Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקנטו / ספייס סטאר / I10 / יאריס מליסינג (הכותרת כמובן נערכה)


Eli Pimpshtein
שימו לב! השרשור הזה בן 2114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הספארק הישנה היא רק עם גיר ידני, ייתכן שבזכות זה(במידה ומדובר במנוע 1.2) תרגיש זריזה יותר.

אם אתה נוסע המון בבין עירוני והרכב הוא קריטי לך לא חושב שהרכבים מקטגוריית המיני ירגישו לך נוחים בין אחד לשני - אני גם לא חושב שספייסטאר תהיה נוחה/זריזה/עדיפה על I10, אתה יכול אולי לבקש לנסות.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 218
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עידכון קטן :

ביום שישי הייתי בסניף שלמה סיקסט בפ"ת והייתה להם אפשרות להחליף לי את הרכב לטויוטה יאריס 1.3 2015 , קצת התבאסתי להחליף רכב חדש שנת 2018 ב 2015 טחונה שלא נדבר שאין שם מולטימדיה WAZE וכו' , למרות של הנייר היא יותר חזקה מ I10 לא יודע אם בצורה ממש משמעותית אבל היא יותר חזקה , היאריס החדשה היא כבר מנוע 1.5 ומבחינתם זאת קטגוריה גבוהה יותר , יש הרבה רכבים מצויינים שפשוט אין להם במלאי שהיו פוטרים לי את כל הבעיות כמו : סקודה פאביה ידנית 1 ליטר טורבו 95 כ"ס שהיא חזקה מאוד ובאותו שווי רכב , גם הסוזוקי סוויפט ידנית 1.2 , יש את האופציה של המיצובישי ספייס שגם על הנייר חזקה יותר הבנתי שהיא והיאריס שניהם מרעישות ולשניהם אין ממש מולטימדיה מסך והכול כמו ל I10 ואני בדילמה אם לשפר את ביצועי המנוע אפילו במעט ולוותר על רכב שקט יותר עם יותר פיצרים , שווי הרכב שלי 2000 שקל והרכבים הטובים זה 2300- 2700 שקל וצפונה , הדבר הכי מתסכל ב I10 שבעיר הוא סבבה יוצאים מהעיר הוא עגלה מתה כאילו לא אותו רכב והטיפטרוניק זה ליופי .

ראיתי את הסירטון הזה על היאריס וזה עושה רושם של ספייס סטאר משודרג מרעיש ספרטני אבל נמרץ :

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להחליף לספייס סטאר לא הייתי עושה, הזריזות שלה תהיה פחות מורגשת מאשר הרעש שיהיה יותר מורגש.

היאריס יותר חזקה אם כי לא ברמה של מנוע TSI,אבל עקב גיר רציף תהיה רועשת לעומת המתחרות אם כי לא כמו הספייס סטאר.

אם יש אופציה לחכות למלאי? אם לא הייתי לוקח את היאריס, שכן רואים שאתה לא מרוצה היונדאי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב I10 עם מזגן יש השהייה מטורפת בלחיצה על הדוושה של הגז אם מתחילים נסיעה בלי קיק דאון לרכב קשה עד בלתי אפשרי לפתח מהירות סבירה חייב ממש למתוח את ההילוך ה 1 לסל"ד גבוה , לרכב יש 87 כ"ס ולא מרגישים את זה , כנראה שהתיבה ממש מסרסת את המנוע , הבנתי שרק בגיר רציף יש תחושה של השהייה אבל ב I10 יש גיר אוטומט רגיל , ניסיתי להאיץ ממש בעדינות אולי החיישן שם של הגז איטי עצל אבל זה לא עוזר , אי אפשר לנהוג ככה פשוט סיוט .

מה שכרגע הציעו לי זה 2 רכבים : טויוטה יאריס 1.3 2015 או סוזוקי ספלאש 2015 מתלבט מה לעשות , חשבתי ללכת על הגיר הרציף הייתי בטוח שהוא נותן תחושה זריזה יותר אבל אחרי קריאה של חוות דעת ברשת ירדתי מזה , גם I20 הייתה לי אפשרות לקבל אבל מניסיון I20 היא עגלה , יותר נפח אבל עגלה :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בוחר ביאריס עקב מרווח עדיף מאחור, תא מטען גדול יותר ובטיחות עדיפה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש 2 דברים ביאריס שאני חושש מהם 1. זה המנוע / גיר המרעיש 2. הביצועים אם אני ארגיש הבדל בכלל מבחינת סחיבה , נסיעה בכביש בינעירוני , עקיפות וכו' ביחס ל I10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסיעת מבחן תפתור לך את השאלה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

בהמשך למה שכתבתי יש התקדמות קלה , אחרי סבל של חודשיים הבוס שלי הבטיח להחליף לי את הרכב למשהו " חזק " יותר , הבעיה שרוב הרכבים בשלמה סיקסט הם דיי עגלות בקבוצה של הקטנות יש את ה I20 שהיא גדולה יותר אבל חלשה , ויש את הטויוטה יאריס שהיא גם חלשה 1.3 ומרעישה , אין ממש בחירה , אני צריך רכב שמדליקים מזגן הוא ממשיך לנסוע ולא נעצר , שיהיה לו כח לנסוע לירושלים / אריאל וכו' אבל שלא יהיה יקר בין מיני לסופר מיני .

