התקלה במצערת קרתה חודש אחרי שאחריות נגמרה והמוסך בא לקראתי ב70% הנחה. לגבי המצבר כיוון שרוב הנסיעות שלי בעיר אז סביר להניח שהמצבר ילך קודם( זה מה שאמרו לי)
אני צריך לחשוב רק מבחינה כלכלית או שיש עוד היבטים שכדי לי לשקול?
היי חברים,
אני כרגע נוהג על איביזה 2016 והיא התחילה לעשות בעיות מצבר וחיישן מצערת, השאלה שלי האם להחליף את הרכב או להשאיר אותו?
ואם להחליף לאיביזה חדשה או מאזדה 2?
היי חברים אני מחפש לקנות רכב חדש אני מתלבט בין שברוט ספארק החדשה ltz לבין סיאט איביזה מנוע 1.0 טורבו.
איזה מבין השנים עדיף? ומה הירידית ערך של שני הדגמים? ומה סכום הטיפולים?
האם אתה יכולים לעזור לי?