ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 982 צפיות
שלום, לאחר שנמכרה ה-C3 2012 שהייתה ברשותה, צריך לקנות רכב חדש. נוסעת מעט מאוד, צריך רכב קטן (אבל לא מיני, לפחות סופר מיני). שיהיה חסכוני אבל לא עצל (מודיעין הרבה עליות). שנתון 2014 ומעלה, אוטומט. היא מאוד רוצה סוזוקי, אל תשאלו אותי למה, אבל אין לי בעיה עם זה. אמרתי לה שאני חושב שהספלאש היא אחלה (ה-C3 הייתה גבוהה, גם הספלאש כזו) אבל לא בהכרח חייב גבוהה. בעיקרון התקציב הוא סביב 40K ש"ח, אבל היא שקלה גם להשקיע עוד קצת ואולי ללכת על דאצ'יה חדשה (גם בגלל האחריות). באופן כללי הרכבים שחשבתי: ספלאש דאצ'יה סטפוואי I10 (פחות מעדיף, אבל אשמח לשמוע חוו"ד) מיקרה ספייס סטאר (קטנה מדי?) קליאו צורה חדשה פיקנטו (קצת יקרה) על מה הייתם הולכים בהתחשב…
הודעה אחרונה מאת Big_In_Japan, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 526 צפיות
שלום לכולם, אני בקרוב אהיה סטודנט ומחפש רכב יפה עם קצת ביצועים בדגש על חיסכון בדלק ואמינות. כרגע אני די סגור על הסיאט איביזה (אוטומט, למרות שאני מבין שהגיר שלהם פחות אמין מהידני). התקציב שלי הוא פחות או יותר 35 אלף שקלים ולכן אני מתלבט בין 2010 עם מנוע 1.6 שעולה בין 30 ל-35 אלף שקלים ל2011 עם מנוע 1.2 טורבו שעולה 40 אלף שקלים. השאלה שלי היא האם שווה להוסיף את הכמה אלפי שקלים האלה כדי לקבל מנוע 1.2 טורבו על פני ה1.6? האם הביצועים והחסכון בדלק שווה את הוספת המחיר? בברכה, דור
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
B.m.w עד 30k
מאת Kelso-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שוקל לקנות איזה במוו קצת ישנה, מחפש רכב מפנק שגם יש לו קצת כוח במחיר יחסית סביר.. מה דעתכם?רכב אפשרי לאחזקה וגם להנות ממנו? ראיתי אופציות כמו במו סדרה 1 2005-7 סדרה 3 2002-3 גם הצעות מפנקות אחרות לרכב על רמה שיכול להכנס בתקציבים אלו יתקבל בברכה
הודעה אחרונה מאת Kelso, -
-
- 0 תגובות
- 476 צפיות
אני מטלבט לקנות bmw 318i שנת 2016 85k קמ במחיר 125אלף נסעתי עליה ופשוט נהנתי מהנסיעה וקרץ לי מאוד סדרה 2 קופה אבל קשה מאוד למצוא יד שניה במחיר שפוי איך הרכב למישהו היה נסיון ? חשוב לי צריכה לא משוגעת של דלק ולגבי ה318i הקמ יפגע בי בהמשך טיפולים תקלות וכו ?
הודעה אחרונה מאת Zeevik92, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן, אני מתלבט מה יותר טוב ומה עדיף לקנות אשמח לשמוע את דעתכם בנושא. בכיוון עכשיו זה 2014 עם 47 אלף קמ מנוע 1.4 או 2015 עם 77 אלף קמ מנוע 1.2TSI
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הי רכב שאני מחפש זמן רב נכנס שלשום לקרסו. יד 1 פרטי עם ק"מ נמוך (הבעלים עשה טרייד אין לרכב חדש). שמתי 2000 שקל מקדמה כדי שיביאו את הרכב לסניף אחרי שמכינים אותו למכירה. יש למישהו ניסיון חיובי/שלילי איתם? מדובר על רכב שנמכר בדר"כ בפחות ממחירון (15-20 אחוז פחות). הם טוענים שבגלל שהוא יד 1 ועם ק"מ נמוך+עובר הכנה אצלם למכירה (החלפת צמיגים או מצבר אם צריך וכד'), המחיר צריך להיות גבוה יותר. הם הראו לי איזו תוספת במחירון לוי יצחחק שמזכירה את זה. מה דעתכם? כמו כן, הרכב אמנם ישן אבל הם מציעים שנה אחריות על המנוע והגיר. אני כמובן לא סומך על הבדיקה שהם יציגו לי ואני רוצה לקחת למכון עצמאית. יש המלצות על מכון באזור ראשל"צ או חולון? תודה!
