Jump to content

capri77

  • פרסום הודעות

    78
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות capri77

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  • תאריך לידה 30/12/1977
  1. בינתיים בעל הרכב עדכן אותי שהרכב היום היה בבדיקה וגילה שצריך להחליף רצועת טיימינג. נושא הטיימינג מוכר, אבל איך כבר ב34000 ק"מ? ההמלצות הן להחליף ב60 אלף... מהרכב הזה כבר ירדתי, אבל עכשיו זו סקרנות /התעניינות כללית ברכישת 208/308, שהמקרה הזה קצת גורם לתהיה
  2. אם כי עוד אופציה היא ניפוח על ידי המוסך... זה לא סותר את העובדה שיש פה אי וודאות.
  3. הבנתי. האמת שהמוכר גם לא הסתיר שהוא חושש מבעיות ולכן מוכר. אולי לא עשה טיפולים לפני כן, או איחר בטיפול עד שהרגיש בעיה. (האמת שרק בגלל שאמר שבשנתיים הראשונות לא עושים טיפולים, ושמבחינתו סיים עם צרפתיות והוא מחפש עכשיו מאזדה 2... אולי חושב שביפניות אפשר לסחוב בלי טיפולים)
  4. הקבלה שהראו לי מראה מחיר לא כ"כ זול... https://drive.google.com/file/d/1j_NWVbiUS9BIkQfoa260_aqNp8iooG5N/view?usp=drivesdk
  5. 34,000 ק"מ. האמת שמדובר ברכב שאני שוקל לקנות והוא עבר החלפת טורבו לפני חודשיים, מנסה להבין אם זה צריך להשפיע על ההחלטה לקנות... הנחתי שבפורום הטכני יידעו יותר טוב לומר לי מה ההשלכות...
  6. פיג'ו 208 שנתון 2016,נדרשה החלפת טורבו. האם זה סביר? יכול להעיד על בעיות נוספות?
  7. גם קומו. קצת פחות פעיל, אבל לפעמים רלוונטי.
  8. האמת שזה מאד נפוץ אצל סוכנים, כבר שמעתי מקרה דומה במקום אחר. חוויתי בעצמי בצורה אחרת - הצעה שקיבלתי בטרייד מוביל, מול הצעה שקיבל מישהו אחר. נכון, רכב אחר(אותו דגם), אבל זה שלי הציעו היה עם נתונים הרבה הרבה פחות טובים, במחיר הרבה הרבה יותר גבוה... הם מחפשים מי ייפול בזה, ולפעמים מצליח להם לפעמים לא...
  9. ספארק, i10 וקיה פיקנטו הן כולן בקטגוריית המיני 208, ספייס סטאר - הן סופר מיני מיני הן הכי קטנות, סופר מיני - מכוניות ביניים בין המיני, למשפחתית קומפקטית
  10. שימו לב שאתם מתלוננים על קשיים למכור בעיקר רכבים ידניים, שמלכתחילה הביקוש שלהם נמוך מאד מאד, וזה ידוע שיהיה קשה למכור אותן. ועוד קיה פיקנטו שהשוק מוצף בה או רנו קליאו כשהקהל מעדיף יפניות/קוריאניות. או רכבים מאד מאד ישנים... אולי זה לא החלק העיקרי בשוק רכבי יד 2? .... ומוזר קצת כי כל 208 או 308 שראיתי עם נתונים סבירים, כאמור שנתונים גבוהים, נעלמה מהלוח תוך מספר ימים... אם המחיר נמוך ב1000-2000 שקל ממחירון של 50000 ומעלה, זה לא נראה לי כזה נורא. במגרשים הם באמת תקועים עם הרבה יוצאות ליסינג או ק"מ גבוה בהגזמה. ברור שאין לי מושג לאן נמכר ומה המחיר הסופי. הלוואי וידעתי להתמקח טוב מספיק כמו אחרים. מספיק לראות הודעות פה בקבוצה, מי שמחפש משהו טוב ובטווח מחירים של 40-50 וקצת יותר, מתקשה למצוא. ובסוף הולך לקנות במגרשים.... i30 ראיתי מפורסמות רק במחירים מאד גבוהים בד"כ, אלא אם הן מגיעות מליסינג. כנ"ל i20, אבל לגבי 20 זה כבר מאד מאד תלוי שנתון. פיקנטו וi10 יש בלי סוף, נראה לי הגיוני שקשה יותר למכור אם הרכב לא עם יתרון משמעותי בנתונים. אבל זה לא הכיוון שלי, אז פחות רואה אם הן יורדות מהלוח או לא.
  11. בחיפוש ארוך ומייגע. וממה שאני רואה, כל דבר סביר פלוס, נחטף. כולל רכבים עם קילומטראז גבוה(100 אלף לשנתון 2017,2016). כולל כאלו שהם יד 3 לשנתון כנל. אפילו כאלו שעברו איזו תאונה. כולל דגמים שנחשבים פחות סחירים כמו פיג'ו 308. כולם במחירים בכלל לא נמוכים, ונמכרים מהר מאד(תוך יום או כמה שעות לרכב במצב מעולה. כמה ימים מקסימום לאלו שנכנסים באחת מהשורות למעלה). יש פה טענה הרבה פעמים בפורום שזה שוק קשה. אולי לרכבים גדולים ומאד לא מבוקשים.. או במגרשים סוג ב'... לא ביד 2. (הכוונה לרכבים כמו מאזדה 2,הונדה ג'אז, i20, i30, פיג'ו 208, 308...ובטח פספסתי איזה אחד או שניים, במחירים שנעים בין 40 אלף ל60 אלף)
  12. בדוגמה של 208/308 מול מאזדה 2/i20/ג'אז... האם עלות התחזוקה של הפיג'ו גבוהה יותר? האם הטיפולים והחלפים עולים הרבה יותר? לכמה יכול להגיע הפער למשל בטיפול תקופתי? תודה
  13. גם עם המון סבלנות אין הרבה כאלו, וכשכבר יש, ועוד במיוחד אם זו אחת במצב טוב, היא לא תימכר מתחת למחירון, אולי אפילו תימכר מעליו והוא עוד הגדיר 50 *ומטה* ידנית בהחלט משנה את התמונה, אבל בנסיעה מתא להרצליה זה לא נשמע כ"כ רלוונטי
  14. קח בחשבון שהונדה ג'אז בשנתון המדובר כמעט בלתי אפשרי למצוא(סוף 2015) וגם כשתמצא, המחיר הרבה מעל 50...
×
×
  • Create New...