Jump to content

Mitlabet12

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

הנקודות של Mitlabet12

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התגובות בנוגע לסוזוקי ויטארה לא מחפש רכב suv וקיה סטוניק דגם חדש שעוד לא יודעים איך הוא באמת מבחינת אמינות וגם אין לו שוק. פינג אני לא קונה תרכב עכשיו עוד איזה חודש אז אני חושב שזה כבר לא יהיה רלבנטי. אני מחפש רכב שיהיה האצ'בק
  2. שלום אני עומד ליקנות את הרכב הראשון שלי יש לי סכום של 100K אני מחפש רכב שנת 2017 שיהיה די חיסכוני אמין ומאובזר מבחינת כוח שיהיה סביר הנסיעות שלי הם בעיקר לעבודה בסביבות 40 קילומטר ביום לעבודה ובחזרה ונסיעות בין עירוני מדי פעם. וגם שהרכב יחזיק מחירון ויהיה קל למכור אותו אחרי שלוש שנים או יותר חשבתי על Toyota Auris בנזין או Mazda 3 קצרה אבל ניראה לי השוק מוצף בMazda ויהיה בעיה למכור אותה. אשמח לשמוע עוד אפשרויות
  3. אני מבין מה אתה אומר אבל אני יכול להרשות לשלם בחודש אלף ומשהו שקל בשביל רכב שאני יודע שלא יעשה לי בעיות ושיש לי ראש שקט ממנו שנתיים מה היתם ממליצים לי לרכב ראשון חמש דלתות שנת 2017 שיהיה די סביר מבחינת כוח 135 כ"ס בערך
  4. ברור לי שאני מפסיד על רכב בכל מצב עכשיו אם אני קונה רכב ישן בן 5 ומעלה שנים אני לוקח סיכון מסיום על התפקוד המכאני של הרכב ומחיר התיקונים אבל אז אני כביכול משלם פחות ירידת ערך של הרכב אבל צד שני כשאני קונה רכב בן שנה הסיכויים לבעיות מכאניות לא גבוהים וגם יש אחריות מהיבואן אני חושב גם ירידת הערך של הרכב פחות מורגשת כי יש הלוואה שאותה אני מחזיר כל חודש בסכום מסויים גם יהיה יותר קל למכור אותו אחרי שנתיים כי הרכב יהיה בן שלוש ולא 7
  5. אוקיי אז בוא נגיד אני לוקח הונדה סיוויק האצ'בק שנת 17 ב90 אלף מתוכם 40 שיש לי מזומן והשאר הלוואה מהבנק ל36 תשלומים ואחרי שנתיים אני רוצה למכור אותו הרי שבערך איבדתי 20 אלף בצורה גסה כשאני מוכר אותו אני מוכר אותו ב70 מחזיר לעצמי 40 ואת מה שנשאר להחזיר מהלוואה אני מחזיר מה70 ואז בעצם אני מפסיד את ירידת הערך של הרכב לא?
  6. לא אני לא רוצה אבל אני גם לא רוצה לקחת סיכון בלקנות רכב בן 5 ומעלה ולקוות שהרכב ישרוד לי שנתיים או שלוש וגם אז להיתקע עם רכב "זקן" שיהיה קשה למכור וגם אם אני לא טועה רכב מאבד כל שנה בערך 10K חוץ מרכב שיצא מהחברה שהוא מאבד בשנה הראשונה 30K בערך
  7. בוא נגיד ככה השאלה היא האם ליקנות נגיד יונדאי I30 שנת 2016 ב90K עם הלוואה של 50K או לקחת מהחברה חדשה ב130 באמצעות מימון של היבואן או הבנק? אני רוצה להחזיק את הרכב משהו כמו שנתיים ואז לעלות בשנתון וגם איך הרכב I30 מבחינת מכירה אחרי שנתיים זה רכב בעל ביקוש כשהוא בן שלוש או ארבע שנים?
  8. שלום לכולם אני רוצה ליקנות רכב חדש ויש לי התלבטות איך לממן אותו יש לי 40K מזומן והשאלה היא האם לקחת רכב חדש מהחברה במימון או לקחת הלוואה בבנק לרכב חדש עכשיו חשבתי גם לקחת הלוואה מהבנק וליקנות רכב יד1 שנת 2017 נגיד הלוואה של 50K ביחד יש לי 90K את ההלוואה להחזיר ב36 תשלומים ובסוף שלוש שנים לסיים ולמכור תרכב ללא סכום שנישאר כמו במימון רכב מהחברה ואז לעשות את אותו הדבר ככה יש לי רכב חדש שלא אמור להיות בו בעיות ואני יכול להחליף רכב כל שלוש שנים במחיר די סביר מה אתם אומרים?
×
×
  • תוכן חדש...