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 543 צפיות
מחפש רכב שיהיה לו כוח אבל עם זאת שלא יהיה "ישן מדי" ושעם כל זה יהיה אמין וחסכוני.. שמתי עין על לאון 1.2~1.4 טורבו שנים 2010-2012 ידנית וגם על אלפא מיטו 155 גם כן 2010-2012 1.4 ידנית טורבו מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Guy Peled, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
הרכב הקודם שלי במצב לא מושלם (מכנית במצב טוב, אבל יש הרבה "מסביבים" כמו מנעולי דלתות ופנסים ופחחות). מדובר ברכב ישן (בן 12). תוהה אם במצב כזה יש לי סיכוי בכלל למכור אותו עצמאית או שעדיף בטריידאין ?
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 905 צפיות
שלום לכולם. לאחרונה הצטרף להיצע המנועים בקארוק מנוע 1.6 דיזל שמבחינת הנתונים היבשים על הנייר מאוד זהה למנוע ה1.0 בנזין. השאלה שלי היא מדוע להעדיף או לשלול אחד מהם על פני האחר? למה לבחור בעצם במנוע דיזל ולא במנוע בבנזין ולהיפך? מה היתרונות מול החסרונות בכל בחירה?
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 11.7 אלף צפיות
אנחנו משפחה של 6 נפשות. יש לנו רכב מסוג מזדה 5 2015 מאוד מרוצים מהרכב שלנו אבל מעוניינים להתחדש ברכב חדש על מנת להתקדם. לא הוציאו מזדה 5 חדשה 2018 מאותו סדר גודל עם 7 מקומות. (מבחינת עלויות) מבקשים המלצה על רכב מומלץ. חשבנו על מיצובישי אוטלנדר או טויוטה פריוס פלוס. אשמח לשמוע חוות דעת על הרכבים הללו ואולי על אחרים שלא חשבנו עליהם. אין לנו צורך ברכב שטח, חשוב לנו ברכב שיהיה בו מקום ל 6 אנשים מבוגרים. גיל הילדים שלנו 16 ומעלה. חשוב שיהיה תא מטען מרווח. תודה על תשובתכם
הודעה אחרונה מאת russol, -
-
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
קיה סטוניק מגיעה עם שני מנועים - 1.4 ליטר אטמוספירי ו1 ליטר טורבו רכב שמיועד בעיקר (90%) לנסיעות עירוניות מה בפועל יהיה ההבדל בינהם (חוץ מדלק) - - האם ההבדל בכוחות סוס משמעותי למי שהנסיעה שלו רגועה (ללא יציאה לעקיפות וכו)? - מה ההבדל מבחינת אמינות - האם אטמוספירי או טורבו נוטים יותר להתקלקל, והאם עלות התיקון שונה בינהם? - הבדלים אחרים שיש בין המנועים? (אשמח גם להבין מה זה אומר אטמוספירי)
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 682 צפיות
אהלן, אני מעוניין לרכוש רכב בסכום של כ10K יש אופציה לחרוג ולמתוח את התקציב עד ל12K אבל מעדיף להשאיר את זה ועוד קצת ליישור קו בעיקרון מעדיף מרכב האצ'בק 3 או 5 דלתות (סופר מיני/משפחתי) וגיר ידני אני יודע שבשנתונים ישנים עדיף רכבים יפנים הבעיה שלמצוא רכב ידני יותר קשה למצוא בחברות היפניות וגם השנתון מאוד נמוך לעומת זאת אני רואה הרבה פיאט וצרפתיות עם גיר ידני אבל אין לי מושג לגבי האמינות שלהם ועלות אחזקה וקלות הטיפולים בהם. רוב הנסיעה שלי היא במרכז (הרצליה-תל אביב-רמת גן) ופעם-פעמיים בשבוע נסיעה הרצליה-אשקלון הלוך חזור. מעריך שאני לא אעבור את ה15KKM בשנה אבל אולי כן בקצת חשוב לי אמינות וחיסכון בדלק/טיפולים/ביטוח (נהג צעיר) בטיחות לפחות מינימלית של 2…
הודעה אחרונה מאת NO NAME, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
