ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי חברים כיום יש לי ולאישתי פולקסווגן פולו 2017 1.2 COMFORTLINE, אני ואישתי מצפים לילד ראשון בקרוב והחלטנו לרכוש רכב שני בנוסף לפולו מכוון שפולו קטנה מידי. ההתלבטות היא סיאט לאון FR, מנוע 1.8TSI גרסאת 5 דלתות לבין מאזדה 6 מנוע 2500 או לחכות למתיחת פנים ב 2019, שמעתי שהולך להיות מנועי טורבו 250 כ"ס תכלס מחפשים שיהיה רכב חזק וגם שיהיה מספיק מקום בתא מטען לעגלה ונגיד קניה בסופר כי בפולו למשל אין סיכוי ללכת לקניות עם ילד ושיהיה מקום גם לקניה וגם לאחסן את העגלה בזמן הנסיעה מה אתם אומרים? התקציב שלנו הוא עד 190 אלף בערך, כמובן שנשמח להוציא פחות אבל אפשר להגיע גם לסכום הזה. אם יש לכם הצעות יותר טובות מ 2 הדגמים האלו, נשמח לשמוע. תודה רבה לעו…
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
תקציב עד 80-90 אלף. רעיונות?
הודעה אחרונה מאת sbaranes, -
-
מיני קופר S
מאת 3yosef3-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
כבר הרבה זמן שאני מחפש רכב מיוחד שעונה על הצרכים שלי, ומי שנפלה בול היא המיני קופר S. רק חסר לי מידע לגבי הרכב, מבחינת אמינות, אחזקה וטיפולים, וכל מה שעולה על הדעת, אני קונה אותה משומשת ולא חדשה, עדיף לי שנת 2014 או 2015. אני לא מחפש רכב משפחתי גדול, אני סה"כ בן 25 רווק לא נוסע הרבה, לעבודה נוסע בהסעה והרכב יעבוד רק בסופ"ש, טיולים ונסיעות קטנות בעיר. אז האם כדאי לי ללכת על רכב כזה? וכמו שאמרתי איך האחזקה שלו מבחינת ביטוח, דלק, טיפולים וכו'. אשמח לקבל תשובות, ותודה לכל מי שיעזור.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
שלום חברים, ההורים שלי מעוניינים להשתדרג ולקנות רכב חדש. כרגע הם נוסעים על יונדאי I25 וכל מה שיקנו יהווה שדרוג משמעותי. אנחנו מתלבטים בין הדגמים השונים של קבוצת VAG אך לא פוסלים חברות אחרות. הדרישות הן בטיחות, חסכון בדלק, אבזור יחסית טוב (לא מחפשים מושבי עור וגג נפתח) ומתאים להסיע 4 אנשים בנחת. 1- האם סיאט ארונה הוא באמת סיאט איביזה מוגבה עם כל המשתמע מכך ? ז"א מרחב הפנים צפוף וכו'.. 2- האם בשנת 2018 עדיין יש בעיות בגיר DSG 7 ? 3- הייתם קונים בעסקת 0 ק"מ ? אם כן למה ואם לא למה. תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
-
- 0 תגובות
- 951 צפיות
שלום, רציתי לשמוע חוות דעת. אילו מחלות יש לרכב? ובכללי האם שווה רכישה של שנתון זה. שמעתי גם מחלק מהאנשים שהמזגן חלש, האם זה נכון?
הודעה אחרונה מאת kobi_2, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, אני מעוניין לקחת רכב בליסינג פרטי (לתקופה בין 18 ל 30 חודשים), ואני מתלבט בין קיה פיקנטו 1.2 LX לשברולט ספארק 1.4 LT. נתונים על השימוש הצפוי ברכב: קילומטראז' נמוך לשנה, רווק, חלוקה שווה בין נסיעה עירונית ובינעירונית. מאפיינים שחשובים לי (מהחשוב לפחות חשוב): צריכת דלק נמוכה, אחיזת כביש טובה, בידוד רעשים טוב. ברור לי שהפערים לא גדולים והאיכות של שתיהן לא גבוהה, אבל עדיין אני אשמח לשמוע שורה תחתונה מחוכמת ההמונים. מה לדעתכם עדיף ולמה? אם יש לכם הצעה על רכב אחר באותו סדר גודל במחיר, אני אשמח לדעת ממנו ולמה דווקא אותו.. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
- 2 תגובות
- 860 צפיות
שלום לכולם, מה ההבדלים בין 2 הדגמים?
