Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הרכב I30 הם לא קנו מאף אחד- זה היה ליסינג פרטי שלהם של נהג אחד שנסע על הרכב 31,000 ק"מ בשנתיים ו 3 חודשים.

העניין הוא שלהיפטר מהגטס בדצמבר 2011 (אחרי כמעט 3 שנים,רכב יוצא השכרה ועוד עם ליקויים תאונתיים קודמים ומצב מכני לא מזהיר היה בין קשה לבלתי אפשרי-אפשר היה להגיע ישר לסתם סוחר והייתי נפטר ממנו אבל לך תדע איזה רכב הייתי מקבל (ואחרי קריאת הסיכום של ה I30 אולי יכל להיות גרוע מזה וטוב שלא היה).

אם הם הרוויחו ? אולי כי תכננו למכור את הרכב ב 83,000 ומכרו ב 94,000 אבל עדיין נתנו 17,000 על רכב שבמקרה הטוב היה צריך להגיע לברזל ומסכנה היד שרכשה אותו מסוחר המדרכה,שבטח קנה מהם את הרכב בפרוטות ומכר אותו ברווח זעום).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אתה מתעקש להגן על העסקה הספציפית שלך, ועדיין מסרב להבין שאין לך מושג בחשבונאות של העסקה.

כשתגיד לי בכמה הרכב שקנית ב 94.0 אש"ח היה רשום בספרים שלהם אז נוכל להתקדם.

תנסה לצאת מהעסקה הקטנה שלך ולראות את התמונה הגדולה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הרכב במחירון דצמבר 2011 היה 93,966 (עיגלתי ל 94,000 רק לצורך הנוחות).

המחירון של הגטס דאז היה 40,000 לפני הפחתת השכרה (30,000 לאחר הפחתה מחירון רשמי).

הם נתנו לי 18,000 על הגטס והוספתי עוד 66,000.

בהסכם במכירה רשמו שהם קנו את הגטס ב 18,000 ואת ה I30 מכרו ב 83000 (שזה המחיר שהייתי קונה לו הייתי מגיע ללא טרייד).

אז נקח את ההפרש 11,000 ונראה אם זה היה שווה- החזרתי את הגטס-רכב שעבר תאונה מלפנים במשמעות גבוהה+ רצפה אחורית+גיר גמור+מנוע שיש להוריד לעשות ראש מנוע בגלל גומיות שסתומים שהתפוררו ולקחתי I30 בת שנתיים שיצאה נקייה בבדיקה למעט החלפת דלת עם ק"מ נמוך.

זה שהיה פחות מזל בקנייה ויש שרשור תקלות מסכם של ה I30 זה כבר דבר אחר-מזל הוא דבר שצריך בקניית רכב משומש.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם הם זיכו אותך על רכב גמור שהשווי האמיתי שלו הוא שווי הברזל ב18K הם לא קוסמים ולא ספגו עבורך את ההפרש.

אם הרכב הלך לסוחר באלפים בודדים, ז"א שזיכו אותך בפועל בקצת פחות מהאלפים הבודדים ששילם הסוחר.

השאלה האמיתית היא, אם היית מגיע ללא טרייד, בכמה היית יכול לרכוש את היונדאי I30 שהמחירון שלה 94K (האם לפני או אחרי הפחתת ליסינג)?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

שאני אבין,

בעסקה של הגטס - המחירון 40.0 אחרי הפחתת ליסינג 30.0 זיכו אותך ב 18.0 ואתה מבסוט. אתה מסביר לעצמך שהורידו לך 25% על הגטס בגלל שהיתה בבעלות ליסינג.

קנית I30 ב 83 כשהמחירון שלו הוא 94.0. למה כאן אתה לא עושה את אותה ההפחתה של 25% שהיתה מביאה אותך למחיר של 70.5 אלף שקל. אותה הפחתה בדיוק, לא? אבל אתה שילמת 66.0 אלף. כלומר את הגטס הם קנו ממך בדיוק ב 4500 שקל.

 

אתה עשית עסקה טובה מבחינתך, וזה מצויין.

הם עשו עסקה טובה מבחינתם, וגם זה מצויין.

רק אל תספר לעצמך שעליך הם לא הרוויחו. הם הרוויחו על העסקה שלך הרבה יותר מה 11.0 אלף שאתה חושב.

בעסקה שלך, 'אצבע מול הרוח' הם הרוויחו מעל 25.0 אש"ח.

 

שוב, תחפש כמה הרכב היה שווה בספרים שלהם, ובאיזה רווח הון הם הכירו עם המכירה שלו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הגטס היתה אחר תאונה לא קלה.

בוודאי שהם הרוויחו כסף, מה הם מוסד פילנתרופי ?

אם הקונה יצא מרוצה, המוכר יצא מרוצה, אז הכל טוב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

השכרה לשעבר- היה 25% פחות ממחירון. אם נשקלל מצב מכני ואת הפגיעות שהרכב עבר אז המחיר שהציעו סביר (גשר קדמי מולחם פגיעה במשמעות גבוהה+תיקון רצפה אחורית- בדיעבד הצטערתי שקניתי- התלהבתי מרכב שחור+גג נפתח+ המלצה של קרובי משפחה לרכוש רכב קטן ולא גדול מידי-זו היתה נפילה ענקית כי בפחות מ 3 שנים הוא פשוט אכל לי את הבריאות בכל חלקה טובה בגוף).