הי, אני מתעניין לגבי רכישת טויטה אוונסיס, ואני בהתלבטות קשה עם עצמי יש רכב שנת 2009 עם 111,000 ק"מ מטופל במוסך מורשה - עולה 33,000 או שנת 2012 עם 140,000 עולה כ 50,000 כיון שבגדול זה אותו רכב והוא רק עבר מתיחות פנים, עד כמה יהיה הבדלים בין השניים? (מבחינה תקציבית אני מעדיף בהחלט לשלם פחות) כלומר בהנחה ושני הרכבים מטופלים וללא תאונות - כמה השנה משפיעה? ועוד דבר, האם יש לרכבים הנ"ל מחלות מסויימות או דברים שצריך יותר לשים אליהם לב בעת הרכישה? תודה
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי חברים, מחפש רכב חדש בעקבות התרחבות המשפחה. נסיעות כ-80 ק"מ ביום. עדיף אוטומטי לא פוסלים בכלל ידני. טווח מחירים 40K וגמישים טיפה חשוב - מקום בתא מטען לעגלה, בטיחות, אמינות, וצריכת דלק נמוכה. עשיתי הרבה חיפושים בפורום והגעתי עם יותר שאלות מתשובות.. מתלבט בעיקר בין - דאצ'יה(מומלץ? בטיחותי? רעשים בנסיעה?),יונדאי i20 (שווה את המחיר?),הונדה ג'אז. אשמח להמלצות לרכבים נוספים אולי שלא חשבתי עליהם בכלל ועצות בנוגע לנ"ל תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת Omer Peugeot 205, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 912 צפיות
אהלן, נתקלתי במודעה, רכב בן שש שנים (פיאט פנדה) עם 35000 ק'מ, או משהו באיזור הזה.. האם זה יכול להוביל לקלקול של הרכב? האם צריך לחפש משהו מיוחד בבדיקה? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, ראיתי דיונים קודמים שנפתחו בנושא, האחרון ביניהם לפני שנה כך שאשמח לשמוע תובנות נוספות מתלבט בין יונדאי i10 לבין קיה פיקנטו: יונדאי: 1.25 סמ"ק גרסת inspire + התקנת מולטימדיה של כלמוביל סדר גודל של 71,800 ש"ח לא כולל אגרת רישוי קיה: 1.25 סמ"ק גרסת אבזור EX סדר גודל 75,000 ש"ח לא כולל אגרת רישוי הייתי שמח לדעתכם בדגש על: אבזור - בגדול קיה מציעה יותר (למרות שהמולטימדיה של כלמוביל טובה יותר) בטיחות - לקיה יש יתרון עם הבלימה האוטונומית צריכת דלק - הנתונים היבשים של קיה טובים יותר, האם אכן כך? ביצועים ונוחות נהיגה מרווח פנימי אמינות מחיר - האם שווה לשלם 3000 ש"ח יותר על הקיה? (לוקח בחשבון גם את נושא האחריות המורחבת) …
הודעה אחרונה מאת kingoftheroad123, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 754 צפיות
האם יש דרך לדעת מתי פורסמה מודעה של רכב ולא מתי עודכנה המודעה?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, אני אמור לקחת בליסינג תפעולי בקרוב אחד משני הרכבים הנ"ל-סיאט ארונה/סקודה ראפיד, שניהם עם מנוע ליטר טורבו, שניהם בערך אותו המחיר(פער זניח יחסית לטובת הארונה). אמינות וסחירות לא מעניינות אותי בכלל מה שחשוב בעיקר מבחינתי הוא: צריכת דלק טובה מרווח ספסל אחורי-עד כמה הארונה קטנה מאחורה ביחס לראפיד?(הסעת רכב מלא מידי פעם) כוח-רכב שיסחוב ברמה סבירה יש לציין שאת הסקודה אני מכיר טוב יחסית כיוון שהייתה לי כבר כזו בליסינג מהדגם הקודם(מנוע 1.2), אם יש פה בעלי ארונה שיכולים לתת את דעתם אשמח מאוד תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
אני מעוניין לקנות רכב בסכום של עד 30,000 ש״ח בהתחלה התעניינתי בפיג׳ו 508 דגם 2012 אבל הבנתי שיש איתו בעיות עם הבוכנות שנשברות והורסות את המנוע לכן אשמח לרכב בסגנון הזה רק אמין יותר. תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת Wedew2, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