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים מבקש חוות דעת על שברולט ספארק 2018 1400 סמק אוטומטית אמינות? פעם שבורלט היו גרועות ממה שהבנתי צריכת דלק? תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום מתעניין מאד בזמן הקרוב לרכוש את הרכב הראשון שלי סיאט איביזה ולא רוצה להתפשר רוצה להתייעץ כאן לגבי כמה דברים ברצוני לרכוש איביזה 2018 דגם FR המחיר שלו הוא 112 אלף כולל אגרת רישוי וקודנית , השאלה שלי היא כזאת : האם לקחת מימון או הלוואת בלון מהבנק ? (ישבתי עם הבנק ויש אישור להלוואה פשוט עדיין בהתלבטות) האם כדאי לרכוש רכב כזה למשך טווח ארוך לבעלי ניסיון? אני מכיר הרבה אנשים עם איביזה שנתונים 2015-16 ומאד מרוצים . האם בכלל כדאי ללכת על ליסינג מימוני פרטי (מחשבה שנייה) שאני אשלם כל חודש מחיר שהציעו לי ואחרי 3 שנים אתחדש מחדש בדגם אחר , או האם זה סתם בזבוז כסף? , השיקול הזה נובע מכך שאני מאד לא מעוניין בלראות מוסכים ו3 שנים אחריות מכסה לי את הפינה ה…
הודעה אחרונה מאת דור--, -
שלום אני מקווה שאני כותב במקום הנכון.. לקחתי רכב ליסינג ממקום העבודה. אני משלם עליו (הפחתה מהברוטו) וכמובן שווי מס. הרכב הינו רכב פרטי (יונדאי אלנטרה) חדש. במידה ועובד צריך לסוע למקום כלשהו במסגרת העבודה, ואין לו רכב חברה, הוא משתמש ברכב של אחד מהעובדים שקיבלו רכב (כמוני) ולוקח ומחזיר את הרכב בזמן שעות העבודה. מצד אחד, אני משלם על הרכב הזה כרכב פרטי לכל דבר (מהנטו שלי) ומשתמש ברכב כרכב פרטי, כהטבה ממקום העבודה. מצד שני, העסק מתיחס לרכב הזה כרכב שניתן ממקום העבודה, וכיוון שאני לא נפגע כלכלית (לא משלם על הדלק או הק"מ) לא רואה בעיה. מי צודק? והאם זה מותר חוקית? (אני באמת שלא יודע את החוקים והתקנות בנושא ושמח לשמוע את דעתכם המלומדת ) תודה
הודעה אחרונה מאת KipodYam, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 921 צפיות
מחפש רכב שיהיה זריז וחסכוני, סגנון סופר מיני, חשבתי על רנו קליאו וכדומהשנים 2014-2015. יש המלצות, הצעות בתקציב? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת Orbenyosef, -
-
-
- אחראי פורום
- 41 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
יש לי חבר שמעוניין לרכוש קשקאי מ 2014, הדגם של ה 2 ליטר 140 כ״ס מהסוג המאובזר יותר. להבנתי המחירון של הרכב הוא בסביבות ה 90,000 וסביר להניח שאפשר יהיה להוריד את המחיר ל 75-80 (הוא דיבר עם AVIS שמחזיקים דגם כזה וכבר בטלפון איתו ירדו ל 85 עוד לפני שהגיע) למה קשקאי 2014? כי הוא קודם כל חושב שהרכב אמין מאוד אחרי שהיתה לו ניסאן אלמרה יותר מ 12 שנים ללא תקלה אחת, וגם כי הוא מאוד אוהב ומתחבר למראה של הרכב ויצא לו לעשות סיבוב עליו בעבר וכבר אז הוא נדלק. אני חושב שיש בחירות עדיפות כשמדובר בסכומים כאלה, במיוחד כשהוא גר בתל אביב (אך עובד בהרצליה ופעם בשבועיים מבצע נסיעה בין עירונית לדרום לבקר את ההורים) ככה שיהיה לרכב הרבה שימוש עירוני, אז הצעתי לו ללכת על קקטוס חדשה מ 0 ק…
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 672 צפיות
