Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקנטו / ספייס סטאר / I10 / יאריס מליסינג (הכותרת כמובן נערכה)


Eli Pimpshtein
שימו לב! השרשור הזה בן 2116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הספארק חזקה בין רכבי המיני לא מטוס אבל קצב טוב לגמרי, את הקורסה אני לא מכיר אבל מנסיון עבר עם מנועי 1.4 וגיר 4 הילוכים הביצועים עצלים, מנגד לקורסה יש שישה הילוכים אם איני טועה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 218
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אותי מה שמעניין זה הסחיבה עם מזגן ובעליות , ועם ה I10 זה סיוט , הקורסה חלשה ועצלה והספארק לפי מה שהבנתי הכי חזקה , מה שלא הבנתי איך הספארק יותר חזקה מהיאריס אם היא עושה 12.6 למאה והיאריס 12.3 ?

גם ראיתי ביוטיוב מישהו עשה מבחן על היאריס 1.3 עם עליות וכו' וזה נראה טוב :https://www.youtube.com/watch?v=jgmRX-jxDA8V

בקשר להשתתפות עצמית גם על שריטות חניה הבוס יכול לחייב אותי ? זה לא הוגן כל כך , מה אני יכול לעשות אם איזה אידיוט חונה צמוד אלי או סתם ילד עושה לי שריטה " מפתח " על הפח ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא הבנתי איך הספארק יותר חזקה מהיאריס אם היא עושה 12.6 למאה והיאריס 12.3 ?

בקשר להשתתפות עצמית גם על שריטות חניה הבוס יכול לחייב אותי ? זה לא הוגן כל כך , מה אני יכול לעשות אם איזה אידיוט חונה צמוד אלי או סתם ילד עושה לי שריטה " מפתח " על הפח ?

 

1. החיים הם לא 0 ל-100.

2. בעקרון מקובל לחייב על כל נזק. לעיתים אם ברור שזו לא אשמתך, יהיו בוסים שילכו לקראת העובד - אבל אין חוק או כלל כלשהו בנושא.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי אין ספור בדיקות בשירות של שלמה סיקסט , מצאתי עוד אופציה והיא ? אופל אדם , על הנייר יש לאדם מומנט של 13.2 קג"מ שזה יפה זה יותר ממה שיש לשברולט ספארק 13.1 ויותר ממה שיש לטויוטה יאריס 12.7 אבל במבחן התאוצה 0-100 היא מגיעה ל 100 ב 13.9 שניות שזה המון ! זה כמו ה I10 , מה שחשוב לי זה הסחיבה והביצועים מכל הרכבים שיש בקטגוריה : אופל אדם , אופל קורסה , שברולט ספארק , יונדאי I20 , טויוטה יאריס , ניסן מיקרה , מצאתי רק 3 רכבים שיכולים להיות סבירים מבחינת ביצועים : אופל אדם , שברולט ספארק , טויוטה יאריס , אני לא יודע מה לקחת ? אני ממש מתלבט כי בסירטון שראיתי ביוטיוב על הטויוטה יאריס זה נראה שהיא מרעישה אבל המנוע דיי חזק , השברולט ספארק אין לה WAZE היא מרעישה והבנתי שיש היסוס בתחילת נסיעה ככה קראתי באחד האתרים שהיא קצת כבדה בהתחלה , האדם על הנייר נשמעת טוב 13.2 קג"מ "סחיבה " אבל אם היא עושה 13.9 שניות ל 100 זה כבר רע , בקיצור מתלבט קשות מה שחשוב לי זה סחיבה ומהירות אני שונא שמפעילים מזגן אז הרכב בקושי זז וצריך להדביק את הדוושה של הגז לרצפה או איטיות גיר , תחושה שהמנוע חלש ולא סוחב , אני מוכן לסבול קצת רעש העיקר שהרכב יהיה חזק .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעת פעם את הביטוי "זה מה יש"? הרי אתה נמצא במקום העבודה הזה בגלל העבודה, לא בגלל האוטו. למעסיק שלך יש שיקולים, והוא נותן לך אפשרויות, אבל כנראה שתקציבית הוא מוגבל.

 

אני גם חושד שאולי בכוונה מנסים במקום העבודה הזה לתת לך כל רכב קטן שאין לו טורבו. אולי בגלל מחיר אחר בליסינג, אולי בגלל שככה דרש קצין הרכב. סיבותיו של המעסיק עימו.

אתה יכול לבקש פאביה או איביזה או להציע אסטרה טורבו, יש מצב שבשלמה יהיו מוכנים לתת למקום העבודה שלך דיל סביר עליה, אבל איך שזה נראה, אף אחת מהן לא תקבל. אז רד מהנושא של אפס למאה ותתחיל לשאול את עצמך מה באמת חשוב.

 

אם לא תקבל רכב מהיר, לפחות תנסה לקבל רכב איכותי, שבנוי טוב ויהיה לך נעים להיות בו. מראה גם כן משחק תפקיד.