בכמה אפשר היה לקנות I30 בת שנתיים מליסינג בדצמבר 2011 עם 30,000 ק"מ ?

קח את המחירון 94,000 ותוריד 15% והגזמתי כי לא שיקללתי ק"מ נמוך וסביר והחברה החליפה על חשבונה 2 צמיגים.

אז הגענו אחרי שקלול ק"מ ל -80,000 ש"ח- לדעתי היה קיזוז לפה ולשם גם אם הם רשמו עוד 3,000 ש"ח בהסכם שיהנו.

הרווח שלי בעיקרו לא היה בכסף,אלא שלא הייתי צריך להמשיך לשבור ראש על להשקיע בגרוטאה מתה עוד לפחות 8,000 ש"ח ואולי אף יותר (הצעת מחיר התחלתית לתיקון תקלה לא רגילה בגיר היתה באיזור 6,000 ש"ח כולל שיפוץ גיר ותיקון חלק נוסף שנקרא תוף לדעתם של מס' בעלי מקצוע שעשה שמות +פירוק ראש מנוע והחלפת הגומיות (היה חייב להוריד ראש גם בגלל בוצת יתר על אף הקפדה על טיפולים לפחות אצלי,זה עניין של מינימום 2,000 ש"ח לפני שתדע מה מצב המנוע למטה-לא הייתי מוכן לקחת את הסיכון שזה ייגמר ביותר ולהשקיע בגרוטאה הזו לא היה בא בחשבון).

בכסף אף אחד לא הרוויח ולא הפסיד וגם אם אם הרוויחו לפי חשבונך 3,000 ש"ח,אני הרווחתי את הבריאות הנפשית שלי-אף אחד כאן בטוח לא יהנה מרכב,שנמצא יותר במוסך מאשר בשימוש אצל הבעלים וכשה מגיע למצב כזה זו מבחינתי נקודת אל חזור ובמיוחד לרכב שכ"בונוס" מדהים דאג גם להרוס לי את הגב ולא היה נוח).

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

פות"ש יוצא מנקודת הנחה שאם כתוב משהו במחירון, אז המוכר מחויב אליו. אז זהו - שלא. לא משנה מה כתוב במחירון (שכבר מזמן כל קשר בינו לבין המציאות (בשורוק) בשוק מקרי בהחלט) חשוב כמה אתה מוכן לשלם עבור הרכב, ואם המחיר מתאים לתקציב שלך. המוכר מצידו ינסה לקבל על הרכב כמה שיותר, ויוסיף למחירון כל מיני תוספות כאלה ואחרות שיעזרו לו לנפח את המחיר. מחיר המכירה בסופו דבר יהיה בהתאם להיצע ולביקוש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הם הרוויחו הרבה יותר מ3,000 שקל.

את הגטס הם יתקנו ויגלגלו הלאה עם חירטוטים והבטחות גם ב30-35.

ראיתי רכבים גרועים נמכרים לצעירים שמתלהבים מסאנרוף.

והק''מ הנמוך לא מוסיף יותר מידי,יש הפחתה מסרחית על ק''מ גבוה.

טרייד אין זו נוחות,ועל נוחות משלמים כסף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

צריך להבין, שגם בסוכניות הליסינג למיניהן מחירון לוי יצחק הוא רק עוגן, בסיס כלשהוא שממנו אפשר לרדת או לעלות.

כל זאת בהתאם לביקוש של הרכב.

תתפלא אבל יש רכבים (טויוטות או יונדאי למינהן) שחברות הליסינג מוכרות כמעט במחיר מחירון מלא.

הכל תלוי ביקוש והיצע, וכמובן תלוי משא ומתן.

פורסם
הי,

אני רוצה לקנות רכב מנהלים שהיה בליסינג (בגלל הורדה של 14% ו99% שרכב מנהלים היה אצל נהג יחיד).

עברתי בין כמה חברות ביניהן ליסקאר, כלמוביל, אויס, אלדן, אלבר ועוד.

ובורבם הם טוענים שמחירון לוי יצחק מראה להם מחיר X. וכשאני בודק בבית באינטרנט (מזין בדיוק את הפרטים שהם מסרו לי בפגישה) יוצא לי מחיר יותר נמוך, לא בשקלים בדדים אלא בכמה אלפי ש"ח (כ 7-12 אש"ח)

וגם ביד 2 רכבים אלו מפורסמים דרך סוכנויות מעל המחירון שאני קיבלתי.

האם החברות מנסות למכור מעל המחירון ולא להציג את המחירון המלא? אין להם איזשהי חובת אמינות כלפי לקוחות?

תודה לעונים

 

סטינו מהדיון - נשמח את תתייחסו לשאלתו המקורית של פות"ש

 

נראה לי ש"הנחת העבודה" שלך לא נכונה. כמעט כל רכבי המנהלים בשוק ימכרו בהנחה משמעותית ממחיר המחירון (גם פרטיים) זאת בגלל שהקטגוריה איבדה מזוהרה בשנים האחרונות.

דווקא יתכן שהפרטיות יימכרו במחירים נמוכים יחסית בגלל העדר אחריות (שאם תשאל אותי בדגמים יפנים וקוריאניפ - חסר משמעות לחלוטין)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...