שהיא גם עגלה , לא יודע מה לעשות , מה שחשוב לי זה ביצועים מנוע גיר שאני אוכל ל…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
לא מכיר את הדגם. אשמח לחוות דעת על הרכב מבחינת אמינות של השנתון. מיצובישי אאוטלנדר קומפורט 2007, 283,000 ק"מ. נפח 2.4 מפרטי. ב 20,000 שח איך צריכת הדלק, ( למרות שלא נוסע הרבה.) אמינות של השנתון של הדגם? ק"מ נחשב גבוה? צפי לבעיות? מתלבט אם לרדת 4 שנתונים ולקחת ג'יפון ולמתוח את התקציב ב 7000 ש"ח לאאוטלנדר. או לקחת רכב של קרובים שברולט קרוז 2011 124כס, 110,000 ק"מ. ב 13,000 ש"ח. יודע ששני הרכבים שונים מבחינת סגנון וכו'. עניין של יותר תקציב ורכב זול שידרוש ממני כמה שפחות. אשמח לדעתכם. מה עדיף אאוטלנדר 2007? או קרוז 2011? תודה למגיבים.
הודעה אחרונה מאת erez1111, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רוצה לקבל חוות דעת על מיצובישי אאוטלנדר 2011 מנוע 2000. איך היא מבחינת מחירים, יש לרכב שוק? טיפולים יקרים? ביטוח יקר? שותה דלק? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת erez1111, -
-
- 16 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
** תודה לעונים על פוסטים קודמים שלי בנושא ** התחלתי להתעניין ברכישת סיטרואן גרנד פיקאסו. הצרכים: 4 ילדים מתוכם תאומים שצפויים בקרוב (כלומר 2 כסאות בטיחות + בוסטר בשורה 2, ומקום לעגלת תאומים לצד ילד בן 9 בשורה 3). במהלך השבוע הרכב ישמש את אשתי והילדים (הגדול מלפנים) כך ששורה 3 תשמש רק בנסיעות משפחתיות בהרכב מלא. מבחינת מרחב נראה שזה צפוי להסתדר (בדקנו פיזית את העגלה). לנסיעה פעם-פעמים בשנה לקמפינג, נוסיף גגון. בגלל ירידת הערך התלולה מחפש רכב בן 3 פחות או יותר. אנחנו מתכוונים להחזיק ברכב לאורך זמן כך שלא משנה ערך המכירה, יותר חשוב אמינות ועלויות אחזקה (פורד גלאקסי, שהיה אופציה מעניינת, יורד בצער רב עקב כך). 1. האם עדיף בנזין או דיזל? נסועה שנתית צפויה 20K (פ…
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
ברצוני לשתף מקרה שקרה לחבר קרוב בשבוע האחרון. פורסם למכירה רכב ב38 אלף ש"ח. החבר מקבל את ההודעה הבאה: אחרי ששיתף את הצילום מסך, משהו הרגיש לי מוזר. בדיקה זריזה באמצעים הטכנולוגיים הזמינים לכל (True caller + Google) מובילה אכן לבחור בשם יונתן, אבל גם לעמוד הפייסבוק "אמנון הקטן - קנייה , מכירה וטרייד אין רכבים ". נכון שלא נעשה כאן שום דבר שאינו חוקי, הוצע מחיר, לא התאים, שם נגמרה האינטראקציה. אבל הרגיש לי לנכון להביא את המקרה לעיניכם.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כיוםיש לי מאזדה 6 עם 210000 קמ שמטופלת טיפ טופ רק במוסך מאזדה.רציתי להשתדרג קצת ולהחליף לקיה פורטה 2010 עם 140000קמ מיד 2 פרטי 25000שח. או שברולט קרוז 2011 118000 קמ יד 2 ראשונה מליסניג . מה עדיף ?
הודעה אחרונה מאת GABIUBOGI, -
רכב ראשון עד 40K
מאת Mr.Z-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב לרכישה מליסינג סביר להניח. הדרישות הן: תחזוקה זולה, אמינות, צריכת דלק סבירה (נניח 1-10,13) ושיראה טוב לבחור צעיר. מבחינת גודל, כרגע אני נוהג על מיצובשי לנסר 2011 ולמרות שהיא יפה לאללה, היא ענקית וקשה מאוד להרגיש אותה מבפנים. תודה חברים
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
צריך ייעוץ בשביל חבר, הוא קיבל הצעה עבור שני הרכבים: אטקה אקסלנס 1.4 150, עלייה לכביש: 11/17, 7500 קמ, טיגואן קומפורטליין, 2.0 180, עלייה לכביש: 1/17, 27000 קמ הטיגואן יקר יותר מהאטקה ב6000 שח. אני המלצתי לו ללכת על הטיגואן כי הוא טוב יותר בכל בחינה בערך לעומת האטקה. אשמח לעוד דעות
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
ההורים שלי חצו זה מכבר את גיל 70, ואחיותיי ואני שמנו לב שאיכות הנהיגה שלהם ירדה בזמן האחרון. לאחרונה כמעט קרתה תאונה בנסיעה בינעירונית, שנמנעה בזכות עירנותו של נוסע צעיר ששהה באוטו. הרכב הנוכחי שלהם הוא טויוטה פריוס (מסוף התקופה של הדגם הקודם). אין בו מובילאיי וגם לא מערכות בטיחות מקוריות. הנסיעה ברובה עירונית, אבל נסיעות בינעירוניות (למשל מחיפה לירושלים) אינן נדירות. להערכתי, גם אין להם צורך בתא מטען גדול כמו של הפריוס, אבל קשה - אם כי לא בלתי אפשרי - לשנות קונספציה בגיל כזה... חשבתי על שתי אפשרויות: 1. לשכנע את הוריי להתקין מובילאיי בפריוס שלהם. 2. לשכנע אותם להחליף אוטו לדגם עם מערכות בטיחות מקוריות שייתנו ערך מוסף על פני מובילאיי. מבחינת היכולת הכלכלית - …
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 603 צפיות
חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי משו שיספק אותי עדיין הדרישות שלי לא גבוהות מדי ואנסה לפרט כמה שיותר. קודם כל תקציב 25K גיר אוטומט טווח נסיעות בשנה אמור להגיע לאזור ה20K קילומטראז לכן מחפש משהו חסכוני (בין 13 ל15 ק"מ לליטר נתוני אמת ולא יצרן) בטווח התקציב הייתי מעדיף משהו שהוא לא מיושן מדי שיישאר כמה שנים בלי הרבה תקלות (בשאיפה לשנת 2010 ומעלה ) והתלבטות אחרונה, בעקרון חיפשתי רכב סופר מיני, אך האם יש רכב מיני שירגיש יחסית נח גם בנסיעות ארוכות ובנסיעות עירוניות באזורים עם הרבה עליות ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