אם אני צריך להחליט בין האופציות שהציעו לך, גיר 6 הילוכים פלנטרי ואיכות הבנייה בקורסה הם קלף מאוד חזק לטובתה.

יאריס רכב נהדר אבל הגיר היבבן לא מוסיף לה נקודות.

ספארק? (וספייסטאר ופיקנטו) נו באמת. זה חצי אוטו לעומת האלטרנטיבות.

אופל אדם יש לו קלף מאוד חזק בדמות רכב שאינו נפוץ בליסינג, עם מראה צעיר, אבל גיר רובוטי לא כפול מצמד יכול להיות סיוט לא קטן בפקקים.

יונדאי i20 אופציה. לדעתי סבירה ולא יותר מזה.

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל הקורסה עגלה הגיר סבבה אבל המנוע חלש , מה שחשוב לי זה הסחיבה והביצועים אני מוכן לספוג רעש , נוחות הכול מבין כל המכוניות שנתתי מה המכונית עם הביצועים הכי טובים הספארק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מנסה להבין מה אומרים לך.

אם לא תקבל אחת מהאופציות שרשמתי בפסקה השלישית, אזי אין הבדל ביצועים מורגש בין שאר האלטרנטיבות. חבל להתעכב על זה כי עוד עשירית הקג"מ במומנט זה משהו כל כך זניח שחבל על הזמן שלך. לא תרגיש את זה.

 

נשמע לי שהיאריס היא כיוון נכון עבורך. לך לעשות נסיעת מבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראית את הסירטון הזה :

לפי הסירטון הזה ההבדל בכח רציני בגלל זה אני שואל .

יכול להיות שיש הבדל משמעותי בין 12.2 קג"מ לבין 13.1 ? , ויכול להיות שיש הבדל בביצועים בין תיבה 4 הילוכים סרסנית ועצלה לבין תיבה רציפה ?

מה שחשוב לי זה הסחיבה ביצועים מזגן והתיבת הילוכים תזרום כולל עקיפות / הורדת הילוך וכו' , אני באמת מנסה לראות מה אני יכול לעשות מול חברת ההשכרה אבל אם אתה רושם שבין I10 למשל לבין שברולט ספארק אין הבדל מבחינת ביצועים אז אני באמת בבעיה , חשבתי לבדוק אם יש לחברת ההשכרה סוזוקי סוויפט , למרות שגם הסוויפט זה לא בדיוק פרארי .

הקטגוריה הבאה זה קבוצה E וההפרש ענק 400 -500 שקל לחודש - זה רכבים כמו I25 מנוע 1.4 אם אני לא טועה.

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיראה לי יש מיצובישי ספייס סטאר אשר לפי המבחנים מעט חזקה יותר מאשר הםינקטו והיונדאי, אבל הספארק הרגישה חזקה יותר, בעיקר באזור הררי.

האופציה הכי טובה זה פשוט לעשות נסיעת מבחן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שחברת ההשכרה לא תתן לי לעשות נסיעת מבחן , מבחינתם זה קח וסע הלוואי וזאת הייתה אופציה אחרת לא הייתי פה , היה לי סוזוקי אלטו אחרי זה פיאט קובו עכשיו I10 וכולם עגלות שחבל על הזמן באלטו וב I10 התיבת הילוכים ממש זוועה אני בספק אם היה גיר רגיל ההבדל היה משמעותי , הפיאט קובו זה בכלל צריך להיכנס לספר שיאי גינס כרכב הכי עגלה שיוצר אי פעם .

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הספארק יותר חזקה עם המנוע הזה. 1 קג"מ זה כבר מתחיל להיות משמעותי.

אבל בסרטון שראית אין אף מתחרה שהיא באמת חזקה. שלושתן חלושות ומהן הספארק פחות חלשה.

אם כל מה שמעניין אותך זה שהרכב יהיה הכי פחות עצלן בעלייה ושאר השיקולים מדורגים אצלך כאפס מבחינת חשיבות, קח ספארק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הספארק יותר חזקה עם המנוע הזה. 1 קג"מ זה כבר מתחיל להיות משמעותי.

אבל בסרטון שראית אין אף מתחרה שהיא באמת חזקה. שלושתן חלושות ומהן הספארק פחות חלשה.

אם כל מה שמעניין אותך זה שהרכב יהיה הכי פחות עצלן בעלייה ושאר השיקולים מדורגים אצלך כאפס מבחינת חשיבות, קח ספארק.

 

עכשיו אני אקשה עלייך טיפה ברשותך :

הבנתי שבין ה I10 / פיקנטו השברולט ספארק תהיה יותר חזקה

 

אבל בין השברולט ספארק ל :

אופל קורסה / אדם , יונדאי איי 20 , טויוטה יאריס , ניסן מיקרה , סוזוקי ספלאש , (סוזוקי סוויפט לא בטוח שיש )

מי יותר חזקה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הקשית.

ספארק במיני, יאריס בסופרמיני ובכולל.

0-100 יאריס מנצחת

כוח אבסולוטי - יאריס

כוח ביחס למשקל - יאריס

מומנט - יאריס

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...