שלום,
לאחר שנמכרה ה-C3 2012 שהייתה ברשותה, צריך לקנות רכב חדש.
נוסעת מעט מאוד, צריך רכב קטן (אבל לא מיני, לפחות סופר מיני).
שיהיה חסכוני אבל לא עצל (מודיעין הרבה עליות). שנתון 2014 ומעלה, אוטומט.
היא מאוד רוצה סוזוקי, אל תשאלו אותי למה, אבל אין לי בעיה עם זה.
אמרתי לה שאני חושב שהספלאש היא אחלה (ה-C3 הייתה גבוהה, גם הספלאש כזו) אבל לא בהכרח חייב גבוהה.
בעיקרון התקציב הוא סביב 40K ש"ח, אבל היא שקלה גם להשקיע עוד קצת ואולי ללכת על דאצ'יה חדשה (גם בגלל האחריות).
באופן כללי הרכבים שחשבתי:
ספלאש
דאצ'יה סטפוואי
I10 (פחות מעדיף, אבל אשמח לשמוע חוו"ד)
מיקרה
ספייס סטאר (קטנה מדי?)
קליאו צורה חדשה
פיקנטו (קצת יקרה)
על מה הייתם הולכים בהתחשב בבקשות לעיל + אחזקה לא יקרה ואמינה?
תודה לעוזרים.