ערב טוב לכולם. בן דוד שלי מתעניין ברכב הנ"ל. האם מישהו מכיר? מה צריכת הסולר הצפויה שלו? לפי חיפוש באינטרנט מדובר על 6 ליטר ל100 ק"מ משולב, האומנם? בנוסף, האם יש חלקי חילוף זמינים או שטיפולים ברכב יצטרכו להיות רק במוסכים מורשים של היבואן? הסיבה שאני שואל כי נראה שהרכב נמכר רק בין השנים 2009-2011. כל מידע יעזור. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4 אלף צפיות
שאלה למנוסים כאן. כמה בערך זה ירידת ערך כל שנה אם אני קונה דאציה חדשה (סנדרו או סטפויי)? אם זה עולה כרגע בערך 70000 שח, כמה הוא יהיה עוד 3 שנים בתום האחריות שמקבלים? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לקנות רכב מיני בתקציב יחסית נמוך (עד 20,000), כנראה שידני. חשבתי לקנות פיג'ו 107 (או אחד מ2 הדגמים האחרים שכמעט זהים - סיטרואן C1 וטויוטה אייגו) או סיאט מי (או הדגמים הכמעט זהים - סקודה סיטיגו ופולקסווגן אפ). שמעתי שחלקי חילוף של מכוניות אירופאיות הם יקרים ורציתי לשאול: למישהו יש פיגו 107 או סיאט מי או אחד מהדגמים הזהים ויכול להעיד על המחיר של טיפולים שגרתיים וחלקי חילוף? זה משנה אם מדובר בידני או באוטומט? לחלופין, יש למישהו קיה פיקנטו\יונדאי i10\שברולט ספארק ויכול להגיד כמה החלפים והטיפולים יקרים? תודה.
הודעה אחרונה מאת Amos Rothberg, -
-
היי מישהו מהפורום האר את תשומת ליבי על דגם איביזה אקסלנס שהתחיל אתמול בשיווק.. הכל היה נראה מושלם עד שבאחת הכתובת היה רשום שיתכן שעשוי שהרכב יהיה משנת 2017 ומד הקילומטר יהיה עד 150 קילומטר (לא k) ממועד יצור הרכב.. מישהו שמע על זה ?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום אני עומד ליקנות את הרכב הראשון שלי יש לי סכום של 100K אני מחפש רכב שנת 2017 שיהיה די חיסכוני אמין ומאובזר מבחינת כוח שיהיה סביר הנסיעות שלי הם בעיקר לעבודה בסביבות 40 קילומטר ביום לעבודה ובחזרה ונסיעות בין עירוני מדי פעם. וגם שהרכב יחזיק מחירון ויהיה קל למכור אותו אחרי שלוש שנים או יותר חשבתי על Toyota Auris בנזין או Mazda 3 קצרה אבל ניראה לי השוק מוצף בMazda ויהיה בעיה למכור אותה. אשמח לשמוע עוד אפשרויות
הודעה אחרונה מאת feel, -
- 0 תגובות
- 519 צפיות
שלום' אני גר באיזור אריאל (רבבה'קרוב לכביש 5). אני מחפש רכב שישמש אותי בעיקר לנסיעות לעבודה (אונ' בר-אילן) ומדי פעם זוג ו2 ילדים/מתבגרים מאחור. חשוב לי מאוד חיסכון בדלק אבל גם שיסחוב בעליות עם מזגן בלי להתעלף. התקציב הוא מ-20000 עד גג 27000 ש"ח. אני מתלבט בין ניסן נוט, ניסן מיקרה, דייהטסו סיריון, פולו ויונדאי אקסנט 1.6. אשמח לייעוץ באופן כללי וכן האם כדאי ללכת על רכב שאני יכול לקנות שנתון חדש יותר או על רכב שנחשב יותר איכותי בשנתון ישן יותר. תודה
הודעה אחרונה מאת ARYOCH, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתעניין ברכישת משפחתית באזור ה100 אלף לזוג עם תינוק, עדיפות לחסכונית בדלק (לא היברידית). ראיתי את הסקודה ספייסבק, נראה שעונה על הצרכים, מנוע 1.0 טורבו, חסכונית בדלק ועם מספיק מרווח. (עוד לא עשיתי נסיעת מבחן, רק בתחילת השבוע הבא אעשה. מקווה שהמנוע מספיק). דברים נוספים שחשובים לנו הם רכב מרווח ככל הניתן, מצלמת רוורס, וייז ורכב בטיחותי ככל הניתן. האם ישנם המלצות נוספות? האם יש מישהו עם ספייסבק שיכול להמליץ/לשלול? 0 ק"מ גם בא בחשבון.