היי, אני מחפש לקנות רכב ואשמח להמלצות שלכם. התקציב הוא בסביבות 25000, ואני מחפש רכב קטן ואוטומטי (הרכב הוא לאחותי, אני נוהג על קיה פיקנטו ומחפש משהו דומה). אז אילו רכבים מומלצים? לאילו לא להתקרב? תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הי, אני שוקל להחליף את הסקודה פאביה 2012 ידנית 95000 ק"מ יד 5 ולחפש רכב לא סחיר בעליל כמו MG או פג'ו או סיטרואן עם נתונים משודרגים באותנה סביבת מחיר פלוס מינוס 5000 ש"ח. השאלה שלי היא על גבול הקיומית. אני תוהה אם עניין הסחירות משקף את איכות הרכב או דווקא איכות של מחלקת שיווק . מהרבה תחומים אחרים בחיים אני יכול לומר בוודאות שהפרשי מחיר לא בהכרח מצביעים על הפרשים באיכות, השלה אם כך הדבר גם ברכבים. אשמח להצעות ותובנות שיעזרו לי למצוא רכב איכותי, חדיש, ק"מ נמוך, חסכוני וזול כשהמחיר מגיע על חשבון סחירות. הערת ביניים: כאשר אני מדבר על סחירות אני משווה את הקושי הרב שהיה לי להיפטר מהסיטרואן קקטוס שהיתה לי במחיר נמוך בהרבה מהמחירון לעומת המספר הרב של הטלפונים ש…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 938 צפיות
שלום לכולם, מחפש רכב חסכוני, אמין ושיהיה מהנה לנסיעה עד כמה שאפשר, גיר אוטומט קטגוריות מיני/סופר מיני/ג'יפונים משנת 2014 ומעלה בתקציב של עד 80K. תודה למייעצים
הודעה אחרונה מאת lior35, -
-
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש רכב מהנה לנהיגה, לחולה הגה.. חשוב שלא יהיה עגלה ושיראה טוב עד כמה שאפשר לא קריטי צריכת דלק לא קריטי גיר חשוב תנוחת ישיבה נוחה
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אשמח לעזרה בפענוח תוצאות הבדיקה. מדובר בסיטרואן C4 פיקאסו, 7 מקומות, גרסת הבנזין (1600). שנת 2015 מפרטי, עם ק"מ נמוך, ומטופל במוסך מורשה (אמור לקבל דוח טיפולים בהמשך). הבודק אמר שכל הפרטים עצמם עובדים טוב מאוד. "מנוע מזייף" - הוא אמר שמדובר בזיוף קטן, ורק בסרק. השאלה העיקרית שלי היא לגבי הדף השני, שהוציאו מהמחשב רכב. האם יש משמעות לשגיאות (עבר) שם? ברכב אין אף נורת התראה דולקת. הבודק חושב שיתכן ומדובר בשגיאות שקשורות להחלפת המצבר (בוצע לא במוסך המרכזי), שאחריה לא בוצע איפוס לשגיאות. בשיחת טלפון למוסך המרכזי אמרו שאם אין נורת התראה, אז אין בעיה. מה דעתכם לגבי הבדיקה בכלל והשגיאות הנ"ל בפרט? האם יש טעם לקחת את הרכב לבדיקה נוספת ב…
הודעה אחרונה מאת blueblue, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן, לפני שנתיים קנינו יונדאי גטס 2007 ונפלנו קשות במכירה במיליון ואחד דברים. מחפשים לקנות רכב יד שניה, כמה שיותר זול (עדיף באזור ה10, אם יש משהו שווה במיוחד אז 15 בשביל מציאה מטורפת 20 אבל באמת שלא רוצה להגיע לשם) כשהדרישה היא רק רכב שיהיה יחסית אמין ולא יבקר כל יומיים במוסך. המלצה לדגם/שנה?
הודעה אחרונה מאת Maorhag, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי לכולם מחפש המלצה או הכוונה לרכב עם מנוע טורבו, בין 1.2 ל2.5, יחסית אמין (זמינות חלפים גבוהה בעולם בעיקר, אייבי, אמאזון) בלי גירים בעייתיים או מחלות שבהן הגיר או המנוע שובקים (פוקוס 2012, קרוז 2012, אלפא מיטו, וכו' ) אני מסתכל על סקודה אקוטרביה 1.2, אבל הגיר הזה הוא חי על זמן שאול נכון ?