ישנה עוד בעיה שהבוס שלי מפיל עלי את ההשתתפות עצמית של רכב , שלדעתי זאת חוצפה הוא טוען שזה חוקי וכל מי שמקבל רכב מהעבודה משלם במקרה של שריטות תאונה וכו' , מישהו יכול לאשר שזה תקין ? או שהבוס אמור לקחת את ההשתתפות עצמית עליו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהנושא של "סחיבה בעליות" מאד משמעותי לך...תנסה להילחם" על 208 1.2t. לבת שלי אחת כזאת, ממש טסה בעליות לירושלים, שיוט במישור או בעליות נינוח במידה כמעט זהה. מחירה לא רחוק מהקיה / יונדאי, אך אין לי מושג איך מתנהל היצע של אחת כזאת בליסינג...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך למה שכתבתי יש התקדמות קלה , אחרי סבל של חודשיים הבוס שלי הבטיח להחליף לי את הרכב למשהו " חזק " יותר , הבעיה שרוב הרכבים בשלמה סיקסט הם דיי עגלות בקבוצה של הקטנות יש את ה I20 שהיא גדולה יותר אבל חלשה , ויש את הטויוטה יאריס שהיא גם חלשה 1.3 ומרעישה , אין ממש בחירה , אני צריך רכב שמדליקים מזגן הוא ממשיך לנסוע ולא נעצר , שיהיה לו כח לנסוע לירושלים / אריאל וכו' אבל שלא יהיה יקר בין מיני לסופר מיני .

ישנה עוד בעיה שהבוס שלי מפיל עלי את ההשתתפות עצמית של רכב , שלדעתי זאת חוצפה הוא טוען שזה חוקי וכל מי שמקבל רכב מהעבודה משלם במקרה של שריטות תאונה וכו' , מישהו יכול לאשר שזה תקין ? או שהבוס אמור לקחת את ההשתתפות עצמית עליו?

 

מוזר סיקטס היא אחת החברות הגדולות בארץ, אמור להיות להם מבחר בסיסי של רכבי סופר-מיני סבירים - מוזר לי שיש ממש בחירה רק מול 2.

 

הוא צודק, השתתפות עצמית זה לרוב על המועסק - כל חברה והאופי שלה, יש חברות גדולות שיש להן הסכמים עם חברות הליסינג בנוגע להשתתפות עצמית ומאפשרות תביעה-2 בשנה לכסות ע"ח חברת הליסינג(או המעסיק לוקח את הפעם-פעמיים הראשונות על עצמו).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה עוד בעיה שהבוס שלי מפיל עלי את ההשתתפות עצמית של רכב , שלדעתי זאת חוצפה הוא טוען שזה חוקי וכל מי שמקבל רכב מהעבודה משלם במקרה של שריטות תאונה וכו' , מישהו יכול לאשר שזה תקין ? או שהבוס אמור לקחת את ההשתתפות עצמית עליו?

 

זה חוקי במקרים מסויימים - אבל הוא לא יכול לנכות משכרך ללא הסכמתך קרא כאן

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון :

בא לי לבכות :( אז ככה ... אחרי הבטחות למנוע חזק יותר ורכב טוב יותר זה מה שהציעו לי אופל קורסה , ניסן מיקרה , שברולט ספארק אני חושב ה 1.4 לא בטוח כולם עגלות זאת קבוצה L בשלמה סיקסט , הניסן מיקרה עושה 14.5 שניות ל 100 יותר גרוע מ I10 ,אופל קורסה זאת עגלה קראתי עליה חוות דעת בכבישים ICAR וכו' , שברולט ספארק 1.4 יותר חזקה מ I10 לא ? אבל גם היא עושה 12.6 שניות למאה שזה גם לא בדיוק מציאה , יש הבדל בין 13.7 שניות למאה לבין 12.6 ? זה מורגש בנסיעה ? , יש אולי I20 אבל גם היא עגלה :( גיר 4 הילוכים 13.1 שניות למאה , אם יש טויוטה יאריס 1.3 עדיף לקחת אותה ? הרע במיעוטו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הI20 והספארק חזקות יותר מהיאריס.

היאריס גם סובלת ממושבים נוקשים ולא נוחה בנסיעות ארוכות.

אישית כנראה הייתי הולך בסוף על הספארק כי היה תהיה יותר נעימה בשיוט מהI20 בזכות הגיר והנוחות שלה סבירה, את היאריס לא הייתי שוקל בכלל כי אני מכיר אותה מספיק טוב ויודע כמה רועשת ולא נוחה היא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...