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
-
שקלול ק"מ במחירון 1 2 3
מאת shai82-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום חברים עד כמה שקלול הק"מ במחירון משחק תפקיד היום בשוק היד 2? לצורך העניין מדובר על מאזדה 3 - 2016 נראת טוב ובעלת נתונים ק"מ טובים, מתחת לממוצע. האם שווה להוסיף 7 אלף שקל בגלל שקלול הק"מ? המון תודה!
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 848 צפיות
היי לכולם, יש לנו I20 מליסינג שמשמש את אשתי לנסיעה לעבודה, אני מחפש רכב שישמש אותי לנסיעות קצרות בעיקר של 15 לכיוון במשך השבוע לעבודה ולהביא את הילדה. עדיפות לרכב עם ISOFIX בשביל הכיסא של הילדה ושיהיה תא מטען לא יותר קטן משל הI20. הכי חשוב לי זה אמינות (שונא להגיע למוסך) ובטיחות, אבל לא רוצה רכב גדול מידי, הייתה לי קורולה 98 שהייתי מאוהב בה. אין שום דגם ספציפי שעדיף עלי ככה שאני פתוח להצעות, יכול להיות שהתקציב הוא יותר מידי או פחות מידי גם אשמח לדעת דעה. בנוגע מאיפה לקנות - פרטי או מליסינג, הייתי רוצה המלצות גם פה, בנוגע למיקום קניה (אני גר בקרית גת).
הודעה אחרונה מאת Raamses12, -
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
שלום לכולם, האם יש למישהו הכרות עם הרכב הנ"ל משנת 2011 עם מנוע דיזל? רציתי לוודא גם האם יש שם גיר רובוטי או אוטומטי. ומה האמינות הכללית של הרכב, והאם ישנם עוד אנשים שיודעים לטפל בו כמו שצריך. תודה.
הודעה אחרונה מאת פורוצ, -
- 15 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אנחנו זוג כרגע עם מאזדה 3 2008, מחפשים לעבור לרכב הבא כאשר כרגע אנחנו לבד אבל רוצים שבעז"ה כשנצטרך יהיה מקום לעגלה מאחורה. לא צריך תא מטען מרווח במיוחד, אפשרי אפילו משהו קטן יותר קצת ממה שיש לנו כרגע. הלכתי לשלמה סיקסט, קיבלתי המלצה על i25 (למרות שבאתי בראש לרכב עוד יותר קטן) עשיתי "נסיעת מבחן" והוא נראה בסדר. למרות שאני עדיין קצת חושד ב1400 שאולי לא יספק אותי. אני לא מחפש רכב ספורט, אבל גם לא עגלה. אשמח לעוד המלצות לדגמים שיכולים להתאים. בעיקרון מתכנן לרכוש רכב שהיה ליסינג לשעבר (כדי להוזיל) אבל אם יהיה משהו שווה מוכן גם להתאמץ ולחפש בשוק הפרטי. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת aviel-bs,
-
מי מחובר 10 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 570 אורחים (הצג רשימה מלאה)