הודעה אחרונה מאת vxlan, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
הי, אני רוצה לקנות רכב מנהלים שהיה בליסינג (בגלל הורדה של 14% ו99% שרכב מנהלים היה אצל נהג יחיד). עברתי בין כמה חברות ביניהן ליסקאר, כלמוביל, אויס, אלדן, אלבר ועוד. ובורבם הם טוענים שמחירון לוי יצחק מראה להם מחיר X. וכשאני בודק בבית באינטרנט (מזין בדיוק את הפרטים שהם מסרו לי בפגישה) יוצא לי מחיר יותר נמוך, לא בשקלים בדדים אלא בכמה אלפי ש"ח (כ 7-12 אש"ח) וגם ביד 2 רכבים אלו מפורסמים דרך סוכנויות מעל המחירון שאני קיבלתי. האם החברות מנסות למכור מעל המחירון ולא להציג את המחירון המלא? אין להם איזשהי חובת אמינות כלפי לקוחות? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 753 צפיות
מחפשת סופר מיני שנה 2017-18 רכב שני במשפחה, נסיעות בין עירוניות קצרות חשובה לי בטיחות נסיעה בעיקר מתלבטת בינתיים בין איביזה ליאריס אשמח להמלצות
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 473 צפיות
היי, ברכבים שונים, אף על פי שנניח יש להם את אותו מספר כריות אויר, ושאר האמצעים, ונניח במבחן ריסוק קיבלו את אותו מספר כוכבים. 5 לצורך העניין. יש פרמטר של בטיחות הרכב למבוגרים, ילדים, והולכי רגל. באתר יד שניה במפרט הרכב, מופיעים אחוזים ליד כל פרמטר. אשמח לקבל הסבר לכל פרמטר, במה זה מתבטא. תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
המלצה על רכב ב 20K, מיני או סופר מיני אוטומטית לאשתו של חבר
מאת Guest Automatic1-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 566 צפיות
היי חברים, היות והועלה הנושא והם נמצאים בימים אלו בחיפושים כאלו ואחרים, קצת קשה להמליץ ממגוון נרחב יחסית של כלי רכב וכמובן, שנתונים וק"מ גבוה או מחיר שהוא לא בהכרח מתאים לרכישת רכבים חדשים וכו'. את השרשור אראה להם כאשר אשלח להם לינק ועל כן, לא אהיה פעיל בדיון עצמו אלה מטרתו היא לאסוף נתונים, המלצות מאנשים שיש להם את הרכבים או מכירים אותם היטב והחזיקו בהם לאורך השנים. לעשות רשימה ולרוץ עליה כולנו יודעים, השאיפה ללמוד מנסיון אנשים שהחזיקו רכבים בני מספר שנים רבות, מאילו קטגוריות ומה הבעיות שנתקלו בהן. לכן, ההמלצות שלכם על רכבים מסויימים יכולות מאוד לעזור ולמקד ואם כבר, מדוע הבחירה באותו הרכב יחד עם היתרונות והחסרונות שלהם - מנסיון אישי או החזקה ואחזקה של רכבי…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי חברים, ההורים מחפשים רכב אמין, לא גדול, ואיכותי שיחזיק לתקופה ארוכה ויחליף את הסובארו B4 במשהו יותר קטן וחסכוני. לאחר ביקור במספר סוכנויות רכב, איכות החומרים וביצועי המנוע בוולוו בנסיעת המבחן בדגם 2.0 ליטר 192 כ"ס קסמה להורים. אשמח לדעת אם אתם מכירים את הרכב והאם יש להזהר ממשהו לפני הקניה? האם הטיפולים יקרים? איך תצרוכת הדלק בתנאים אמיתיים? מודה לכם מאוד!
הודעה אחרונה מאת Igals, -
- 8 תגובות
- 803 צפיות
היי. אני מחפש רכב להורים. הדרישות הן שהרכב יוכל בעת הצורך להסיע 5 מבוגרים פה ושם (ביום יום נהג +1 במקסימום).. שתהיה לנהג תחושת גובה (כלומר לא תנוחה ספורטיבית כמו במאזדה 6 שיש עכשיו להורים..) וכמובן שיהיה לרכב כח בעת הצורך. נקודה נוספת היא אמינות, עדיף שהרכב ייראה מוסך כמה שפחות..ועדיף שיהיה חדש (גם יד 1 0 ק״מ זה בסדר) ולא משומש. אשמח להמלצות, תודה ושבוע טוב
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי, עד עכשיו ההיגיון אמר לי שנוסעים עם האוטו הנבדק למכון בדיקה. מצאתי במספר מקומות המלצה ללכת עם האוטו דווקא למוסך מורשה, כי במקרה והאוטו היה מטופל במוסכים מורשים ניתן א' לראות את כל ההיסטוריה שלו ו-ב' לגלות את אותם ליקויים שיתגלו במכון בדיקה וגם לקבל כבר הצעת מחיר לתיקונם(מה שיכול להוריד במחיר הרכב מול המוכר). כמה עולה בדיקה כזאת במוסך מורשה? מה דעתכם על כל שיטה? אולי שווה לשלב? (אם כי אלה כבר הרבה הוצאות וכדאי ממש לרצות את האוטו...) תודה!
