Jump to content

yondon

  • פרסום הודעות

    99
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

9 נייטרלי

אודות yondon

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא, אין לי נתונים סטטיסטיים על אמינות הגירסה של הגיר הספציפי שמותקן באוקטביה החדשה. (למישהו יש?) אבל... יש לי ידע על הדגם הנ"ל בדורות קודמים שלו. למיטב הבנתי מותקן ברכב גיר DSG7 מדגם DQ200. לכן אני משער שאין הרבה חדש תחת השמש בעניין הגיר כי בסופו של דבר זה אותו גיר. ולמרות מספר הצהרות של היצרן כי הבעיות טופלו במרוצת השנים מאז 2015 עדיין יש לך רכבים עם הגיר הנ"ל בשנתונים מתקדמים (17-18) שנכנסים למוסך עם אותם תקלות. וזה במקרה כן מבוסס מידע מאיש קשר בצ'מפיון. אז זהו לא "יעוץ בלתי מבוסס" כמו שאתה מנסה לטעון. זה יעוץ מבוסס מקרי עבר. אני לא מטעה אף אחד אלא נותן נקודה למחשבה וכל אחד יכול לעשות
  2. הבנתי טוב מאוד. עומד מאחורי מה שכתבתי Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  3. אנקדוטליים? אתה רציני? בתור שועל ותיק בפורום אני בטוח שאתה מודע היטב להסטוריית בעיות האמינות של גיר זה. נתתי את עצתי שמבוססת על אינספור מקרים מתועדים בארץ ובעולם. על איזה חוקים אני עובר? לא מבין למה כתבת את מה שכתבת..מיותר ולא מכבד. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  4. אוקטביה זה רכב נהדר, באמת. אבל יש לך ספציפית אולי שתי סיבות טובות לא לקחת אותו: 1.השילוב בין גיר DSG DQ200 לנסיעה ערונית מועד לפוענות. זו בדיוק נקודת התורפה שלו ומה שיכול להוביל לבלאי מואץ במצמדים והחלפתם ובמקרה הגרוע להחלפת מכטרוניק. למרות אין סוף הצהרות על שיפור הגיר הנ"ל הוא עדיין בהסתברות לתקלות גבוהה יותר מגיר אוטומטי אחר. כמובן שהדבר מכוסה במסגרת אחריות אם תרכוש חדש אבל זה עדיין לא נעים. (אני מדבר מנסיון אחרי 2 החלפות מצמדים עד 50000 ק"מ שנעשו אצל בעלי הרכב הקודם שנסע בעיקר בעיר, ואצלי מכטרוניק הוחלף ב70000 ק"מ- למזלי הייתי בחודש האחרון של האחריות המורחבת שניתנה עקב תביעה יצו
  5. יש לו הסטוריית טיפולים. שם רואים את הטיפול שנעשה. (מצ"ב) אין לו דו"ח שמאי. זה כנראה שמאי מצד חברת הביטוח של הפוגע (צד ג). בגדול, הוא אומר שמשאית פגעה בדלת והוא דרש את החלפתה במלואה.
  6. תודה רבה מדובר בטיגואן פרטי 2017, יד 1, 50000 קמ. מחירון 117000. דורש לא הרבה פחות..
  7. היי ביקשתי מבעל רכב שמוכר את רכבו לשלוח לי דוח ממרכז הסליקה של חברות הביטוח. הוא אף ציין בפניי שהוחלפה דלת הרכב עקב פגיעת צד ג בעבר. אני רואה בדוח שמעבר לעלות התיקון, הוא אכן קיבל תשלום גם עבור ירידת הערך אבל לא נרשמה ירידת ערך בפועל. (ראו בתמונה ). אשמח להסבר על המשמעות מבחינתי כרוכש הרכב. כי זה לא ברור לי כ"כ. תודה
  8. אני נוסע סביב 9k בשנה. התכוונתי שאם אחזיק ברכב שלוש שנים בערך הקליטמראז יעמוד על 122k לרכב בן 6 וקצת. ואז שאני מוכר אותו אז הקילמטראז כבר יהיה קצת מעל הממוצע - בערך בערך 20000 קמ לשנה Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  9. תודה איציק. ההגיון אומר שבמחיר הנכון זה יכול להיות יופי של עסקה. פסיכולוגית קצת קשה לי לבלוע את הקילומטראז הזה, במיוחד שאני נוסע מעט מאוד. תודה על העצות שלך. אופציה 1 נראית לי ריאלית יותר ברגע שאני אחליט שאני בולע את הצפרדע ומוכן עקרונית לקנות רכב בן 3 עם כמעט 100000 קמ.. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  10. @Nakamichi תודה. למעשה הוא מפרסם הרבה זמן. הוא פשוט מעלה כל פעם מחדש את המודעה , אבל היא באויר בגירסה כזאת או אחרת לפחות חודש.
  11. אני חושב שהכוונה לכך שבגירסת ה4×4 ישנם עוד מכלולים לתחזק שיכולים להתקלקל Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  12. yondon

    הופרדו בלידתם?

    מזדה לנטיס 323 אופל אסטרה G בעיקר באחוריים Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  13. מודה שהחסרתי פעימה : ) תודה על התשובה! בגדול דיי נעול על טיגואן. ועדיף מאוד בגירסת קומפורטליין. לא נעול ספציפית על ה2 ליטר 4motion. גם ה1.4 הנעה קדמית רלוונטי. אבל מודה שהכח העודף וה4motion משדרגים פה. העניין הוא שאני עוקב לא מעט והם נחטפים מהר..מאוד מהר. ואין הרבה לא מאלה ולא מאלה. לשאלתך אז כן, האיכות והאבזור קודם. אחכ המנוע כי גם ה1.4 סבבה. אגב הוא עם 95000 קמ, לא 90000 Sent from my SM-G960F using Tapatalk מי
  14. שכנעת. טיגואן 2.0tsi 4×4 2017. עכשיו אתה חייב לענות אבל.. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
×
×
  • Create New...