Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הספייסבק דווקא גדולה יותר, 4.3 לעומת 4.280 בלאון.

עשיתי היום נסיעה על הספייסבק, היה נחמד מאוד, מה שבאמת מאוד חשוב לי זה המרווח מאחור.

אולי אנסה לתאם נסיעה גם על הלאון לפני שאסגור, מעולם לא נסעתי עליה.

זה לא שאני נעול על הספייסבק, פשוט אני מוציא לא מעט כסף ומאוד רוצה שהבחירה שלנו תענה על הצרכים שלנו, וכאן נראה שהספייסבק עונה על הצרכים (מרווחת מאחור, צריכת דלק טובה, בטיחות טובה, וויז,מצלמת רוורס,חיישני רוורס, keyless)

פורסם

עזוב אורך, זה לא מה שחשוב, אם כולם ממליצים לך על הסיאט ואתה לא נעול, לפחות תזמין נסיעת מבחן, זה מאותו יבואן, הם בד"כ יושבים באותו מתחם, תזמין נסיעת מבחן, אח"כ תחליט, אם זאת תהיה הסקודה, אתה אפילו לא תצטרך לנסוע כדי להזמין את האוטו

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

תודה

גיא, לצערי אין סיאט בנתניה אך יש סקודה, אני צריך להגיע להרצליה בשביל סיאט. אתקשר מחר בבוקר לתאם נסיעת מבחן, אולי הלאון תפתיע אותי ובסוף אבחר בה. ד"א הארונה של סיאט מדליקה לאללה, רק חבל שהיא מאוד מאוד צפופה מאחורה (והאטקה כבר יקרה מדי..)

 

תודה רבה על כל ההמלצות וערב טוב

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...