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 848 צפיות
פתחתי לפי קצת יותר מחצי שנה שרשור לגבי קניה של רכב חדש. אמרו לי שאין סיכוי לקבל את האיביזה בפחות מ-80K והנה יש עכשיו מבצע "חבר". במסגרת המבצע אפשר לקבל את גרסת ה-reference הידנית הבסיסית כולל מערכת מיגון ב-68K. לגבי הנתונים שלי- נסועה שנתית צפויה: באזור ה-10K-15K אופי הנסיעה: לדעתי 50/50 עירוני/בינעירוני רווק, לא הולך להסיע הרבה אנשים מתכוון להחזיק את הרכב הרבה זמן(אפילו 10 שנים) נהג חדש אבל לא צעיר(כפי שהכינוי מרמז), בלי ניסיון למעט שיעורי הנהיגה. אין להורים שלי רכב, ככה שאין לי על מה להתאמן. ממש בא לי את הרכב הזה, הוא גם נותן תמורה גבוהה למחיר(ועוד עם המבצע בכלל). החשש העיקרי שלי זה לעשות טעויות ולפגוע ברכב. אמנם אני נהג מאוד זהיר אבל, כאמור,…
הודעה אחרונה מאת cessna, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם הגיע הרגע הגורלי שוב לקנות אוטו ושוב הולכים לאיבוד כמו חצי מהפורום. חשיבות בקניית הרכב: - ידני בלבד. - חסכוני בדלק. - חלונות מאחורה נפתחים(לא לצדדים). - התקציב 25K בלי חריגות. האוטו ישמש את האישה עבור לקחת את הילדים מהגן ולעבודה, סדר גודל של 20-15 ק"מ ליום. לסופ"ש ובגדול יש אוטו נוסף משפחתי קיה ריו סאדן אז אין בעיה לקנות רכב מיני בקטגוריה. התלבטות שקיימת: יונדאי i10 מנוע 3 צילנדר נפח 1000 ידנית( קצת חושש מצריכת דלק לאחר קריאה תגובות) פיאט פנדה ידנית - מנוע 1.2 ( נראת הכי מרווחת בקטגוריה) לנציה אפסילון מנוע 0.9 ידנית (לאחר שיחה עם מכר שעבד בפיאט אמר גם אם נותנים בחינם לא לקחת, המנוע והטורבו קורסים, לי נשמע הזוי ומוזר כי הפורום היה צ…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 675 צפיות
היי חברים, אני כרגע נוהג על איביזה 2016 והיא התחילה לעשות בעיות מצבר וחיישן מצערת, השאלה שלי האם להחליף את הרכב או להשאיר אותו? ואם להחליף לאיביזה חדשה או מאזדה 2?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, יש רכב שנת 2006 עם 28,000 ק"מ מרצדס ויטו דיזל 150 כ"ס מנוע 2000 +- (לא זוכר בדיוק) הרכב הנ"ל היה אמבולנס. הסוחר שרוצה למכור אותו הוא אמין. קניתי ממנו בעבר פורוד אקונוליין והכל טוב... המחיר שהוא רוצה על הרכב הוא 50K. אני צריך את הרכב לצורך עבודה (אינסטלציה) , העמסת מכונה במשקל של כ 120 קילו לעבודות מסויימות. בד"כ הרכב יהיה ריק וישמש לנסיעות יומיומיות ולעבודות שירות קטנות. שאלתי היא כמה הרכב אמין? , תקלות נפוצות/ידועות? ,חלקים מפירוק יש למצוא?, עלות טיפולים?, מה דעתכם לגבי המחיר מוצדק/מוגזם? אשמח לשמוע חוות דעת מבעלי ניסיון שהחזיקו ברכב כזה. תודה חגי
הודעה אחרונה מאת vic1234, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
